ik vond hilvarenbeek op dat kaartje erg ver weg lijken maar voor ons is 't ook minder dan een uur. dus net te doen vind ik. maar emmen viel me wel erg tegen, 2 uur rijden... ik zou er graag eens naar toe want het schijnt een heel mooie dierentuin te zijn maar nee, 4 uur vrijwillig in de auto op 1 januari...quote:
die 5 minuten zijn verwaarloosbaar (en vanaf afoort is het helemaal zo ver niet meer naar hierquote:
Emmen is een erg mooie dierentuin...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:42 schreef bixister het volgende:
hehe jaa maar ik WIL helemaal niet naar emmen!
wij zijn 2de kerstdag eens gaan kijken in emmen (hebben nu een abbo op blijdorp maar die willen we uiteraard opzeggen en vervangen voor een abbo hier in de buurt (emmen, arnhem of afoort) Maar emmen was zeer overzichtelijk (scheelde ook wel dat de bmen nu kaal zijn) heel veel dieren goed kunnen zien, veel lage afscheidingen, alicia is ondergescheten door pinguins (soms dus iets te laag of dat je TE dichtbij kan komenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:46 schreef bixister het volgende:
[..]
ik vond hilvarenbeek op dat kaartje erg ver weg lijken maar voor ons is 't ook minder dan een uur. dus net te doen vind ik. maar emmen viel me wel erg tegen, 2 uur rijden... ik zou er graag eens naar toe want het schijnt een heel mooie dierentuin te zijn maar nee, 4 uur vrijwillig in de auto op 1 januari...![]()
Pfff, echt niet, je rijdt het zo!quote:
Ja en dan komen wij vanauit de dierentuin naar jullie en dan zitten jullie in blijdorp zekerquote:Op woensdag 27 december 2006 21:47 schreef knorretje het volgende:
[..]
die 5 minuten zijn verwaarloosbaar (en vanaf afoort is het helemaal zo ver niet meer naar hier)
we zijn echt niet aan de andere kant van de wereld gaan wonen hoor 1:30u doen we erover van oude huis naar hier)
...dus later wordt het kruisje wel een kaartje?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:39 schreef bixister het volgende:
isabeau, dat had ik eerst ook en na verloop van tijd werd dat dan toch iets meer. (alleen bij mij niet het goede kaartje, maar dat terzijde.)
Je hoeft je vast niet te legitimeren, dan zouden ze wel erg veel extra werk hebben die dag..quote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef jessie het volgende:
O wacht ff 1 volwassenen, wij zijn weer met 2, en 2 kidneren. Zou dat nog uitmaken? Ja he
Isabeau dat hebben wij dus ook dat rode kruisje.
quote:Geachte dierentuinbezoeker,
Wegens de grote drukte op de website www.rvs.nl/gratisnaardedierentuin, heeft u wellicht uw persoonlijke toegangskaarten voor de dierentuin nog niet of niet juist digitaal ontvangen.
Indien dit bij u het geval is kunt u onderstaande instructies volgen:
1. Klik nogmaals op de link uit de eerste bevestigingsmail
2. Er opent zich een webpagina waarop u direct uw persoonlijke toegangskaarten vindt met de unieke barcode
3. Print deze pagina uit
4. Neem deze uitgeprinte pagina mee op 1 januari 2007 naar de door u gekozen dierentuin: dit is uw toegangsbewijs!
Onze excuses voor de vertraging. Wij wensen u veel plezier in de dierentuin.
Met vriendelijke groet,
RVS
P.S. Indien u uw kaarten alsnog niet ontvangt kunt u contact opnemen met rvs@brandbase.nl
Ik zal vriendelijk gedag zeggen als ik een blonde tweeling van 7 ziequote:Op donderdag 28 december 2006 21:24 schreef CarOnline het volgende:
Had dit topic nog niet gezien maar had wel al gister om half 11 kaartjes
Wij gaan naar Emmen, mocht je een blonde tweeling van 7 zien en een blond kleutertje: Dat zijn wij waarschijnlijk!
Goed plan!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:38 schreef Djeez het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Emmen ? Kunnen we een mini-meet ervan maken...
Wij herkennen je wel, dus zien we je vast wel. En kun je Kim ook eens zien!quote:
Ja, doe maarquote:Op donderdag 28 december 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal vriendelijk gedag zeggen als ik een blonde tweeling van 7 zie![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef CarOnline het volgende:
Als ik een dame in een zwarte torselet ofzo zie mét handschoenen zal ik ook even zwaaien oké?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |