Bij mij moest ik gewoon ff wachten tot het knopje "afspelen" geactiveerd werd in dat venster over die licentiequote:Op woensdag 27 december 2006 01:56 schreef avonne het volgende:
Ik wil dat filmpje op de talpa site zien, maar hoe vaak moet ik nou refreshen voor ik die licentie voorbij ben?
Meer dan 20 keer?
33 keerquote:Op woensdag 27 december 2006 01:56 schreef avonne het volgende:
Ik wil dat filmpje op de talpa site zien, maar hoe vaak moet ik nou refreshen voor ik die licentie voorbij ben?
Meer dan 20 keer?
En weer.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En weer.
Hij denkt dat het voor de kijkers spannend is dan.
Iemand die praat in zijn eigen enzo, zei hij van de week.![]()
ik geloof je eigenlijk nietquote:Op woensdag 27 december 2006 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bij mij moest ik gewoon ff wachten tot het knopje "afspelen" geactiveerd werd in dat venster over die licentie
Nee hij gaat er zo nog naar toe voor zover ik het goed heb gehoord (dat zei ie tegen Bart)quote:Op woensdag 27 december 2006 02:01 schreef Day het volgende:
Gaat hij nou naar bed?
Nee, hij moet nogquote:Op woensdag 27 december 2006 02:01 schreef Day het volgende:
Gaat hij nou naar bed?
Dan hou ik het wel in de gaten (tis nu toch vakantie dus dat scheelt)quote:Op woensdag 27 december 2006 02:03 schreef noucky het volgende:
Al moet ik eigenlijk naar bed, maar ik wil de reactie van Brian afwachten.
Dat ventje zit vol agressie, benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Bronwaterquote:Op woensdag 27 december 2006 02:08 schreef kleinzusje het volgende:
NL neemt weer een gals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |