abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 28 december 2006 @ 13:09:12 #101
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44790387
Ik zeg gewoon weer Dromenvanger
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44791677
ja... verschil maakt het echt niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 28 december 2006 @ 14:07:22 #103
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44792168
quote:
Grote losers. En de wereld heeft niets aan zulke mensen.
quote:
En laat de Dalai Lama nu net daartegen zijn met zijn zweverige gezwets
quote:
Mensen die het tegendeel beweren moeten zich laten nakijken
quote:
Kijk eens naar die waas-kop van Dalai Lama

website linkje + quote
quote:
The Dalai Lama's biography

His Holiness the 14th the Dalai Lama Tenzin Gyatso, is the head of state and spiritual leader of the Tibetan people.
http://www.tibet.com/DL/biography.html

Teneerste allemaal vooroordelen, maar dat terzijde..mijn reactie in het betreffende topic kwam pas later.

Genoeg gelezen zeg je over de Boedha? Dan heb je vast ook wel gelzen dat hij op een gegeven moment verlicht is geworden. De jongen in het topic beweerd een reincarnatie te zijn van de betreffende Boedha in de tijd voor christus. Dat is iets heel anders dan een Dali Lama die zijn leven wijdt aan het bereiken van nirvana..

Je opmerking, waarmee jij begon is totaal oftopic..vervolgens haal je in dit topic weer "oude koeien" uit de sloot en probeer je het weer goed te praten. Ik zei no hard feelings omdat je je er niet echt veel van aan moest trekken wat ik tegen je zei. Klaarblijkelijk deedt je dat wel. In dat gevoel excuses..ik probeerde alleen een punt te maken door te zeggen dat dmv concrete stappen een mens echt werkelijk van die stoel af kan komen. Sorry als je je aangesproken voelde..was niet mijn bedoeling en van mij heb je net zoveel recht om te reageren in elk topic als een ander..dus ik wil je absoluut niet beperken in je mening..misschien is het fijn als je voortaan een wat meer genuanceerdere mening hebt op bepaalde vlakken, maar dat is je natuurlijk eigen..maar besef je wel een beetje dat sommige mensen gekwetst kunnen worden dmv woorden en zinnen..en ik spreek in dit geval niet alleen voor mezelf..

dat was het..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44794730
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:31 schreef nokwanda het volgende:
voor de winter straks, zeg je.
Welke winter. Die ene waar we eigenlijk midden in zouden moeten zitten?
vorig jaar was het anders ook pas in januari echt raak.

toen trof ik mijn autootje zo aan

en dat was nog maar het begin, kan helaas de andere foto niet vinden maar toen zat er zeker een laag sneeuw van een cm of 20 op

en dat was ook pas eind december en januari dus het kan nog steeds
wat ik me kan herinneren is dat ik met oud en nieuw vaker in de regen vuurwerk stond af te steken dan in de sneeuw
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 28 december 2006 @ 15:27:22 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44795043
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

en dat was ook pas eind december en januari dus het kan nog steeds
wat ik me kan herinneren is dat ik met oud en nieuw vaker in de regen vuurwerk stond af te steken dan in de sneeuw
Het word dit weekend naar verwachting 11 graden
The truth was in here.
pi_44798271
ik kan zeggen dat het experiment geslaagd is

vanavond weer

wil vooral kijken of ik m'n pianodromen langer kan maken

ik ben nog niet lang wakker
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44801581
waar is iedereen?

het is hier verdacht rustig
Werewolf
pi_44805319
ja, inderdaad. waar is iedereen? Heeft iedereen nou opeens een leven of zo?
Is nu wel weer eventjes genoeg geweest met dat leven dan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44805523
ik heb normaal gezien een leven maar heb nu vakantie tot 2 januari

7 januari naar Rotterdam en op 8 januari ga ik iets speciaals doen
Werewolf
pi_44805596
Dan begin ik weer te werken, op 8 januari.
Stop ik ook met roken. Minderen werkt gewoon niet. Maar dat is een "belofte" die ik aan mezelf heb gedaan. Ik wilde een datum stellen dus ik dacht... nou ja... dan maar als ik weer begin te werken. En tot die tijd rook ik me zo suf als ik wil.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44805688
8 januari moet de mooiste dag uit m'n leven worden
Werewolf
pi_44806052
Mensen die hard werken moeten we belonen!

Als jullie me missen ben ik niet pissen. Ik ben even aan het reageren in topics als bovenstaande dus. Heb in meer topics geschreven vandaag en ook mijn eigen topic binnen geldzaken geopend over een voorspelling van 2007 over economische groei.

Ik ben elders actief op fok! dus.

Even the truth wat links laten liggen, het draait niet alleen om the truth. Elders op fok! is genoeg te schrijven dus. Zal morgen vaker terug komen en nu ook even hier schrijven.

Veel plezier vanavond.

En als normalneo nog steeds beweerd dat ik geen ruk uitvoer dan kan hij me nog steeds de pot op met zijn foute oordeel En dat is niet met hard feelings, dat is om aan te geven dat je moet weten wat je zegt en tegen wie je het zegt.

Dat ik gisteren uitviel tegen onze normale neo is mijn goed recht.

Oordelen vel je maar op de wc. Tijdens het afscheuren van wc papier.

Topic dat ik net deed aankaarten heeft ook zeker te maken met normalneo aka displission, die denkt mensen te mogen beoordelen die even niet werken omdat hij "zware" arbeid moet verrrichten bij de Albert Heyn.

Als je werk zo zwaar is, zoek dan in Godsnaam ander werk en laat mensen met rust die even niet werken. En ik zei het gisteren al, ik ben al vanaf mijn geboorte bezig met strijd voeren en werken en studeren en nog meer.

Mensen die foute oordelen vellen Een oordeel is sowieso niet juist, maar foute oordelen al helemaal niet.

Het gaat me vooral om een socialer Nederland. Waar de mensen die werken eens minder moeten zeuren, ze moeten blij zijn met hun werk. Zijn ze niet blij met hun werk dan zoeken ze maar ander werk. Maar ga niet zeiken dat je moet werken. Werken doe je met plezier of werken doe je niet.

En mensen die zeuren dat ze bij een salaris van 20,000 euro belasting moeten betalen moeten ze al helemaal laten nakijken door een sociale arts.

Snap dat niet. Die mensen houden netto 5000 euro over en hebben nog steeds wat te zeiken.

Terwijl ze niet zien dat er mensen zijn met 300 euro netto die niet eens hun brood kunnen kopen.

Niet dat ik mijn brood niet kan kopen, maar ik wil even aankaarten hoe egoistisch het kan zijn. Vandaar is mijn stem op de SP goed.

VVD gelukkig niet gestemd. Die party barst van de egoisten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sight_key op 28-12-2006 21:18:14 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44806366
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:11 schreef Sight_key het volgende:
Mensen die hard werken moeten we belonen!

Als jullie me bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla vNiet dat ik mijn brood niet kan kopen, maar ik wil even aankaarten hoe egoistisch het kan zijn. Vandaar is mijn stem op de SP goed.

VVD gelukkig niet gestemd. Die party barst van de egoisten.
Knul, ik schreef al eerder dat je aannames doet.. En niet zo zuinig ook..
pi_44806477
Dan geef ik meteen mijn fouten toe omdat ik dat liever doe dan anderen te laten doen.

Hypocriet zijn.

Ik was gisteren even actief in dat topic over die jongen die alleen maar mediteert en niet meer eet en drinkt. Ik ging tekeer tegen Dalai Lama en alle bhoeddisten.

Maar dan zeg ik ik erbij dat ik tegen extremisme ben.

Bhoeddisme is ook een vorm van extremisme, omdat ze regels voorschrijven waar miljoenen mensen zich aanhouden.

Fight the law and fuck the norm.

Als het bhoeddisme met regels komt waar miljoenen tot tientallen miljoenen en misschien wel honderden miljoenen mensen zich aan houden alsof het heilig is, dan is het bhoeddisme net zoals het katholieke en de islam een ongewenst gegeven in deze realiteit.

Sowieso als ik de Dalai Lama zie. Kan er niets aandoen maar die man straalt uit alsof hij ze niet alle 10 op 1 rijtje heeft.

En dan is dat ook een oordeel maar niet een oordeel tussen de vrienden van fok!. Dan vel ik een oordeel tegenover een derde partij.

Als je hier op fok! bezig bent als fokkers dan moet het mogelijk zijn dat je bepaalde zaken in de buitenwereld even aan de kaak stelt. Zonder dat je elkaar gaat aanvallen op een persoonlijke manier.

Dus dan heb ik bij deze uitgelegd waarom ik displission gisteren even in de grond wilde stampen symbolisch. NormalNeo dus.

Omdat hij mij persoonlijk ging aanvallen op een gegeven moment, en dan mag hij wel de post afsluiten met no hard feelings. Het kwaad is al geschiedt op dat moment.

Dus ik kan weer met een gerust hart verder hier.

En zo serieus is het niet, ik stel graag orde op zaken dus. Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen

Straks als ik ga werken dan wil ik ook bij mijn verstand zijn. En dat ben ik nu al, maar er valt nog veel te sleutelen.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44806501
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:20 schreef draaijer het volgende:

[..]

Knul, ik schreef al eerder dat je aannames doet.. En niet zo zuinig ook..
How nice.

An intruder

Kom je mij stalken beste vriend?

Blijf in Godsnaam in je eigen zieke topic.

Als ik verder wil gaan over het onderwerp kom ik wel naar jouw topic toe.

Laat me met rust.

En ik ben je knul niet. Zie me maar als meester of als leraar.

Jij bent mijn leerling op dit moment, omdat je totaal niet weet hoe een maatschappij in elkaar moet zitten.

Laat dat knul maar achterwege als je wilt

Ga wat doen aan die plank voor je kop en kom daarna maar terug. Voor zover je in staat bent daartoe.

Sommige mensen zijn geboren met een plank voor de kop. Een hardnekkige stalen plank van gewapend beton
pi_44806927
Ik ga offline

Genoeg inspanning verricht. Genoeg productie op de achtergrond. Genoeg ervaring opgedaan.

Tot morgen

Ook NormalNeo een gelukkig nieuwjaar. No hard feelings

Maar ik laat me niet de les lezen of vertellen wat ik ben of wie ik ben en nog meer.

En alsnog mag ik commentaar leveren op een bhoeddistische instelling waar ze als zweefteven en zweefkeven blindelings bezig zijn met absurde leefregels.

En dan durven die zweefteven over het westen te zeggen dat ze te zwart wit denken?

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, en dan is het maar de vraag welke pot en welke ketel wit en zwart is.

Is de Dalai Lama bezig met beschuldigingen richting het Westen dan is de Dalai Lama zelf bezig met zwart wit denken, en dan durft zo'n persoon te zeggen dat het westen te zwart wit is

Hypocriet gedrag. Ik maak me vaker schuldig daaraan maar zo maakt iedereen zich schuldig daaraan.

Slechte eigenschap van de mens. Net zoals egoisme en nog meer.

tot morgen.

Een vruchtbare dag was het, morgen met goed gevoel de laatste vrijdag van het jaar vieren

Rust nu
pi_44807830
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:24 schreef Sight_key het volgende:

[..]

How nice.

An intruder

Kom je mij stalken beste vriend?

Blijf in Godsnaam in je eigen zieke topic.

Als ik verder wil gaan over het onderwerp kom ik wel naar jouw topic toe.

Laat me met rust.

En ik ben je knul niet. Zie me maar als meester of als leraar.

Jij bent mijn leerling op dit moment, omdat je totaal niet weet hoe een maatschappij in elkaar moet zitten.

Laat dat knul maar achterwege als je wilt

Ga wat doen aan die plank voor je kop en kom daarna maar terug. Voor zover je in staat bent daartoe.

Sommige mensen zijn geboren met een plank voor de kop. Een hardnekkige stalen plank van gewapend beton
Zlefs overdrag droom jij Mzl

[ Bericht 2% gewijzigd door Lilith-Wicca op 28-12-2006 22:01:25 ]
pi_44816811
edit

[ Bericht 33% gewijzigd door Sight_key op 29-12-2006 20:05:33 ]
pi_44816833
Ik heb liggen waken vannacht, af en toe is waken nodig maar ik kan dat makkelijk hebben. 5-7 dagen uitslapen en 1 nacht niet slapen.

En ik ben rustig dus.

Ik vertel nog even hoe ik begin met fok! vaker. Vaker voordat ik topics ga aanklikken zet ik in mijn instellingen het aantal maximale berichten per pagina op 1-2-3-4. Als ik geen zin heb om quotes te krijgen en nog meer, dan zet ik het aantal maximale berichten op minimaal. Later op de dag gaat dat aantal richting de 34, 42 of 66 of 69.

Ik wil nog 1 ding zeggen over oordelen vellen en beoordelen en commentaar leveren.

Ik heb 1 motto erbij sinds vannacht, ook daar heb ik over na liggen denken dus.

Komt ie dan

Als je dan toch bezig gaat zijn met oordelen vellen, zorg er dan voor dat je een eerlijke rechtvaardige rechter bent

Ik vel niet graag een oordeel maar soms is dat nodig. Een rechter bij justitie moet ook een oordeel vellen en het is soms nodig om te oordelen in bepaalde gevallen. Net zoals commentaar en kritiek nodig kan zijn.

Maar ben je met zulke zaken bezig, doe het dan met je verstand.

Speel niet teveel op de man. En scheer niet over 1 kam. Neem je eigen situatie niet teveel als uitgangspunt maar durf ook eens te kijken naar een ander.

Dalai Lama heb ik dan commentaar op, maar dat is dan omdat hij weer commentaar heeft op het Westen. Ik heb zijn meditatie boekje even doorgebladerd en 99 % van wat hij schrijft daar valt geen touw aan vast te knopen. Hij zegt wel zinnige zaken, maar je moet eerst via omwegen gaan denken voordat je zijn boodschap begrijpt.

En dan heeft hij wel complimenten voor het westen, maar ook die complimenten bevatten niet de essentie van het verhaal. Het is vaak te langdradig, of het is vaak zo dat er zaken helemaal niet worden aangekaart. Ik zal boeken van hem dus ook niet meer lezen, net zoals ik het boeddisme links laat liggen. Het atheisme heb je nog, zelfs daar zal ik me niet meer bezig me houden, zonde van de tijd allemaal. Met geloof bezig zijn is zonde van de tijd, ben je atheist dan ben je vanzelf ook teveel met geloof bezig omdat je constant bezig bent met afkeren tegen God. Atheisme zie ik dus ook als geloof in. Boeddisme zegt wel geen geloof te zijn, toch zijn ze bezig met geloof. Teveel bezig met poes pas ook. Maar poes pas ging het vorige topic over Yvonne heeft ooit een topic geopend in the truth waar ze het had over teveel bezig zijn met geloven, dat je geen tijd meer overhoudt voor andere zaken. Zo zie ik de dalai lama dus in, hij is 99 % bezig met het boeddisme en houdt geen tijd over voor andere zaken. Vanzelf is hij een extremist

Hij is ook niet standvastig. Maar hij is wel verstandig genoeg om terug te komen op een foute manier. Het voorbeeld van af en toe vlees eten dus ook wel. Maar wie weet is vlees niet eens echt nodig. Dus dan is het ook een twijfelgeval hier. Dalai Lama is tegen het doodslaan van een mug, en gaat weer vlees eten. Twijfel dus

De Dalai Lama zien als ultieme meester is dan ook niet okey. Ik ben dat ook niet.

Ik vind het dan dus vreemd dat miljoenen mensen zo'n Dalai Lama als ultieme heilige of geestelijke zien. Ze gaan dan net doen alsof zo iemand echt alle wijsheid in zich heeft zitten. Terwijl ze gewoon met een gigantische omweg zaken "duidelijk" maken.

Net zoals ik het niet kan zien dat 500,000 mensen in Rome naar een Paus komen kijken die nog nooit wat zinnigs heeft gezegd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sight_key op 29-12-2006 03:59:42 ]
pi_44816972
Bijna helft Duitsers gelooft in aliens

Een truth link van de frontpage

Ik voel me soms net een illegale indringer hier, ik zit dan buiten en ik ben alert en als ik dan erbij stil sta dat ze de tuin op kunnen komen om mij proberen uit te schakelen dan weet ik van mezelf dat ik zonder wapens de vijand kan uitschakelen of bevriezen. Wie weet achterdocht maar ik besef me vaak genoeg dat ik in staat ben tot overname van zaken. En vanzelf krijg je vijanden die jou liever niet willen zien. Hoewel ik van nature bescherming heb, van bovenaf en uit mezelf, het besef van die beveiliging zorgt ervoor dat ik zonder angst over straat ga. Alleen verdachte geluiden in huis daar ben ik waakzaam voor. Het idee dat een indringer in huis rondspookt zorgt ervoor dat ik met houten stok naar beneden sluip als een Ninja

Als ze een raket afvuren op het huis dan weet ik ook dat met reflexen ervoor zorgen dat de raket linea recta naar de afzender terug gaat.

De afzender De Afcent. De afcent in Brunssum zie ik als onuitgenodigde gast hier. Amerikaans grondgebied hoort niet thuis in Nederland, is sowieso onmogelijk. Amerikaans grondgebied hoort niet thuis in Nederland en al helemaal niet in Brunssum.

De afcent is dus een soort van Amerikaans grondgebied, als je daar over het hek klimt schieten ze je neer. Er staan ook gebouwen van Amerikanen en er is hier meer Amerikaanse troep te vinden.

Wat moet die Amerikaanse troep hier? Wat moeten die Amerikaanse rot vliegtuigen in de lucht hier?

Over fraude nog. Geert Wilders komt uit Limburg en wilt Grauss aanpakken, Grauss is een bouwbedrijf dat ook erg actief is in Brunssum. Grauss is ook zo corrupt als maar wat. Stond pas geleden in het Limburgs Dagblad.

Je hebt nog meer bedrijven hier, soms lijkt het net alsof ze allemaal onder 1 hoedje spelen.

Ga ik de mensen werkzaam binnen een bedrijf linken aan elkaar, dan kom je steeds uit bij families of bij kennissen en nog meer.

Ik zeg dan wel dat ik een illegale inbreker of indringer ben, maar ik handel zo legaal mogelijk op dit moment.

Het is een feit dat Brunssum een van de ziekste en rotste steden is met het hoogste aantal moorden per vierkante meter.

Het is een feit dat de corrupte raadsleden op het NOS journaal zijn geweest en het is een feit dat er nog steeds corrupte raadsleden rondlopen in het gemeentehuis hier.

En dan is de gemeente waar ik woon slechts een voorbeeld op kleine schaal, overal zie je fraude in iedere gemeente lopen corrupten rond. Bij de politie lopen corrupte rond zoals in het nummer sympathy for the devil dat iedere cop een criminal is.

Maar niet iedere agent is corrupt, net zoals niet ieder raadslid corrupt is.

Zie het maar als grote fruitmand vol vruchtbare vruchten, en zie die corrupte lui maar als rotte peren

Ik voel me goed, koffie ga ik zetten, water wordt gekookt.

Dit huis is erg gehorig, af en toe hoor ik het kraken van hout en het aanslaan van de ijskast als ik in de keuken ben. En dan is ieder geluid even wennen en schrikken.

Toen ik om 0300 nog wakker lag en door de muziek van mijn mp3 speler onder deuren hoorde bewegen wilde ik dus met een stok als wapen naar beneden lopen. Maar het was mijn pa die tot in de late uurtjes bezig was met texas hold 'em.

Misschien is het beter dat ik gewoon ervan uitga dat hier niet ingebroken wordt, slechts 1 keer is ingebroken in de garage door jongelui met bonte muts op. Politie is dus komen checken En politie vertelde dat de garagepoort niet veilig was.

Iedere deur krijg je niet open zonder geweld, dus het is veilig. Maar ik wil nogmaals electronische beveiliging hebben. Iedere verdachte manouvre aan de sloten en deuren moeten geregristreerd worden en dan moet er alarm geslagen worden in huis en buiten huis en bij de politie.

Dan pas is het veilig zoals het hoort te zijn.

Een veilig huis.

Ik wilde vannacht nog schrijven over appartementen waar mensen komen die er niet thuis horen zoals het appartement waar mijn oma woont.

Verboden toegang voor onbevoegden mis ik op de gevel daar. Tresspassing verboden. Ze hebben het al veiliger gemaakt door na 1800 buiten mensen te laten bellen, maar het is niet zoals bij een vriend van mij dat de bewoners van het appartement via beeld kunnen zien wie buiten staat.

Een tijd geleden stonden daar bij de huismeester mensen met een masker voor de deur, met een zwarte bivakmuts, die huismeester met zijn vrouw schrokken zich een ongeluk, volgens mij heeft die man nog steeds wat eraan over gehouden als ik hem zo zie rondlopen.

Is een appartement beveiligd zoals het hoort te zijn, dan is er een kans van 0,0 % dat je zulke ongenodigde gasten binnen over de vloer krijgt.

Beveiliging dus. Ook daar ontbreekt het vaker aan.

En dan vind ik het niet gek dat oude mensen zich niet veilig voelen in eigen huis. En dan vind ik het niet gek dat mijn oma geheime nummers niet opneemt en dan vind ik het niet gek dat mensen de deur niet durven open te doen. En dan vind ik het ook niet gek dat mensen niet eens meer de deur uitdurven 's nachts of zelfs overdag.

Omdat er gebrek aan veiligheid is in Nederland.

Politie heeft nog een hele kluif daaraan, vraag me soms af of ze wel voldoende bezig zijn daarmee. Of ze wel vaak genoeg langs appartementen, flats en woon-complexen en huizen gaan om te kijken of het snor zit met de veiligheid.

Of ze wel controle uitoefenen op de beheerders en eigenaren van wooncomplexen.

En of ze huizenbezitters genoeg advies geven dus.

Veiligheids-preventie bedoel ik dus. En niet zoals vaak gebeurt dat er achteraf gehandeld wordt. Dan is het handelen als het te laat is.

Heb zin om echt te gaan werken dus. En dan maakt het niet uit waar. Bij de beveiliging, in de politiek, als accountant, verkoper, IT-specialist of bakker

Het liefst iets waar een grote groep mensen voordeel bij heeft, het liefst iets waar wereldwijd de vruchten van geplukt worden

Een eigen alarm systeem produceren of iets dergelijks. Of beleid schrijven. Beleid schrijven en ook uitvoeren. Plannen en organiseren en management en organistatie. Plus controle
pi_44817020
http://www.cuci.nl/

Dit is de provider van het glasvezel-net. Er ligt hier een glasvezel netwerk onder de grond waar totaal niets mee wordt gedaan. Ergens in 2000 wilde Essent voor meer dan 20 miljoen dat net overkopen en gaan ontplooien en beheren.

22 miljoen euro of nog meer, een bedrag dat het meer dan dubbel en dwars waard was.

En dan lassen ze 10 keer een raadsvergadering in die je live op tv kunt zien waar die oude garde denken dat ze als gemeente zelf dat glasvezelnet de lucht in kunnen krijgen

Dan heb je slechts 1 VVD'er die Koppen heet die wel voor verkoop is. Ik zeg wel de kop aan de strop maar misschien was dat de enige politicus die wel in orde was, die is ondertussen uit pure frustratie gevlucht uit de Brunssumse politiek. Heeft zijn heil verstandig elders gezocht, probeer je als moderne verstandige iets juist te doen, zitten er 20 van die geiten-wollen sokken dragers je het leven zuur te maken

Ik heb gezien hoe ze tegen verkoop hebben gestemd. Hoen en Klaassen en Heynen volgens mij ook. Steken die oude bokken met grote twijfel de hand in de lucht en stemmen ze tegen verkoop.

Had essent de kabel overgenomen dan zat ik nu op de glasvezel hier te fokken.

Volgens mij is glasvezel toch beter dan Adsl of niet soms?

Glasvezel is toch zeker een vele bredere kabel? Daar past toch meer informatie en meer verkeer doorheen?

Of heb ik het fout?

In ieder geval, die glasvezel wordt beheerd door cussi

Toen ik nog op brunssum.net zat heb ik vaker moeten bellen met de help-desk, krijg je een suffe medewerker in de telefoon die nog half slapend uit zijn woorden komt. Iemand die niet eens weet hoe de stekker van de computer in het stopcontact moet.

Maar goed, ik heb toen dus een brief gestuurd naar de consumentenbond om te vragen of de consumentenbond er wat tegen kan doen, consumentenbond weet ik niet meer zeker, het was een bond die opkwam voor de belangen van de burgers tegen de plaatselijke of landelijke politiek. Zoals het programma geld over de balk maar dan anders.

kreeg een brief thuis gestuurd dat ze niets konden betekenen.

De kas van Brunssum had met 22 miljoen euro gespekt konden worden en de mensen in Brunssum hadden tegen aantrekkelijke prijs een goed internet abonnement kunnen krijgen.

En wat doen die geiten wollen sokkers dragen? Ze stemmen massaal tegen terwijl ze niet eens internet weten te gebruiken

Hoe het lelijke gokpaleis is gekomen achter het gemeentehuis waar echtparen trouwen en op de foto gaan is me nog een raadsel. En hoe Hoen het recht heeft gekregen om van een oud casino een vies sport-centrum te maken is me ook een raadsel.

Ik denk dat het komt omdat ze hun macht op een valse manier weten te misbruiken. Dat zie je vaker in de politiek. Kijk maar naar Bush. Kijk maar naar Verdonk. Kijk maar naar de rest van de bende.

Those damn learned politics, I leave them soul to waste.

Of hoe gaat dat in het nummer van de rolling stones ?

Toch eens die tekst uit mijn hoofd knallen of in mijn hoofd zetten. In mijn hoofd knallen misschien wel. Volume op 100 en eens die tekst tot me nemen

[ Bericht 4% gewijzigd door Sight_key op 29-12-2006 05:22:55 ]
pi_44817054
Het is weer een rally van sight_key

Zoals dromenvanger ook wel eens een rally tot leven riep. De eindejaars rally van sight_key dus neem me niet kwalijk dat ik even op de vroege morgen vaart erachter zet. Ik blijf even van me afschrijven en breek even op mijn eigen manier door de 500 punten grens van de AEX heen, alleen is het nu even door de 3000 post grens heenbreken van sight_key 2787 staat het aantal post op met deze erbij ingegrepen. Nog 213 berichten en ik sta op 3000. 10 keer zoveel en ik sta bijna gelijk met dromenvanger. Nog een factor 10 en ik heb tong80 ingehaald. Maar ik heb alle tijd van de wereld, een zee van tijd. Die onentlichkeit Tong80 inhalen is niet makkelijk omdat tong80 ook door blijft gaan met posten, en die haalt vaker 200 berichten per dag, en dat haal ik dus nooit, zeg nooit nooit, wie weet dat ik vandaag die 213 berichten haal als ik even doorschrijf over het hele forum heen zonder post-opkrikken. Gewoon even lekker tot 00:00 doorschrijven vanaf 5:39 en dan zien of ik door de 3000 post-grens heenga. De post grens of de punten grens

Dromenvanger is door de 30,000 post grens gegaan en dat is even genoeg arbeit voor dromenvanger geweest. Sight_key gaat verder met de rally dus

De rally blijft doorgaan straks, maar straks is het rally op de automatische piloot. Ik merk nu al dat ik niet meer hoef te denken bij het schrijven en de letters stromen vanzelf uit het toetsenbord zonder dat ik backspace al te vaak moet gebruiken.

Backspace tikte ik in en toen ging het even mis Daaarna ging gebruiken mis. De rest van de teksten volgens als een waterval die blijft stromen in een rivier die richting de zee gaat

Ik ben op dreef en in galop.

Heu perd!!!!!!

Whatpulse ga ik later vandaag installeren, profiel 666 heb ik met sight_key in whatpulse

Dus dan ga ik eens proberen om een pulse te behalen van over de 6 miljoen aanslagen ooit

Even een edit, even op de rem. Even rust, even in de vrije versnelling. Dus ik ga even rustig tv zappen en teleteksten. Kijken of er nieuws in de wereld is op dit moment. Wie weet begint het NOS journaal met uitzenden om 0600. Of een ander journaal. Van mijn part het journaal op ZDF.

Duits is mijn 2e moedertaal. Zoals Jiskefet dat deed toen ze Hitler nadeden als acteur in de film, praat maar Nederlands

Ik zal straks minder schrijven dus, af en toe even spuien en vaart zetten. Het heet niet voor niets eindejaars-rally.

De laatste vrijdag van het jaar, morgen de laatste zaterdag en zondag.

2006 wordt afgesloten door een weekend

Dubbel feest!!!!!

1 januari valt op een maandag. En dan is maandag een vrije dag!!!!!

Dinsdag is de eerste normale dag van 2007. Slaan we de maandag om te beginnen eens over voor de afwisseling

Even geen manic monday als eerste begin van het jaar. Meteen naar de dinsdag toe, en dan veel mensen die dinsdag ook vrij zijn.

En zo kom je richting de toekomst uit op een oneindig lang durend weekend.

Iedere dag een vrije dag.

Thank God it's friday.

No thanking for Christmas anymore.

Thank God it's friday. The last day of the week

Tijd voor journaal. Hond ligt nog te maffen en te pitten, en buiten is het dikke mist. Boven in de lucht verkenningsvliegtuigen, of zullen het UFO's zijn

Ik noem het even UFO's. Ik weet de herkomst niet van die vliegtuigen, ooit een radar in huis. Weet ik precies wat er in de lucht hangt hier

[ Bericht 15% gewijzigd door Sight_key op 29-12-2006 06:00:01 ]
  vrijdag 29 december 2006 @ 07:06:23 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44817151
*scroll scroll* .
The truth was in here.
pi_44817187

Ik was even nieuws kijken.

Scrolly wolly

Scrollen die hap, tis toch maar een list of words. Nothing important. Zolang ik maar op 31 december klaar ben met schrijven

Er komt een tijd dan is het schrijven niet meer nodig. Nu af en toe flink schrijven en dan is het straks andere activiteiten. Hoewel het schrijven van teksten door zal gaan, straks onzin schrijven dus. De grootste onzin schrijven. Adventure games schrijven lijkt me ook wel wat, niet eens de programmatuur maar eerder het verhaal zoals Zak McCracken, Day of the tentacle, Maniac Mansion, Full Throttle, Grim Fandango, The longest Journey, Broken sword 1,2 en 3. Noem maar op. Myst. Ga zo door Adventure games

Ben niet van plan om constant te moeten schrijven over alle ellende die bestaat.

Schrijven = schrappen.

Schrijven = formateren.

Het nieuws wordt rooskleurig gebracht op NOS en Rtl. Positief nieuws toch wel.

Maar zo is er altijd positief nieuws geweest. Daarom schreef ik gisteren in het 2007 voorspellingstopic in werk en geldzaken dat het glas altijd al vol was. Het is een kwestie van tijd dat het uiteindelijk vol blijft.

En het glas blijft vol als 6,5 miljard mensen optimistisch zijn en kunnen zijn.

De wet van toe en afnemende meeropbrengsten maar dat weet ik niet zeker, bij toe en afnemende meeropbrengsten gaat het glas wanneer het glas overstroomt weer leeg.

Het glas of de fles grolsch, heineken, brand of amstel of wat dan ook is niet oneindig lang vol.

Maar ook dat is in de toekomst wel zo.

1 fles open trekken en 24 uur lang onbeperkt drinken van die fles. Voor alle flessen en voor alle voorraden en voor alles.

700 voorraad goederen = oneindig lang 100% gevuld.

100 % gevuld dus, geen 101 procent want dan stroomt het glas over. Je moet exact 2 vingers schuim op het glas hebben staan.

Overdaad is niet juist. Ooit zei een fokker tegen mij dat je meer dan 100 procent je best moet doen, maar nogmaals. Je moet doen wat nodig is. En dan is 100 procent exact genoeg. Bij 100 procent is de voorraad goederen vol. Dan is het een zaak dat je ervoor gaat zorgen dat die voorraad gevuld blijft.

1 pak unox uit het rek, en het vak vult zichzelf weer bij.

Ook bij de actimel en bij de vivit extreme fitniss drank.

Ook bij de heineken en de brand

[ Bericht 27% gewijzigd door Sight_key op 29-12-2006 07:36:12 ]
pi_44817285
De dagen worden langer, de temperaturen stijgen

Overmorgen 11 graden

9 graden erbij en je hebt lente temperatuur.

Een lange nazomer en een vroege lente. Straks eeuwig lente in Nederland. Kun je voor sneeuw naar Tirol vliegen. Anton aus tirol meeschreeuwen tijdens de apres ski

Ik sta buiten en kijk omhoog naar het begin van een strakke blauwe hemel en ik zie ineens lichtflitsen in de lucht. Ik dacht dat een sateliet foto's aan het maken was maar volgens mij is het heel wat anders.

Ik kreeg te horen van...

" We kijken niet mee hoor, helemaal niet".

Ik vroeg van...." Wie zijn jullie dan, toch geen google die mij aan het bespioneren is?"

En toen kreeg ik te horen.

" Je grootmoeder".

Niet mijn huidige grootmoeders die hier leven nog, maar de moeders van mijn grootmoeders.

Zij mogen me best "bespioneren".

Zolang google maar zijn blik niet op mijn tuin legt. Ik heb geen behoefte om online te staan als ik in de tuin sta. Pas geleden zei een vriend via MSN dat hij me zag staan in de tuin via google earth

Ik ben dus echt van mening dat de Europese Unie of Amerika google earth moet verbieden voordat het uit de hand gaat lopen.

Dat burgers foto's maken in Rotterdam van criminele feiten is tot daaraan toe. Maar het bespioneren van onschuldige mensen die gehecht zijn aan privacy vind ik dan wel weer een strafbaar feit.

Google moet zijn grenzen weten in te schatten en ook verantwoordelijkheid nemen als het aankomt op privacy-rechten en schending van de rechten van privacy.

Als je niet oppast als maatschappij kijken ze in je huis mee hoe je ligt te slapen of nog meer.

In zo'n wereld wil je niet leefbaar zijn.

Zulke zaken moet de politiek zich dus ook mee gaan bezig houden.

En dan zeg ik dat de Rotterdamse politie wel gelijk heeft dat ze burgers oproepen om met mobiele telefoons foto's te maken zodat het opsporen makkelijker is.

Als ik straks een Nokia heb met fototoestel en ik zie iemand kalken op de muren met vieze graffiti dan maak ik dus snel een foto en geef ik die foto aan de politie in Brunssum.

Kunnen ze vervolgens de daders oppakken en met blote handen of met tandenborstel heel Brunssum laten schoon maken.

Burgers die voor geheim agent gaan spelen en de politie gaan meehelpen dus. De politie kan het ook niet alleen af. Een beetje hulp van de hele maatschappij kan geen kwaad.

Scrollen maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')