Sugar, oké klinkt... oké voor jou? 
![]()
Luchtbel, je hebt het zo moeilijk en je kunt het zo mooi omschrijven, helpt het jou om te schrijven? Ben je het dan kwijt?
En om nog even op je vraag terug te komen over werken, mijn verlof liep 12-12 af, maar ik had nog 4,5 weken vakantie staan. Maar omdat het toen ook al niet zo goed ging, ben ik in overleg de ziektewet ingegaan (ook financieel voordeel voor werkgever volgens mij). Vandaag moet ik bellen over hoe nu verder, maar ik durf het nog niet zo goed. (waarom bellen ze mij ook niet!).
Ik kan op zich wel weer werken denk ik, maar niet direct op mijn eigen plek, daar moet je meteen 100% staan en kun je niet proberen of het gaat.
En ja, de angsten en zorgen horen bij het moederschap, I know, maar toch denk ik dat ik teveel ermee bezig ben. (bijvoorbeeld élke keer als ik de trap op/afloop voor me zien dat we eraf vallen, tegen de metalen rand aan, elke 10 minuten als hij slaapt bedenken: ademt hij nog wel?)
En het stomme is, ik kan dat zo moeilijk 'live'  aan mensen uiten, hier gaat het wel, maar in het echt vind ik het zo moeilijk. En leg dan maar eens uit waarom werken even niet gaat.
Maar, de tweede inentingen van Simon vanmorgen heb ik drooggehouden!!