Balen he, als niemand op je vorige post ingaatquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:05 schreef defranseslag het volgende:
Ik vind Sansoni ook een goede verdediger.
Die komt voorlopig niet omdat Jan Streuer vindt dat er dan nog een ervaren verdediger bijmoet komen omdat die belg een talent is . en voorlopig ligt het oog op een Zuid-Amerikaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:25 schreef methodmich het volgende:
En die jonge Belg van Moeskroen, gaat dat nog concreet worden? Van Gyseghem meen ik?
Vandaar dat het zo stil isquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:59 schreef Positive_Thinking het volgende:
Michael wil dat er niks naar buiten komt en als het gebeurd doet hij het zover ik begrepen heb. Ondanks dat ik het wachten van Vitesse kan begrijpen wordt het nu wel langzamerhand tijd dat er een beslissing gaat vallen, met alle repect voor Michael.
Wat krijg ik af en toe toch lekkere kriebels in mijn buik van Vitesquote:Vitesse mikt op huren van Stojkovic
Vitesse probeert de Servische doelman Vladimir Stojkovic in eerste instantie te huren van FC Nantes. Manager voetbal Jan Streuer van Vitesse heeft wel contact met de Franse club, maar nog geen duidelijkheid. "Het is nog moeilijk te zeggen of het gaat lukken, want degene die het beslist bij Nantes is nog met vakantie. Ik verwacht meer duidelijkheid eind deze week. Dan zou hij ook al mee kunnen naar het trainingskamp in Turkije."
Vitesse wil liever niet nu al een fikse transfersom betalen. "Het beste is huren met een optie tot koop, maar het zal niet gemakkelijk worden." "Het is wel een uitstekende keeper, hij heeft Jevric eruit gespeeld in de nationale ploeg. Dan moet je wel iets kunnen. Het is een grote keeper en hij is fysiek ook erg sterk. Hij is met 23 jaar alleen nog niet zo ervaren." Hertha BSC is voorlopig afgehaakt als concurrent. De huidige doelman Fiedler krijgt nog een halfjaar de kans om zich te bewijzen en als dat niet bevalt, is Stojkovic in de zomer pas in beeld.
Streuer verwacht dat er in ieder geval een verdediger meegaat naar Turkije. "Ik hoor dat een dezer dagen. Het is een Zuid-Amerikaan. Als Stojkovic dan ook meegaat, zijn we eigenlijk klaar"
Op .org stond laatst nog wel een gerucht dat het kortgeleden nog kantje boord met 'm zou zijn geweest. Ik vrees echter dat Jansen nooit meer terug zal komen. Héél erg jammer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:48 schreef Rhinestone het volgende:
Hoe staat het met de revalidatie van Jansen dan? Daar hoor ik ook niks meer over...
Ik mag toch hopen dat we de kosten eruit hebben nuquote:Gluscevic voor anderhalf seizoen naar Heracles
05 januari 2007
Heracles Almelo heeft een nieuwe spits gevonden. De ploeg van trainer Ruud Brood huurt Igor Gluscevic voor de rest van dit seizoen van Vitesse. Na afloop van deze zes maanden is de Serviër transfervrij en gaat een contract voor één jaar in. Gluscevic speelde eerder onder meer jarenlang voor FC Utrecht.
Met de komst van Gluscevic is de wekenlange zoektocht van Heracles Almelo naar een nieuwe spits ten einde. De club polste onder meer Gerald Sibon en Rob Friend, maar beide spelers bleken om uiteenlopende redenen niet haalbaar. Gluscevic, die enkele weken geleden plotseling terugkeerde bij Vitesse na een periode op huurbasis bij het Chinese Shandong Luneng, bleek wel bereid om de overstap naar het Polman Stadion te maken.
De 32-jarige Gluscevic meldde zich in de zomer van 2000 voor het eerst in Nederland. FC Utrecht bood hem een contract aan en in de Domstad ontwikkelde hij zich tot een sterke en veelscorende spits. In zijn eerste seizoen trof hij negentien keer doel, het seizoen daarna wist hij veertien keer het net te vinden. Via Sparta Praag kwam hij vervolgens bij Vitesse terecht, maar in Arnhem kon hij de verwachtingen niet waarmaken. In totaal speelde hij 36 duels voor de zwart-gelen, waarin hij zes keer scoorde.
Kantje boord als op sportief of lichamelijk vlak?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:58 schreef JH87 het volgende:
[..]
Op .org stond laatst nog wel een gerucht dat het kortgeleden nog kantje boord met 'm zou zijn geweest. Ik vrees echter dat Jansen nooit meer terug zal komen. Héél erg jammer.
Dat is de volgendequote:'Rojer verhuist van Vitesse naar Excelsior'
5/1/2007 16:29
Eldrigde Rojer draagt na de winterstop het shirt van Excelsior. De 22-jarige aanvaller komt over van Vitesse, waar hij dit seizoen mede door blessures nog maar één Eredivisie-duel speelde.
Rojer debuteerde ruim vier jaar geleden voor Vitesse op het hoogste niveau. Sindsdien kwam hij tot 82 duels, waarin hij drie keer scoorde.
Bron : Vi.nl
Wanneer is Sansoni aan de beurt?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Gelukkig verkopen we spelers die gewoonweg te kort komen voor Vitesse.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:09 schreef defranseslag het volgende:
Sansoni komt niet tekort. Hij heeft zelfs een meerwaarde.
Jij hebt al bewezen geen verstand van voetbal te hebben, dus je kunt inderdaad beter je mond houden.quote:
Je maakt jezelf volkomen belachelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:17 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Jij hebt al bewezen geen verstand van voetbal te hebben, dus je kunt inderdaad beter je mond houden.
Niet zo brutaal, want daar wordt het ook niet gezelliger van.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef Klingon het volgende:
defranseslag: het zou hier wat gezelliger zijn als je een keer nokt met je gezuig, geflame en gezeik. Niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben over jouw 'God' Sansoni.
iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:42 schreef Yozzz het volgende:
Eén ding is eerlijk, de topics lopen wel sneller vol sinds DeFranseSlag met alles en iedereen een discussie aangaat. Zie het als een hondje die tegen elk been aan probeert te rijden.
quote:Hersi per direct van Vitesse naar FC Twente
Youssouf Hersi vertrekt per direct van Vitesse naar FC Twente. De middenvelder sluit zich deze week al aan bij de selectie van FC Twente. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid direct meegaan op trainingskamp naar het Spaanse Mijas.
Hersi begon zijn carrière in Amsterdam bij Ajax, waar hij als een groot talent werd gezien. Toch kon hij niet doorbreken en kwam via NAC Breda, NEC en Heerenveen in 2005 onder contract in Arnhem
Bron: Voetbalcentraal 05-01-2007
... en dat terwijl hij op Utrecht na ongeveer alle subtoppers heeft gehadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:47 schreef Messenga het volgende:
Ben nooit echt onder de indruk van Hersi. ben benieuwd.
Terwijl het een paar jaar geleden (in de jeugd van Sparta en later Ajax) het voetbaltalent van nederland was.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:47 schreef Messenga het volgende:
Ben nooit echt onder de indruk van Hersi. ben benieuwd.
'T is heel fijn dat je een goede techniek hebt, maar het moet functioneel zijn in een wedstrijd, dat is bij hem niet het geval.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Terwijl het een paar jaar geleden (in de jeugd van Sparta en later Ajax) het voetbaltalent van nederland was.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef defranseslag het volgende:
Ik denk dat Hersi een geheime relatie heeft met Rob Wielaert. En dat hij daarom voor Twente kiest. Ze kennen elkaar immers nog van de Nek periode.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef defranseslag het volgende:
Ik denk dat Hersi een geheime relatie heeft met Rob Wielaert. En dat hij daarom voor Twente kiest. Ze kennen elkaar immers nog van de Nek periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |