quote:Op maandag 1 januari 2007 19:18 schreef DeVinger het volgende:
Sansoni bedoel je?
Inkoppertjequote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:02 schreef Erasmusch het volgende:
Allemaal jaloezie joh
+ Sprockel, Sansoniquote:Op maandag 1 januari 2007 20:15 schreef Klingon het volgende:
Nee joh, maar laten we ff realistisch blijven over de verdediging en de eerste seizoenshelft evalueren:
+ Sprockel, Verhaegh
- Frankel, Sansoni, Blondelle, Wapenaar
Knol is wat mij betreft een twijfelgeval, maar heeft eigenlijk ook ondermaats gepreseerd. Swerts is geblesseerd. Heeft niks met brutaliteit of jaloezie te maken, dit is een gewoon een constatering. En ik mag aannemen dat als De Mos dat ook zo ziet, het dus ook gewoon klopt.
Zeg eens eerlijk, zit je hier nu iedereen maar wat op te naaien met je Sansoni fanboyschap? Als Verhaegh twijfelgeval is, dan Sansoni toch ook zeker wel?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:46 schreef defranseslag het volgende:
[..]
+ Sprockel, Sansoni
Twijfel: Knol, Verhaegh
- Frankel
Dramatisch: Wapenaar, Blondelle
Ik mag aannemen dat De Mos dit ook zo ziet, maar een versterking/verbreding van de selectie is altijd welkom.
Maar in jouw redenatie is Sansoni dus over één seizoenshelft beter dan Verhaegh, en das gewoon onzin. Ik bedoel, jij pakt nu de laatste twee/drie wedstrijden eruit met foutjes van Verhaegh, maar ik kan er ook nog genoeg noemen eerder dit seizoen met flinke fouten van Sansoni. Als jij Verhaegh een twijfelgeval vindt, dan is Sansoni ZEKER een twijfelgeval. Punt.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:40 schreef defranseslag het volgende:
Verhaegh ontwikkelt zich goed en er hoeft wat mij betreft dus ook geen versterking te komen voor de rechtsbackpositie. Toch vind ik het overdreven om te zeggen dat ie het fantastisch doet. Hij heeft laatste weken toch meerdere keren schuld gehad aan tegendoelpunten. Gister nog de 1-1, maar ook tegen RKC en Roda liet hij zijn man voor zich komen...
Maar ik denk dat hij er wel komt en dat hij gewoon een goede speler voor een subtopper is.
De twee spitsen vang je prima op met 3 verdedigers, maar clubs die met 2 spitsen spelen, hebben over het algemeen ook nog links- en rechtsbuitensquote:Op maandag 1 januari 2007 17:51 schreef defranseslag het volgende:
Wat doe je stoer?
Tegen ploegen met 2 aanvallers kan dat makkelijk.
Maar het liefst zie ik eerlijk gezegd een goede linksback komen...
Gelukkig nieuwjaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:11 schreef LosMillonarios het volgende:
-De Mos tekent twee jaar bij
-Wapenaar kan in de winterstop naar Oekraine
-Hersi zeer waarschijnlijk in de winterstop naar Twente
-Knol kan naar Duitse en Turkse clubs in de winterstop
-Rojer kan naar VVV, Den Bosch en nog een Jupiler-ploeg
-Vitesse zoekt in Zuid-Amerika om een nieuwe verdediger
Aldus de papieren versie van de Gelderlander.
Ohja, iedereen nog een gelukkig nieuwjaar hier!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:11 schreef LosMillonarios het volgende:
-De Mos tekent twee jaar bij
-Wapenaar kan in de winterstop naar Oekraine
-Hersi zeer waarschijnlijk in de winterstop naar Twente
-Knol kan naar Duitse en Turkse clubs in de winterstop
-Rojer kan naar VVV, Den Bosch en nog een Jupiler-ploeg
-Vitesse zoekt in Zuid-Amerika om een nieuwe verdediger
Aldus de papieren versie van de Gelderlander.
Ohja, iedereen nog een gelukkig nieuwjaar hier!
We kunnen hem zeker in dit systeen goed gebruiken met zijn neus voor de goal, maar ik zie ook graag Yakubu terugkeren in de basis, en we hebben Due ook nog als middenvelder. Kortom, met Hersi erbij, twee te veel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:40 schreef Domenica het volgende:
Precies, alleen voor een leuk prijsje kan ik er mee leven dat hersi de naar een concurrent gaat. Alhoewel ik het vreemd vind dat Hersi niet goed genoeg zou zijn voor Vitesse, maar dat twente hem wel wil hebben. Terwijl twente op dit moment een beter elftal heeft dan Vitesse. Van mij mag Hersi wel blijven. Vooral de laatste tijd doet hij het niet onaardig.
It's all 'bout the money.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:09 schreef defranseslag het volgende:
Voor Twente is ie nu dan wel goed genoeg![]()
Respect dudequote:Harald Wapenaar: dit is respectloos
Vitesse-keeper Harald Wapenaar is ontstemd dat hij uit de media heeft moeten vernemen dat de club van hem af wil omdat hij te blessuregevoelig is. "Dit is respectloos. In twee seizoenen heb ik alleen een uitwedstrijd tegen Heerenveen gemist en nu dan het duel met Heracles. Bovendien heb ik in het belang van de club doorgespeeld met een blessure", aldus Wapenaar. De 36-jarige Wapenaar mag per direct weg. Sparta Rotterdam en RKC Waalwijk hebben interesse om hem over te nemen. Wapenaar kwam eerder uit voor onder meer FC Utrecht en Helmond Sport.
Bron: RTV Gelderland txt 02-01-2007
Dat begon al in die wedstrijd, voor open goal schoot hij mis bij de 0-1 standquote:VVV-Venlo wil Vitesse-speler Rojer
Vitesse-speler Eldridge Rojer (22) staat in de belangstelling van eerstedivisieclub VVV-Venlo. De Limburgers willen de aanvaller per direct vastleggen. Vitesse wil Rojer laten gaan, om zo ruimte te maken voor nieuwe spelers. Rojer debuteerde in december 2002 voor Vitesse in de UEFA Cupwedstrijd tegen Liverpool, maar wist nooit een basisplaats af te dwingen. Dit seizoen kwam hij slechts één keer als invaller in actie bij Vitesse. VVV is ook geïnteresseerd in Tim De Meersman, maar de prioriteit ligt in eerste instantie bij een aanvaller. De Belg mag ook vertrekken bij Vitesse.
Dat was volgens mij Kalle Sonequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:35 schreef DeVinger het volgende:
Dat begon al in die wedstrijd, voor open goal schoot hij mis bij de 0-1 stand![]()
Dat was Sonequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:35 schreef DeVinger het volgende:
Dat begon al in die wedstrijd, voor open goal schoot hij mis bij de 0-1 stand![]()
Ik weet nog wel dat die jeugdspelertjes van GAE bij mij op de middelbare school het altijd hadden over Rojer, die komt ver etc. Net zoals over de gebroeders Drost (die overigens van GAE komen). Doe mij Benson maar iigquote:
Ik hoef niet verder te lezenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik vind Sansoni een topspeler
Frankel is wat mij betreft alleen afgeschreven als verdediger.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Tha_Mars het volgende:
Frankel is hier al geheel afgeschreven.
Due vind ik geen haar beter als linksback... Een nieuwe linksback vind ik harder nodig dan een centrale verdediger.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:50 schreef DeVinger het volgende:
Aanvallend is hij de laatste weken ook erg slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |