Huldequote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Day het volgende:
[..]
Oh neeeeee, zo gaan we niet beginnen tegen mij, hoor.
Ik ben in de 1e plaats user, mod hoef ik hier gelukkig alleen maar te zijn om o.a. topics te sluiten of op te treden als het uit de hand loopt (wat hier gelukkig niet zo is). Dus gewoon zeggen, graag zelfs.
Maar als jullie een mod willen die niet meediscussieert ben ik niet de juiste mod hier!
Ze kijkt er niet gelukkiger van.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Gigageil het volgende:
Nena zit al een dag zonder aandacht......![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Day het volgende:
[..]
Oh neeeeee, zo gaan we niet beginnen tegen mij, hoor.
Ik ben in de 1e plaats user, mod hoef ik hier gelukkig alleen maar te zijn om o.a. topics te sluiten of op te treden als het uit de hand loopt (wat hier gelukkig niet zo is). Dus gewoon zeggen, graag zelfs.
Maar als jullie een mod willen die niet meediscussieert ben ik niet de juiste mod hier!
Ik ben dan ook niet van plan weg te gaanquote:
Ik denk heel vredigquote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ze kijkt er niet gelukkiger van.
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe de sfeer zal zijn na de vergadering met de redactie.
Ik las dit op de talpasite.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ze kijkt er niet gelukkiger van.
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe de sfeer zal zijn na de vergadering met de redactie.
Nena is gewoon een verwend nest.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:46 schreef Day het volgende:
Nena is de speciale aandacht van Ilona, Sylvia en Huub nu al weer zat.
Vind alleen Sylvia,Huub en Ilona nog gaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef demins het volgende:
Zitten er eigenlijk écht leuke mensen in het huis?
Maar niet dat je zegt, daar breng ik oudejaarsavond mee door... ?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind alleen Sylvia,Huub en Ilona nog gaan.
Heb je iemand waar je mee kan praten?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef Flyduck het volgende:
Ik hoor signalen uit de ruimte !!! buitenaardse wezens komen !!!
Ach waarom niet.Vind zeker Huub wel lachen dus die mag wel komenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:52 schreef demins het volgende:
[..]
Maar niet dat je zegt, daar breng ik oudejaarsavond mee door... ?
zo zie je maar, smaken verschillen, sylvia vind ik ook wel oke hoor, huub wat minder want die lult te veel..maar Ilona, Ilona vind ik ook een gaan, zo snel mogelijk aubquote:Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind alleen Sylvia,Huub en Ilona nog gaan.
Echt leuk niet, wel interessante mensen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef demins het volgende:
Zitten er eigenlijk écht leuke mensen in het huis?
Iemand die echt leuk is zou dit spel ook per definitie niet kunnen winnenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:55 schreef Day het volgende:
[..]
Echt leuk niet, wel interessante mensen.
Oh, kreeg net een aanbod maar heb iets andersquote:Op woensdag 27 december 2006 19:52 schreef demins het volgende:
[..]
Maar niet dat je zegt, daar breng ik oudejaarsavond mee door... ?
Oh ??? Einddatum pinpassen ?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:02 schreef rooie3 het volgende:
Natasia moet 10 januari thuis zijn van Wilgo.
ik moet het nog zien, volgens mij blijft ze lekker zittenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:04 schreef Leandra het volgende:
Als ze al gaat, dan wacht ze daar echt mee tot 10 januari![]()
Ze kan heel niet zonder die aandacht joh......quote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik moet het nog zien, volgens mij blijft ze lekker zitten
eens, maar Huub is nog fris, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:05 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan is Huub een ware winner in dit geval, want het merendeel van de bewoners lijkt niet goed tegen alle spanning en sensatie te kunnen. Met name juist diegenen die er alles aan doen om de spanning nog verder op te voeren (Bart.nl). Grappig toch?
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is namelijk zwaar weer op komst…
Bron tien.tv.
Ik hoop dat die vrouwen gewoon opstappen en dan een paar heren erbij die ook voor de overwinning gaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:18 schreef avonne het volgende:
[..]Hummie met haar befaamde een donderpreek!
on topic
Er wordt omgeroepen dat een ontslagronde aangevraagd mag worden
he, zeg, nee, alstublieft.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die vrouwen gewoon opstappen en dan een paar heren erbij die ook voor de overwinning gaan.
Dan kan het spel echt beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |