abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44730089
Er wordt hier wel vaak langs elkaar heen geluld
pi_44730176
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:10 schreef Rhinestone het volgende:
Vinden jullie het ook zo lachwekkend dat er in het centrale nek-topic staat dat ze de nummer 1 van Gelre zijn? Ik namelijk wel

Maar mooie wedstrijd gisteren, gefeliciteerd allemaal!
Dat zijn we ook.
1-0, comprendo?
pi_44730268
He, is het nog gelukt kaarten te regelen btw?
quote:
Enkele kleine blessures bij Vitesse
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 25 december om 14:19

Ondanks de sensationele 4-2 zege kwam Vitesse gisteren niet geheel ongeschonden uit de competitiewedstrijd tegen Ajax. Diverse spelers kampen met kleine blessures en zijn onzeker voor het duel tegen NAC Breda van aankomende woensdag.

Anduele Pryor en Remco van der Schaaf zijn twijfelgevallen voor het duel tegen de Brabanders. Van der Schaaf heeft last van zijn knie en trainde vandaag niet mee. Pryor ondervindt hinder van zijn ribben.

Vitesse-trainer Aad de Mos kan tegen NAC sowieso niet beschikken over Youssouf Hersi. De rappe aanvaller kreeg gisteren tegen Ajax zijn vijfde gele kaart en is automatisch voor één wedstrijd geschorst.

[ Bericht 90% gewijzigd door DeVinger op 25-12-2006 14:30:30 ]
pi_44732181
Ik zeg, Yakubu .
pi_44732490
Idd

VD Schaaf --> Yakubu
Pryor --> Junker linie terug, Benson in de spits
Hersi --> Due
pi_44732761
De vinger ik geloof dat je promotie zijn uitwerking gaat hebben
pi_44735307
quote:
De Mos is liever vrij met de kerst

Vitesse-trainer Aad de Mos is geen voorstander van voetballen met de kerst. "Persoonlijk vind ik het beter om de spelers rust te geven, zodat ze weer fris terugkomen na de feestdagen."
De gelouterde trainer heeft ook andere argumenten. "Als het nu zou vriezen, er lag sneeuw en de wegen waren moeilijk berijdbaar, zou het opeens belachelijk zijn dat we geen winterstop hadden."

De Mos had zijn spelers eigenlijk een vrije eerste kerstdag beloofd bij een zege op Ajax, maar zag daar alsnog weer vanaf. Om negen uur kon de complete selectie zich melden voor een training op Papendal.

De Mos geeft daarvoor twee redenen. "vanuit medische gronden is het beter om uit te lopen na zo'n zware wedstrijd en ook psysisch is het beter om de koppen vrij te maken na Ajax. Dit is namelijk jaren niet vertoond hier."

Vitesse speelt binnen een week nog twee wedstrijden. "Wel prettig, want sinds PSV zitten we in een overwinningsroes."

Als familie man vond de Mos het niet erg om even naar Papendal te komen. "Fijn om 's morgens even op de club te zijn. De dag is nog lang genoeg om aan de dis te zitten. Dan verveel ik me snel en wil ik naar buiten. En dat gaat ook gebeuren, met de honden het bos in."

Ik wou nog posten bij de straftraining van AJAX: "Zouden de vitesse spelers al wakker zijn?"
pi_44735957
Hmm, vanochtend even langs Papendal gereden, wilde de training even zien. Ging dus mooi niet door. Om half 11 was er niemand te bekennen op het sportcomplex, terwijl aangegeven stond op de Vitesse website dat er om half 11 gewoon getraind zou worden. Had er ook wel rekening mee gehouden dus geen ramp .
huup huup
barbatruuk
  maandag 25 december 2006 @ 18:14:19 #259
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44736029
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef Positive_Thinking het volgende:
De vinger ik geloof dat je promotie zijn uitwerking gaat hebben
Wat voor een promotie?

Ik geniet nog steeds van de wedstrijd, de druk wordt nu wel groter op de komende twee wedstrijden!
pi_44737008
Anti Wapenaar denk ik dat hij bedoeld?
pi_44737850

Blijft heerlijk als je weer de beelden van Vitesse ziet en Evert ten Napel bij de 3-2 en 4-2 hoort bij langs de lijn. s'avonds was er nog een heel lang interview met de Mos op de radio.

Heb alweer zin in woensdag... Als we dan weer 3 punten pakken gaan we heerlijk richting winterstop.
pi_44737959
Minimaal 3 punt uit de komende twee wedstrijden iig.
Natuurlijk willen we meer.
  maandag 25 december 2006 @ 20:45:06 #263
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44737991
Ik had geen kaarten voor diegene die t vroeg. Maar goed ook achteraf
bekenden van me zijn er ook uitgegooid. Had me dan vast ook overkomen.
pi_44742239
goede beelden

Had ze denken al van een ander forum vandaan , het doek zou uiteindelijk verwijderd zijn door de kit .

En nu zo Pryor in de belangstelling staan van Ajax hopelijk blijft het bij een gerucht want hij moet echt nog wel ff in Arnhem blijven , vraag maar een lekker hoog bedrag alla Excelsior.

Hersi heeft een bod van Heracles geweigerd , en zou nu in de belangstelling staan van FC Twente , maar hij moet gewoon bijtekenen , hopelijk zien ze dat bij vitesse ook nog in.
pi_44743034
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
goede beelden

Had ze denken al van een ander forum vandaan , het doek zou uiteindelijk verwijderd zijn door de kit .

En nu zo Pryor in de belangstelling staan van Ajax hopelijk blijft het bij een gerucht want hij moet echt nog wel ff in Arnhem blijven , vraag maar een lekker hoog bedrag alla Excelsior.

Hersi heeft een bod van Heracles geweigerd , en zou nu in de belangstelling staan van FC Twente , maar hij moet gewoon bijtekenen , hopelijk zien ze dat bij vitesse ook nog in.
Pryor naar Ajax Hersi naar Twente, hebben ze die daar nodig dan?
pi_44743518
Als Bakkal terug gehaald wordt dan is Hersi zeker een optie.
That's all folks!
pi_44745586
Welkom terug Vaduz

Nog meer beelden van Vitesse - Ajax , waaronder de samenvating van Talpa

http://www.megaupload.com/nl/?d=UBRTDPXE

Duurt ff maar dan heb je ook wat

http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/Vitesse-Ajax.wmv

En de film van Ajaxpride ( onderweg , bij het stadion , veel van de wedstrijd etc etc )

dinsdag 26 december 2006 @ 06:44:28 #268
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44745588
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 06:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Welkom terug Vaduz

Nog meer beelden van Vitesse - Ajax , waaronder de samenvating van Talpa

http://www.megaupload.com/nl/?d=UBRTDPXE

Duurt ff maar dan heb je ook wat

http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/Vitesse-Ajax.wmv

En de film van Ajaxpride ( onderweg , bij het stadion , veel van de wedstrijd etc etc )

Kut wou het je nog zeggen omdat je er volgens mij om vroeg, maar je hebt ze nu!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44745598
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 06:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Kut wou het je nog zeggen omdat je er volgens mij om vroeg, maar je hebt ze nu!
Yep , ik heb ze

met dank aan Ultrasuid en Ajaxpride ( altijd leuke films , snap niet hoe ze voor mekaar krijgen om een complete filmcamera mee te nemen ( ook al zijn ze ook op klein formaat )
pi_44745618
Raar dat Talpa er nog geen stokje voor gestoken heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44745643
Die samenvatingen mag volgensmij ook niet nee i.v.m met copyright , maar ja ze zullen wel niet zo op jacht zijn ( of ze geven de ajaxcieden het voordeel ? )

Maar met die filmcamera snap ik niet echt omdat ze soms al moeilijk kunnen doen neem je een gewone digitale camara mee ( niet zoon cannon superdeluxe ding ) maar een gewone met een beetje zoom , mischien dienen ze er elke keer een aanvraag voor in ofzo , ik zou het anders ook niet weten , of er wordt gewoon te slecht gefouleerd en gekeken wat er in het vak gebeurd.
pi_44745650
Bij een PSV site hebben ze het wel al gedaan en US lijkt me niet echt een kleine site
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44745654
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 07:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij een PSV site hebben ze het wel al gedaan en US lijkt me niet echt een kleine site
Idd die is toen uit de lucht gehaald i.v.m met copyright en dat soort dingen , en is later weer onder een andere naam verder gegaan , US is hetzelfde
pi_44747009
Lazovic gaat die interland niet spelen he?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:48:31 #275
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44747204
Ik neem aan dat ie er gewoon bij is tegen jullie
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_44747799
Lazovic is er gewoon bij idd. Net als Pryor en vd Schaaf.. Hersi word vervangen door Due!
  dinsdag 26 december 2006 @ 13:41:06 #277
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44748856
Net were ff de samenvatting gezien . Ik heb weer flashbacks naar de opening van het Gelredome, wat een ge-wel-dige sfeer! .
pi_44749828
Op VI.nl staat een video interview met Hersi waarin hij aangeeft best te willen praten met Vitesse over een contractverlenging.
pi_44750729
Lazo is er gewoon bij , zodat ie weer kan gaan scoren
pi_44751195
Zolang we niet op 2-0 komen is er niks aan de hand.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 26 december 2006 @ 19:07:04 #281
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44751826
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:19 schreef Superheld het volgende:
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44763561
Mooi, kerel uit het Heracles topic heeft kaarten voor mij en Dubnobasswithmyheadman geregeld in het thuisvak van Heracles. Vak naast het uitvak overigens.

Heb er zin in, alleen jammer dat het weer zo fucking vroeg is.

We hebben begin van dit seizoen een uitkaart gekocht, maar nog geen wedstrijd op de normale manier bezocht. Kut combi, schijtpasfoto's. Ajax en NEC uit heb ik bezocht, hopen dat ik deze keer een overwinning meemaak
quote:
"Het is lang geleden", vervolgt de trainer, "dat ik zoiets heb zien gebeuren in een ploeg. Daar droom je als trainer van. Goed voetbal, druk zetten en dominant zijn. Dit was een mooi kerstcadeau voor de fans, die ons ook in mindere fases gesteund hebben." De Mos ging zelf bij de 3-2 van Fred Benson en de 4-2 van Youssouf Hersi in opperste vreugde het veld in, op zoek naar contact met de spelers. "Dat deed ik omdat dit een van de vijf mooiste overwinningen is die ik ooit heb meegemaakt", zegt De Mos over zijn opmerkelijke vreugdedans. "Dit was voor de spelers de beloning voor vijf maanden arbeid. Nu gaat het er om dat we dit voortzetten. Deze norm wil ik vasthouden.

[ Bericht 45% gewijzigd door DeVinger op 27-12-2006 10:39:06 ]
pi_44765110
Hopelijk heeft Aadje zijn mannen weer op scherp gezet voor vanavond , Ik heb er iedergeval al weer zin in , kijken of het voor ons weer een gezellig avondje Breda wordt.
pi_44765712
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:19 schreef Superheld het volgende:
Maak je maar geen zorgen, NAC heeft nog iets tegoed van ons, of wij eigenlijk van jullie...
jeweetz
  woensdag 27 december 2006 @ 12:29:22 #285
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44765733
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hopelijk heeft Aadje zijn mannen weer op scherp gezet voor vanavond , Ik heb er iedergeval al weer zin in , kijken of het voor ons weer een gezellig avondje Breda wordt.
Succes he Ga na een vitesse goal in de hekken hangen is leuk
pi_44765750
Ik voorzie een nipte 1-2 overwinning voor Vitesse
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44766244
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Succes he Ga na een vitesse goal in de hekken hangen is leuk
pi_44766644
quote:
Vitesse aast op Van Gijseghem

27 december 2006, 12:06
Door: Robert Kuijpers
Vitesse ziet in Daan Van Gijseghem een waardige versterking voor de A-selectie. Momenteel speelt hij nog bij Excelsior Moekroen, maar die club wil hem graag van de hand doen wegens de belabberde financiële situatie.
Tevens loopt het contract van van Gijseghem af in 2008 en dus kan de Belgische club nog een transfersom incasseren.

Technisch manager Jan Streuer zegt dat Van Gijseghem geen directe versterking is, maar dat ze hem willen halen met het oog op de toekomst.

Eerder kwam in de media dat ook PSV, Club Brugge en Anderlecht interesse zouden hebben in Van Gijseghem.
Mooi, zat ik in FM ook achteraan
Uiteindelijk voor een ander gekozen, maar ik dacht mij te herinneren dat het een achterhoedespeler was (VC of VL)
quote:
‘Hersi heeft nog toekomst bij Vitesse’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 27 december om 13:48

Technisch directeur Jan Streuer is nog steeds bereid om te praten over een langer verblijf van Youssouf Hersi bij Vitesse. Begin deze maanden werden de onderhandelingen, die al maanden gaande waren, nog afgebroken.

“Hij heeft zelf aangegeven dat hij niet meer wilde praten, dus konden we hem ook niet uitleggen waarom het zo is gelopen”, stelt Streuer tegenover Omroep Gelderland.

De 24-jarige middenvelder speelt de laatste weken weer in de basis en voldoet uitstekend. “Dat is ook geen discussie. Als hij het hele seizoen zo gespeeld zou hebben, dan hadden wij het contract allang verlengd.”

Maar Streuer trekt een andere conclusie over Hersi. “De eerste seizoenshelft heeft hij matig gepresteerd. Daarom is de discussie ook ontstaan.”
Zeker gezien de huidige speelwijze waarin we zonde echte wingers spelen zie ik hem graag blijven.
En waar ik eerst nog twijfels had over de speelwijze zijn die natuurlijk nu helemaal over

[ Bericht 39% gewijzigd door DeVinger op 27-12-2006 17:48:54 ]
pi_44773332
Verhaegh
  woensdag 27 december 2006 @ 20:18:19 #290
33371 DeZzL
Zie signature
pi_44773507
Goed begin
(tvp;))
Sssssst.......als ze erachter komt dan vermoordt ze me!!!
Live-Cam van m'n vriendin
pi_44773551
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:13 schreef Klingon het volgende:
Verhaegh
  woensdag 27 december 2006 @ 20:34:08 #292
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44774197
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nog steeds geliefd bij jullie? Erg goeie voetballer!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_44777087
En we zijn weer geland
  woensdag 27 december 2006 @ 21:50:17 #294
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44777177
Kut Wapenaar, tyf lekker op met hem.

Gore kutzooi. Typisch Vitesse weer.
Bridge over troubled water
pi_44777221
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef LosMillonarios het volgende:
Kut Wapenaar. Tyf lekker op met hem.

Gore kutzooi. Typisch Vitesse weer.
Ah beter, het lag dus echt aan Wapenaar?

Ik hoopte al zoiets
  woensdag 27 december 2006 @ 21:53:13 #296
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44777277
Net wat ik dacht... Altijd hetzelfde verhaal met Vitesse , kan nooit aan één speler liggen (ik verdedig Wapenaar niet), waarom kan Vitesse niet gewoon winnen?
pi_44777388
Klotezooi zeg. Was ook voorspelbaar natuurlijk. Eén lichtpuntje: Roda, NEC en Utrecht winnen ook niet. Wat hadden we hier goede zaken kunnen doen.
pi_44777410
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef WebForce het volgende:
Net wat ik dacht... Altijd hetzelfde verhaal met Vitesse , kan nooit aan één speler liggen (ik verdedig Wapenaar niet), waarom kan Vitesse niet gewoon winnen?
Ah joh komop, alsof je nu ineens alle wedstrijden moet winnen. Een topploeg als PSV kan dat, zelfs AJAX/AZ/FEY kunnen dat niet eens. Alles daaronder moet dat dus al helemaal niet kunnen in Nederland. Ajax wint met 0-4 uit in Rotterdam en verliest met 3-0 uit in Rotterdam (sparta). Net zoals ze met 4-2 van ons op de broek krijgen.

Natuurlijk hoop je op winst na twee keer 4-2 (0-2 achterstand), maar juist als je zeker denkt te weten nu gaan we winnen, verlies je. Dat het dan door die kleine stuiterbal van een Sikora moet gebeuren
  woensdag 27 december 2006 @ 21:57:25 #299
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44777450
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:51 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ah beter, het lag dus echt aan Wapenaar?

Ik hoopte al zoiets
Jup, Wapenaar keepte weer eens als vanouds, kut dus!

Gewoon Velthuizen op de goal, slechter kan het toch al niet.
Bridge over troubled water
  woensdag 27 december 2006 @ 21:58:22 #300
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44777491
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ah joh komop, alsof je nu ineens alle wedstrijden moet winnen. Een topploeg als PSV kan dat, zelfs AJAX/AZ/FEY kunnen dat niet eens. Alles daaronder moet dat dus al helemaal niet kunnen in Nederland. Ajax wint met 0-4 uit in Rotterdam en verliest met 3-0 uit in Rotterdam (sparta). Net zoals ze met 4-2 van ons op de broek krijgen.

Natuurlijk hoop je op winst na twee keer 4-2 (0-2 achterstand), maar juist als je zeker denkt te weten nu gaan we winnen, verlies je. Dat het dan toch die kleine stuiterbal van een Sikora moet gebeuren
Je hebt gelijk en ik wist zeker dat we niet met zekerheid gingen winnen . Ik wilde 4 punten in deze twee wedstrijden, kunnen er maximaal 3 worden, dat moet dan maar gebeuren, want er mag echt niet verloren worden van Excelcior, laat dat duidelijk zijn. Dan ga je met een goed gevoel de 'winterstop' in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')