abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44920986
Sansoni bedoel je?
pi_44921082
Triest...
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44921807
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:18 schreef DeVinger het volgende:
Sansoni bedoel je?
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:22 schreef defranseslag het volgende:
Triest...
Inkoppertje
pi_44922286
Wat een brutaliteit toch weer...
pi_44922329
Allemaal jaloezie joh
  maandag 1 januari 2007 @ 20:14:00 #106
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44922708
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:02 schreef Erasmusch het volgende:
Allemaal jaloezie joh
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_44922747
Nee joh, maar laten we ff realistisch blijven over de verdediging en de eerste seizoenshelft evalueren:

+ Sprockel, Verhaegh
- Frankel, Sansoni, Blondelle, Wapenaar

Knol is wat mij betreft een twijfelgeval, maar heeft eigenlijk ook ondermaats gepreseerd. Swerts is geblesseerd. Heeft niks met brutaliteit of jaloezie te maken, dit is een gewoon een constatering. En ik mag aannemen dat als De Mos dat ook zo ziet, het dus ook gewoon klopt.
pi_44922889
Ja als Vitesse supporter ben ik heel jaloers.. whahahaha.

Verheagh en Sprockel waren de eerste seizoenshelft de besten achterin simpel zat. Het is afwachten wat er gaat komen. in de winterstop. Schijnbaar weet de franseslag al meer dan Vitesse zelf. Aangezien hij wet hoe we wel gaan spelen naar de winterstop.

Sansoni de beste vinden vind ik net zoiets als roepen dat Theo janssen geweldig was. Overdreven en gebaseerd op?? Beide spelers zijn absoluut niet slecht, maar ook absoluut geen top. Al heeft Theo meer potentie dan Sansoni om hogerop te komen.
pi_44924106
Mooi dat je het zegt idd, ik ben ook van mening dat Janssen niet zo snel zou aarden buiten Vitesse. Sowieso vind ik het geen Europese subtop, en ik vraag me af of hij het in de Nederlandse top zou redden eigenlijk. Dit seizoen heeft hij bijvoorbeeld nog niets laten zien bij Vitesse, qua goals dan. Hij blinkt ook niet uit in assists, ik kan me alleen de rode kaart herinneren zeg maar.
Bij Vitesse zit hij prima, misschien een keer naar Feyenoord of een leuke Duits/Engels clubje, maar hij moet zich niet meten met topclubs, daar krijgt hij het te moeilijk denk ik.
pi_44924325
Theo Janssen was geweldig!
pi_44924830
Om te beginnen iedereen een goed jaar toegewenst , dat het voor vitesse ook maar een mooi jaar mag worden.

Zo te lezen heb ik al heel wat gemist vandaag , maar te beginnen met gister jammer dat het maar 2-2 is geworden vooraf is dat te weinig , maar ten opzichte van vorig jaar weer goed.

Als je dan weer naar de wedstrijd kijkt mogen we denk ik blij zijn met een 2-2 , het eerste kwartier hadden ze het eigenlijk al af moeten maken , maar dan gaan ze pas weer voetballen bij een achterstand

En gister hebben we wel weer gezien waar het probleem lag dit keer was het niet wapenaar achterin maar vooral Purrel en jawel hoor DeFranseVlag SANSONI NIET IN BESTE DOEN !!!!

Hij kreeg bij een vrije trap nog een schot ergens waar die hem liever niet had willen hebben maar daar heeft het niet aan gelegen , snel een nieuwe keeper halen ( Mandl heb ik al weer gelezen we wachten maar af , Hersi naar Twente ??? we wachten maar af ) en dan nog een nieuwe centrale verdediger wie dat moet worden weet ik op het moment ook niet ook maar weer afwachten

Vandaag nog een weddenschapje afgelegd dat vitesse wel in het linkerrijtje eindigt dit seizoen , moet wel lukken
pi_44925754
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:15 schreef Klingon het volgende:
Nee joh, maar laten we ff realistisch blijven over de verdediging en de eerste seizoenshelft evalueren:

+ Sprockel, Verhaegh
- Frankel, Sansoni, Blondelle, Wapenaar

Knol is wat mij betreft een twijfelgeval, maar heeft eigenlijk ook ondermaats gepreseerd. Swerts is geblesseerd. Heeft niks met brutaliteit of jaloezie te maken, dit is een gewoon een constatering. En ik mag aannemen dat als De Mos dat ook zo ziet, het dus ook gewoon klopt.
+ Sprockel, Sansoni
Twijfel: Knol, Verhaegh
- Frankel
Dramatisch: Wapenaar, Blondelle

Ik mag aannemen dat De Mos dit ook zo ziet, maar een versterking/verbreding van de selectie is altijd welkom.
  maandag 1 januari 2007 @ 22:57:37 #113
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44928249
Ik heb geen twijfel bij Verhaegh, die moest sowieso blijven!
pi_44928583
Zeker, Verhaegh loopt lekker te ballen de laatste tijd! In het begin had ik er veel twijvels aan maar hij mag blijven! Graag wil ik een goed beargumenteerde onderbouwing zien over het feit dat defranseslag aan hem twijvelt. Dank u
  maandag 1 januari 2007 @ 23:30:59 #115
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_44929520
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:46 schreef defranseslag het volgende:

[..]

+ Sprockel, Sansoni
Twijfel: Knol, Verhaegh
- Frankel
Dramatisch: Wapenaar, Blondelle

Ik mag aannemen dat De Mos dit ook zo ziet, maar een versterking/verbreding van de selectie is altijd welkom.
Zeg eens eerlijk, zit je hier nu iedereen maar wat op te naaien met je Sansoni fanboyschap? Als Verhaegh twijfelgeval is, dan Sansoni toch ook zeker wel?
jeweetz
pi_44929842
Verhaegh ontwikkelt zich goed en er hoeft wat mij betreft dus ook geen versterking te komen voor de rechtsbackpositie. Toch vind ik het overdreven om te zeggen dat ie het fantastisch doet. Hij heeft laatste weken toch meerdere keren schuld gehad aan tegendoelpunten. Gister nog de 1-1, maar ook tegen RKC en Roda liet hij zijn man voor zich komen...

Maar ik denk dat hij er wel komt en dat hij gewoon een goede speler voor een subtopper is.
pi_44931727
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:40 schreef defranseslag het volgende:
Verhaegh ontwikkelt zich goed en er hoeft wat mij betreft dus ook geen versterking te komen voor de rechtsbackpositie. Toch vind ik het overdreven om te zeggen dat ie het fantastisch doet. Hij heeft laatste weken toch meerdere keren schuld gehad aan tegendoelpunten. Gister nog de 1-1, maar ook tegen RKC en Roda liet hij zijn man voor zich komen...

Maar ik denk dat hij er wel komt en dat hij gewoon een goede speler voor een subtopper is.
Maar in jouw redenatie is Sansoni dus over één seizoenshelft beter dan Verhaegh, en das gewoon onzin. Ik bedoel, jij pakt nu de laatste twee/drie wedstrijden eruit met foutjes van Verhaegh, maar ik kan er ook nog genoeg noemen eerder dit seizoen met flinke fouten van Sansoni. Als jij Verhaegh een twijfelgeval vindt, dan is Sansoni ZEKER een twijfelgeval. Punt.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 09:05:48 #118
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44934841
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:51 schreef defranseslag het volgende:
Wat doe je stoer?
Tegen ploegen met 2 aanvallers kan dat makkelijk.
Maar het liefst zie ik eerlijk gezegd een goede linksback komen...
De twee spitsen vang je prima op met 3 verdedigers, maar clubs die met 2 spitsen spelen, hebben over het algemeen ook nog links- en rechtsbuitens En dan loop je daar de hele tijd achter aan te rennen omdat je geen links- en rechtsback hebt
  dinsdag 2 januari 2007 @ 09:11:49 #119
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44934887
-De Mos tekent twee jaar bij
-Wapenaar kan in de winterstop naar Oekraine
-Hersi zeer waarschijnlijk in de winterstop naar Twente
-Knol kan naar Duitse en Turkse clubs in de winterstop
-Rojer kan naar VVV, Den Bosch en nog een Jupiler-ploeg
-Vitesse zoekt in Zuid-Amerika om een nieuwe verdediger

Aldus de papieren versie van de Gelderlander.

Ohja, iedereen nog een gelukkig nieuwjaar hier !
Bridge over troubled water
  dinsdag 2 januari 2007 @ 09:14:27 #120
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44934910
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:11 schreef LosMillonarios het volgende:

Gelukkig nieuwjaar
Maar eens kijken of Egbert van de Gelderlander het nu wel een keer aan het rechte eind heeft
pi_44935063
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:11 schreef LosMillonarios het volgende:

.
pi_44935679
Van hersi wisten we al , maar de rest

En een 2 jarig contract is lang genoeg voor Aad , anders kunnen we straks nog een afkoopsom betalen

Wel benieuwd welke nieuwe verdediger ze uit Zuid-Amerika toveren.
pi_44937687
Een scheermes naast Sprockel

Geniaal btw die geruchten, echt precies wat wij allemaal willen
pi_44938648
http://www.voetbalvandaag.nl/html/2007-01-02_1167723494.html

De 2de pagina voor een intervieuw met Fredje
pi_44940286
Vind de geruchten allemaal prima, behalve dat Hersi misschien naar Twente gaat. Maar ja, als we daarvoor weer wat centen vangen... dan kan ik daar wel mee leven
pi_44946417
Precies, alleen voor een leuk prijsje kan ik er mee leven dat hersi de naar een concurrent gaat. Alhoewel ik het vreemd vind dat Hersi niet goed genoeg zou zijn voor Vitesse, maar dat twente hem wel wil hebben. Terwijl twente op dit moment een beter elftal heeft dan Vitesse. Van mij mag Hersi wel blijven. Vooral de laatste tijd doet hij het niet onaardig.
pi_44946589
Youssouf Hersi:
Ajax
NAC
Nek
Heerenveen
Vitesse
Twente

Wat een held

Nee van mij mag hij wel gaan, bij Twente komt hij toch op de bank terecht, zodat hij komende zomer weer weg wil en ik gok dat Utrecht zijn volgende club wordt.
pi_44946800
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:40 schreef Domenica het volgende:
Precies, alleen voor een leuk prijsje kan ik er mee leven dat hersi de naar een concurrent gaat. Alhoewel ik het vreemd vind dat Hersi niet goed genoeg zou zijn voor Vitesse, maar dat twente hem wel wil hebben. Terwijl twente op dit moment een beter elftal heeft dan Vitesse. Van mij mag Hersi wel blijven. Vooral de laatste tijd doet hij het niet onaardig.
We kunnen hem zeker in dit systeen goed gebruiken met zijn neus voor de goal, maar ik zie ook graag Yakubu terugkeren in de basis, en we hebben Due ook nog als middenvelder. Kortom, met Hersi erbij, twee te veel.
(esajas even daargelaten)

Van mij mag hij dus zeker blijven, maar als zijn verkoop de verdediging kan financieren houd ik hem niet tegen.
pi_44947372
De reden dat ie weg gaat is toch ook niet omdat hij niet goed genoeg is maar omdat hij te veel geld vraagt .
pi_44949062
Voor Twente is ie nu dan wel goed genoeg
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:31:12 #131
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44949725
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:09 schreef defranseslag het volgende:
Voor Twente is ie nu dan wel goed genoeg
It's all 'bout the money.
pi_44949848
quote:
Harald Wapenaar: dit is respectloos

Vitesse-keeper Harald Wapenaar is ontstemd dat hij uit de media heeft moeten vernemen dat de club van hem af wil omdat hij te blessuregevoelig is. "Dit is respectloos. In twee seizoenen heb ik alleen een uitwedstrijd tegen Heerenveen gemist en nu dan het duel met Heracles. Bovendien heb ik in het belang van de club doorgespeeld met een blessure", aldus Wapenaar. De 36-jarige Wapenaar mag per direct weg. Sparta Rotterdam en RKC Waalwijk hebben interesse om hem over te nemen. Wapenaar kwam eerder uit voor onder meer FC Utrecht en Helmond Sport.
Bron: RTV Gelderland txt 02-01-2007
Respect dude
quote:
VVV-Venlo wil Vitesse-speler Rojer

Vitesse-speler Eldridge Rojer (22) staat in de belangstelling van eerstedivisieclub VVV-Venlo. De Limburgers willen de aanvaller per direct vastleggen. Vitesse wil Rojer laten gaan, om zo ruimte te maken voor nieuwe spelers. Rojer debuteerde in december 2002 voor Vitesse in de UEFA Cupwedstrijd tegen Liverpool, maar wist nooit een basisplaats af te dwingen. Dit seizoen kwam hij slechts één keer als invaller in actie bij Vitesse. VVV is ook geïnteresseerd in Tim De Meersman, maar de prioriteit ligt in eerste instantie bij een aanvaller. De Belg mag ook vertrekken bij Vitesse.
Dat begon al in die wedstrijd, voor open goal schoot hij mis bij de 0-1 stand
pi_44950266
Dit heeft Wapenaar vast niet kunnen zien aankomen...

Maar ja wel vervelend als ie het in de media moet lezen, maar ja dan had ie maar wat ballen moeten tegenhouden.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:21:33 #134
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44951618
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:35 schreef DeVinger het volgende:
Dat was volgens mij Kalle Sone
Bridge over troubled water
pi_44951663
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:35 schreef DeVinger het volgende:

Dat was Sone
pi_44951696
Nu moet het duidelijk zijn
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:50:51 #137
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44952605
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:23 schreef Smeich het volgende:
Nu moet het duidelijk zijn
Ik functioneer weer!
Vamos el TRI!
pi_44953972
Neemt niet weg dat Rojer matig is vind ik.
pi_44953997
Prutser is 't.
pi_44954126
Nou nou...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:35:25 #141
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44954166
Bij Rojer past gewon goed het spreekwoord "De KNUPPEL in het hoenderhok gooien", want hij kan nooit van z'n knuppel afblijven...de knuppel!

Zo gebruik je zo'n woord nooit, zo gebruik je het 3 maal in één zin.
Vamos el TRI!
pi_44954333
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:22 schreef Smeich het volgende:

[..]

Dat was Sone
Ik weet nog wel dat die jeugdspelertjes van GAE bij mij op de middelbare school het altijd hadden over Rojer, die komt ver etc. Net zoals over de gebroeders Drost (die overigens van GAE komen). Doe mij Benson maar iig
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:55:43 #143
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_44954893
Benson is ook een held. Ondergeschoven kindje heeft wel ff 2 belangrijke doelpunten gemaakt de afgelopen paar weken, ik bedoel maar!
jeweetz
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:12:55 #144
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_44955600
Frankel is hier al geheel afgeschreven. Dat vind ik jammer. Als middenvelder heeft hij wel potentie, maar als verdediger niet, due in de verdediging, en frankel in de middenlinie. Frankel dus voor de bank.
Ik vind Sansoni een topspeler, alleen is hij gewoon niet altijd even slim in sommige ballen, vaak ook wat kritieke misstapjes wanneer hij het beter niet moet doen.
Blondelle heb ik nog nooit goed zien voetballen, Verheagh doet het goed, net als Sprockel. Over de rest is het meeste wel gezegd.
Maximaal 4 regels
pi_44956545
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik vind Sansoni een topspeler
Ik hoef niet verder te lezen
pi_44957285
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Tha_Mars het volgende:
Frankel is hier al geheel afgeschreven.
Frankel is wat mij betreft alleen afgeschreven als verdediger.
pi_44957370
Aanvallend is hij de laatste weken ook erg slecht
pi_44957639
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:50 schreef DeVinger het volgende:
Aanvallend is hij de laatste weken ook erg slecht
Due vind ik geen haar beter als linksback... Een nieuwe linksback vind ik harder nodig dan een centrale verdediger.
pi_44958643
Due is dan ook geen echte linksback, Frankel pretendeert dat te zijn.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:36:53 #150
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_44959251
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Ik hoef niet verder te lezen
doe dat toch maar
Maximaal 4 regels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties