nee zotteke, natuurlijk nietquote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef senesta het volgende:
Heb ik jullie nu allemaal laten schrikken?
Mij laat je niet zo snel schrikkenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef senesta het volgende:
Nee hoor, hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef senesta het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zo, eventjes een avondje geen verhuisdozen in pakken, uitpakken ed.
Gewoon een gezellig avondje op Fok!
Ja, dat zal best.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee hoor, hier precies hetzelfde.
Andere jaren hang ik ook altijd alles vol alleen dit jaar niet zo erg omdat we midden in de verhuizing zitten.
Onze zoon kwam vorige week binnen en die zei: Gatver ma, wat is het hier kaal![]()
We zitten er midden in.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat zal best.
Hoe is de verhuizing gegaan?
Wel een beetje soepel verder?
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Precies, lekker kneuterig![]()
Weet je wat ik ook zo leuk vind aan kerst?
Ik ben gek op glitterdingetjes, en lampjes enzo, en met kerst kan ik ongestraft mijn huis volhangen met allerlei glimmende, en knipperende dingen![]()
Dan vind ook niemand het gek![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil dan zeggen dat iedereen mij gedurende de rest van het jaar enorm gek vindt
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil dan zeggen dat iedereen mij gedurende de rest van het jaar enorm gek vindt
Ik ook, maar die werken bij mij nietquote:Op woensdag 27 december 2006 20:49 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Tja ik heb remmende factoren in huis he![]()
Ja daar schrik je van he?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
We zitten er midden in.
Jesus zeg, wat kan een mens veel rotzooi verzamelen in een kleine 15 jaar tijd![]()
quote:
Je hele huis is dus 1 grote Nok Ufoquote:Op woensdag 27 december 2006 20:48 schreef nokwanda het volgende:nee hoor. Maar mijn huis hangt altijd vol met lampjes en glinsterdingen
ben bang dat tegen mijn ubertochtige en niet geisoleerde slaapkamer weinig kruit gewassen is.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Kun je hem niet meer terug brengen?
Je mag toch wel wat meer verwachten dan 2 graden?
Lig al onder 2 dekbeddenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef Sight_key het volgende:
Een extra deken dan?
Een electrische deken?
Ha ha ha, volgens mij kunnen we handjes schudden, ik heb mezelf dit jaar over kunnen halen om kerstkaarten weg te gooien.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja, onvoorstelbaar.
En dan ben ik ook nog zo'n emo-muts, alles heeft voor mij emotionele waarde![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Lig al onder 2 dekbedden
en het gaat ook niet zozeer om het in bed liggen maar meer om als ik nog tv wil kijken of lezen in bed, dan zit ja half rechtop en dan is het erg koud als het slechts 13 graden in je slaapkamer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |