Mooi toch of nietquote:
Gewoon wat aankloten en het gaat vanzelf met de titel van het topic en het plaatje, het topic is ontstaan door de laatste post van Mirage die over een eigen leven schreefquote:Op woensdag 27 december 2006 18:51 schreef Normalneo het volgende:
superplaatje..heel kewl en origineel..past goed bij de topictitel! DV![]()
Een wonderbaarlijk verhaalquote:Op woensdag 27 december 2006 18:53 schreef Normalneo het volgende:
http://www.nu.nl/news/928(...)erde_verdieping.html NEO!
Ik heb lente kriebelsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:52 schreef Normalneo het volgende:
af en toe voelen we gewoon wat kriebelen
Tralalalalallalalaal.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:14 schreef vamperotica het volgende:
Tralalalala
Ha ha ha, ik geloof meteen dat je een groot hart hebt dromenvangerquote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef Sight_key het volgende:
Even limewire aanzetten en downloaden dan maar Senesta.
Ik heb 2 albums van pink op de harde schijf staan maar wil even vers van limewire plukken
Nu ben ik bezig met mijn oude collectie bestaande uit 20,000 + mp3's.
Ik hou van alle vrouwen staat nu op
Mijn hart is veels te groot daar ben ik mee geboren en daar ga ik ook mee dood. Met 1 kan ik maar trouwen en daarom trouw ik niet![]()
Zo ben ik geboren, en zo, en zo, en zo jah, zo ga ik weer dood![]()
Wil je een hapje ????quote:Op woensdag 27 december 2006 19:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik geloof meteen dat je een groot hart hebt dromenvanger![]()
He getverquote:Op woensdag 27 december 2006 20:00 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wil je een hapje ????
Ga je mij fileren en snij je al mijn organen eruit![]()
Daarna braden op de barbecue met een pilsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |