Volgens Bart is het het vriendje van Syl....quote:Op woensdag 27 december 2006 20:27 schreef kleinzusje het volgende:
Huuberdepuberdepenis
Hij heeft al vaker gezegd dat hij hem er wel uit wil stemmen "ik vertrouw hem voor geen meter" en zo.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe zo dit dan weer ???
Gaat Bart nu wel NL afvallen ???
Ja, de dames hadden het weer over wie wanneer weggestemd zal worden. En dan mag niet, ze mogen er geen afspraken over maken.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:20 schreef Black_king het volgende:
En we hebben een streamlock..... Iemand enig idee waarom ?
Wat zei ze?quote:
Ze wil niet langer nog in huis zitten met iemand die ze niet kan uitstaan...quote:
Dan moet ze lekker naar huis gaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze wil niet langer nog in huis zitten met iemand die ze niet kan uitstaan...![]()
Lijkt me een goede, er worden aardig wat vreemde aankondigingen gedaan, Brian vooraan deze keer!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef schizolientje het volgende:
Redaktie, zet de stream van het kantoor even per ongeluk op de t.v???
Bart zei botweg dat het hem genoeg zei dat iemand van buiten haar weinig punten gaf (Netty)quote:
hoezo niet?? dit is toch juist leuk om te volgen!!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef happyme28 het volgende:
Je kunt Brian toch nu toch niet meer waarderen. Hoe hij met Nathanael praat. Hij liegt weer dat de 'dames' verzocht hebben om een verlenging van de tijd om een stemming aan te kunnen vragen. Hij vraagt Nathanael om vanavond Ilona flink aan te pakken en er vol in te gaan.
Hoe hij nu redeneert voor Ilona.
Ik kan er bijna niet naar luisteren.
Dat stort ook nog wel in als het Mest-Meisje afdruipt op een gegeven moment.....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef Suikeroom het volgende:
Bart is nu de enige stabiele factor
Logisch en rustig, is waar.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Bart zei botweg dat het hem genoeg zei dat iemand van buiten haar weinig punten gaf (Netty)
Ilona zei dat juist hij moest beseffen dat dingen half horen en lezen een verkeerd beeld kan opleveren.
Dat ze Netty had ontvangen met thee, en dat Netty gezegd had "iedereen is hier zo aardig, en heel anders dan op TV"
En nog een paar dingen. Ze zei het heel rustig en logisch. Was geen speld tussen te krijgen.
Ja! Ik kan niet wachten op dat moment!!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:05 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat stort ook nog wel in als het Mest-Meisje afdruipt op een gegeven moment.....![]()
een rat die alles zo draait dat het hem goed uitkomt.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef happyme28 het volgende:
Je kunt Brian toch nu toch niet meer waarderen. Hoe hij met Nathanael praat. Hij liegt weer dat de 'dames' verzocht hebben om een verlenging van de tijd om een stemming aan te kunnen vragen. Hij vraagt Nathanael om vanavond Ilona flink aan te pakken en er vol in te gaan.
Hoe hij nu redeneert voor Ilona.
Ik kan er bijna niet naar luisteren.
Ik kan het gewoon niet uitstaan dat de andere dan niet zien hoe hij praat. Het is echt een vuil mannetje, je ziet de agressie gewoon in zijn ogen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo niet?? dit is toch juist leuk om te volgen!!
Lesley vindt hem veel leuker dan omgekeerd.. gister zag je ook dat ze jaloers was op Nena enzo.. hij heeft al gezegd tegen haar als ze weg moet dat ie gewoon een pokerface optrekt en dat het programma niet de reactie krijgt die ze willen dus het levert nu niet zoveel op om haar weg te doenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:05 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat stort ook nog wel in als het Mest-Meisje afdruipt op een gegeven moment.....![]()
cool tog.. kan niet wachten op de confrontatiequote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet uitstaan dat de andere dan niet zien hoe hij praat. Het is echt een vuil mannetje, je ziet de agressie gewoon in zijn ogen.
Ik geloof dat Bert z'n woorden nogal stoer heeft aangezet. Bert zit zo in elkaar.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Lesley vindt hem veel leuker dan omgekeerd.. gister zag je ook dat ze jaloers was op Nena enzo.. hij heeft al gezegd tegen haar als ze weg moet dat ie gewoon een pokerface optrekt en dat het programma niet de reactie krijgt die ze willen dus het levert nu niet zoveel op om haar weg te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |