we zitten nog geen halve meter bij elkaar vandaanquote:Op woensdag 27 december 2006 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Starten jullie MSN even op of zo?
Of ga eens met elkaar in gesprek, dat kan ook nog...
Sterker nog... we zitten zelfs naast elkaar......quote:Op woensdag 27 december 2006 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Starten jullie MSN even op of zo?
Of ga eens met elkaar in gesprek, dat kan ook nog...
Dank je wel! Maar ik ben bang dat die koffie wat laat wordt, het zal een avond vullende voorstelling zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, heel erg veel plezier met z'n tweetjesAls je nog koffie wilt drinken...
![]()
Ik moet om 22:00 alweer naar Assenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:37 schreef Djeez het volgende:
Dank je wel! Maar ik ben bang dat die koffie wat laat wordt, het zal een avond vullende voorstelling zijn.
Nee, zo is het goed juistquote:Op woensdag 27 december 2006 18:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk moest John dit nr gewoon inzingen, maar hij had geen stem meer over..toen heeft 'ie t maar geschreeuwd
En gelukkig dat ie het heeft ingeschreeuwd, komt het nummer zeer ten goedequote:Op woensdag 27 december 2006 18:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk moest John dit nr gewoon inzingen, maar hij had geen stem meer over..toen heeft 'ie t maar geschreeuwd
Eddje is alleen voor intimi...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohhh..'t is eigelijk Eddje Cochran
Altijd verkeerd geschreven
quote:
Negroide struisvogel, mij best.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |