Maar volgens mij zijn we in de kuip niet racistisch toch? Ik niet tenminste, dat zou pas hypocriet zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik vind racistische spreekkoren wel wat te ver gaan
[hypocriet he]
Eens een dief, altijd een dief is ook heel geen bekend gezegde of wel?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft ooit wel eens iets gestolen, maar wordt ook niet zijn hele leven voor dief uitgemaakt. Beetje trieste uitspraak niet? Hij heeft de gevolgen als onderstaan en draagt de gevolgen nog steeds met zich mee.
Ik denk dat er toen weinig Fokkers in het stadion zatenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
Die spreekkoren over de overleden vrouw van Van Gaal, dát is pas ziek.(Wat vinden/vonden de Fokkers daar eigenlijk van?)
Ja gezellig, nog zo'n discussie.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
Gezeik over spreekkoren altijd, vind het allemaal best meevallen. Die spreekkoren over de overleden vrouw van Van Gaal, dát is pas ziek.(Wat vinden/vonden de Fokkers daar eigenlijk van?) Kluivert een moordenaar noemen omdat hij iemand heeft dood gereden is misschien nog wel één van de minst erge spreekkoren omdat het dicht tegen de waarheid aan zit. Tenzij je natuurlijk verwacht dat spreekkoren in het voetbal genuanceerd zijn en een feitelijke weergave van de werkelijkheid.
quote:Dear Sir
Thank you for your e-mail
We can confirm that the away fan allocation for English Premier League matches is approximately 3000. We currently have no confirmed information on the away fan allocation for the match below.
Thank you for your query
Regards
Paul
Tottenham Hotspur FC Ticket Office
Mwah, matches tegen ajax komen we heel niet racistisch uit de hoek neequote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn we in de kuip niet racistisch toch? Ik niet tenminste, dat zou pas hypocriet zijn.
Ach zo'n Postma wordt helemaal afgemaakt door media en de supporters van elke club. Maar dan hoor je niemand klagen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:18 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Overigens waren ze in Engeland een stuk harder voor kluivert dan dat wij waren.
Ik zie in racistisch meer iets als oerwoud geluiden.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, matches tegen ajax komen we heel niet racistisch uit de hoek nee![]()
Vorig jaar tegen Boukhari waren we ook heel niet racistisch![]()
Minimaal 39pond voor tickets in thuisvakken. Bovendien moet je al eerder kaarten hebben besteld daaro. Iemand enig idee hoe streng ze daarin zijn?quote:
ow oke, ik ga wel in het uitvakquote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Minimaal 39pond voor tickets in thuisvakken. Bovendien moet je al eerder kaarten hebben besteld daaro. Iemand enig idee hoe streng ze daarin zijn?
Denk het ook niet, maar daarom kan je er nu wel een mening over hebben.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat er toen weinig Fokkers in het stadion zaten![]()
Aanwezig (duur kaartje, pffff), gelijkspel.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo en vrijdag Excelsior - Feyenoord
wie gaan
wat denken we er van
Ik zou niet durven, voor je het weet heb je Uli in je nek hangenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn we in de kuip niet racistisch toch? Ik niet tenminste, dat zou pas hypocriet zijn.
Was erg hard.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar daarom kan je er nu wel een mening over hebben.
Ikquote:Op woensdag 27 december 2006 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo en vrijdag Excelsior - Feyenoord
wie gaan
Dat weet je bij Feyenoord nooitquote:wat denken we er van
Nee, zijn 'we' niet. Racisten werden vroeger al de Kuip uitgeslagen. Gebeurd nu ook gewoon, wanneer er duidelijke signalen zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
"We gaan op jodenjacht".quote:Op woensdag 27 december 2006 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, zijn 'we' niet. Racisten werden vroeger al de Kuip uitgeslagen. Gebeurd nu ook gewoon, wanneer er duidelijke signalen zijn.
Pfff.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
"We gaan op jodenjacht".
"Moslim met een jodenster"
"Joden gaan eraan"
"Het zijn maar kutkankerjoden"
"Ssssssssst"
Zit imho een racistische lading aan
Allebei delicten, maar voor de ene mag je je hele leven nageschreeuwd en mee gekwetst wordenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Een zak chips stelen in je jeugd is natuurlijk even erg als iemand dood rijden en iemand verkrachten![]()
Jij begint erover.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Allebei delicten, maar voor de ene mag je je hele leven nageschreeuwd en mee gekwetst worden![]()
Die verkrachtiging is nooit bewezen. Is maar weer een bewijs hoe triest je bent, door zulke dingen erbij te halen.
Is dat het enige woord wat voorkomt in je vocabulaire: triest?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Allebei delicten, maar voor de ene mag je je hele leven nageschreeuwd en mee gekwetst worden![]()
Die verkrachtiging is nooit bewezen. Is maar weer een bewijs hoe triest je bent, door zulke dingen erbij te halen.
Het gaat mij om het feit dat om iemand kwetsen met dingen die zijn gebeurd in het verleden en waarvoor hij al geboet heeft, niet echt getuigd van een hoog intelligentie niveau en respect voor een groot voetballer.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij begint erover.
Wel jammer dat je hier geen reactie op geeft:
"Eens een dief, altijd een dief is ook heel geen bekend gezegde of wel?
En waarom hebben mensen met een strafblad dan zo'n moeite met het vinden van een baan?
Beetje simpel, vind je ook niet?"
Normaal gebruik ik het niet zo vaak nee, maar op de 1 of andere manier is het enige juiste woord voor sommige personen in dit topic.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat het enige woord wat voorkomt in je vocabulaire: triest?
Haal er dan niet van die mongolide dingen bij.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat om iemand kwetsen met dingen die zijn gebeurd in het verleden en waarvoor hij al geboet heeft, niet echt getuigd van een hoog intelligentie niveau en respect voor een groot voetballer.
Interesseert mij het nou of het een groot voetballer is (geweest).quote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat om iemand kwetsen met dingen die zijn gebeurd in het verleden en waarvoor hij al geboet heeft, niet echt getuigd van een hoog intelligentie niveau en respect voor een groot voetballer.
Het uitkafferen van kluivert heeft echt geen drol te maken met de hoogte van iemands intelligentie niveau.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Het is, je ne sais quois, triest.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Haal er dan niet van die mongolide dingen bij.
Dat dikgedrukte klinkt altijd wel leuk, het word er hier (op Fok!) vaker bijgehaald, maar is totaal niet van toepassing.
Ik ben voornamelijk Feijenoordsupporter. Van voetbal kan ik ook wel genieten, zolang ajax er niet in voorkomt.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:28 schreef erkel het volgende:
Ik ben naast Feyenoord supporter ook nog voetbalsupporter, dat mis ik wel bij sommige hier.
Och,ik heb wel respect voor Kluivert hoor.Respect dat hij overal mee weggekomen is.Toch knap:iemand kapot rijden,verkrachting.Moet ik toch ook eens allemaal doen.....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Idem. Al word het zonder Feijenoord wel lastigquote:Op woensdag 27 december 2006 21:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk Feijenoordsupporter. Van voetbal kan ik ook wel genieten, zolang ajax er niet in voorkomt.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:40 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Och,ik heb wel respect voor Kluivert hoor.Respect dat hij overal mee weggekomen is.Toch knap:iemand kapot rijden,verkrachting.Moet ik toch ook eens allemaal doen.....
Ik heb werkelijk geen ideen. Gok dat we niet worden gezien als voetballiefhebbers, maar als tuig dat de destructie van het voetbal als voornaamste zaak ziet?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat "ik ben voornamelijk voetbalsupporter" ermee te maken dan?
Ik ben alleen Feijenoordsupporter.Interesseert me niet wat NAC,NEC,Twente en al die die andere boerencluppies doen,hoef ik ook niet zien ook(om maar te zwijgen over dat zielige Nederlands Elftal).Die samenvattingen op Talpa kunnen me dan ook gestolen worden.Ik lees 't allemaal wel op teletekst....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:28 schreef erkel het volgende:
Ik ben naast Feyenoord supporter ook nog voetbalsupporter, dat mis ik wel bij sommige hier.
Hij heeft helemaal niemand verkracht!quote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Een zak chips stelen in je jeugd is natuurlijk even erg als iemand dood rijden en iemand verkrachten![]()
Verander dan je naam ff in Feyenoord_lad, ipv football_ladquote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ik ben alleen Feijenoordsupporter.Interesseert me niet wat NAC,NEC,Twente en al die die andere boerencluppies doen,hoef ik ook niet zien ook(om maar te zwijgen over dat zielige Nederlands Elftal).Die samenvattingen op Talpa kunnen me dan ook gestolen worden.Ik lees 't allemaal wel op teletekst....
Te ver idd. Maar als er iemand is die het verdiende...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar daarom kan je er nu wel een mening over hebben.
Nee.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef erkel het volgende:
Football is meer een gangbare naam voor een andere sport dan voetbal![]()
Kom jij in Engeland maar eens aankakken met je "soccer"quote:Op woensdag 27 december 2006 21:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Verander dan je naam ff in Feyenoord_lad, ipv football_lad
Football is meer een gangbare naam voor een andere sport dan voetbal![]()
Ok was ff in de war met de VS, my badquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kom jij in Engeland maar eens aankakken met je "soccer"![]()
Hij bedoelt Jantje,Truusje en de kinderen die als 'n stelletje josti's met die vlaggetjes lopen te zwaaien.Die zondags twijfelen over of naar 'n meubelcentrum gaan of naar 't voetbal.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat "ik ben voornamelijk voetbalsupporter" ermee te maken dan?
Die ik liever niet in De Kuip zie? Die persoontjes bedoel je nu?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Hij bedoelt Jantje,Truusje en de kinderen die als 'n stelletje josti's met die vlaggetjes lopen te zwaaien.Die zondags twijfelen over of naar 'n meubelcentrum gaan of naar 't voetbal.
Pfff, daar kan ik me echt aan irriteren.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Hij bedoelt Jantje,Truusje en de kinderen die als 'n stelletje josti's met die vlaggetjes lopen te zwaaien.Die zondags twijfelen over of naar 'n meubelcentrum gaan of naar 't voetbal.
marokkanen en hagenezenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef Erasmusch het volgende:
Tegen Krakau merkte je pas hoeveel idioten er op je vak zitten![]()
Eensch...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Hazelip uitmaken voor van alles en nog wat, ok. Familieleden die ernstig ziek zijn, nee.
En dat er nog wordt ingegaan op Loekie en zijn achterlijke gelul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |