quote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef DeVinger het volgende:
Ah joh komop, alsof je nu ineens alle wedstrijden moet winnen. Een topploeg als PSV kan dat, zelfs AJAX/AZ/FEY kunnen dat niet eens. Alles daaronder moet dat dus al helemaal niet kunnen in Nederland. Ajax wint met 0-4 uit in Rotterdam en verliest met 3-0 uit in Rotterdam (sparta). Net zoals ze met 4-2 van ons op de broek krijgen.
Natuurlijk hoop je op winst na twee keer 4-2 (0-2 achterstand), maar juist als je zeker denkt te weten nu gaan we winnen, verlies je. Dat het dan door die kleine stuiterbal van een Sikora moet gebeuren![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef LosMillonarios het volgende:
Jup, Wapenaar keepte weer eens als vanouds, kut dus!
Gewoon Velthuizen op de goal, slechter kan het toch al niet.
En op speciaal verzoek:quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef WebForce het volgende:
Je hebt gelijk en ik wist zeker dat we niet met zekerheid gingen winnen. Ik wilde 4 punten in deze twee wedstrijden, kunnen er maximaal 3 worden, dat moet dan maar gebeuren, want er mag echt niet verloren worden van Excelcior, laat dat duidelijk zijn. Dan ga je met een goed gevoel de 'winterstop' in.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Erasmusch het volgende:
Of Bas Wijnen
Ik kan me vorig jaar in Almelo nog goed herinneren....quote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
Nog een wedstrijd waar de keeper ons drie punten kan kosten...
Ben heel benieuwd wat Vitesse uit de hoge hoed gaat toveren deze winter.
En mijn post dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:07 schreef Klingon het volgende:
Laatste posts uit het vorige topic:
[..]
[..]
[..]
quote:" Ik word moe en misselijk als ik Vitesse zie verdedigen."
" De arbeid die we er in steken is altijd voor niks, en ik word daar moe van"
" Ik ga maatregelen nemen, want de verdedigers beschadigen mij maar ook de club"
"De Mos gaat met de leidinggevende praten, want er moet nu echt wat gebeuren, zo kan het niet langer"
Deze vond ik beter.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef DeVinger het volgende:
Zeg, je hebt je tvp al geplaatst hoor
Heraclesquote:kunnen er maximaal 3 worden, dat moet dan maar gebeuren, want er mag echt niet verloren worden van Excelcior, laat dat duidelijk zijn.
Over de verdediging bij Vitesse heeft De Mos nog nooit positief gesproken. Dat is sinds hij is begonnen al een zorgenkindje. Blondelle, Frankel, Sansoni... ze zijn allemaal te slap, te laks en geen bikkelharde verdedigers. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de keeper. Wapenaar bij het eerste doelpunt... duikt 'ie gewoon iedere keer naar een willekeurige hoek of watquote:Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef Messenga het volgende:
De Mos zegt ook de ene week A en de andere B.
De Mos rijmt ook op Wouter Bosquote:Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef Messenga het volgende:
Vitesse is de ene week A en de andere week Bquote:Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef Messenga het volgende:
Heb je de persconferentie net gehoord?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vitesse is de ene week A en de andere week B. Ik had gehoopt dat het onder Aadje minder zou zijn
..
Nee, helaas geen Talpa in dit gatquote:Op woensdag 27 december 2006 23:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb je de persconferentie net gehoord?
Ja wat ik zei: over de verdediging heeft De Mos nog nooit lovende woorden gesproken. We hebben dit seizoen alleen tegen Heracles, ADO en Willem II de nul gehouden, voor de rest altijd tegendoelpunten. Door persoonlijke fouten, gekloot en een slecht keeperswerk. De punten die we nu hebben zijn het resultaat van een sterke aanval, niks meer en niks minder.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb je de persconferentie net gehoord?
Maar ja, afgelopen zondag was ie nog helemaal euforisch, en nu zo, wel grappig.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:23 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ja wat ik zei: over de verdediging heeft De Mos nog nooit lovende woorden gesproken. We hebben dit seizoen alleen tegen Heracles, ADO en Willem II de nul gehouden, voor de rest altijd tegendoelpunten. Door persoonlijke fouten, gekloot en een slecht keeperswerk. De punten die we nu hebben zijn het resultaat van een sterke aanval, niks meer en niks minder.
Echt waar, ik ben serieus bang voor een vroegtijdige breukquote:Versterking
De Mos zet eis kracht bij
Trainer Aad de Mos van Vitesse tilt zwaar aan zijn eis het elftal in de winterstop defensief te versterken. Volgens De Mos staat de ambitie van de club op het spel.
De Mos was gisteravond na de onnodige 2-1 nederlaag bij NAC woedend en eiste versterking van de defensie. „Het is de zesde of zevende keer dat we door een fout in de laatste minuut een of meer punten kwijtraken. Door zo’n fout ben je direct kwijt wat je zondag tegen Ajax hebt gewonnen”, vond de trainer, die hard uithaalde naar zijn verdediging, zonder namen te noemen. Al was het duidelijk dat Sebastien Sansoni en Purrel Fränkel een negatieve hoofdrol vertolkten. „Ik word misselijk en moe van zulke fouten. Als je dit niet leert, moet je geen ambitie hebben. Er moet iets gebeuren”, aldus De Mos, die niets wil weten van financiële onmogelijkheden. „De club weet van mijn wensen. Het is hun probleem, maar mijn reputatie als coach staat ook op het spel”, aldus de coach, die begin januari met Vitesse over eventuele contractverlenging praat.
Watje.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:12 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Echt waar, ik ben serieus bang voor een vroegtijdige breuk![]()
Aad zelf doet er vrolijk aan mee. Ene keer hosanna, andere keer grafstemming. Wellicht zou het beter zijn dat De Mos zich zelf wat rationeler (meer op basis van verstand) gaat gedragen in plaats van op emotie?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vitesse is de ene week A en de andere week B. Ik had gehoopt dat het onder Aadje minder zou zijn
..
Voetbal is emotie!quote:Op donderdag 28 december 2006 11:20 schreef EKterror het volgende:
[..]
Aad zelf doet er vrolijk aan mee. Ene keer hosanna, andere keer grafstemming. Wellicht zou het beter zijn dat De Mos zich zelf wat rationeler (meer op basis van verstand) gaat gedragen in plaats van op emotie?
Dat mocht je willenquote:16 dec Roda JC-Vitesse 2-4 Danke Bitte !!!
24 dec Vitesse-Ajax 4-2 , Henkie Bedankt !!!
27 dec NAC-Vitesse 1-2 , KUT WAPENAAR !!!!!! , HERSI MOET BLIJVEN !!!
31 dec Heracles-Vitesse
quote:
Het blijft achteraf gepraat , maar zoals je op het .org forum al gelezen hebt , ben ik niet die enige die deze menig deeltquote:We misten Hersi?? Wie zegt dat hij niet net zo belabbert zou spelen als de rest van het team??
De Mos durft de zaken op scherp te zetten. Niet alleen richting de spelers, maar ook richting het bestuur. Dat is iets wat Sturing eigenlijk altijd heeft nagelaten, zal ook wel door zijn Vitesse verleden komen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:12 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Echt waar, ik ben serieus bang voor een vroegtijdige breuk![]()
Zou de Mos alleen maar meer held maken. Sturing zou niet praten over versterking maar over "te weinig inzet"
Moe je hier komeh jonguh, krei je klappuhquote:
ook wel een beetje ouderwets ja ( weer in de laatste minuten niet scherp of iets )quote:Op donderdag 28 december 2006 14:34 schreef Rhinestone het volgende:
Het was weer ouderwets Vitesse (of moet ik zeggen, Wapenaar + rest van de verdediging m.u.v. Verhaegh?)![]()
Leuke OP trouwensLeuk om te zien bij wie ik nog weleens in de buurt wil zitten
![]()
iddquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:53 schreef Thieske het volgende:
Aan Wapenaar zal het niet liggen deze keer.
Ze mogen in de winterstop ook nog wel Ismail Aissati halen ( huren)quote:SC Heerenveen-Vitesse dag eerder
ARNHEM - De wedstrijd SC Heerenveen-Vitesse is verplaatst van zaterdag 10 februari naar vrijdag 9 februari. De KNVB had beide clubs verzocht om het duel te verplaatsen, zodat het live kan worden uitgezonden op RTL7. SC Heerenveen en Vitesse stemden hiermee in, waardoor het onderlinge duel een dag eerder wordt afgewerkt.
We hebben Kaya dus laat dat Marokkaantje maar in Eindhoven..quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
idd de grootste kutsmoes die ik ooit heb gehoord , hij loop al 3 maanden te blunderen![]()
[..]
Ze mogen in de winterstop ook nog wel Ismail Aissati halen ( huren), dan nog een keeper Ekramy , en nog een linksback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |