abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2008 @ 02:26:53 #251
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_59617911
Veel herkenbare ergernissen hierboven!

Deze miste ik nog: Mensen die zonder te kijken hun autoportier open gooien, waardoor je als toevallig langsrijdende fietser bijna diegene aanrijd...
pi_59617936
Mensen die zo onzeker zijn dat ze constant om bevestiging vragen en de hele dag aan het mekkeren zijn over onbenullige dingen...
pi_59617950
Ik van

Kakstudentes die zitten te kletsen in een stiltecoupé.BEK DICHTHOUDEN!
In de supermarkt als er een nieuwe kassa wordt geopend en de mensen achter je gelijk naar die nieuwe kassa rennen IK WAS EERST MENSEN!
Goede doel wervers en collectanten NEEEEEE OPZOUTEN!
Mijn buurmeisje van 4 jaar die alleen maar kan janken en schreeuwen.
Bij het uitgaan: sneue lelijke jongens die mij aanspreken en aangapen F*k off!
Achterbuurt tienermoeders die hun kind toetakelen met afgrijselijke elastiekjes in het haar(model palmboom),wibra kleding en constant schreeuwen van "nee Demi afblijven, DEMI LUISTEREN NAAR MAMA JA! en dat een keerof 5 keer herhalen, terwijl je lekker aan het shoppen bent.
pi_59618001
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:31 schreef Saphia het volgende:
Ik van

In de supermarkt als er een nieuwe kassa wordt geopend en de mensen achter je gelijk naar die nieuwe kassa rennen IK WAS EERST MENSEN!
ja of dan sta je voor de kassa met een volle kar op het punt de boel uit te laden, kijk je achterom, zie je achter je een oud dametje, zeg je vriendelijk "gaat u maar voor", kijkt ze je aan alsof je niet goed bij je hoofd bent... VERD* een bedankje kan er niet van af
pi_59618115
Fiets meestal maar de 'nieuwe' lage trams in Amsterdam, lelijk, stinken, eng verlicht, onveilig met die schokken, snel dichtklappende deuren en veel te kleine overloopjes met die overdreven klotebuggykinderwagens. Zitplaatsen boven de wielen zijn onhandig, zitten voor geen meter en staan te dicht op elkaar. De ouderwetse hoge trams
En dan, als er in de zitruimte is in hele tram maar iemand per se naast jou moet gaan zitten.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_59618132
-Gillende kutkoters
-Racistische hardcore Sjonnie's die denken dat ze stoer zijn
-Allochtonen die denken dat ze stoer zijn
-Mensen die tijdens het eten kreunen/smakken of ook maar een klein beetje geluid maken
-Mensen die t altijd beter denken te weten
-Mensen die overal mee moeten opscheppen
-Mensen die eerst zeggen dat je te veel achter de pc zit, maar als er een probleem is met de computer van hen moet ik wel ineens even komen kijken

Zo dat was t even voor nu.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_59619389
mensen die muziek draaien op hun telefoon
pi_59619513
Motorrijders en wielrenners in het algemeen. (als ik ooit nog aan de macht kom gaan ze direct op de trein)
Huisvrouwen die hun waardeloze leventje gaan bespreken in het gangpad van een supermarkt (ook al een wagon gereserveerd)
ouders die hun kleine kinderen naakt op het strand laten lopen waarom doen ze dat, zoiets is het playboy mansion voor pedo's.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 23 juni 2008 @ 09:40:16 #259
219200 xyz147
I got shot
pi_59619530
- Mensen die beter geen kinderen kunnen krijgen, maar het wel gedaan hebben
- Mensen die zeggen "WAT KIJK JE NOU?", waar heb je anders ogen voor gekregen?
- Mensen met irritante MSN namen

Update komt later
pi_59641679
Als je zoals ik net 's avonds laat in de trein zit, moe van je werk, helemaal stil.. behalve dus zo'n half bejaarde man met een nog veel bejaarderdere telefoon met toetsvolume op 10 die dan vervolgens een stuk of 200 smsjes begint te typen... AARG!!
Ben ik ff blij dak mn grote pampus koptelefoon bij me had...
pi_59641755
quote:
Op maandag 23 juni 2008 09:39 schreef vipergts het volgende:
ouders die hun kleine kinderen naakt op het strand laten lopen waarom doen ze dat, zoiets is het playboy mansion voor pedo's.
Als je bij naakte kleine kinderen op het strand dit soort gevoelens krijgt kan je toch maar ff een keertje langs de psychiater gaan
Lijkt me niet zo normaal dit
pi_59642067
Kinderen zijn zoiezo kut.. aarg wat erger ik me vaak aan kinderen! Vre-se-lijk!
pi_59642194
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:49 schreef Nightwhisper het volgende:
geslacht: Vrouw

Ik kan je verraden dat je waarschijnlijk nog veel met kinderen te maken zult hebben
Als je tegen de 30 aanloopt zal je wel beginnen te mekkeren dat je kinderen wilt
pi_59642237
nou neehoor ik weet wel zeker van niet, en al zou ik dat dan willen, dan zou het in mijn geval niet gezond zijn ze toch te nemen omdat ik hele agressieve gedachtes van die gremlins krijg en een hand nogal makkelijk tegen zo'n wezen aantikt
kep serieus al zitten denken aan sterrilisatie maar dat lijkt me doodeng om te laten doen..
pi_59642286
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:58 schreef Nightwhisper het volgende:
nou neehoor ik weet wel zeker van niet, en al zou ik dat dan willen, dan zou het in mijn geval niet gezond zijn ze toch te nemen omdat ik hele agressieve gedachtes van die gremlins krijg en een hand nogal makkelijk tegen zo'n wezen aantikt
kep serieus al zitten denken aan sterrilisatie maar dat lijkt me doodeng om te laten doen..
Ik weet niet hoe oud je bent maar jij gaat volgens mij nog een paar leuke jaren tegemoet denk ik
En sterilisatie..is dat niet een beetje extreem?
Krijg je na je 30ste spijt van denk ik aangezien je die fase toch wel zult tegenkomen net als elk andere vrouw
pi_59642335
Njah sorry maar ik blijf er stellig van overtuigd dat ik die fase niet zal krijgen (k ben 20 btw)
pi_59642360
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:05 schreef Nightwhisper het volgende:
Njah sorry maar ik blijf er stellig van overtuigd dat ik die fase niet zal krijgen (k ben 20 btw)
Dus als je een baby ziet ga je niet met een hogere stem praten en denk ja "aaahh"

Als je dat wel doet kan je je alvast gaan voorbereiden op een periode met veel medicatie
pi_59642503
Nope als ik een baby zie ren ik hard weg en denk ik gadverdamme wat een mormel weer, lazer toch op.. kep serieus nog nooit een kind/baby schattig lief of leuk gevonden dus nee, echt die gevoelens zijn nog nooit bij me opgekomen en ik ben er heilig van overtuigd dat die ook niet zullen komen
  dinsdag 24 juni 2008 @ 02:03:54 #269
219405 Sgas
In vino veritas
pi_59642974
quote:
Op maandag 23 juni 2008 09:29 schreef Mip1988 het volgende:
mensen die muziek draaien op hun telefoon
Ligt eraan wat voor muziek
Maar toch uitermate irritant op sommige momenten
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
pi_59643088
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 02:03 schreef Sgas het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor muziek
Maar toch uitermate irritant op sommige momenten
Marokkaanse muziek met schreeuwende imams (ofzo) is toch wel erg irritant.

In de trein.

In de spits.

Dus je kunt niet weglopen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:00:36 #271
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59644211
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:31 schreef Saphia het volgende:
Ik van

Kakstudentes die zitten te kletsen in een stiltecoupé.BEK DICHTHOUDEN!
Je kan ook gewoon vragen of ze stil willen zijn en niet als een autist huilen van binnen en er later een topic over openen. Het echt heel slecht aangegeven dat het een stiltecoupe is vaak
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59644704
Ik erger me aan mensen in de trein met van die speakertjes waar harde muziek uit komt.

Ik erger me ook aan fietsers op een fietspad die als je belt om er langs te kunnen eerst uitgebreid naar achteren kijken wat eraan komt waardoor ze naar links zwieberen en ik dan vol op de remmen moet.

Ik erger me nog het meest aan de hele mentaliteit hier in de land, zorg duurder en uiteraarde vele beloften die worden gedaan maar niet nagekomen.
Haters gonna hate.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:43:24 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59644781
quote:
Dat riep mijn zus ook altijd en toen die eenmaal 32 was ging het klokje me toch tekeer.
Je kunt gewoon niet voorspellen hoe je er over 10 jaar over denkt. Dat is namelijk een hormonale kwestie. Ik zou dus ook zeker niet zoiets rigoureus als sterillisatie gaan doen, nog los van de vraag of de huisarts daar überhaupt mee akkoord gaat bij zo'n jonge meid.
Niet meer actief op Fok!
pi_59644910
Leuk! Een opsom topic

Ik erger me aan dikke fatsige vrouwen in zomerse kledij, teenslippers op kantoor, stinkende negers en toeterende turken.
pi_59645428
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:49 schreef Nightwhisper het volgende:
Ben jij soms een EMO? Dit zijn die typische: Ik zet me af want ik ben een EMO reactie
pi_59650626
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:33 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Als je bij naakte kleine kinderen op het strand dit soort gevoelens krijgt kan je toch maar ff een keertje langs de psychiater gaan
Lijkt me niet zo normaal dit
Ik heb dat soort gevoelens niet ik snap alleen totaal niet waarom ouders zoiets doen. En net zo als ik mooie vrouwen kijk zitten er vast ook pedo's op het strand die daarna kijken. Het gebeurt gewoon uit luiheid van die ouders te lui om zwemkleding te kopen en te lui om op hun kinderen letten dat ze er fatsoenlijk bijlopen.

Maar vervolgens wel op het strand gaan zitten brallen en roepen hoe geweldig ze zijn. het is gewoon onachtzaam vind ik
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_59657560
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik erger me aan mensen in de trein met van die speakertjes waar harde muziek uit komt.
Ja, en daar komt altijd dezelfde muziek uit van dezelfde types:
A. Marokkaanse/Turkse/Arabische muziek/mensen óf;
B. Semi-stoere breezer jongens/meisjes met muziek van hiphop/ R & B achtige/rap muziek.
Zoiets iig. Rockers doen het niet, Alternatieve mensen doen het niet, mensen die van Marco Borsato etc. houden doen het ook niet. Alleen bovenstaande types. De arrogantie dat iedereen hun muziek moet horen én waarschijnlijk goed moet vinden. Dat vind ik wel een ergernis.
pi_59657583
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:44 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik heb dat soort gevoelens niet ik snap alleen totaal niet waarom ouders zoiets doen. En net zo als ik mooie vrouwen kijk zitten er vast ook pedo's op het strand die daarna kijken. Het gebeurt gewoon uit luiheid van die ouders te lui om zwemkleding te kopen en te lui om op hun kinderen letten dat ze er fatsoenlijk bijlopen.

Maar vervolgens wel op het strand gaan zitten brallen en roepen hoe geweldig ze zijn. het is gewoon onachtzaam vind ik
Als je je bloedeigen kind nog niet naakt op het strand mag/kunt laten lopen omdat eventuele pedofielen zitten te kijken...dan klopt er toch iets niet. Moeten wij ons nu aanpassen aan pedofielen? Moet niet gekker worden.
pi_59657630
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, en daar komt altijd dezelfde muziek uit van dezelfde types:
A. Marokkaanse/Turkse/Arabische muziek/mensen óf;
B. Semi-stoere breezer jongens/meisjes met muziek van hiphop/ R & B achtige/rap muziek.
Zoiets iig. Rockers doen het niet, Alternatieve mensen doen het niet, mensen die van Marco Borsato etc. houden doen het ook niet. Alleen bovenstaande types. De arrogantie dat iedereen hun muziek moet horen én waarschijnlijk goed moet vinden. Dat vind ik wel een ergernis.
En gabbers/jumpstumpers doen het ook.
pi_61496521
Mensen die de trein al instappen terwijl je aan het uitstappen bent.
pi_61496771
Mensen die rochelen op straat

Mensen die 's ochtends 3 meter uit hun bek stinken naar knoflook
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:43:33 #282
119202 arise
mag ik even?
pi_61497666
Klapperende kunstgebitten.
Dat gelazer met die winkelwagentjes in de supermarkt.
En eigenlijk nog veel en veel meer...
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
  dinsdag 9 september 2008 @ 14:46:16 #283
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61499311
Schreeuwende, stinkende Engelsen in de trein.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_61499376
Van die mongolen die het nodig vinden om hun wansmaak in muziek te delen; of dat nu op straat, school of openbaar vervoer is, die mensen moeten gewoon dood
pi_61499386
Van die mensen die naar je toe komen lopen voor een donatie en/of gesprekje over Greenpeace!
Opzouten!
pi_61499411
rochelen. gadver, doe dat maar lekker thuis.
Everyone is entitled to My opinion.
pi_61504194
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:58 schreef flucy het volgende:
Mensen die de trein al instappen terwijl je aan het uitstappen bent.
Heel irritant ja.
En nog 1: jongeren op weg naar school (in grote groepen op de fiets) die voor geen meter kunnen fietsen en zo langzaam mogelijk aan de kant gaan als je belt.
Of die ineens toch afwijken naar links als je er nét langs wilt gaan en zij dus niet ff achter zich kijken of er niet iemand achter ze rijdt.
  woensdag 10 september 2008 @ 13:27:26 #288
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_61522641

We all love OV
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  woensdag 10 september 2008 @ 13:31:05 #289
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61522704
Ik irriteer me aan mensen die 's avonds aanbellen met het verhaal dat ze 'de stroom-tarieven komen verlagen'.
En toen ik vroeg om ¤1000 cash ging dat niet door.
Ik ben een eckte rapnegert
pi_61522850
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je je bloedeigen kind nog niet naakt op het strand mag/kunt laten lopen omdat eventuele pedofielen zitten te kijken...dan klopt er toch iets niet. Moeten wij ons nu aanpassen aan pedofielen? Moet niet gekker worden.
Doe ze dan tenminste een broekje aan, of ga op een naaktstrand zitten.
  woensdag 10 september 2008 @ 13:49:40 #291
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_61523132
Pfff er zijn vele dingen waar ik me aan erger, elke dag weer

Mensen die 1 verdieping omhoog gaan met de lift

Mensen die boven aan een roltrap ineens stilstaan en verwonderd om zich heen kijken

Vouwfietsen in de trein

Mensen die in de 1ste klas staan of hangen zonder een 1ste klas kaartje

Mensen die overal op de grond roggelen

Muziek uit een mobiele telefoon zonder koptelefoon en dus slecht geluid

Dikke vrouwen in strakke truitjes

Laarzen over je broek ipv onder je broek

En zo kan ik nog wel een uur doorgaan.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_61523937
Mensen die op de stoep fietsen en het dan wagen om te gaan bellen omdat ze er langs willen Als je er langs wil, ga je maar op straat fietsen!

Maar wat heeft iedereen tegen kinderwagens in het openbaar vervoer en ik winkels? Moet ik omdat ik een kind heb maar de hele dag binnen gaan zitten? Jawel, mensen met kinderen kopen ook gewoon kleding, shampoo en andere benodigdheden in een winkel. Al vind ik het wel logisch dat je indien mogelijk bij deze dingen de spitsuur-tijdstippen probeert te vermijden. Wel zo fijn voor anderen en ook voor jezelf
  woensdag 10 september 2008 @ 14:35:53 #293
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61524025
quote:
Op maandag 23 juni 2008 02:26 schreef Sirolf het volgende:
Veel herkenbare ergernissen hierboven!

Deze miste ik nog: Mensen die zonder te kijken hun autoportier open gooien, waardoor je als toevallig langsrijdende fietser bijna diegene aanrijd...
Heb ik een keer gehad, keihard met m'n keel op de rand van haar portier geklapt, nog een flinke tijd last van gehad.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 10 september 2008 @ 14:36:43 #294
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61524045
quote:
Ik ken er ook zo één die dit altjid zei. Nu is ze 15 jaar verder en een trots liefhebbende moeder van een zoontje en denkt ze hard aan een tweede.

Over een jaar of 10 denk je aan deze post terug, wedden?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  woensdag 10 september 2008 @ 14:39:11 #295
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61524087
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:30 schreef Stiemie het volgende:
Mensen die op de stoep fietsen en het dan wagen om te gaan bellen omdat ze er langs willen Als je er langs wil, ga je maar op straat fietsen!

Maar wat heeft iedereen tegen kinderwagens in het openbaar vervoer en ik winkels? Moet ik omdat ik een kind heb maar de hele dag binnen gaan zitten? Jawel, mensen met kinderen kopen ook gewoon kleding, shampoo en andere benodigdheden in een winkel. Al vind ik het wel logisch dat je indien mogelijk bij deze dingen de spitsuur-tijdstippen probeert te vermijden. Wel zo fijn voor anderen en ook voor jezelf
Niks mis mee, maar je hebt mensen die hun kinderwagen gewoon neerzetten zonder rekening te houden met andere mensen, dus hele gangpaden blokkeren. Da's wel weer irritant.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_61524103
Bij mij kwam er laatst een vrouwtje klagen dat er altijd een auto half op de stoep staat bij mij voor de deur.
Dan kon ze er niet goed langs met haar fiets.

Je moet ook niet op de stoep fietsen muts.
pi_61524124
Mensen die al 20x op het 'deuren open' knopje geramd hebben terwijl de trein nog niet eens het station binnenrijdt
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_61525168
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:41 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die al 20x op het 'deuren open' knopje geramd hebben terwijl de trein nog niet eens het station binnenrijdt
Sowieso, bejaarden die ver voordat de bus stopt met grote moeite opstaan en ontzettend moeilijk doen.

Ipv dat ze nou even wachten, kunnen ze zo die bus / tram uitstappen
  woensdag 10 september 2008 @ 15:43:45 #299
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_61525533
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Sowieso, bejaarden die ver voordat de bus stopt met grote moeite opstaan en ontzettend moeilijk doen.

mensen beginnen altijd op te staan en richting de deur te bewegen minutenlang voor je een station binnenrijd. Echt mega irritant dat.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_61525540
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja dat je weet dat de bus eerst nog een scherpe bocht maakt voordat ie bij de halte stopt. Dan wil je bijna schreeuwen dat ze moeten blijven zitten... "Mevrouw als u in die bocht valt en uw heup breekt moeten we nog veeeeel langer wachten dan wanneer u nu lekker blijft zitten tot de bus stilstaat dus doe iedereen een lol, inclusief uzelf, en blijf nog even lekker zitten "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')