Daarom zet nu natuurlijk ook iedereen Anja zo laag, omdat ik haa in de OP op 1 had.quote:
Nee sorry, ik vind haar écht niksquote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom zet nu natuurlijk ook iedereen Anja zo laag, omdat ik haa in de OP op 1 had.
Sorry, ik vind het een verschrikkelijk mens. Ze doet me in alles aan Celine Dion denken, en dat is wat mij betreft geen positieve kwalificatie.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom zet nu natuurlijk ook iedereen Anja zo laag, omdat ik haa in de OP op 1 had.
Dat bektend dus dat ze niet zoveel indruk op ons makenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:04 schreef SpecialGuest het volgende:
Beste mensen, het is Groovin' Sound zonder s, en Richy met een y!
Ach, dit is nog maar voorlopig. Als die dames van Groovin sound meteen beginnen met bv. Destiny Child liedjes ben ik snel afgehaaktquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:03 schreef BVO het volgende:
Volgens mij heb jij elk jaar een behoorlijk afwijkende maning.
Kan je niet wat eerder? Dan kan k t ook nog vertellen tegen de kandidaten ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:30 schreef BVO het volgende:
Rond 6 uur de uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |