abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44777898

Laatste posts uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef DeVinger het volgende:
Ah joh komop, alsof je nu ineens alle wedstrijden moet winnen. Een topploeg als PSV kan dat, zelfs AJAX/AZ/FEY kunnen dat niet eens. Alles daaronder moet dat dus al helemaal niet kunnen in Nederland. Ajax wint met 0-4 uit in Rotterdam en verliest met 3-0 uit in Rotterdam (sparta). Net zoals ze met 4-2 van ons op de broek krijgen.

Natuurlijk hoop je op winst na twee keer 4-2 (0-2 achterstand), maar juist als je zeker denkt te weten nu gaan we winnen, verlies je. Dat het dan door die kleine stuiterbal van een Sikora moet gebeuren
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef LosMillonarios het volgende:

Jup, Wapenaar keepte weer eens als vanouds, kut dus!

Gewoon Velthuizen op de goal, slechter kan het toch al niet.
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef WebForce het volgende:

Je hebt gelijk en ik wist zeker dat we niet met zekerheid gingen winnen . Ik wilde 4 punten in deze twee wedstrijden, kunnen er maximaal 3 worden, dat moet dan maar gebeuren, want er mag echt niet verloren worden van Excelcior, laat dat duidelijk zijn. Dan ga je met een goed gevoel de 'winterstop' in.
En op speciaal verzoek:
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Erasmusch het volgende:
Of Bas Wijnen

[ Bericht 50% gewijzigd door Klingon op 27-12-2006 22:17:43 ]
pi_44778020
Nog een wedstrijd waar de keeper ons drie punten kan kosten...

Ben heel benieuwd wat Vitesse uit de hoge hoed gaat toveren deze winter.
pi_44778135
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
Nog een wedstrijd waar de keeper ons drie punten kan kosten...

Ben heel benieuwd wat Vitesse uit de hoge hoed gaat toveren deze winter.
Ik kan me vorig jaar in Almelo nog goed herinneren....

Het is echt jammer dat we niet winnen vanavond. De verschillen zijn klein in de middenmoot, en met 3 punten had Vitesse mooi 7e kunnen staan met 28 punten. Nu staan we met vier andere ploegen op 25 en alleen maar in het linkerrijtje omdat we een positief doelsaldo hebben. Zonde.
pi_44778199
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:07 schreef Klingon het volgende:
Laatste posts uit het vorige topic:
[..]

[..]

[..]
En mijn post dan?
pi_44778300
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

En mijn post dan?
Die was kansloos.

Jammer dat die gozer kanker kreeg .
Bridge over troubled water
pi_44778326
Heerlijk hoe iedereen nu om is bij Wapenaar.

Het mooiste vind ik nog de beschrijving van Johan Derksen:"Hele matige keeper met zijn coupe de soleil en homoshirt"
pi_44778359
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

En mijn post dan?
Done. Ik ga eens op Talpa kijken of ik onze showkeeper de huid vol mag schelden.
pi_44778448
Aadje is aardig pissig. Samenvattinkje van .org van zijn uitspraken:
quote:
" Ik word moe en misselijk als ik Vitesse zie verdedigen."
" De arbeid die we er in steken is altijd voor niks, en ik word daar moe van"
" Ik ga maatregelen nemen, want de verdedigers beschadigen mij maar ook de club"
"De Mos gaat met de leidinggevende praten, want er moet nu echt wat gebeuren, zo kan het niet langer"
Bridge over troubled water
pi_44778491
Ik voel de bui al hangen, nog geen contractverlengen, eisen stellen, bestuur boos, de mos weg
pi_44778573
Ook nog Sikora in de laatste minuut. Zie ik net pas, sorry
pi_44778589
Zeg, je hebt je tvp al geplaatst hoor
pi_44778681
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef DeVinger het volgende:
Zeg, je hebt je tvp al geplaatst hoor
Deze vond ik beter.
  woensdag 27 december 2006 @ 22:34:09 #13
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44778866
quote:
kunnen er maximaal 3 worden, dat moet dan maar gebeuren, want er mag echt niet verloren worden van Excelcior, laat dat duidelijk zijn.
Heracles
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 27 december 2006 @ 23:17:55 #14
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44780426
De Mos zegt ook de ene week A en de andere B.
pi_44780450
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef Messenga het volgende:
Over de verdediging bij Vitesse heeft De Mos nog nooit positief gesproken. Dat is sinds hij is begonnen al een zorgenkindje. Blondelle, Frankel, Sansoni... ze zijn allemaal te slap, te laks en geen bikkelharde verdedigers. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de keeper. Wapenaar bij het eerste doelpunt... duikt 'ie gewoon iedere keer naar een willekeurige hoek of wat
  woensdag 27 december 2006 @ 23:19:16 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_44780480
quote:
De Mos rijmt ook op Wouter Bos
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_44780504
Gezocht: Keeper!
pi_44780534
quote:
Vitesse is de ene week A en de andere week B . Ik had gehoopt dat het onder Aadje minder zou zijn ..
  woensdag 27 december 2006 @ 23:21:30 #19
108558 Messenga
pi_44780561
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Vitesse is de ene week A en de andere week B . Ik had gehoopt dat het onder Aadje minder zou zijn ..
Heb je de persconferentie net gehoord?
pi_44780600
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:21 schreef Messenga het volgende:

[..]

Nee, helaas geen Talpa in dit gat . Of was dat die samenvatting die net gegven werd ..
pi_44780648
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:21 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ja wat ik zei: over de verdediging heeft De Mos nog nooit lovende woorden gesproken. We hebben dit seizoen alleen tegen Heracles, ADO en Willem II de nul gehouden, voor de rest altijd tegendoelpunten. Door persoonlijke fouten, gekloot en een slecht keeperswerk. De punten die we nu hebben zijn het resultaat van een sterke aanval, niks meer en niks minder.
pi_44780744
Nou Koenders, vd Struik (die was vet goed tegen Vitesse ) en een keepert halen en we worden nog kampioen .
  woensdag 27 december 2006 @ 23:26:14 #23
108558 Messenga
pi_44780755
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:23 schreef Klingon het volgende:

[..]

Ja wat ik zei: over de verdediging heeft De Mos nog nooit lovende woorden gesproken. We hebben dit seizoen alleen tegen Heracles, ADO en Willem II de nul gehouden, voor de rest altijd tegendoelpunten. Door persoonlijke fouten, gekloot en een slecht keeperswerk. De punten die we nu hebben zijn het resultaat van een sterke aanval, niks meer en niks minder.
Maar ja, afgelopen zondag was ie nog helemaal euforisch, en nu zo, wel grappig. .
pi_44781550
Ja maar om compleet andere dingen: aanval versus verdediging

Zondag stonden we 0-2 achter door, jawel, blunders
pi_44781667
We zullen moeten winnen!

Edit: OP is eindelijk weer eens up-to-date...

[ Bericht 58% gewijzigd door WebForce op 27-12-2006 23:59:34 ]
pi_44781961
In de winterstop:

- Knol verkopen en een verdediger met potentie (à la Sprockel of Verhaegh) aantrekken.
- Wapenaar vervangen. Velthuizen verdient onderhand wel een kans.
- Contract De Mos verlengen.
- Contract Hersi verlengen.

Over het lot van Sansoni en Fränkel laat ik me maar even niet uit. Die mogen wat mij betreft zwaar aan de bak op trainingskamp.
pi_44782340
het loopt lekker snel

Maar dus weer terug uit Breda , gelukkig op E.V dus ging iets sneller.

Die 1-0 van Verheagh zat er lekker in

die 1-1 was een fout van wapenaar , en bij die 2-1 van Sikora daar stond ie veels te ver voor zijn goal.

we miste hersi , en sommige hadden het mischien nog iets teveel in hun bol van Ajax ( thuis , waar we al een beetje bang voor waren )

En nu we verloren hebben zijn ze weer allemaal vlug in de kleedkamer ( en bij de winst op Ajax en Roda staan we lekker allemaal te hossen ) , maar ja waar is dat anders.

De wedstrijd had ook nog zo gewonnen kunnen worden door die bal van Benson die langs de verkeerde kant van de paal gaat
pi_44782593
Het zit jullie niet mee tegen NAC dit seizoen, 2x in de slotfase verliezen.

Het had ook zo andersom kunnen zijn inderdaad, gelukkig viel hij voor ons goed.

Sikora
pi_44787240
We misten Hersi?? Wie zegt dat hij niet net zo belabbert zou spelen als de rest van het team??

Ben heel benieuwd wat Vitesse gaat halen deze winterstop dat er wat gaat gebeuren is zeker!!
pi_44787822
quote:
Versterking

De Mos zet eis kracht bij

Trainer Aad de Mos van Vitesse tilt zwaar aan zijn eis het elftal in de winterstop defensief te versterken. Volgens De Mos staat de ambitie van de club op het spel.
De Mos was gisteravond na de onnodige 2-1 nederlaag bij NAC woedend en eiste versterking van de defensie. „Het is de zesde of zevende keer dat we door een fout in de laatste minuut een of meer punten kwijtraken. Door zo’n fout ben je direct kwijt wat je zondag tegen Ajax hebt ge­wonnen”, vond de trainer, die hard uithaalde naar zijn verdediging, zonder namen te noemen. Al was het duidelijk dat Sebastien Sansoni en Purrel Fränkel een negatieve hoofdrol vertolkten. „Ik word misselijk en moe van zulke fouten. Als je dit niet leert, moet je geen ambitie hebben. Er moet iets gebeuren”, al­dus De Mos, die niets wil weten van financiële onmogelijkhe­den. „De club weet van mijn wensen. Het is hun probleem, maar mijn reputatie als coach staat ook op het spel”, aldus de coach, die begin januari met Vitesse over eventuele contractverlenging praat.
Echt waar, ik ben serieus bang voor een vroegtijdige breuk
Zou de Mos alleen maar meer held maken. Sturing zou niet praten over versterking maar over "te weinig inzet"
pi_44787932
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:12 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Watje.
pi_44787965
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Aad zelf doet er vrolijk aan mee. Ene keer hosanna, andere keer grafstemming. Wellicht zou het beter zijn dat De Mos zich zelf wat rationeler (meer op basis van verstand) gaat gedragen in plaats van op emotie?
pi_44787987
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:20 schreef EKterror het volgende:

[..]

Aad zelf doet er vrolijk aan mee. Ene keer hosanna, andere keer grafstemming. Wellicht zou het beter zijn dat De Mos zich zelf wat rationeler (meer op basis van verstand) gaat gedragen in plaats van op emotie?
Voetbal is emotie! . Nee maar serieus, dat is echt gewoon Vitesse. Aadje dacht dat te kunnen veranderen, wij hopen mee .
pi_44788308
quote:
16 dec Roda JC-Vitesse 2-4 Danke Bitte !!!
24 dec Vitesse-Ajax 4-2 , Henkie Bedankt !!!
27 dec NAC-Vitesse 1-2 , KUT WAPENAAR !!!!!! , HERSI MOET BLIJVEN !!!
31 dec Heracles-Vitesse
Dat mocht je willen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44789501
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:40 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat mocht je willen
, was gister nog laat
quote:
We misten Hersi?? Wie zegt dat hij niet net zo belabbert zou spelen als de rest van het team??
Het blijft achteraf gepraat , maar zoals je op het .org forum al gelezen hebt , ben ik niet die enige die deze menig deelt

Zoals ik al zei , iedereen die gister de wedstrijd heeft gezien die kon zien dat we Hersi miste , Hersi kan tenminste af en toe er nog eens invliegen een lekkere overtreding maken , etc , mischien was ie ook niet in vorm geweest daar kom je nooit achter , maar het was duidelijk dat Lazovic , Pryor voorin hun dag niet hadden , Achterin weten we wel waar het probleem ligt

En ik ben niet zo bang dat Aad vertrekt , er zal wel wat aangekocht worden in de verdediging en ze zullen we een nieuwe keeper halen , als het er niet 2 zijn

Anders komt die 2de keeper wel in het nieuwe seizoen

Zondag maar weer 2-0 achter komen , dan beginnen ze weer te voetballen want als we op een voorprong komen dan geven we het te vaak weg.
pi_44793408
Het was weer ouderwets Vitesse (of moet ik zeggen, Wapenaar + rest van de verdediging m.u.v. Verhaegh?)

Leuke OP trouwens Leuk om te zien bij wie ik nog weleens in de buurt wil zitten
jeweetz
pi_44795917
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:12 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Zou de Mos alleen maar meer held maken. Sturing zou niet praten over versterking maar over "te weinig inzet"
De Mos durft de zaken op scherp te zetten. Niet alleen richting de spelers, maar ook richting het bestuur. Dat is iets wat Sturing eigenlijk altijd heeft nagelaten, zal ook wel door zijn Vitesse verleden komen.

Ik denk trouwens niet dat dit tot een vroegtijdige breuk gaat leiden. De Mos heeft het vertrouwen van een hele grote schare supporters en hoe dan ook, als De Mos vertrekt ligt de schuld altijd bij het bestuur. Ik denk niet dat het bestuur zit te wachten op zp'n situatie.

Aan de andere kant: versterkingen kosten geld, en dat is er niet. Volgens mij kan alleen Knol wat opleveren als 'ie vroegtijdig vertrekt, maar die wil weer blijven tot het einde van het seizoen. The good old story: het is nooit rustig bij Vitesse.
  donderdag 28 december 2006 @ 17:09:07 #38
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44798194
Als ze De Mos geen serieus contractvoorstel voorleggen zijn ze gewoon labiel
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_44812961
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Watje.
Moe je hier komeh jonguh, krei je klappuh

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dat gezeur over mensen die vinden dat De Mos zelf rationeler moet doen, hoezo?

Je moet wel weten waar je het over hebt. De Mos is nooit tevreden geweest over de verdediging. Ok in de voorbereiding had hij misschien hoop dat het goed zou uitpakken, maar voor de rest weet hij dondersgoed waar de zwakke plek van Vitesse ligt. Waarom denk je dat daar ook zoveel gewisseld wordt? Een andere keeper hebben we niet, en in centrale verdedigers zitten we ook krap. Rechtsback is geen probleem en linksback hebben al drie man gespeeld. Hosanna heeft niks te maken met dat hij dát probleem wegcijfert, hosanna heeft te maken met dat we ondanks dat probleem zelfs nog op zo'n manier van Roda en Ajax winnen.

[ Bericht 24% gewijzigd door DeVinger op 29-12-2006 00:26:21 ]
pi_44817267
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:34 schreef Rhinestone het volgende:
Het was weer ouderwets Vitesse (of moet ik zeggen, Wapenaar + rest van de verdediging m.u.v. Verhaegh?)

Leuke OP trouwens Leuk om te zien bij wie ik nog weleens in de buurt wil zitten
ook wel een beetje ouderwets ja ( weer in de laatste minuten niet scherp of iets )

Goed verwoord DeVinger en Klingon ook
  vrijdag 29 december 2006 @ 09:12:21 #41
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_44817784
Hopelijk zondag wat beter weer dan vorig jaar jongens, ik kon jullie niet eens zien zitten
Ik zag de 3-1 trouwens ook niet gescoord worden
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_44818357
Het zal wel weer koud zijn , zoals het woensdag ook was.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:47:12 #43
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_44824043
gewoon hopen dat vitesse achter komt, dan heb ike r wel vertrouwen in.
Maximaal 4 regels
pi_44830146
Aan Wapenaar zal het niet liggen deze keer.
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:20:40 #45
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_44831129
We hebben nog steeds geen heaters in het Polman
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_44832258
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:53 schreef Thieske het volgende:
Aan Wapenaar zal het niet liggen deze keer.
idd

En Hersi is gelukkig weer terug

10.15 vertrekken dat valt gelukkig ook nog wel mee
pi_44832616
Groot nieuws dat Wapie niet speelt en staat hier niet eens met grote letters?!! Net alsof al maanden geblesseerd , wedden dat wanneer Pietje het goed doet hij voorlopig mag blijven staan . Althans, dat hoop ik op .
pi_44832779
idd de grootste kutsmoes die ik ooit heb gehoord , hij loop al 3 maanden te blunderen
quote:
SC Heerenveen-Vitesse dag eerder

ARNHEM - De wedstrijd SC Heerenveen-Vitesse is verplaatst van zaterdag 10 februari naar vrijdag 9 februari. De KNVB had beide clubs verzocht om het duel te verplaatsen, zodat het live kan worden uitgezonden op RTL7. SC Heerenveen en Vitesse stemden hiermee in, waardoor het onderlinge duel een dag eerder wordt afgewerkt.
Ze mogen in de winterstop ook nog wel Ismail Aissati halen ( huren) , dan nog een keeper Ekramy , en nog een linksback.

[ Bericht 14% gewijzigd door vitessezuid113 op 29-12-2006 18:19:59 ]
pi_44834702
Wapenaar al drie maanden een polsblessure... en nu aan z'n pink, daar heeft 'ie wedstrijden lang geen bal mee aangeraakt

Mag ik bij deze o.a. DeVinger bedanken voor zijn tomeloze inzet om deze "matige keeper met zijn coupe de soleil en homoshirt" eindelijk een keer uit het doel te houden.

[ Bericht 34% gewijzigd door Klingon op 29-12-2006 19:25:48 ]
pi_44834996
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
idd de grootste kutsmoes die ik ooit heb gehoord , hij loop al 3 maanden te blunderen
[..]

Ze mogen in de winterstop ook nog wel Ismail Aissati halen ( huren) , dan nog een keeper Ekramy , en nog een linksback.
We hebben Kaya dus laat dat Marokkaantje maar in Eindhoven..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')