quote:Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef twetwe het volgende:
Stoppen met chickies flasheN: 1 dag
Idd, 26 keer per dag is wel wat teveel van het goedequote:Op woensdag 27 december 2006 21:35 schreef Monotomo het volgende:
Minder fappen.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, 26 keer per dag is wel wat teveel van het goede![]()
BART! ze is van plan het met je uit te makenquote:Op donderdag 28 december 2006 07:53 schreef Merel1808 het volgende:
Minder geld uitgeven; een maand
Meer vriendje; een jaar
Minder bier; een uur
Nee hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 10:52 schreef Agorias het volgende:
[..]
BART! ze is van plan het met je uit te maken
Breezers kopen bij de Appie?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:41 schreef Amootje het volgende:
minder dan 400 euro in een jaar uitgeven bij Appie heijn
en dat terwijl ik thuis woon en mn moeder gewoon alles voor me koopt![]()
nou neequote:
Goed voor de lijnquote:Op donderdag 28 december 2006 20:52 schreef Amootje het volgende:
[..]
nou nee
die leeftijd heb ik wel gehad(wat doe ik dan op dit forum??: me suf lachen om die pubers en tieners, en ja ik woon nog thuis ondanks dat ik geen pubertje ben
)
maarrum, nee geen breezers, maar toetjes.... aangezien ik werk bij appie en in mn uurtje eetpauze een kopje soep/brood/banaan net iets te weinig vind vul ik dat aan met 500 gram smulkwark
zuivel is toch gezond??quote:
Juist ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:58 schreef Amootje het volgende:
[..]
zuivel is toch gezond??
kheb wel es geprobeerd de kwark te vervangen door de (veel goedkopere) 0% vet magere yoghurt van Appie
was te doen... maar smulkwark was meer om te... smullen
hoi neuqen?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:59 schreef Amootje het volgende:
heb trouwens een prima lijn hoor
mag wel wat meer juist
En minder bellen?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Neuqen doe je maar over de pm Agorias en daar heb ik je al meerdere malen voor gewaarschuwd
Verder gaan we hier gewoon voornemens plaatsen! Dus bijvoorbeeld ik wil meer mijn lief gaan zien het aankomende jaar
Neen, alleen beter geordend bellen, en de juiste tarieven zoekenquote:
Ghehe ons opvoedenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:31 schreef saaw het volgende:
ik wil [net als dit jaar] veel reizen, mn eindexamens halen en toegelaten worden op mn beoogde opleiding
en de PUB's hier wat beter opvoeden, ontopic
* saaw mompelt iets over ontopic reageren, heel snel nuquote:Op donderdag 28 december 2006 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe ons opvoeden
Wie wil je daar voor meenemen![]()
![]()
Ik wil de modjes scherp houden in 2007quote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef saaw het volgende:
[..]
* saaw mompelt iets over ontopic reageren, heel snel nu
Scherp genoegquote:Op donderdag 28 december 2006 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil de modjes scherp houden in 2007![]()
OT genoeg ?
En daarna veel minder?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee hoor
Meer zien, een jaar lang
Hoe lang denk je dat vol te houden, was de vraag?quote:Op zondag 31 december 2006 00:28 schreef tuvokki het volgende:
Sex met Barb
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
nooit meer drinken
Dan sterf je deaud man!quote:Op maandag 1 januari 2007 16:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
nooit meer drinken
Rustig aan beginnen, en dan langzaam opbouwen naar uren.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:53 schreef Barb het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat vol te houden, was de vraag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |