100% eens!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:05 schreef schizolientje het volgende:
Wat me zo verbaasd is toch dat vrouwen de naam hebben en je het de mannen toch duidelijk meer ziet doen hier, het roddelen, het liegen enz.
ik heb wel tranen gezien (die eerste keer op de bank toen hij ladderzat was en hij Natasia wakker maakte)quote:, ik heb hem nu wel zien huilen een paar keer maar nog nooit tranen gezien.
Er zijn wel meer mensen die zich enorm laten kennen de laatste dagen. O.a. Ilona. Die speelt de grote onschuld, maar is zelf ook ontzettend vals.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:13 schreef Llewella het volgende:
Brian wilt niet meer over het wijnincident praten; lekker makkelijk; hij weet dat ie fout zit; kop in het zand en alles aangrijpen om de slechte dingen bij anderen op te zoeken en uit te spelen.
Hij laat zich wel enorm kennen!
En hoe was de tekst van Nena bij dat incident eigenlijk letterlijk? Brian, doe open, dan zal ik je eens eens in elkaar slaan! haha. man o man o man.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:13 schreef Llewella het volgende:
Brian wilt niet meer over het wijnincident praten; lekker makkelijk; hij weet dat ie fout zit; kop in het zand en alles aangrijpen om de slechte dingen bij anderen op te zoeken en uit te spelen.
Hij laat zich wel enorm kennen!
zei ik incident? ik bedoel delict!! godverdomme -3cpquote:Op woensdag 27 december 2006 21:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
En hoe was de tekst van Nena bij dat incident eigenlijk letterlijk? Brian, doe open, dan zal ik je eens eens in elkaar slaan! haha. man o man o man.
Waar baseer je dat op ? De enige die ECHT agressief is, is Brian, met zijn smijtwerk steeds, en zijn gore grote bek.....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef bosb het volgende:
Volgens mij krijgen we binnenkort een echte CLASH, niet zozeer dat er met wijn gegooid wordt, maar wel dat Michel komt meppen en dat Wilgo wordt ingevolgen, en dat Lesley met haar hooivork Nena te lijf gaat.....
Ik ben een man en ik zeg van wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:17 schreef schizolientje het volgende:
Zouden die valse roddelende mannen in de villa nu een afspiegeling zijn van de Nederlandse man???
Ja ok, maar Brian is nu wel heeeeeeeel erg bezig hoor, dat kun je toch niet ontkennen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:15 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die zich enorm laten kennen de laatste dagen. O.a. Ilona. Die speelt de grote onschuld, maar is zelf ook ontzettend vals.
Wel bij mannen die strijden om Miljoenen ( 3,5 miljoen).....in het bedrijfsleven zitten ook rattenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:17 schreef schizolientje het volgende:
Zouden die valse roddelende mannen in de villa nu een afspiegeling zijn van de Nederlandse man???
ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:15 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die zich enorm laten kennen de laatste dagen. O.a. Ilona. Die speelt de grote onschuld, maar is zelf ook ontzettend vals.
Dat vind ik nu een eerlijk antwoord maar ik hoopte dat het niet zo zou zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 21:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik zeg van wel.
Ja dat klopt, en Brian gaat ook echt enorm rare en onaardige dingen zeggen over andere bewoners. Ik denk niet dat het lang duurt voordat de buitenwereld (familie en vrienden) zich er mee gaan bemoeien, en daarmee indirect alleen maar meer olie op het vuur gooien.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op ? De enige die ECHT agressief is, is Brian, met zijn smijtwerk steeds, en zijn gore grote bek.....![]()
Die kan zich echt geen half jaar inhouden....![]()
Bij het laatste bezoek van Michel zei hij dat hij Nathanael niet wou tegenkomen omdat hij hem anders op zijn bek zou slaan.quote:
Ik zie Ilona zelf als een kleinere bedreiging; onschuldig absoluut niet; maar minder mentaal sterk om keihard spel te spelen; en brian is nu op een gevoelige plek geraakt (z'n moeder; althans hij heeft het heel zwaar opgevat) dat hij willens en wetens keihard wil en kan spelen. Hij wil gewoon mensen breken; en als hij zich machteloos voelt dan heeft hij moeite zich te beheersen. Dat is menselijk unfair.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:15 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja ok, maar Brian is nu wel heeeeeeeel erg bezig hoor, dat kun je toch niet ontkennen.
oh.....dat heb ik gemist dan...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Bij het laatste bezoek van Michel zei hij dat hij Nathanael niet wou tegenkomen omdat hij hem anders op zijn bek zou slaan.
Ik verwacht dus wel wat zondag....
Om 22.00 uur komt het bezoek.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:23 schreef bosb het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze om 9 uur het nieuwe script zouden krijgen?? of is dat vervroegd...
Vrienden laten niets van zich horenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:20 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja dat klopt, en Brian gaat ook echt enorm rare en onaardige dingen zeggen over andere bewoners. Ik denk niet dat het lang duurt voordat de buitenwereld (familie en vrienden) zich er mee gaan bemoeien, en daarmee indirect alleen maar meer olie op het vuur gooien.
Wat een zooitje zeg zit daar in die villa.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben hier eigenlijk ook wel klaar mee hoor. Naast Brian is Bart opeens niet eens zo erg meer en zelfs NL valt wel mee.
Oh het wordt HEEL spannend zondag!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Bij het laatste bezoek van Michel zei hij dat hij Nathanael niet wou tegenkomen omdat hij hem anders op zijn bek zou slaan.
Voornaamste is, bij ons mannen gaan dit soort lynchpartijtjes snel en hard. Je bent er dus ook weer iets sneller klaar mee, da's dan het voordeel! Heel anders dan Nena's langslepende marteling van Brianquote:Op woensdag 27 december 2006 21:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat vind ik nu een eerlijk antwoord maar ik hoopte dat het niet zo zou zijn
45 ????? Ik dacht minstens 49 , of is ze zo snel oud geworden in DGK ? Zou ze twee pakjes sigaretten gerookt hebben vroeger ?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ontken ik ook niet.
Maar ze doen momenteel allemaal waanzinnig kinderachtig nu.
Net ook met het eten. Er moet eten besteld worden, Huub wil aan Brian een NL vragen wat ze willen hebben en zij ontmoedigt dat gewoon. Het eten wordt gebracht: ik roep ze niet.
Doe normaal! Haal je recht niet uit dat soort pietluttige dingen. Dat soort dingen doe je als je een klein kind bent, niet als als volwassen vrouw van 45.
Ja Ilona doet kinderachtig, maar Brian vind ik echt eng. Dat meen ik echt. Hoe hij een lichaamstaal heeft van enorme agressiviteit en de manier waarop hij bepaalde dingen zegt vind ik echt niet kunnen. Het is echt een tijdbom. Hij zit daar nu met NL die hij vraagt om samen met hem Ilona aan te vallen. Waarom niet alleen? En de foutieve en verdraaide informatie waar hij NL bewust mee voed.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ontken ik ook niet.
Net ook met het eten. Er moet eten besteld worden, Huub wil aan Brian een NL vragen wat ze willen hebben en zij ontmoedigt dat gewoon. Het eten wordt gebracht: ik roep ze niet.
Doe normaal! Haal je recht niet uit dat soort pietluttige dingen. Dat soort dingen doe je als je een klein kind bent, niet als als volwassen vrouw van 45.
Ja maar daar hebben we weinig aan.quote:
inderdaad,.. ik irriteer me nu het minst aan natasiaquote:Op woensdag 27 december 2006 21:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ontken ik ook niet.
Nou ik juist wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:28 schreef Fikkert het volgende:
[..]
inderdaad,.. ik irriteer me nu het minst aan natasia![]()
![]()
Ik hoop dat ze TV's hebben op het nieuwjaarsfeest in de Passengers Terminal in Amsterdamquote:Op woensdag 27 december 2006 21:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we weinig aan.
Je kan slechts tegen alle gasten thuis zeggen ik moet de gouden kooi kijken.
Maar ze hebben elkaar toch ontmoet de laatste keer, en toen heeft Michel hem geen hand gegevenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
haha,.. ik zei ook het minstquote:Op woensdag 27 december 2006 21:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik juist wel.
Die holt overal naar toe om te slijmen en alles verdraaien.
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze TV's hebben op het nieuwjaarsfeest in de Passengers Terminal in Amsterdam![]()
SMS FOK!DGK naar 0900 en u wordt op de hoogte gesteld van het laatse nieuws uit DGK. 4euro p.o.b. - is het meer dan waard!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze TV's hebben op het nieuwjaarsfeest in de Passengers Terminal in Amsterdam![]()
AUW.....daar ligt Nathanael echt wakker van.....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar ze hebben elkaar toch ontmoet de laatste keer, en toen heeft Michel hem geen hand gegeven
volgens mij is Michel toen snel weggelopenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar ze hebben elkaar toch ontmoet de laatste keer, en toen heeft Michel hem geen hand gegeven
Ik zal het overwegen, maar eerlijk gezegd denk ik dat ik uit me plaat aan het gaan ben om 12 uur.....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
SMS FOK!DGK naar 0900 en u wordt op de hoogte gesteld van het laatse nieuws uit DGK. 4euro p.o.b. - is het meer dan waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |