Ik vang je wel op met een biertjequote:Op donderdag 28 december 2006 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik moet vroeg naar bed toe
anders val ik morgen nog van de slaap van de trap in Effenaar![]()
![]()
Have funquote:Op donderdag 28 december 2006 23:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ga lekker scharen![]()
![]()
* maedel gaat nou echt pitten
Nee als je me weet te vinden dan zal ik die uitdelenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik vang je wel op met een biertje
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee als je me weet te vinden dan zal ik die uitdelen![]()
![]()
dealquote:Op donderdag 28 december 2006 23:27 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hou ik je aan!
* Faithz gaat foto's opnieuw bestuderen!![]()
dus als ik morgen struikel over een slapend hoopje mens dan ben jij dat?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik moet vroeg naar bed toe
anders val ik morgen nog van de slaap van de trap in Effenaar![]()
![]()
Ik leg het altijd zo uit:quote:Op donderdag 28 december 2006 23:47 schreef Faithz het volgende:
[..]
Mja, hoe leg ik dat uit.
Wacht, ik zoek een plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat de meeste het nu wel snappen magoe.
ijs_beer fan!
Haal het weg, haal het weg!!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:54 schreef Faithz het volgende:
Komt het beeld al?
Ja, het is aangenaamquote:Op donderdag 28 december 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Haal het weg, haal het weg!!
Is dat echt lekker? Je kunt elkaar niet zoenen of strelen, als het harig/stoppelig is lijkt het me ook niet erg aangenaam...
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat echt lekker? Je kunt elkaar niet zoenen of strelen, als het harig/stoppelig is lijkt het me ook niet erg aangenaam...
Ik denk dat ze al een voorstelling daarvan heeftquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:02 schreef Nirak het volgende:
hmm.. misschien moeten we wonderer dan ook even uitleggen wat gummen is?
Mij iig wel,quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:02 schreef Nirak het volgende:
hmm.. misschien moeten we wonderer dan ook even uitleggen wat gummen is?
Wat leg je het lief uitquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:26 schreef Faithz het volgende:
Met een gum, gum je.. bvb over papier en laat je zo'n streepje achter
Met een kut, gum je ook, over een been bvb en laat je ..... achter![]()
Gummen is gummenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:28 schreef Nirak het volgende:
nou, je hoeft niet perse iets achter te laten hoor.... ieks.... want dan hoeft het voor mij allemaal niet..
het enige lichaamssap wat ik uit wil wisselen is speeksel...
Ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:38 schreef Sitethief het volgende:
Rare vraag maar ik vroeg het me al een tijdje af, loopt bij een lesbische stelletje de cyclus gelijk?
Is dat niet lastig, heb je beide last van buikpijn, slecht humeur, of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja.
Dat is bij alle vrouwen die samenwonen zo.
Nou ja hebt het wel gelijk gehad he allebeiquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is dat niet lastig, heb je beide last van buikpijn, slecht humeur, of valt dat wel mee?
Over het algemeen genomen dan hequote:Op vrijdag 29 december 2006 00:45 schreef Nirak het volgende:
nou kinky... niet bij iedereen hoor...
hier is een uitzondering.. mijn cyclus heeft 4 weken, die van mijn wederhelft is langer...
Die mag iemand anders schrijvenquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:02 schreef Sitethief het volgende:
Hmm, ik zou het niet kunne maar een vrouwelijke versie van Arthur is opzich een leuk idee, alleen word de opzet dan wel anders.
Ik moet minder denken.
Denk ook niet dat dat iets voor jou is of wel?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die mag iemand anders schrijven
Nee. Nog afgezien van het feit dat het "meer van hetzelfde" zal worden voor mij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Denk ook niet dat dat iets voor jou is of wel?
Zelfs ik wist datquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja.
Dat is bij alle vrouwen die samenwonen zo.
Ja en dan verzoek ik vriendelijk om mij zachtjes weer te wekkenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
dus als ik morgen struikel over een slapend hoopje mens dan ben jij dat?
Huh? als je een beetje lenig bent best wel hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat echt lekker? Je kunt elkaar niet zoenen of strelen,
Hoi Maedelquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Huh? als je een beetje lenig bent best wel hoor.
goedemorgen
en dan daarna begint het grote wachten totdat je mag gaan afsteken ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:40 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik heb mijn vuurwerk nu ook in huis
nog ff wat tijd rekken, sigaretten halen.
en daarna van de fiets op weg naar huis in slaap vallen
Ja, niet zo ranzig als dat ik verwacht had andersquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Maedel
ook weer van de partij hier
En je ziet het
de jeugd heeft inderdaad nog volop over SEX gepost nadat we vertrokken zijn![]()
Moeten ze dit als een aanmoediging zienquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, niet zo ranzig als dat ik verwacht had anders
Wachten? wat is dat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan daarna begint het grote wachten totdat je mag gaan afsteken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |