abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44934880
Luchbel
Nanalune
PV, wat gaat het snel!

Ik heb vandaag mijn 1e officiële mamadag . Morgen weer aan het werk...
Eva
  dinsdag 2 januari 2007 @ 09:38:42 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_44935110
luchtbel, dat klinkt goed zeg, vind ik echt. succes ermee!
stormy waters...
sailin'
pi_44935170
LB, wat goed dat je voor Jolie en jezelf duft te kiezen. Spannend, maar goed.
En voor je het weet ben je 25 hoor Echt. En ik denk dat alles er dan een stuk zonniger uit zal zien voor je.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 2 januari 2007 @ 09:51:56 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44935218
Luchtbel, ik vind je enorm dapper en ik hoop dat het je snel wat verlichting geeft.
pi_44935490
LB, dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:32:52 #106
108648 cattie
lieve moeder
pi_44935646
Luchtbel, wat goed dat je al die dingen gaat doen, hopelijk gaat het snel weer beter. (Deze woorden klinken zo vaag en algemeen, maar ik meen het echt, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.)

Dank jullie voor de verhalen over bevallingsangst. Ik weet nu dat ik daar niet alleen in sta. En hoop dat het bij mij net zoals bij Belana gaat.
Ik heb nu niet meer angst dat het bij een tweede keer mis zou kunnen gaan, juist minder. Bij deze bevalling had ik van te voren alle doemscenarios doorgenomen (inclusief overleiden van de baby en/of ikzelf), nu weet ik dat ik het wel kan (weliswaar met hulp, maar oke). Mijn angst is dat het hetzelfde gaat.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:12:42 #107
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44936272
Chacama, met mij gaat het wel oké. Dankjewel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:21:47 #108
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44936417
Sjoeg
Luchtbel
Meiden, ik denk echt veel aan jullie.
Lekker douchen!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:11:42 #109
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44937285
Sugar, oké klinkt... oké voor jou?

Luchtbel, je hebt het zo moeilijk en je kunt het zo mooi omschrijven, helpt het jou om te schrijven? Ben je het dan kwijt?
En om nog even op je vraag terug te komen over werken, mijn verlof liep 12-12 af, maar ik had nog 4,5 weken vakantie staan. Maar omdat het toen ook al niet zo goed ging, ben ik in overleg de ziektewet ingegaan (ook financieel voordeel voor werkgever volgens mij). Vandaag moet ik bellen over hoe nu verder, maar ik durf het nog niet zo goed. (waarom bellen ze mij ook niet!).
Ik kan op zich wel weer werken denk ik, maar niet direct op mijn eigen plek, daar moet je meteen 100% staan en kun je niet proberen of het gaat.

En ja, de angsten en zorgen horen bij het moederschap, I know, maar toch denk ik dat ik teveel ermee bezig ben. (bijvoorbeeld élke keer als ik de trap op/afloop voor me zien dat we eraf vallen, tegen de metalen rand aan, elke 10 minuten als hij slaapt bedenken: ademt hij nog wel?)
En het stomme is, ik kan dat zo moeilijk 'live' aan mensen uiten, hier gaat het wel, maar in het echt vind ik het zo moeilijk. En leg dan maar eens uit waarom werken even niet gaat.

Maar, de tweede inentingen van Simon vanmorgen heb ik drooggehouden!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:23:43 #110
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44937579
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:11 schreef PM-girl het volgende:
Vandaag moet ik bellen over hoe nu verder, maar ik durf het nog niet zo goed. (waarom bellen ze mij ook niet!).
Ik kan op zich wel weer werken denk ik, maar niet direct op mijn eigen plek, daar moet je meteen 100% staan en kun je niet proberen of het gaat.
Neem het heft in eigen handen PM.
Vertel 'gewoon' wat je hier vertelt!
quote:
Maar, de tweede inentingen van Simon vanmorgen heb ik drooggehouden!!
Knap!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:37:17 #111
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44937918
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:11 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, oké klinkt... oké voor jou?
Ja, oké wat betreft het depressie-deel, dat voel ik veel minder.
Verder wel onzeker en dus dwangmatig op het gebied van eten, maar goed, dat hoort hier niet eens.

Sterkte jij ook met die angsten. Lijkt me moeilijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_44938221
Goedemorgen en nog de beste wensen voor 2007 voor iedereen. Hier meer dan een maand geen internet gehad. Foutje van de KPN maar goed we zijn er weer.

Hier toch een klacht ingediend tegen het ziekenhuis en ook op gesprek geweest met een zorgcoordinator van de afdeling verloskunde. Wij krijgen een schriftelijke terugkoppeling over de gesprekken die zij houdt met de desbetreffende personen en n.a.v. die gesprekken komt er nog een tweede gesprek met ons. We wachten het maar even af...

Mijn herstel is nog steeds bezig. Fysio voor mijn linkerbekken/heup want mijn linkerbeen weigert nog steeds af en toe dienst. Ik vloei nog steeds en kan vanmiddag bellen voor een afspraak bij de gyn. omdat ik waarschijnlijk alsnog gecurreteerd moet worden. Hoop van niet maar ik ben aandeelhouder bij de always/ob-fabriek.

Met Kaithlynn gaat het prima en groeit als kool. Kan nog steeds geen foto's hier krjigen maar nu weet ik even niet wie aanbood om foto's naar haar te mailen en zij ze voor mij hier neer zou zetten. Volgens mij Vivi maar zeker weten doe ik het niet en ik kan het zo snel ook niet terugvinden. Daarna was internet weg bij ons namelijk...

Luchtbel en Sugar ook een
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_44938404
Luchtbel sterkte, fijn dat je een soort 'plan van aanpak' hebt, hopelijk werkt het goed voor jullie.
En 25 duurt niet lang meer en is ook zo voorbij (ben 26 ).

Mibos, ik heb toen 9 weken gevloeid, het kan ook normaal zijn.. hopelijk heb je geen curettage nodig!
En welkom terug weer hier.

Sugar, fijn dat je depressieve gevoelens minder lijken te zijn! Jammer dat je die nu voor een ander probleem hebt ingeruild maar daar zul je vast wel een oplossing voor vinden.

/edit
O en Sjak, ik moest ook om die reden naar het ziekenhuis. Bij een controle in de kraamtijd vertelde de vk dat buiten de verloskamer alles klaar stond om een infuus te geven, voor het geval dat ik in shock zou komen. Misschien kunnen ze bij jou al preventief prikken als je dat een prettig/geruststellend idee vindt?
Over die ruggenprik: vaak ga je pas bij 4/5cm naar het ziekenhuis, en dat laatste stukje kan bij een tweede kind zo snel gaan dat die prik niet meer kan. Dus dan zou je wel al heel erg snel naar het ziekenhuis moeten, dus daar goede afspraken over moeten hebben.
Succes bij je overwegingen.

[ Bericht 34% gewijzigd door poemojn op 02-01-2007 13:20:14 ]
pi_44938601
Dank je Poejmon en ik hou de moed er dan maar in hoor en ik hoop ook echt dat het niet nodig is...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:33:32 #115
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44939055
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:50 schreef Mibos het volgende:
Hier toch een klacht ingediend tegen het ziekenhuis en ook op gesprek geweest met een zorgcoordinator van de afdeling verloskunde. Wij krijgen een schriftelijke terugkoppeling over de gesprekken die zij houdt met de desbetreffende personen en n.a.v. die gesprekken komt er nog een tweede gesprek met ons. We wachten het maar even af...
Ik hoop van harte dat het je zal helpen bij de verwerking van je bevalling.
Fijn dat het zo goed met je meissie gaat en veel sterkte met je herstel gewenst!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:44:26 #116
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44939380
Mibos, wat fijn weer eens wat van je te horen. Ben blij dat het ietsje beter met je gaat. Tot mijn verbazing ga jij ook over 2 weekjes al weer werken. Kan dat wel?
Foto's mag je ook wel naar mij sturen, hoor. Ik ben superbenieuwd naar je kleintje.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:35:50 #117
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44940792
Lieve jonge blom LB, spannend de nieuwe stap en ook verstandig denk ik. Hopelijk gaat het binnenkort gewoon weer een stuk beter met je

Sugar
pi_44941624
Ja heel gek heel raar, maar nadat ik letterlijk knallend het nieuwe jaar in gesprongen ben, heerlijk wezen stappen ben, genoeg gedronken heb, lekker uit mijn dak gegaan ben.

Lijkt het ook aan deze kant met mij wat beter te gaan, het is nu 2007 en kon aardig netjes 2006 tot een goed eind brengen (lees heerlijk springend op De meeste dromen zijn bedrog van Marco borstato)
Ik wil nogmaals dat 2007 mijn jaar gaat worden, een jaar waarin het gewoon beter met me gaat, en dat ik eindelijk terug mezelf ga vinden en zijn.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:36:08 #119
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44942639
Bar&Mar

LB veel kracht voor jou...
Iedere golf van de zee,
pi_44942834
Neuk ik ga even een paar foto's doormailen en dat werken gaat voorlopig nog niet werken. Moet me de eerste dag na mijn verlof ziekmelden al met goedkeuring van het uwv dus als het goed is gaat het in 1 keer goed.
pi_44942909
Neuk wat is je mailadres? Staat niet in je profiel namelijk...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:52:00 #122
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44943153
oops
weg heur

[ Bericht 78% gewijzigd door Neuk op 02-01-2007 16:26:00 ]
Iedere golf van de zee,
pi_44943519
You've got mail
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:08:50 #124
103793 kozakken
Living the life
pi_44943740
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 07:36 schreef Sugar het volgende:
Ik hou van je en van je aanpak en je doorzettingsvermogen. Maar ook gewoon van jou. Zo. Amen.
Lieve LB,
zoals Sugar zegt.
Amen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:13:09 #125
103793 kozakken
Living the life
pi_44943876
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik wil nogmaals dat 2007 mijn jaar gaat worden, een jaar waarin het gewoon beter met me gaat, en dat ik eindelijk terug mezelf ga vinden en zijn.
Wordt het ook 'jullie jaar' Bar? (Ik vroeg me gewoon af hoe het ook met jullie saampjes gaat.) Als ik te vrij vraag moet je gewoon lekker deze vraag negeren hoor. Is ook goed.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:20:54 #126
94046 PM-girl
pi_44944108
Mibos, goed dat jullie de klacht toch ingediend hebben, voor je eigen genoegdoening maar ook zodat het ziekenhuis ervan kan leren, zodat andere vrouwen het anders zullen gaan ervaren in de toekomst.

Kozakken, mag ik je even quoten uit het andere topic:

Elke reis begint met de eerste stap

Waar haal je het altijd vandaan, van die rake uitspraken, prachtig vind ik deze!
Met zo'n uitspraak kan je het weer even van de positieve kant bekijken, ik althans wel!
*
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:28:02 #127
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44944339

Mibos wat een lekkertje! Ik zal ze nu snel uploaden! Ik mail je wel waar ze online staan
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:30:42 #128
103793 kozakken
Living the life
pi_44944412
Lief PM-girl. Dank je wel
Ik probeer altijd de opmerkingen die ik tegen kom en die me raken op te schrijven. Soms komen ze van pas en soms worden ze ook tijdelijk mijn eigen lijfspreuk.
Dat is deze heel lang geweest.

Sterkte ook voor jou. Weet je, stom genoeg zijn ze op het werk waarschijnlijk helemaal niet met je bezig maaar met hun werk (Zo was het hier in ieder geval toen ik heel lang bij huis ben geweest. Niet vergeten hoor, maar gewoon druk en positief 'onverschillig')
Dus is het ook niet dat ze niet willen bellen, maar dat ze er veel minder aan denken dan jij. (Zal ik er nog maar een tegenaan gooien dan? Zware tijden houden geen stand, maar mensen wel! )
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:30:54 #129
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44944417
Neuk, ik kom je hier even terugbedanken. FIjn te lezen dat iemand soms ook echt wat kan met wat je hier neerkladdert. Lief.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:33:58 #130
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44944505
Lishe, ik snap het niet. Ik moet jou toch bedanken!?

Mibos: zie je mail! Succes dermee!
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:43:41 #131
94046 PM-girl
pi_44944821
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef kozakken het volgende:
Lief PM-girl. Dank je wel
Ik probeer altijd de opmerkingen die ik tegen kom en die me raken op te schrijven. Soms komen ze van pas en soms worden ze ook tijdelijk mijn eigen lijfspreuk.
Dat is deze heel lang geweest.

Sterkte ook voor jou. Weet je, stom genoeg zijn ze op het werk waarschijnlijk helemaal niet met je bezig maaar met hun werk (Zo was het hier in ieder geval toen ik heel lang bij huis ben geweest. Niet vergeten hoor, maar gewoon druk en positief 'onverschillig')
Dus is het ook niet dat ze niet willen bellen, maar dat ze er veel minder aan denken dan jij. (Zal ik er nog maar een tegenaan gooien dan? Zware tijden houden geen stand, maar mensen wel! )
Hier bellen ze wel, alleen hadden we afgesproken dat ik zou bellen, zodat ik het initiatief nam (maar reken maar dat ze erop zaten te wachten vandaag!).
Eea heeft ook te maken met eventuele vervanging ed die geregeld moet worden, dan vergeten ze me niet. Dit verhoogt ook wel weer de druk, maar nu ga ik eerst nog maar eens naar de bedrijfsarts volgende week.
*
pi_44944861
Neuk ik heb nog geen mail... Alvast bedankt
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:52:17 #133
103793 kozakken
Living the life
pi_44945095
Eerst maar eens druk maken over jezelf PM.
Wanneer je nu goed voor jezelf zorgt krijg je dat vast later dubbel en dwars terug aan extra energie en gewoon betere werk-kracht.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:00:15 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_44945341
PM, ik ga dit niet zeggen omdat ik je een aansteller vind, want dat vind ik niet, dit is slechts mijn eigen ervaring ok? Ik herken namelijk wel wat van jouw gevoelens en lange tijd dacht ik dat ik thuis wilde blijven en dat dat beter voor me was. Ik heb toen gemerkt dat dat toch niet zo is. de drempel wordt alleen steeds hoger ofzo. je gaat steeds meer tegen dingen op zien misschien? beren op de weg noemen we dat hier. vaak blijkt dat ze er niet zijn. misschien is ander werk voor jou wel goed, om mee te beginnen iig over een tijdje. Maar blijf ook niet te lang thuis, ik denk niet dat je daar gelukkiger van wordt, want je wereld wordt zo klein en ik denk niet dat je dat wilt. Je zult langzaamaan toch Simon steeds meer los moeten laten, dat hoort er bij, hoe moeilijk ook.
Maar voor nu nog maar even kalm aan denk ik
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:06:49 #135
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44945530
Mibos: ik heb je nogmaals gemaild. En toegevoegd aan MSN
Iedere golf van de zee,
pi_44946420
kozakken... ik heb je een pm gestuurd
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:51:57 #137
94046 PM-girl
pi_44946723
Belana, ik PM je even, ik ben tenslotte PM-girl !

*
pi_44947163
Hmmm vaag, ik zag net sterretjes. Maar ok, men mn geheugen doet het geloof ik ff niet goed.
(denk, denk, wat wilde ik zeggen)

Iig LB , sugar, Mibos, PM en iedereen die ik vergeten ben een dikke knuffel en sterkte!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:54:08 #139
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44948551
Lief jullie allemaal echt, heel erg. En Sugar waar zou ik toch zijn zonder jou niet vergeten die dingen.

Ik kan het alleen echt niet als iets spannends zien, kon dat maar als ik zo kon denken was het allemaal misschien niet eens nodig geweest. Eerst maar eens kijken hoe het zo gaat en om te wennen. Daarna dingen plannen en weer gaan doen. En ook leuke dingen doen, die weer leuk moeten worden, zonder schuldgevoel, zonder verdriet. En wat verder kijken. Ik ben heel erg toe aan eigen dingen voor ons samen. Een huis, een thuis.
Dat zou fijn zijn als ik zulke dingen zou kunnen voor ons samen en ik hou gewoon die anderhalf jaar als ver weg maar goed punt in m'n hoofd. Het is fijn als het dan beter gaat, dat het normaal is om thuis te komen, samen. Dat hou ik maar voor ogen. Het klinkt heel ver weg maar ja ik denk dat er ook heel veel moet gebeuren. Voordat het echt goed zal zijn.

PM-girl, schrijven helpt niet echt. Heeft het wel gedaan. Op allerlei manieren. Maar nu gewoon even niet. Het helpt wel soms het hier te schrijven. Dat wel maar dat wil ik ook niet te vaak doen.
Is er geen ruimte voor je om een andere functie te krijgen? Misschien is het wel fijn als zoiets kan. Succes hoor, het klinkt helemaal niet fijn allemaal.
pi_44951469
Ik wou dat ik rijk was en niet meer hoefde te werken voor het geld....
pi_44951539
Was het zwaar, je eerste dag B-M?
grá mo chroí
pi_44951915
Hm, vind het rot dat ik niet de hele dag met alleen Fonzel kan bezig zijn en hem moet laten huilen ipv samen in de zetel te kruipen en te knuffelen...
pi_44952226
En jouw Fonzel moet ook nog helemaal wennen aan deze nieuwe situatie natuurlijk. Het gaat vast beter na deze week. Dan hebben jullie beiden ritme en balans gevonden. Maar desalnietemin is het nooit leuk om minder tijd te hebben voor je kindje. Ik hoop van harte dat het aantal van zeven kids tegelijk je nog even bespaart wordt zodat je rustig weer kunt wennen aan werken.
grá mo chroí
pi_44952302
Ja, misschien is het idd gewoon wennen...
Maar ik vond nu drie kindjes veel moeilijker dan zeven vroeger...
pi_44954394
Ik heb in de aanbieding:

-het eerste lachje
-spekpootjes
-elastiekpolsjes
-regeldagen

Bijna 6 weken mama van Nune
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44954471
Nune
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:56:12 #147
94046 PM-girl
pi_44954910
BassMiss, misschien begrijp ik het niet, maar hoezo moet je Fonske laten huilen als jij werkt? Werk je aan huis?

Mwana, fotos willen we, geen lijstjes, foto's!!
*
pi_44955039
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:56 schreef PM-girl het volgende:
BassMiss, misschien begrijp ik het niet, maar hoezo moet je Fonske laten huilen als jij werkt? Werk je aan huis?
Ik doe kinderopvang momenteel. Thuis dus mag ik eigenlijk niet klagen, kweet het.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:07:33 #149
94046 PM-girl
pi_44955367
O, je vangt thuis kinderen op, wel leuk, alleen zou ik het nu ook niet willen, nu Simon zo klein is!
*
pi_44955496
Nu ja, hem naar een opvang brengen zou ik zeker niet willen dus zit niks anders op , tenzij we de lotto winnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')