abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 december 2006 @ 21:45:24 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_44777012
Amersfoort is errug leuk. Daar ga ik trouwen

Ik ga de 1e ook naar Amersfoort, maar dan gewoon op mijn abonnement.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44777061
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:44 schreef jessie het volgende:
Het is zelfs nog korter
ik vond hilvarenbeek op dat kaartje erg ver weg lijken maar voor ons is 't ook minder dan een uur. dus net te doen vind ik. maar emmen viel me wel erg tegen, 2 uur rijden... ik zou er graag eens naar toe want het schijnt een heel mooie dierentuin te zijn maar nee, 4 uur vrijwillig in de auto op 1 januari...
pi_44777072
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:44 schreef jessie het volgende:
Het is zelfs nog korter
die 5 minuten zijn verwaarloosbaar (en vanaf afoort is het helemaal zo ver niet meer naar hier )
we zijn echt niet aan de andere kant van de wereld gaan wonen hoor 1:30u doen we erover van oude huis naar hier)
  woensdag 27 december 2006 @ 21:48:06 #104
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44777109
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:42 schreef bixister het volgende:
hehe jaa maar ik WIL helemaal niet naar emmen!
Emmen is een erg mooie dierentuin...
Make love, not war ☮
pi_44777170
weet ik!
pi_44777175
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:46 schreef bixister het volgende:

[..]

ik vond hilvarenbeek op dat kaartje erg ver weg lijken maar voor ons is 't ook minder dan een uur. dus net te doen vind ik. maar emmen viel me wel erg tegen, 2 uur rijden... ik zou er graag eens naar toe want het schijnt een heel mooie dierentuin te zijn maar nee, 4 uur vrijwillig in de auto op 1 januari...
wij zijn 2de kerstdag eens gaan kijken in emmen (hebben nu een abbo op blijdorp maar die willen we uiteraard opzeggen en vervangen voor een abbo hier in de buurt (emmen, arnhem of afoort) Maar emmen was zeer overzichtelijk (scheelde ook wel dat de bmen nu kaal zijn) heel veel dieren goed kunnen zien, veel lage afscheidingen, alicia is ondergescheten door pinguins (soms dus iets te laag of dat je TE dichtbij kan komen

Maar had het iee dat de kids meer zagen dan in blijdorp
pi_44777209
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:41 schreef jessie het volgende:
O echt amersfoort klinkt zo ver weg
Pfff, echt niet, je rijdt het zo!
En het dierenpark ligt niet in Amersfoort, maar daar buiten, vanaf de snelweg een poepeindje...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_44777219
haha die pinguins!
pi_44777337
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:47 schreef knorretje het volgende:

[..]

die 5 minuten zijn verwaarloosbaar (en vanaf afoort is het helemaal zo ver niet meer naar hier )
we zijn echt niet aan de andere kant van de wereld gaan wonen hoor 1:30u doen we erover van oude huis naar hier)
Ja en dan komen wij vanauit de dierentuin naar jullie en dan zitten jullie in blijdorp zeker
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44777694
Ik wil jullie enthousiastme niet minderen maar....er staat in de voorwaarden dat kaartjes niet overdraagbaar zijn...dus ze kunnen/mogen om een legitimatie vragen.
pi_44781094
Kan me niet voorstellen dat ze dat doen, Kriebelneusje

Alleen...ik krijg na het klikken op de bevestigingslink een berichtje zo van: voila uw kaartjes, print deze uit etc. Maar dan zie ik alleen een rood kruisje!! Er is niets uit te printen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44781244
isabeau, dat had ik eerst ook en na verloop van tijd werd dat dan toch iets meer. (alleen bij mij niet het goede kaartje, maar dat terzijde. )
pi_44781458
TS nog bedankt voor de tip! We hebben er zin in!
pi_44781601
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:39 schreef bixister het volgende:
isabeau, dat had ik eerst ook en na verloop van tijd werd dat dan toch iets meer. (alleen bij mij niet het goede kaartje, maar dat terzijde. )
...dus later wordt het kruisje wel een kaartje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44781721
ja gek he. ik bedoel dus als je later nog eens op die link klikt.
pi_44783715
Jessie, ik heb met dank aan Anitra kaartjes voor blijdorp om met de kinderen van mijn werk te gaan (kaartje staat op 1 volwassenen, 4 kinderen). Mochten wij niet gaan, en die kans acht ik toch wel 50% dan wil ik je dat mailtje best door sturen. Ik weet dat morgenavond..
pi_44784054
Met dank aan Rick, ikke lag nog te slapen vanmorgen
pi_44786841
O Piglet dat zou ik echt super de super vinden!!!!!
(en denk je dat je je moet legitimeren trouwens, of hoeft dat helemaal niet? Ik kan me dat van vorig jaar niet meer herinneren)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44786852
O wacht ff 1 volwassenen, wij zijn weer met 2, en 2 kidneren. Zou dat nog uitmaken? Ja he

Isabeau dat hebben wij dus ook dat rode kruisje.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44787768
we vertrekken morgen voor 5 dagen naar Kijkduin, maar Rotterdam zit al vol en ik heb geen zin om ver te rijden.

(ik zie dit een beetje laat geloof ik.. )
pi_44789051
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef jessie het volgende:
O wacht ff 1 volwassenen, wij zijn weer met 2, en 2 kidneren. Zou dat nog uitmaken? Ja he

Isabeau dat hebben wij dus ook dat rode kruisje.
Je hoeft je vast niet te legitimeren, dan zouden ze wel erg veel extra werk hebben die dag..
Of het uitmaakt dat je een volwassenen meer hebt weet ik nhiet, maar in het slechtste geval zou je dan 1 kaartje moeten kopen, en heb je de overige 3 gratis...
pi_44797727
Het rode kruisje is groot geworden en een heus kaartje kwam tevoorschijn
pi_44798098
bij mij blijven de Beekse Bergen kaartjes onvindbaar dus helaas, dat gaat waarschijnlijk niet meer lukken. Knorretje, ik ben dus des te benieuwder wat jullie (niet) kiezen!
  donderdag 28 december 2006 @ 20:33:55 #124
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44804754
Bixister, er is nog hoop (misschien) net zoals voor Jessie en ook voor die arme mevrouw uit Assen.
Ik kreeg net een mailtje (net zoals jullie allemaal ongetwijfeld) dat het vanwege de drukte mogelijk was dat je nog je kaartje niet digitaal had met instructies en een mailadres waar je terecht kunt als het nog niet lukt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_44805341
Piglet nog bedankt voor je aanbod, maar de kaartjes kunnen naar iemand anders als je zelf niet gaat
Inmiddels heb ik na nog een keer klikken toch de kaartjes voor de beekse bergen. Dus als ik geer goed over kan halen komen wij ook 1 jan livelink. Dan kunnen we misschien ergens een bepaalde tijd afspreken ofzo. Kunnen Bo en Katja eindelijk elkaar eens zien (p.s had je mijn mail nog gehad?)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44805406
Hebben jullie deze vandaag niet gehad?
quote:
Geachte dierentuinbezoeker,

Wegens de grote drukte op de website www.rvs.nl/gratisnaardedierentuin, heeft u wellicht uw persoonlijke toegangskaarten voor de dierentuin nog niet of niet juist digitaal ontvangen.
Indien dit bij u het geval is kunt u onderstaande instructies volgen:

1. Klik nogmaals op de link uit de eerste bevestigingsmail
2. Er opent zich een webpagina waarop u direct uw persoonlijke toegangskaarten vindt met de unieke barcode
3. Print deze pagina uit
4. Neem deze uitgeprinte pagina mee op 1 januari 2007 naar de door u gekozen dierentuin: dit is uw toegangsbewijs!

Onze excuses voor de vertraging. Wij wensen u veel plezier in de dierentuin.

Met vriendelijke groet,

RVS

P.S. Indien u uw kaarten alsnog niet ontvangt kunt u contact opnemen met rvs@brandbase.nl
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 28 december 2006 @ 20:54:58 #127
37150 livelink
pi_44805491
Nee, ik had je mail niet ontvangen, Jessie. Maar gelukkig is het alsnog gelukt. Ik vind het ook wel leuk om te proberen af te spreken, maar dan mail ik je wel tegen die tijd (het lijkt nog heel ver weg, maar het is eigenlijk al best wel snel )
pi_44805542
Ja maandag al
Ik moet eerst Geer nog even overhalen
Ik had je gemaild op je mail uit je profiel trouwens.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 28 december 2006 @ 20:58:51 #129
37150 livelink
pi_44805623
Dat is wel het goede mailadres, nou ja er gebeuren wel meer rare dingen tegenwoordig bij mijn mail
pi_44806356
ik had die mail ook gekregen maar de link uit mijn bevestigingsmailtje geeft nog steeds de verkeerde tekst helaas.

net nog een mailtje aan dat noodadres gestuurd, ben benieuwd of 't er nog van gaat komen. zo ja: dan wil ik jullie ook wel even tegen 't lijf lopen hoor! hoe laat gaan jullie ongeveer denk je?
pi_44806466
Had dit topic nog niet gezien maar had wel al gister om half 11 kaartjes
Wij gaan naar Emmen, mocht je een blonde tweeling van 7 zien en een blond kleutertje: Dat zijn wij waarschijnlijk!
Screw them.
We're going home.
  donderdag 28 december 2006 @ 21:44:18 #132
37150 livelink
pi_44807214
Als het aan mij ligt gaan we redelijk vroeg, maar dat moet ik nog allemaal afstemmen en het is natuurlijk ook afhankelijk van hoe laat het met Oudjaar wordt.
pi_44808470
idem hier LL.
pi_44811801
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:24 schreef CarOnline het volgende:
Had dit topic nog niet gezien maar had wel al gister om half 11 kaartjes
Wij gaan naar Emmen, mocht je een blonde tweeling van 7 zien en een blond kleutertje: Dat zijn wij waarschijnlijk!
Ik zal vriendelijk gedag zeggen als ik een blonde tweeling van 7 zie
  Redactie Frontpage donderdag 28 december 2006 @ 23:38:39 #135
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_44811867
Wie gaan er allemaal naar Emmen ? Kunnen we een mini-meet ervan maken...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_44811943
Wij (Dennis en ik dus)
pi_44811994
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:38 schreef Djeez het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Emmen ? Kunnen we een mini-meet ervan maken...
Goed plan!
pi_44812045
Nemen jullie Kim ook mee?
  Redactie Frontpage donderdag 28 december 2006 @ 23:44:04 #139
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_44812049
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Wij (Dennis en ik dus)
Wij herkennen je wel, dus zien we je vast wel. En kun je Kim ook eens zien!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_44812060
Uiteraard gaat Kimmetje mee!
pi_44812306
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zal vriendelijk gedag zeggen als ik een blonde tweeling van 7 zie
Ja, doe maar
Als ik een dame in een zwarte torselet ofzo zie mét handschoenen zal ik ook even zwaaien oké?
Screw them.
We're going home.
pi_44814779
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef CarOnline het volgende:

Als ik een dame in een zwarte torselet ofzo zie mét handschoenen zal ik ook even zwaaien oké?
Het is nu eigenlijk te fris, maar ik zal het speciaal voor jou aandoen
pi_44820618
Jessie fijn dat je alsnog kaartjes hebt voor de beekse bergen.
Het is me gisteren namelijk zowaar gelukt om in 1x alles op het werk geregeld te krijgen om te gaan
- toestemming teamleidster
- toestemming ouders van logeetjes
- collega die mee wil, en ook nog bus wil rijden
- bus die beschikbaar is.

Dus 2 begeleiding, met 2 donkere kindjes in rolstoel en 2 rondvliegende kids van 8 en 10 jaar eromheen in blijdorp maandag, dat zijn wij
  Jubileum moderator vrijdag 29 december 2006 @ 19:50:45 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44835669
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:30 schreef LadyS het volgende:
Wij gaan naar Artis
Wij ook
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44840540
ik kreeg vandaag een mailtje dat ze die kaartjes voor Beekse Bergen voor me toch nog in orde gaan maken. aardig he!
pi_44848289
Ik zie net dat Emmen nog 3% kaartjes heeft (voorheen 0% )
pi_44849917
Wij gaan naar Ouwehands dierenpark, die heeft een overdekte speeltuin, lekker binnen zitten met kou, wind, regen en een kater
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44850959
isabeau, ik heb ze die van mij 'teruggestuurd', misschien zijn dat ze...?

melonovy, handig bekeken!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 30 december 2006 @ 12:23:58 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44852682
Ireth, namens schoonpapa, vriendje, Isa en mij heel erg bedankt!!! We willen al tijden naar Gaiapark, maar om daar ¤16,- per persoon voor te betalen vinden we nog wat veel. Omdat de dierentuin vrij nieuw is... Ooit eens naar dierenrijk Europa bij Eindhoven gegaan en dat is toen ontzettend tegen gevallen...

En nu kunnen we gaan kijken En misschien gaan we van de zomer dan lekker gewoon een keer betaald, als het leuk is!

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')