Ow, ik zat op de andere streamquote:Op woensdag 27 december 2006 01:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog moet gaan.
Je hoorde meteen al gerommel in de keuken op de Bart stream.
Ik vraag het me echt af !!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Echt niet dat ze weggaat...niet eerder dan dat ze haar motorrijbewijs heeft hoor...
Ik weigerquote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
.NL heeft zn blog geupdate:
http://goudennathanael.spaces.live.com/
Die van slapende Bart ?quote:
Nee, van NL (toen ie zn blog nog aan het typen was)quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:54 schreef rooie3 het volgende:
Zei Brian nu Fuck you.
De minst boeiende dusquote:Op woensdag 27 december 2006 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, van NL (toen ie zn blog nog aan het typen was)
Bij mij moest ik gewoon ff wachten tot het knopje "afspelen" geactiveerd werd in dat venster over die licentiequote:Op woensdag 27 december 2006 01:56 schreef avonne het volgende:
Ik wil dat filmpje op de talpa site zien, maar hoe vaak moet ik nou refreshen voor ik die licentie voorbij ben?
Meer dan 20 keer?
33 keerquote:Op woensdag 27 december 2006 01:56 schreef avonne het volgende:
Ik wil dat filmpje op de talpa site zien, maar hoe vaak moet ik nou refreshen voor ik die licentie voorbij ben?
Meer dan 20 keer?
En weer.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En weer.
Hij denkt dat het voor de kijkers spannend is dan.
Iemand die praat in zijn eigen enzo, zei hij van de week.![]()
ik geloof je eigenlijk nietquote:Op woensdag 27 december 2006 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bij mij moest ik gewoon ff wachten tot het knopje "afspelen" geactiveerd werd in dat venster over die licentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |