Dan stoppen met posten hier en gewoon onder de wol kruipenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, zolang het op de 31'ste maar droog blijft he
Ik ga vannacht vast beginnen met al die pijltjes bij elkaar te maken, en er dan een of ander iets achter mee aan te laten slepen
Nu eerst bedtijd, ben moe
Ja hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:47 schreef soapie het volgende:
Middag allen... Iedereen weer bijgekomen van de Kerst??
wij hebben al wel rotjes laten knallenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wachten? wat is dat?![]()
Linkje naar foto en omschrijving van wat ik allemaal heb.
Neen, de knallende dingen zal ik pas afsteken als het mag.
Ik zal alleen wel wat pijltjes afsteken, die dingen heb ik een beetje te veel
Das wel link dan!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:55 schreef Nirak het volgende:
als we niet uitkijken dan vangt hij het rotje![]()
Oh en juliie hebben een PM gekregenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
wij hebben al wel rotjes laten knallenspeciaal voor de hond gehaald gisteren, omdat het zijn eerste oud en nieuw is.. maar nou blijkt die hond er niks om te geven... als we niet uitkijken dan vangt hij het rotje
![]()
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten ze dit als een aanmoediging zien![]()
Nou ik ben benieuwd wat ik dan zaterdag avond thuis weer kan teruglezenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja
Wie weet wat deze ouwe doorgewinterde pot daar nog van kan leren![]()
Wie weet wat jij allemaal te vertellen hebt!quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd wat ik dan zaterdag avond thuis weer kan teruglezen
want ik ga straks vanuit het werk direct de stad en en kom ik zaterdag middag pas weer thuis
en tussentijds heb ik geen internet![]()
Nou ja, als het goed is kom ik dus Nirak en Faithz tegenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Wie weet wat jij allemaal te vertellen hebt!
*verheugt*
Oh, dus er is gratis bier vanavond in de Effenaar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja, als het goed is kom ik dus Nirak en Faithz tegen
Als ze mijn ten minste weten te vinden
Zo'n speurtocht ga ik belonen met een rondje bier
en voor de rest, ach dat zien we dan vanzelf wel weer
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en juliie hebben een PM gekregen![]()
Ja maar jullie gaan mij zoekenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Alleen weten wij natuuuuurlijk nog niet wat we aan doen
Er is toch koopavond, en de uitverkoop is al begonnen, dus een nieuw feestjurkje behoort tot de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Alleen weten wij natuuuuurlijk nog niet wat we aan doen
Nou ik ben benieuwd naar jullie feestkapselsquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:52 schreef Faithz het volgende:
jurkje
![]()
Echt niet![]()
Wij gaan zo naar de cosmo, nieuwe haartjes![]()
Ach, jammerquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:56 schreef maedel het volgende:
*meldt af voor Friso*
Wij gaan zondagavond al bij andere mensen ou&nieuw doen, dat is al heel wat
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:52 schreef Faithz het volgende:
Wij gaan zo naar de cosmo, nieuwe haartjes![]()
Ik ben van de blauwe knoopquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach, jammer
en als we nu nog eens de hoeveelheid gratis bier verdubbelen ?![]()
Blauwe knoop in je zakdoek?quote:
quote:De blauwe knoop
'Hij is van de Blauwe Knoop' was lang een uitdrukking voor iemand die bewust niet dronk. De beweging was van grote invloed op het drankgebruik in Nederland.
In de tweede helft van de negentiende eeuw werd overmatig alcoholgebruik als een groot probleem gezien. Niet door de staat, want de opbrengsten uit de accijnsheffing op drank vormde voor de overheid een belangrijke bron van inkomsten. De strijd tegen alcohol werd gevoerd door burgers die vonden dat het 'zo niet langer kon'. Hun slogan was: 'Ach vader! Niet meer'. Hun merkteken was een blauwe knoop op de jas
[knip]
Lange tijd waren de drankbestrijders succesvol. De consumptie daalde vanaf het einde van de negentiende eeuw spectaculair. Veertig jaar later dronken mensen nog maar een kwart van wat zij eerst dronken. Steeds meer mensen waren 'van de Blauwe Knoop': geheelonthouders.
Jullie vinden het dan toch vast geen probleem dat ik DAT niet met jullie meedrink ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:05 schreef Nirak het volgende:
[..]
De wat?
Wij drinken btw ook geen bier maar smirnoff![]()
![]()
Edit: post van Faithz![]()
Mag ik dit even aanvullenquote:
Oh, nou daar ben ik het ook helemaal mee eens hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dit even aanvullen
tegenwoordig is de blauwe knoop het bewijs van het made by label
Dit geeft aan dat het kledingstuk op verantwoorde wijze geproduceert is, dus natuurlijke grondstoffen, geen kinderarbeid, fair trade en zo. Is een initiafief van Solidaridad en o.a. Kuyichi is een van de merken die daar aan mee doet.
bron: http://www.solidaridad.nl/indexdeft1.html
Sorryquote:
Ja, dream onquote:
En toch is dat best een goede policyquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:55 schreef wonderer het volgende:
ik heb nog wel foto's van hem maar die schijn je dan weer niet online te mogen zetten hier.
Best wel, maar soms is het lastig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:02 schreef maedel het volgende:
[..]
En toch is dat best een goede policy
Ja het is voor herhaling vatbaarquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:27 schreef Nirak het volgende:
Goedemorgen
Best knap van mezelf, om 5 uur in bed liggen en om 1 uur al wakker
Nou het was gezellig, ik kwam om een uur of half 2 Stroekie tegen bij de trap van de zaal, dus toen heb ik me netjes voorgesteld en ben ik weer verder gaan feesten met m'n vriendinnen. Toen hebben we rond half 3 volgens mij Stroekie een pilsje gebracht, toen kwamen onze vriendinnen ineens allemaal langs.. Dus waarschijnlijk heeft Stroekie wel beschamende dingen gezien..... Toen hoorde ik een carnavalesk nummer en ben ik met Stroekie de polonaise (hoe schrijf je dat?) begonnen.. en ineens deed iedereen meeHeel apart... gekke mensen allemaal
En toen Faithz te glazig uit haar oogjes ging kijken zijn we maar naar huis gegaan en hebben we iederen namens Faithz een prettig gevoel aan zijn/haar uiteinden gewenst
Oh ja, ik heb ook nog een tijd met m'n friso vriend/vriendin erik/valerie staan praten. Altijd leuk.
Goed plan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:29 schreef NanKing het volgende:
Slotje.
Ik lees nu net in de email van friso dat die polonaise inderdaad niet geheel ongemerkt voorbij gegaan isquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:27 schreef Nirak het volgende:
Goedemorgen
Best knap van mezelf, om 5 uur in bed liggen en om 1 uur al wakker
Nou het was gezellig, ik kwam om een uur of half 2 Stroekie tegen bij de trap van de zaal, dus toen heb ik me netjes voorgesteld en ben ik weer verder gaan feesten met m'n vriendinnen. Toen hebben we rond half 3 volgens mij Stroekie een pilsje gebracht, toen kwamen onze vriendinnen ineens allemaal langs.. Dus waarschijnlijk heeft Stroekie wel beschamende dingen gezien..... Toen hoorde ik een carnavalesk nummer en ben ik met Stroekie de polonaise (hoe schrijf je dat?) begonnen.. en ineens deed iedereen meeHeel apart... gekke mensen allemaal
En toen Faithz te glazig uit haar oogjes ging kijken zijn we maar naar huis gegaan en hebben we iederen namens Faithz een prettig gevoel aan zijn/haar uiteinden gewenst
Oh ja, ik heb ook nog een tijd met m'n friso vriend/vriendin erik/valerie staan praten. Altijd leuk.
Weet je ook nog op welke plaat het was ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef Nirak het volgende:
Haha, ik ook altijd met m'n goede ideeen..... vond het wel lache dat iedereen meedeed met polonaise
En stoer van je nachtelijke uitstapje naar het H topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef Nirak het volgende:
Haha, ik ook altijd met m'n goede ideeen..... vond het wel lache dat iedereen meedeed met polonaise
Was het niet... Mexihiiiiiicooooooooo, het land van al mijn drohomehen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Weet je ook nog op welke plaat het was ?
Ja hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Gaan jullie morgen ook al voor 00.00 uur champagne drinken?
Kijk dat is dus nog wel blijven hangen als herinneringquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Was het niet... Mexihiiiiiicooooooooo, het land van al mijn drohomehen?
Ik doe erg veel moeite om er niet nu al aan toe te geven. Ik heb 'maar' 2 flessen voor morgen en die ga ik samen met een vriendin soldaat maken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor
hier gaat er vanavond alvast een fles open om te oefenen![]()
ik was lekker in zuid afrika!quote:Op donderdag 28 december 2006 14:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je bent, als je in een tentje op de veluwe zit niet,.
Maak ons maar lekker jaloers hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik was lekker in zuid afrika!
ben vanmiddag weer terug gekomen
graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maak ons maar lekker jaloers hoor
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
graag gedaan hoor
het is wel rot terug te komen in deze kou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |