Dat zijn we ook.quote:Op maandag 25 december 2006 13:10 schreef Rhinestone het volgende:
Vinden jullie het ook zo lachwekkend dat er in het centrale nek-topic staat dat ze de nummer 1 van Gelre zijn?Ik namelijk wel
![]()
Maar mooie wedstrijd gisteren, gefeliciteerd allemaal!
quote:Enkele kleine blessures bij Vitesse
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 25 december om 14:19
Ondanks de sensationele 4-2 zege kwam Vitesse gisteren niet geheel ongeschonden uit de competitiewedstrijd tegen Ajax. Diverse spelers kampen met kleine blessures en zijn onzeker voor het duel tegen NAC Breda van aankomende woensdag.
Anduele Pryor en Remco van der Schaaf zijn twijfelgevallen voor het duel tegen de Brabanders. Van der Schaaf heeft last van zijn knie en trainde vandaag niet mee. Pryor ondervindt hinder van zijn ribben.
Vitesse-trainer Aad de Mos kan tegen NAC sowieso niet beschikken over Youssouf Hersi. De rappe aanvaller kreeg gisteren tegen Ajax zijn vijfde gele kaart en is automatisch voor één wedstrijd geschorst.
quote:De Mos is liever vrij met de kerst
Vitesse-trainer Aad de Mos is geen voorstander van voetballen met de kerst. "Persoonlijk vind ik het beter om de spelers rust te geven, zodat ze weer fris terugkomen na de feestdagen."
De gelouterde trainer heeft ook andere argumenten. "Als het nu zou vriezen, er lag sneeuw en de wegen waren moeilijk berijdbaar, zou het opeens belachelijk zijn dat we geen winterstop hadden."
De Mos had zijn spelers eigenlijk een vrije eerste kerstdag beloofd bij een zege op Ajax, maar zag daar alsnog weer vanaf. Om negen uur kon de complete selectie zich melden voor een training op Papendal.
De Mos geeft daarvoor twee redenen. "vanuit medische gronden is het beter om uit te lopen na zo'n zware wedstrijd en ook psysisch is het beter om de koppen vrij te maken na Ajax. Dit is namelijk jaren niet vertoond hier."
Vitesse speelt binnen een week nog twee wedstrijden. "Wel prettig, want sinds PSV zitten we in een overwinningsroes."
Als familie man vond de Mos het niet erg om even naar Papendal te komen. "Fijn om 's morgens even op de club te zijn. De dag is nog lang genoeg om aan de dis te zitten. Dan verveel ik me snel en wil ik naar buiten. En dat gaat ook gebeuren, met de honden het bos in."
Wat voor een promotie?quote:Op maandag 25 december 2006 15:03 schreef Positive_Thinking het volgende:
De vinger ik geloof dat je promotie zijn uitwerking gaat hebben
Pryor naar Ajaxquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
goede beelden
![]()
Had ze denken al van een ander forum vandaan, het doek zou uiteindelijk verwijderd zijn door de kit
.
En nu zo Pryor in de belangstelling staan van Ajax hopelijk blijft het bij een gerucht want hij moet echt nog wel ff in Arnhem blijven , vraag maar een lekker hoog bedrag alla Excelsior.
Hersi heeft een bod van Heracles geweigerd, en zou nu in de belangstelling staan van FC Twente , maar hij moet gewoon bijtekenen , hopelijk zien ze dat bij vitesse ook nog in.
Kut wou het je nog zeggen omdat je er volgens mij om vroeg, maar je hebt ze nu!quote:Op dinsdag 26 december 2006 06:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Welkom terug Vaduz
Nog meer beelden van Vitesse - Ajax , waaronder de samenvating van Talpa![]()
http://www.megaupload.com/nl/?d=UBRTDPXE
Duurt ff maar dan heb je ook wat![]()
http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/Vitesse-Ajax.wmv
En de film van Ajaxpride ( onderweg , bij het stadion , veel van de wedstrijd etc etc )
![]()
Yep , ik heb zequote:Op dinsdag 26 december 2006 06:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kut wou het je nog zeggen omdat je er volgens mij om vroeg, maar je hebt ze nu!![]()
Idd die is toen uit de lucht gehaald i.v.m met copyright en dat soort dingen , en is later weer onder een andere naam verder gegaan , US is hetzelfdequote:Op dinsdag 26 december 2006 07:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij een PSV site hebben ze het wel al gedaan en US lijkt me niet echt een kleine site
quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:19 schreef Superheld het volgende:
Zolang we niet op 2-0 komen is er niks aan de hand.
quote:"Het is lang geleden", vervolgt de trainer, "dat ik zoiets heb zien gebeuren in een ploeg. Daar droom je als trainer van. Goed voetbal, druk zetten en dominant zijn. Dit was een mooi kerstcadeau voor de fans, die ons ook in mindere fases gesteund hebben." De Mos ging zelf bij de 3-2 van Fred Benson en de 4-2 van Youssouf Hersi in opperste vreugde het veld in, op zoek naar contact met de spelers. "Dat deed ik omdat dit een van de vijf mooiste overwinningen is die ik ooit heb meegemaakt", zegt De Mos over zijn opmerkelijke vreugdedans. "Dit was voor de spelers de beloning voor vijf maanden arbeid. Nu gaat het er om dat we dit voortzetten. Deze norm wil ik vasthouden.
Maak je maar geen zorgen, NAC heeft nog iets tegoed van ons, of wij eigenlijk van jullie...quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:19 schreef Superheld het volgende:
Zolang we niet op 2-0 komen is er niks aan de hand.
Succes hequote:Op woensdag 27 december 2006 12:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hopelijk heeft Aadje zijn mannen weer op scherp gezet voor vanavond , Ik heb er iedergeval al weer zin in , kijken of het voor ons weer een gezellig avondje Breda wordt.
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Succes heGa na een vitesse goal in de hekken hangen is leuk
![]()
Mooi, zat ik in FM ook achteraanquote:Vitesse aast op Van Gijseghem
27 december 2006, 12:06
Door: Robert Kuijpers
Vitesse ziet in Daan Van Gijseghem een waardige versterking voor de A-selectie. Momenteel speelt hij nog bij Excelsior Moekroen, maar die club wil hem graag van de hand doen wegens de belabberde financiële situatie.
Tevens loopt het contract van van Gijseghem af in 2008 en dus kan de Belgische club nog een transfersom incasseren.
Technisch manager Jan Streuer zegt dat Van Gijseghem geen directe versterking is, maar dat ze hem willen halen met het oog op de toekomst.
Eerder kwam in de media dat ook PSV, Club Brugge en Anderlecht interesse zouden hebben in Van Gijseghem.
Zeker gezien de huidige speelwijze waarin we zonde echte wingers spelen zie ik hem graag blijven.quote:‘Hersi heeft nog toekomst bij Vitesse’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 27 december om 13:48
Technisch directeur Jan Streuer is nog steeds bereid om te praten over een langer verblijf van Youssouf Hersi bij Vitesse. Begin deze maanden werden de onderhandelingen, die al maanden gaande waren, nog afgebroken.
“Hij heeft zelf aangegeven dat hij niet meer wilde praten, dus konden we hem ook niet uitleggen waarom het zo is gelopen”, stelt Streuer tegenover Omroep Gelderland.
De 24-jarige middenvelder speelt de laatste weken weer in de basis en voldoet uitstekend. “Dat is ook geen discussie. Als hij het hele seizoen zo gespeeld zou hebben, dan hadden wij het contract allang verlengd.”
Maar Streuer trekt een andere conclusie over Hersi. “De eerste seizoenshelft heeft hij matig gepresteerd. Daarom is de discussie ook ontstaan.”
Ah beter, het lag dus echt aan Wapenaar?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef LosMillonarios het volgende:
Kut Wapenaar. Tyf lekker op met hem.
Gore kutzooi. Typisch Vitesse weer.
Ah joh komop, alsof je nu ineens alle wedstrijden moet winnen. Een topploeg als PSV kan dat, zelfs AJAX/AZ/FEY kunnen dat niet eens. Alles daaronder moet dat dus al helemaal niet kunnen in Nederland. Ajax wint met 0-4 uit in Rotterdam en verliest met 3-0 uit in Rotterdam (sparta). Net zoals ze met 4-2 van ons op de broek krijgen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef WebForce het volgende:
Net wat ik dacht... Altijd hetzelfde verhaal met Vitesse, kan nooit aan één speler liggen (ik verdedig Wapenaar niet), waarom kan Vitesse niet gewoon winnen?
Jup, Wapenaar keepte weer eens als vanouds, kut dus!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ah beter, het lag dus echt aan Wapenaar?
Ik hoopte al zoiets
Je hebt gelijk en ik wist zeker dat we niet met zekerheid gingen winnenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ah joh komop, alsof je nu ineens alle wedstrijden moet winnen. Een topploeg als PSV kan dat, zelfs AJAX/AZ/FEY kunnen dat niet eens. Alles daaronder moet dat dus al helemaal niet kunnen in Nederland. Ajax wint met 0-4 uit in Rotterdam en verliest met 3-0 uit in Rotterdam (sparta). Net zoals ze met 4-2 van ons op de broek krijgen.
Natuurlijk hoop je op winst na twee keer 4-2 (0-2 achterstand), maar juist als je zeker denkt te weten nu gaan we winnen, verlies je. Dat het dan toch die kleine stuiterbal van een Sikora moet gebeuren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |