"heel erg" is wat anders dan "ik fantaseer er wel eens over". Ik fantaseer er ook wel eens over hoe het zou zijn om insecten te eten, of parachute te springen of... vul maar in. Betekent a) niet dat ik het wil doen en b) niet dat dat voortaan het enige zou zijn dat ik zou eten of doen. Ik wil gewoon van jewel horen waarom het zo verwarrend is als je ergens over fantaseert.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, sorry, maar als ik ineens heel erg op mannen zou vallen zou ik ook enigszins in de war zijn.
da's goed hoor...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:34 schreef wonderer het volgende:
Ik wil gewoon van jewel horen waarom het zo verwarrend is als je ergens over fantaseert.
Echt? Ik vond de miniserie redelijk traag gaan eigenlijk...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:11 schreef maedel het volgende:
[..]
da's goed hoor...
Ik ben nu dus Tipping the Velvet aan het kijken op dvd. Episode 1 net gezien.
Als je het boek gelezen hebt gaat de dvd wel echt vliegensvlug zeg... pfff, bijna niet bij te houden.
Beter dan niksquote:Op woensdag 27 december 2006 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat spul is toch niet te drinken Sebasser ?![]()
Te lang op je stoel gezeten?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:19 schreef wonderer het volgende:
Ik verrek trouwens van de spierpijn in mijn kont... En in mijn ribben
Nee, Brad liet mij het werk doen in bed gisterquote:
Volgens mij is het einde ook nogal creatief ingevuld ten behoeve van de miniserie.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt? Ik vond de miniserie redelijk traag gaan eigenlijk...
Ik heb wat met vrouwen in drag (waarschijnlijk komt dat niet als een verrassingquote:Op woensdag 27 december 2006 22:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij is het einde ook nogal creatief ingevuld ten behoeve van de miniserie.
Maar, het is wel mooi hoor, de miniserie, maar het boek was natuurlijk beter
ik doe het nu andersomquote:Op woensdag 27 december 2006 22:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij is het einde ook nogal creatief ingevuld ten behoeve van de miniserie.
Maar, het is wel mooi hoor, de miniserie, maar het boek was natuurlijk beter
Ik wil het NIET weten...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:04 schreef Sitethief het volgende:
Ik houd van Nederlandse groentes,
.
Jij houd niet van spruitjes zeker?quote:
Ik hou sowieso niet zo van die Nederlandse groenten... stamppot enzo, bloemkool, broccoli, daar maak je mij niet blij meequote:Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij houd niet van spruitjes zeker?
Bahbah. Voor vanavond staan baby-erwtjes, gebraden kip (vers van de supermarkt, nog warmquote:Op woensdag 27 december 2006 23:23 schreef Nirak het volgende:
spruitjes, bloemkool, worteltjes, jummie
Baby erwtjes?????quote:Op woensdag 27 december 2006 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bahbah. Voor vanavond staan baby-erwtjes, gebraden kip (vers van de supermarkt, nog warm) en teriyaki noodles uit een pakje op het menu
Da's pas jummie
Eh... er is hier verschil tussen gewone erwten (groot en groen en hard) en baby-erwtjes (kleiner en donkerder groen en heel zacht). In Nederland zijn dat gewoon de standaard erwten extra fijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Baby erwtjes?????
je bedoelt peultjes, of sugar snaps ?
Er ligt dus nog een markt voor Bonuellequote:Op donderdag 28 december 2006 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh... er is hier verschil tussen gewone erwten (groot en groen en hard) en baby-erwtjes (kleiner en donkerder groen en heel zacht). In Nederland zijn dat gewoon de standaard erwten extra fijn.
Die gewone erwten zijn dus niet te eten, die baby-erwtjes wel (maar daar is maar een merk van, het verkoopt hier niet zo als in Nederland).
Oh, die is dus ook op dvd te krijgen? Ik ga toch maar eerst het boek lezen, want als ik de film al gezien heb heb ik geen zin meer om het boek te lezen.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
ik doe het nu andersomik heb eerst de film fingersmith gezien en lees nu het boek
het boek kan ik enorm waarderen en wat kan Sarah Waters ontzettend goed en boeiend schrijven zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |