klopt leekjequote:Op woensdag 27 december 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mag ik als DBK-leek een vraag stellen. Mooi. Was dat niet de bedoeling van het programma?
Wat is er loos dan? Als dat makkelijk te omschrijven is?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:51 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, struggle tussen de redactie en de bewoners is niet echt bevordelijk voor het programma, denk ik
Struggle tussen de bewoners is niks mis mee, maar niet op deze manier.
Ja , maar niet op de streams.....9 uur is een streamlock, overleg met DGK-redactiequote:Op woensdag 27 december 2006 18:03 schreef AnTjUh het volgende:
er komt vanavond weer oorlog als ik Bart mag geloven
En terecht want dat heeft DGK hem voor Jan met de korte achternaam contactpunten laten inleveren voor een telefoontje naar zijn moeder!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:03 schreef bosb het volgende:
bart is nu echt boos. Hij heeft volgens mij een brief van zn ouders waarin staat dat zijn moeder niet wil/zal komen. Hij heeft net dus voor niets naar huis gebeld. Die brief is 19 december verstuurd, hij is dus boos....
Niet echt iets bijzonder. Het is samengevat een en al spanning daar.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb het vanaf 15.00 uur niet meer gevolgd. Is er nog wat gebeurd ???
streams hequote:Op woensdag 27 december 2006 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe weten jullie dat er een streamlok is ?
en wat is er gebeurd tussen 3 uur en nu ?????
Als ik zijn vader was had ik door de telefoon geschreeuwd "lulkoek, je wilt gewoon je vriendinnetje. Je moeder is geen watje, hoor"quote:Op woensdag 27 december 2006 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een boer die Bart
Hij vraagt niet eens wat ze in het thuisfront denken, hij dringt ze gewoon zíjn mening op.
Heb net gekeken maar de redactie heeft laten weten dat er vanavodn om 21.00 uur een gesprek gaat komen om de neuzen weer in de juiste richting te krijgen...streams zullen zeker gelocked wordenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
Helemaal niks terecht, de bewoners hebben niets te eisen wat betreft contact met buitenwereld. Bovendien kun je je afvragen of een brief die getekend is op 19 december ook op die datum verstuurd is. Reken daar nog de postelijke kerstvertragingen en een korrte kerstelijke onderbezetting van DGK personeel. Allemaal kwatsch van Bert.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En terecht want dat heeft DGK hem voor Jan met de korte achternaam contactpunten laten inleveren voor een telefoontje naar zijn moeder!
Dank Day !!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:09 schreef Day het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonder. Het is samengevat een en al spanning daar.
Bart heeft z'n moeder afgebeld en nodigt nu Lesley uit. Vertelde later de reden aan de rest en werd op z'n vingers getikt door de redactie. Even later dus de melding dat er vanavond gepraat zal worden.
Verder reageert iedereen op z;n eigen manier op alle stress, van een sooort gemaakte vrolijkheid (Natasia) tot ijzige stilte (Brian).
En nu krijgen ze weer allerlei brieven met informatie. Dat moet de redactie gewoon niet doen. DGK moet draaien om de mensen die in dat huis zitten. De buitenwereld zou niet mee moeten tellen.
Ik had ze niet en was wegquote:
Wel terecht als de brief er al lag en ze traag waren met doorsturen!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Helemaal niks terecht, de bewoners hebben niets te eisen wat betreft contact met buitenwereld. Bovendien kun je je afvragen of een brief die getekend is op 19 december ook op die datum verstuurd is. Reken daar nog de postelijke kerstvertragingen en een korrte kerstelijke onderbezetting van DGK personeel. Allemaal kwatsch van Bert.
Het was meer antwoord op je vraag hoe we wisten dat er een streamlock komt.....via de streams.....de rest heb ik eerlijk gezegd ook gemist voor een groot gedeelte.....quote:
heel veel streamlocks.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
Ja, was echt heel opvallend vandaag, die streamlocks.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:16 schreef avonne het volgende:
[..]
heel veel streamlocks.
Of zwijgende mensen in beeld.
Dat gevoel had ik ookquote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, was echt heel opvallend vandaag, die streamlocks.
Het komt op mij bijna over dat de redactie ook niet meer weet wat ze ermee aanmoeten of bang zijn dat de bewoners te veel zullen zeggen.
19 december - 27 december | kerst en nieuwjaarsdrukte bij de post | kerstonderbezetting bij DGKquote:Op woensdag 27 december 2006 18:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel terecht als de brief er al lag en ze traag waren met doorsturen!
Ouwe zeiksnor leer lezen voordat je met je reply komtquote:Op woensdag 27 december 2006 18:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
19 december - 27 december | kerst en nieuwjaarsdrukte bij de post | kerstonderbezetting bij DGK
Dat is alles wat je moet weten om te verklaren waarom die brief naar mijn mening nog redelijk op tijd aan bij Bert is aangekomen. Je weet wel wanneer het oud en nieuw is toch?
ik heb er over na zitten denken, en ik denk eigenlijk dat Sylvia en René (?) allebei erg hun best deden om de sfeer wat op te vrolijken.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien heb ik wat gemist maar heeft Sylvia (love her and Nena) nu wat met de rij-instructeur?
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ouwe zeiksnor leer lezen voordat je met je reply komt![]()
Jaaaaaaaaaa, ik zie je!quote:
Das toch niks voor Huubjequote:Op woensdag 27 december 2006 18:27 schreef Day het volgende:
Huub gaat zich weer met iets bemoeien wat hem niet aangaat
Eens.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Helemaal niks terecht, de bewoners hebben niets te eisen wat betreft contact met buitenwereld. Bovendien kun je je afvragen of een brief die getekend is op 19 december ook op die datum verstuurd is. Reken daar nog de postelijke kerstvertragingen en een korrte kerstelijke onderbezetting van DGK personeel. Allemaal kwatsch van Bert.
Don't push her, cause she's close to the edge!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ff iets anders:
ten eerste, denken ze dat het zo makkelijk is om te winnen ? Daar moeten ze wel iets voor doen dus
ten tweede: bevalt het niet, ga weg dan
Redactie leest toch alles vantevoren?quote:
Alles wat in dat huis gebeurt, gaat de bewoners aan. Als er mensen zijn die zich bemoeien met dingen die hun niet aangaan, dan zijn het de screamers wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:27 schreef Day het volgende:
Huub gaat zich weer met iets bemoeien wat hem niet aangaat
Je kunt het ook anders zien, Bart had kunnen wachten op de post voordat hij contact opneemt met buiten. Je weet nooit, voor hetrzelfde geld staat er wat in de post........Hij moet gewoon wat geduld hebben.....quote:Op woensdag 27 december 2006 18:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Redactie leest toch alles vantevoren?
Bart levert 50 contactpunten in om zijn moeder af te bellen voor O&N terwijl die moeder in een brief van de 19-e laat weten dat ze niet wil/zal komen.
Als die brief voor dat telefoontje al gelezen was door de redactie vind ik het weinig attent dat ze hem die mededeling niet meteen hebben door gegeven en hem ten overvloede met zijn moeder laten bellen.
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Alles wat in dat huis gebeurt, gaat de bewoners aan. Als er mensen zijn die zich bemoeien met dingen die hun niet aangaan, dan zijn het de screamers wel.![]()
Ik vermoed dat de redactie vantevoren bedenkt wanneer aan iemand post gegeven wordt, als iemand net daarvoor zijn moeder wil bellen: het zij zo. Kan daar geen medelijden mee hebben en vind ook niet dat het de redactie te verwijten valt. Het zou wat zijn, de redactie heeft besloten dat iemand dan en dan post krijgt, maar door het volgen van een bewoner de post maar even eerder geeft zodat het m contactpunten scheelt. . . Dacht het nietquote:Op woensdag 27 december 2006 18:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Redactie leest toch alles vantevoren?
Bart levert 50 contactpunten in om zijn moeder af te bellen voor O&N terwijl die moeder in een brief van de 19-e laat weten dat ze niet wil/zal komen.
Als die brief voor dat telefoontje al gelezen was door de redactie vind ik het weinig attent dat ze hem die mededeling niet meteen hebben door gegeven en hem ten overvloede met zijn moeder laten bellen.
Dat ben ik maar gedeeltelijk met je eens. De streamers zijn uitgenodigd om zich met alles te bemoeien!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Alles wat in dat huis gebeurt, gaat de bewoners aan. Als er mensen zijn die zich bemoeien met dingen die hun niet aangaan, dan zijn het de screamers wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |