abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44959378
De meeste backs zijn helaas omgeschoolde middenvelders of zelfs vleugelspelers...
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44964637
Vitese aast op de keeper Stojkovic. Is nu reserve bij Nantes.

Helaas nog geen centrale verdediger.. (je hebt weer een weekje extra dfs )
pi_44965061
quote:
PSV doet bod op Vitesse-spits Danko Lazovic

3/1/2007 8 :35

Een half jaar en veertien treffers verder vertrekt Danko Lazovic mogelijk al weer bij Vitesse. PSV heeft zich in Arnhem gemeld met een bod op de Servische spits.
PSV is op zoek naar offensieve versterking. Verschillende spitsen passeerden de revue, maar bleken vanwege verschillende oorzaken niet haalbaar. Zo werd tevergeefs getrokken aan Eduardo da Silva (Dinamo Zagreb) en Leonardo (NAC Breda).

Nu heeft de Eindhovense club de pijlen gericht op Lazovic. Voor de 23-jarige Serviër moet sowieso flink in de buidel worden getast. In Arnhem heeft hij nog een contract tot medio 2010.

Daarbij is het de vraag of Vitesse wil meewerken aan een tussentijdse transfer van Lazovic. Trainer Aad de Mos, die de Servische spits voor de toekomst onhoudbaar acht, kondigde deze week aan dat Lazovic voor geen enkele prijs mag vertrekken.

Vitesse plukte Lazovic afgelopen zomer weg bij Feyenoord, waar de aanvaller nooit aan de hoge verwachtingen heeft kunnen voldoen. De international slaagde ook na tijdelijke verhuizingen naar Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado niet indruk te maken in Rotterdam.

Kan me toch niet voorstellen dat PSV hem dan wel kan betalen.
Wel vet hoor, weer spelers hebben die écht in de belangstelling staan
quote:
Harald Wapenaar zegt nee tegen Stal Alchevsk

Harald Wapenaar heeft een aanbieding van de Oekraïnse club Stal Alchevsk van de Nederlandse trainer Ton Caanen naast zich neergelegd. Wapenaar, die weg mag bij Vit­esse, kon voor een half jaar teke­nen bij de satellietclub van Me­tallurg Donetsk, waar Co Adriaanse is neergestreken. Vol­gens Wapenaar woog het aan­bod niet op tegen de inbreuk op zijn privéleven. „Ik heb twee kinderen hier, mijn familie en mijn vrienden. Dan moet er een aanbieding komen die ik echt niet kan weigeren.”

Hoewel hij weg mag en op zoek is naar een andere club, sluit Wapenaar niet uit dat hij het seizoen gewoon afmaakt in Arnhem. „In dat geval praat ik volgende week, als de training begint, eerst met de trainer.

Bron: De Gelderlander 03-01-2007
Kappen nou wapie, opzoutuh
quote:
Dragoslav Jevric in beeld bij Vitesse

Dragoslav Jevric keert mogelijk terug bij Vitesse. De doelman (32) verruilde de club twee jaar geleden voor het Turkse Anka­raspor. Jevric heeft zijn contract laten ontbinden en is vrij. Hij wil terug naar Nederland, weet ook voetbalmanager Jan Streuer van Vitesse. „Jevric is een goede keeper en we zijn op zoek. Met één ervaren keeper zijn we te kwetsbaar.” Jevric zou met Wapenaar kunnen concurreren of hem vervangen. Piet Velthuizen (20) wordt nog te jong geacht voor een vaste plek

[ Bericht 22% gewijzigd door DeVinger op 03-01-2007 09:25:33 ]
pi_44966178
Zou leuk zijn als Jevric weer terugkomt ( maar er worden nu zoveel keepers in verband gebracht met vitesse , heb al zoveel namen gehoord )

En ja wapenaar moet idd lekker weg gaan naar Sparta of Rkc ( waar sparta ook Waterman op het oog heeft )

En over Frankel hij is idd afgeschreven voor de verdediging op een andere plek in het elftal is op dit moment geen plaats voor hem.

En lazo moet blijven , zal ook wel gebeuren
pi_44968664
Danko heeft 14 goals en 6 assists. Wanneer hij en Hersi vertrekken heb je weinig scorend vermogen meer over .
pi_44968826
Ben ik de enige hier die Jevric nooit geweldig heeft gevonden? Als hij echt zo goed zou zijn, dan zou hij toch allang aan de bak zijn in Nederland?
jeweetz
pi_44968906
Door wapenaar zijn we alle criteria en eisen uit het oog verloren
pi_44968952
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:38 schreef DeVinger het volgende:
Door wapenaar zijn we alle criteria en eisen uit het oog verloren
Ik vond hem toch bij Utrecht een goede keeper, maar bij Vitesse is hij toch zwak.
Toch te oud? Overschat?
pi_44968974
Laten we het maar houden op te oud
pi_44969098
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:36 schreef Rhinestone het volgende:
Ben ik de enige hier die Jevric nooit geweldig heeft gevonden? Als hij echt zo goed zou zijn, dan zou hij toch allang aan de bak zijn in Nederland?
Jevric was zeker in zijn laatste 1,5 jaar echt wel goed. Zelfs hoge ballen pakte hij. Soms.
pi_44969114
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Jevric was zeker in zijn laatste 12,5 jaar echt wel goed. Zelfs hoge ballen pakte hij. Soms.
12,5 jaar? Heeft hij zolang bij Vitesse gekeept?
pi_44969131
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

12,5 jaar? Heeft hij zolang bij Vitesse gekeept?
Wie wat waar?
pi_44969144
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Wie wat waar?
Kijk maar eens in mijn quote
pi_44969295
Smerig PSV ook, beetje bij je grootste concurrent de beste speler het hoofd gek maken .
pi_44969761
quote:
Vitesse wijst PSV-bod op Lazovic resoluut af

3/1/2007 12:39

Vitesse heeft het bod van PSV op Danko Lazovic als 'lachwekkend' laag van tafel geveegd. Alleen in geval van 'Huntelaar-achtige bedragen' valt er te praten over een vertrek.
Vitesse is sowieso niet van plan Lazovic in de winterstop te laten vertrekken. De Arnhemse club wil nog wat langer kunnen genieten van de Servische spits, die afgelopen zomer van Feyenoord werd overgenomen.

Geïnteresseerde clubs als PSV zullen dieper in de buidel moeten tasten, wil de Arnhemse club een tussentijdse transfer van Lazovic overwegen. 'Vitesse denkt meer aan Huntelaar-achtige bedragen', zegt technisch manager Jan Streuer tegen VI.nl.

Huntelaar verruilde een jaar geleden SC Heerenveen voor Ajax, dat negen miljoen euro moest betalen voor de spits.
Ja precies, wat we al dachten
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:13:08 #166
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_44969850
10 miljoen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_44970509
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
10 miljoen
Kutaccent
pi_44970669
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
10 miljoen
Dat is hij wel waard denk ik hoor. Maar niet nu, laat hem eerst net als Huntelaar toentertijd bij Heerenveen maar anderhalf/twee jaar bij Vitesse blijven en goed scoren én assists geven, want buiten 14 goals heeft hij ook al 6 assist. Verantwoordelijk voor 20 goals in evenveel potjes.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:02:54 #169
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44971298
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Kutaccent
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_44977852
Lazovic blijft... en zo niet, dan gaan we er flink voor vangen. Niks meer, niks minder.
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:29:27 #171
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44978198
Lazovic moet je niet verkopen, gewoon een Oostblok enclave (zoals vroeger) hier oprichten. Bursac, Perovic, Curovic, Lazovic, Jevric, Stefanovic, Grodzdic en ga zo maar door. Oostblok spelers

De interesse in Stojkovic geeft trouwens wel de ambitie aan van Vitesse, meteen, voor Vitesse-begrippen, hoog inzetten. Vitesse

Ik zie Jevric en Stojkovic allebei zelfs komen, mocht Wapenaar weggaan.
Bridge over troubled water
pi_44978706
Via ANP:
quote:
PSV wil Lazovic

EINDHOVEN (ANP) - PSV wil zich in de winterstop versterken met
Danko Lazovic, de Servische spits van Vitesse. De Eindhovenaren
hebben zich inmiddels gemeld in Arnhem met de mededeling interesse
te hebben in de aanvaller. ,,Ik heb ze verteld dat hij niet te koop
is",
reageert technisch manager Jan Streuer woensdag.
Streuer sluit echter niet uit dat Lazovic toch vertrekt. ,,Als
PSV hele gekke dingen wil doen, dan is die mogelijkheid er. Maar
normaal gesproken trek je een speler niet aan om hem een half jaar
later alweer te verkopen. Wij willen ook vooruit met Vitesse. PSV
heeft ook nog geen bod gedaan op Lazovic."
pi_44981085
Ik vind hem wel goed.
Ik hoop dat hij blijft.
pi_44983973
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef LosMillonarios het volgende:
De interesse in Stojkovic geeft trouwens wel de ambitie aan van Vitesse, meteen, voor Vitesse-begrippen, hoog inzetten. Vitesse
My thoughts exactly, geen kattenpis die Stojkovic. Ik hoop dat hij het wordt.
jeweetz
pi_44984233
Jevric is natuurlijk geen winst meer te behalen, Stojkovic wel.
pi_44990670
quote:
Lazovic in de winter niet te koop

Danko Lazovic is deze winter niet te koop. Vitesse heeft woensdagmiddag 3 januari een bod van PSV ontvangen op de aanvaller, maar gaat daar niet op in.

De club is met het oog op eigen sportieve kansen niet voornemens haar topscorer deze winter, na slechts zes maanden Arnhemse dienst, te verkopen. Vitesse wil de spits tenminste tot het eind van dit seizoen behouden voor de geelzwarten. Het bod van PSV is trouwens als te laag beoordeeld en derhalve van de hand gewezen.

Bron: Vitesse.nl
Nou, daar kunnen we dus waarschijnlijk nog een half seizoen van genieten
pi_44997837
Lazovic wil nog wel langer blijven dan 1 seizoen , of er moet na het seizoen echt een bod van rond de 10 miljoen komen dan zal die wel vertrekken ja
quote:
Hesdey Suart naar Helmond Sport

Hesdey Suart, selectiespeler van Vitesse, vertrekt per direct naar Eerste divisionist Helmond Sport. De club van trainer Gerald Vanenburg heeft de verdediger transfervrij overgenomen van Vitesse.
Suart speelde het afgelopen seizoen voor Jong Vitesse en maakte daarvoor jaren deel uit van de Voetbal Academie.

Bron: Vitesse.nl
De eerste is dus al weg , ook al is het transfervrij.
pi_44997855
En Igor (heracles) staat nu ook al op VI
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:43:06 #179
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44998683
En VVV blijft maar trekken aan Rojer Aads regime begint vormen aan te nemen!
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:45:19 #180
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44998723
Het Nederlandsche Volk heeft gesproken
quote:
'Danko Lazovic is geen versterking voor PSV'

4/1/2007 10:30

Vitesse heeft een eerste bod van PSV op spits Danko Lazovic afgewezen. Volgens de lezers van VI.nl hoeft de landskampioen daar niet rouwig om te zijn.
Op de vraag Is Vitesse-spits Danko Lazovic goed genoeg voor PSV? antwoordde 57 procent van de stemmers met 'nee'. Bijna 29 duizend lezers brachten hun stem uit. Ruim twaalfduizend van hen vindt de Servische spits wel een versterking voor de Eindhovense formatie.

Met veertien doelpunten in twintig competitieduels is Lazovic een van de revelaties in de Eredivisie. De bij Feyenoord mislukte spits is bij Vitesse weer helemaal opgeleefd. De 23-jarige Serviër neemt zijn ploeg met zijn doelpunten en assists (zes) geregeld op sleeptouw.

In de zoektocht naar aanvallende impulsen meldde PSV zich dan ook in Arnhem. Een eerste bod van de Eindhovenaren werd resoluut van de hand gewezen. Vitesse wil Lazovic niet kwijt. Alleen in het geval van 'Huntelaar-achtige bedragen' (negen miljoen euro) valt te praten over een vertrek.
Ik denk dat Lazovic met een paar andere goeie spelers om zich heen (en dan geen klasse Hersi maar Europese (sub)top) nog véél beter zal presteren. Wat een onzinpoll weer van Vi.nl
pi_44998744
Prima toch, wij weten wel beter
pi_45003333
Vitesse gaat nu proberen Stojkovic ( die keeper van FC Nantes) te huren , Hertha BSC is voorlopig al afgehaakt als concurrent.

maar tegelijkertijd heeft Fabien Barthez bij zijn eerste trainingen bij FC Nantes het al aan de stok met de trainer.
pi_45005718
Wie was dat ookalweer, die zei dat ze onder de Mos wel gingen winnen bij Heracles en NAC, told u

Na 2 goede duels verspelen ze weer punten, duidelijk weer.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:56:45 #184
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_45005746
ik vind het allemaal prachtige ontwikkelingen, tijd van 99 komt weer een beetje terug met dit getrek aan spelers, als Vitesse nu gewoon met beide benen aan de grond blijft, staan we over 3 jaar weer op het oude EU niveau.
Maximaal 4 regels
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:07:31 #185
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_45006081
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef Jasza het volgende:
Wie was dat ookalweer, die zei dat ze onder de Mos wel gingen winnen bij Heracles en NAC, told u

ochoch, de mos zei dat NAC het eindexamen was, waar ze dus voor gezakt zijn. Duidelijk is dat de verdediging de zwakke kant van Vitesse is, waar in de winterstop wat aan wordt gedaan.
Maximaal 4 regels
pi_45006103
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef Jasza het volgende:

Uit welk hol kom jij?
pi_45006110
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:08 schreef Klingon het volgende:

[..]

Uit welk hol kom jij?
Ja, was het ff vergeten en moest er net aan denken
pi_45006634
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vitesse gaat nu proberen Stojkovic ( die keeper van FC Nantes) te huren , Hertha BSC is voorlopig al afgehaakt als concurrent.

maar tegelijkertijd heeft Fabien Barthez bij zijn eerste trainingen bij FC Nantes het al aan de stok met de trainer.
Halen we Barthez toch?
pi_45006970
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:23 schreef Smeich het volgende:

[..]

Halen we Barthez toch?

Deze Fok!ker zit op West vak 104, voor de OP
pi_45007479
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:23 schreef Smeich het volgende:

[..]

Halen we Barthez toch?
Daar moest ik ook al aan denken

Het wereldje van de vi 4 jan. :

PSV aast naar het schijnt op shirt met handtekening van Lazovic.

pi_45007508
Dan nog liever Grandel .
pi_45007862
Dat salaris van Barthez kunnen ze toch niet betalen , dus laat staan dat we het over zijn kwaliteiten gaan hebben , slechter dan Wapenaar is die niet

In de Vi van deze week staat wel een mooi intervieuw over Van Der Schaaf , zal nog wel op .org komen te staan.
pi_45008703
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:33 schreef PatriotOnline het volgende:
Deze Fok!ker zit op West vak 104, voor de OP
Deze op 113, evenals defranseslag.

Vitessezuid113, het stuk over VdSchaaf staat al eventjes op .org hoor.
Don't think twice, it's all right.
pi_45010334
Wordt donders gezellig hier man
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:14:38 #195
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45010706
Hertha gaat toch door met de eigen keeper, Stojkovic is dus nog steeds in de picture. Verder wil Vitesse ene 23-jarige Broggi van Velez Sarsfield.
pi_45011013
En die jonge Belg van Moeskroen, gaat dat nog concreet worden? Van Gyseghem meen ik?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45011362
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:07 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

ochoch, de mos zei dat NAC het eindexamen was, waar ze dus voor gezakt zijn. Duidelijk is dat de verdediging de zwakke kant van Vitesse is, waar in de winterstop wat aan wordt gedaan.
Niet alle Vitesse-verdedigers zijn zwak.
pi_45011543
Ik vind Ruud Knol en Civard Sprockel wel goed inderdaad! En Michael Jansen was top voor zijn hartproblemen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:55:17 #199
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45011869
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:43 schreef methodmich het volgende:
Ik vind Ruud Knol en Civard Sprockel wel goed inderdaad! En Michael Jansen was top voor zijn hartproblemen.
Ja
pi_45013480
Hoe staat het met de revalidatie van Jansen dan? Daar hoor ik ook niks meer over...
jeweetz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')