Neem het heft in eigen handen PM.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:11 schreef PM-girl het volgende:
Vandaag moet ik bellen over hoe nu verder, maar ik durf het nog niet zo goed. (waarom bellen ze mij ook niet!).
Ik kan op zich wel weer werken denk ik, maar niet direct op mijn eigen plek, daar moet je meteen 100% staan en kun je niet proberen of het gaat.
Knap!quote:Maar, de tweede inentingen van Simon vanmorgen heb ik drooggehouden!!
Ja, oké wat betreft het depressie-deel, dat voel ik veel minder.quote:
Ik hoop van harte dat het je zal helpen bij de verwerking van je bevalling.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:50 schreef Mibos het volgende:
Hier toch een klacht ingediend tegen het ziekenhuis en ook op gesprek geweest met een zorgcoordinator van de afdeling verloskunde. Wij krijgen een schriftelijke terugkoppeling over de gesprekken die zij houdt met de desbetreffende personen en n.a.v. die gesprekken komt er nog een tweede gesprek met ons. We wachten het maar even af...
Lieve LB,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:36 schreef Sugar het volgende:
Ik hou van je en van je aanpak en je doorzettingsvermogen. Maar ook gewoon van jou. Zo. Amen.
Wordt het ook 'jullie jaar' Bar? (Ik vroeg me gewoon af hoe het ook met jullie saampjes gaat.) Als ik te vrij vraag moet je gewoon lekker deze vraag negeren hoor. Is ook goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik wil nogmaals dat 2007 mijn jaar gaat worden, een jaar waarin het gewoon beter met me gaat, en dat ik eindelijk terug mezelf ga vinden en zijn.
Hier bellen ze wel, alleen hadden we afgesproken dat ik zou bellen, zodat ik het initiatief nam (maar reken maar dat ze erop zaten te wachten vandaag!).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef kozakken het volgende:
Lief PM-girl. Dank je wel![]()
Ik probeer altijd de opmerkingen die ik tegen kom en die me raken op te schrijven. Soms komen ze van pas en soms worden ze ook tijdelijk mijn eigen lijfspreuk.
Dat is deze heel lang geweest.Sterkte ook voor jou. Weet je, stom genoeg zijn ze op het werk waarschijnlijk helemaal niet met je bezig maaar met hun werk
(Zo was het hier in ieder geval toen ik heel lang bij huis ben geweest. Niet vergeten hoor, maar gewoon druk en positief 'onverschillig')
Dus is het ook niet dat ze niet willen bellen, maar dat ze er veel minder aan denken dan jij. (Zal ik er nog maar een tegenaan gooien dan?Zware tijden houden geen stand, maar mensen wel! )
Ik doe kinderopvang momenteel. Thuis dus mag ik eigenlijk niet klagen, kweet het.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:56 schreef PM-girl het volgende:
BassMiss, misschien begrijp ik het niet, maar hoezo moet je Fonske laten huilen als jij werkt? Werk je aan huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |