quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:59 schreef Suzanna het volgende:Leah, ik denk dat ik dat niet zo prettig zou vinden
![]()
maar als niets anders lukt kan het misschien nog best leuk zijn zelfs. Moet even aan het idee wennen
![]()
... voor mijn gevoel zouden zulke jongeren zoiets alleen maar vervelend vinden maar dat hoeft natuurlijk niet.
Suzanna, ik coordineer de creche/kinderopvang in de kerkelijke gemeente van mijn ouders. En ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat er zéker jongeren zijn die graag met kinderen bezig zijn en wat meehelpen, en dat een deel van hen dat ook heel goed kan. Ik ben weleens heel erg verbaasd geweest door een meisje van 15 dat één kindje aan 't verschonen was, en passant ook nog wist te voorkomen dat een ander zijn tuitbeker op de kop hield en intussen vrolijk door kon praten met mij (ik had ook een paar kids rondom me...)
En, ook al ben je geen lid van een kerk, je kunt op zich best proberen of daar iemand is die je wil bijstaan. Is toch een beetje de basis van een hoop kerken, vrijwilligerswerk.