Precies, dat is m vast wel die 50 cp waard geweest.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:49 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien, Bart had kunnen wachten op de post voordat hij contact opneemt met buiten. Je weet nooit, voor hetrzelfde geld staat er wat in de post........Hij moet gewoon wat geduld hebben.....
Boontje komt om z'n loontje,want deze hele actie was om Ilona en Sylvia een hak te zetten.
Zij stemden tegen het mest-meisje in DGK op het Oud en Nieuwfeest. Bart ging ook meteen na het telefoontje verslag uitbrengen en stond gewoon te genieten van de gezichtsuitdrukking van Ilona......
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de redactie vantevoren bedenkt wanneer aan iemand post gegeven wordt, als iemand net daarvoor zijn moeder wil bellen: het zij zo. Kan daar geen medelijden mee hebben en vind ook niet dat het de redactie te verwijten valt. Het zou wat zijn, de redactie heeft besloten dat iemand dan en dan post krijgt, maar door het volgen van een bewoner de post maar even eerder geeft zodat het m contactpunten scheelt. . . Dacht het niet![]()
Truequote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Alles wat in dat huis gebeurt, gaat de bewoners aan. Als er mensen zijn die zich bemoeien met dingen die hun niet aangaan, dan zijn het de screamers wel.![]()
Ik denk dat hij het tijdig wilde laten weten aan zijn ouders zodat ze ook nog elders plannen kunnen maken maar ik heb ook helemaal geen medelijden met Bart ik vind hem een zelfingenomen eikel.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:49 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien, Bart had kunnen wachten op de post voordat hij contact opneemt met buiten. Je weet nooit, voor hetrzelfde geld staat er wat in de post........Hij moet gewoon wat geduld hebben.....
Boontje komt om z'n loontje,want deze hele actie was om Ilona en Sylvia een hak te zetten.
Zij stemden tegen het mest-meisje in DGK op het Oud en Nieuwfeest. Bart ging ook meteen na het telefoontje verslag uitbrengen en stond gewoon te genieten van de gezichtsuitdrukking van Ilona......
Reken maar!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:53 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Huub enorm geniet van alle spanning en stress in dat huis.
Het valt me op dat Huub regelmatig bruut genegeerd wordt als hij iemand een vraag stelt...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:53 schreef Day het volgende:
[..]
True
Maar ik bedoelde het ook enigszins sarcastisch, van mij mag hij zich bemoeien, maar hij weet gewoon dat Bart het niet op prijs stelt. Hij is af en toe een enorme zuiger!
Ik heb zo'n gevoel dat Huub enorm geniet van alle spanning en stress in dat huis.
Absoluut!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het valt me op dat Huub regelmatig bruut genegeerd wordt als hij iemand een vraag stelt...
Het lijkt hem niet te boeien...
Hij is behoorlijk stressbestendig, dat heeft ie inmiddels wel bewezen...
Sylvia loopt op wolken sinds ze motorrijles heeftquote:Op woensdag 27 december 2006 18:59 schreef Day het volgende:
[..]
Absoluut!
Echt iedereen in dat huis is opgefokt (om diverse redenen) behalve Huub!
En volgens mij heeft Sylvia er ook niet zoveel last van.
Dan is Huub een ware winner in dit geval, want het merendeel van de bewoners lijkt niet goed tegen alle spanning en sensatie te kunnen. Met name juist diegenen die er alles aan doen om de spanning nog verder op te voeren (Bart.nl). Grappig toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:53 schreef Day het volgende:
[..]
True
Maar ik bedoelde het ook enigszins sarcastisch, van mij mag hij zich bemoeien, maar hij weet gewoon dat Bart het niet op prijs stelt. Hij is af en toe een enorme zuiger!
wie darling ? Ik ???quote:Op woensdag 27 december 2006 18:40 schreef demins het volgende:
[..]
Don't push her, cause she's close to the edge!![]()
Herstel: Nagerecht...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:01 schreef demins het volgende:
Het erotische hoofdgerecht. Gescand door snelleren...![]()
[afbeelding]
Is het ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:05 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan is Huub een ware winner in dit geval, want het merendeel van de bewoners lijkt niet goed tegen alle spanning en sensatie te kunnen. Met name juist diegenen die er alles aan doen om de spanning nog verder op te voeren (Bart.nl). Grappig toch?
Ja Huub heeft deze ronde tenminste overleefd. Hoe zeker waren ze er twee/drie weken geleden niet van dat Huub eruit zou gaan ? Tot vervelends aan toe liep Bart maar, "Over drie weken lig je er toch uit"quote:Op woensdag 27 december 2006 19:05 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan is Huub een ware winner in dit geval, want het merendeel van de bewoners lijkt niet goed tegen alle spanning en sensatie te kunnen. Met name juist diegenen die er alles aan doen om de spanning nog verder op te voeren (Bart.nl). Grappig toch?
Ik vind jouw bijdragen vaak zo... wijs!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:10 schreef Day het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar aan de andere kant, Huub is er nog niet zo lang, hè?
Eerst maar even kijken hoe hij zich gedraagt over een maand of langer. Maar tot nu toe handelt hij het prima!
ja, niet echt handig lijkt me maar goed. wat ik me afvrag, mogen Bart en Brian ook buiten deze dj-uurtjes oefenen? ik zie ze dat nooit doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:10 schreef fokkerd het volgende:
Komen er elke keer andere dj's?
hihi,.. scheelt mij vaak ook veel tikwerk moet ik zeggenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind jouw bijdragen vaak zo... wijs!![]()
Volgens mij wordt die DJ-set steeds weer opgeborgen.....quote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, niet echt handig lijkt me maar goed. wat ik me afvrag, mogen Bart en Brian ook buiten deze dj-uurtjes oefenen? ik zie ze dat nooit doen.
die dj-booth staat er ook alleen als er dj's langs komen volgens mijquote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, niet echt handig lijkt me maar goed. wat ik me afvrag, mogen Bart en Brian ook buiten deze dj-uurtjes oefenen? ik zie ze dat nooit doen.
Ben ik het mee eens. Maar heb wel een puntje van kritiekquote:Op woensdag 27 december 2006 19:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind jouw bijdragen vaak zo... wijs!![]()
ik vraag het me af, ik kan me herinneren dat ze om muziek aan het bedelen waren waarmee ze dan konden oefenen. de booth staat er, de plaatjes niet - ik kan me vergissenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
die dj-booth staat er ook alleen als er dj's langs komen volgens mij
Dat zou de sfeer wel ten goede komen, elke dag houseparty ......(als ze het leren tenminste)quote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
aha,... nja, zonder plaatjes wordt het ook best lastigquote:Op woensdag 27 december 2006 19:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vraag het me af, ik kan me herinneren dat ze om muziek aan het bedelen waren waarmee ze dan konden oefenen. de booth staat er, de plaatjes niet - ik kan me vergissen
En de vrouwtjes lachen zich suf om hem!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef Gigageil het volgende:
Huub is wel mijn type.....Eerder naar de vrouwen toetrekken dan de mannen. In het begin zag ik hem wel even als een sukkel, maar is me steeds meer gaan meevallen....
Vind ( de term) vrouwtjes zoooooooooooooooooo 1878quote:Op woensdag 27 december 2006 19:21 schreef demins het volgende:
[..]
En de vrouwtjes lachen zich suf om hem!![]()
Daarom gebruikte ik hem ook, muts!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vind ( de term) vrouwtjes zoooooooooooooooooo 1878
chicks dan.....quote:Op woensdag 27 december 2006 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kost iig geen CPquote:Op woensdag 27 december 2006 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dit nou tegen mij of tegen Demins?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Maar heb wel een puntje van kritiekSoms kan jer er wat mij betreft zo in opgaan, dat je een beetje kan doorslaan en de afstand verliest
hahahahahahaquote:Op woensdag 27 december 2006 19:29 schreef Day het volgende:
[..]
Is dit nou tegen mij of tegen Demins?
Als het tegen mij is, gewoon zeggen: Day, snap out of it!
Als het tegen Demins is, zie ik helaas geen oplossing
Even niks zeggen. Laat me raden...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
Ben lekker, leuk . blond................... maar geen chick of vrouwtje![]()
Nena of een komkommer ?quote:
duurt wel langquote:Op woensdag 27 december 2006 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
Even niks zeggen. Laat me raden...
Oh neeeeee, zo gaan we niet beginnen tegen mij, hoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hahahahahaha
edit: was tegen jou. Weet het, je bent een mod, maar heb al mn kracht bijeengebundeld, mn onzekerheid op zij gezet en het aangedurfd![]()
3 ons groenten en 2 ons fruit ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |