Beter van een casting-bureau dan uit de gootquote:Op woensdag 27 december 2006 14:27 schreef 2live het volgende:
bart, nena, ilona zijn volgens brian allemaal van een castingbureau, allemaal figuranten zegt hij
Ach, één druk op de knop en de boel zit dichtquote:Op woensdag 27 december 2006 14:31 schreef Kaleddis het volgende:
Ze hebben het er maar druk mee, met dat omschakelen naar de streamlock![]()
Zal vandaag nog vaker gaan gebeuren denk ikquote:
Johoeeeeeeeeee !!quote:Op woensdag 27 december 2006 14:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal vandaag nog vaker gaan gebeuren denk ik
niet in mijn ogen !!quote:Op woensdag 27 december 2006 14:33 schreef kleinzusje het volgende:
Het erge vind ik dat Natas hier door groeit
Ze bevestigt Brian heel veel in zijn woede, kraakt Nena af en is weer helemaal vriendjes met Nelquote:
Maar ze kraakt Nena niet af waar ze bij is en praat met Ilona en iedereen mee. Ze maakt zich "nuttig" in de ogen van anderen, vrees ikquote:Op woensdag 27 december 2006 14:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze bevestigt Brian heel veel in zijn woede, kraakt Nena af en is weer helemaal vriendjes met Nel
Doen !!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 14:48 schreef arneaux het volgende:
Als ik dit zo lees word het wel erg aanlokkelijk om het te gaan volgen..
.
Het wordt mischien tijd voor een server-update of zo....quote:Op woensdag 27 december 2006 17:38 schreef Kaleddis het volgende:
Fok! begint het weer iets beter te doen. Er verschijnen weer posts![]()
![]()
Graag, ze loopt al zo te gillen sinds dat ze op is gestaan vanmorgenquote:Op woensdag 27 december 2006 17:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Natasiaaaaaaaaa ook geen strafpunten geven als die boven een bepaald aantal decibel uitkomt? 10 cp's per keer, ofzo...
Mag ik als DBK-leek een vraag stellen. Mooi. Was dat niet de bedoeling van het programma?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:35 schreef Day het volgende:
Wat een vreselijke gespannen sfeer in dat huis! Zowel onderling als met de redactie!
Het wordt tijd dat ze allemaal eens op hun nummer gezet worden. Het is al dagen gezeur en negatief gezeik. Het lijkt wel of het spel tegen de redactie gespeeld wordt, schande gewoon voor die mensen.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:35 schreef Day het volgende:
Wat een vreselijke gespannen sfeer in dat huis! Zowel onderling als met de redactie!
Nou ja, als de halve villa dreigt op te stappen dan gaat er wel iets foutquote:Op woensdag 27 december 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mag ik als DBK-leek een vraag stellen. Mooi. Was dat niet de bedoeling van het programma?
Nou, struggle tussen de redactie en de bewoners is niet echt bevordelijk voor het programma, denk ikquote:Op woensdag 27 december 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mag ik als DBK-leek een vraag stellen. Mooi. Was dat niet de bedoeling van het programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |