Komt door de eerdere (korte) lockup, blijft altijd hangen op 3+4 gek genoeg (zie het maar als de "DBK-bug" van BB, daar bleef het geluid vaak lang weg)quote:Op woensdag 27 december 2006 11:40 schreef avonne het volgende:
geen geluid op 3 en 4
Bij telefoontjes naar de redactie inderdaad, maar ik zag haar eerst cp's pakken en daarna richting telefoon. Neem aan dat ze dus iemand van buiten heeft gebeld. Maar goed, daarvoor moeten ze altijd eerst naar de redactie bellen. Kan dus zijn dat ze nog niet daadwerkelijk heeft gebeld.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als de redactie gebelt wordt (of de redactie belt een van de bewoners), dan gaat het geluid sowieso dicht, bij serieuzere zaken zoals nu met Nena gaat de boel gewoon op streamlock
Het is me nog nooit overkomen maar een ruzie waarbij eten/drinken naar je toe gegeooid worden lijkt me heeeeeeel vernederendquote:Op woensdag 27 december 2006 11:40 schreef avonne het volgende:
geen geluid op 3 en 4
Valt me trouwens tegen dat Nena zo "shaky" is.
Waarom is ze zo aangedaan?
Nena kennende maalt ze niet om een ruzie en een glas wijn.
Kan iemand mij inlichten?
Huub moet trouwens maar een beetje oppassen voor de frustraties van de haantjes
Bekende bug ja, maar we hebben hier nu geen rare DBK-achtige situatie bij de hand....Redactie ?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Komt door de eerdere (korte) lockup, blijft altijd hangen op 3+4 gek genoeg (zie het maar als de "DBK-bug" van BB, daar bleef het geluid vaak lang weg)
En als je het psychiatrisch gaat verklaren?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:48 schreef Black_king het volgende:
Als ik het psychologisch ga verklaren, dan is Nena nu op zoek naar vertrouwdheid door naar de voetbalsites van haar Ex te kijken. In deze moeilijke situatie mist ze hem volgens mij.
mij dus ook...quote:Op woensdag 27 december 2006 11:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Het is me nog nooit overkomen maar een ruzie waarbij eten/drinken naar je toe gegeooid worden lijkt me heeeeeeel vernederend
Ik geloof niet dat de emoties van Nena van pathologische aard zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En als je het psychiatrisch gaat verklaren?
En dan de wijste en dus sterkste zijn door in te pakken en weg te wezen, niet zoals Bart nu gaan dreigen om de grens nog verder te gaan verleggen om te kijken waar deze zich bevinden.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:53 schreef 2live het volgende:
[..]
mij dus ook...
Het lijkt er op dat de menselijke reactie vd groep nu is alsof ze op zoek zijn naar de grens.
vergelijk het met kleine kinderen, die gaan zover als jij ze laat gaan. Vanaf het moment dat het de eerste keer getolereerd is, wordt het blijkbaar normaal gevonden dat je met dingen naar elkaar gooit. Maar hoe vaak doe je dat in het dagelijks leven. Ik denk dat er in DGK toch ook genoeg zijn die dat nog nooit hebben gedaan.
Ik kan me dus wel voorstellen dat het voor sommige mensen daar te gek wordt.
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En dan de wijste en dus sterkste zijn door in te pakken en weg te wezen, niet zoals Bart nu gaan dreigen om de grens nog verder te gaan verleggen om te kijken waar deze zich bevinden.
Nena is een goede as4 op dsm, zij heeft best veel mee gemaakt op jonge leeftijd en haar leventje echt niet op de rails daardoor. Echt een sneu meisje eigenlijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de emoties van Nena van pathologische aard zijn.
Bij Brian weet ik het nog niet. Zijn aanval was gepland. Hij loopt nog zeker 5 seconden met het glas in zijn hand voordat hij gooit. Het was doelbewust een vernederende actie. Een mooie jurk vernielen en Nena voor Hoer uitmaken. Die jongen knalt van frustratie bijna uit elkaar.![]()
Ik denk dat deze schaal voor meerdere van de bewoners op kan gaan. Niet alléén Nena.....Maar door haar jonge leeftijd, komt het wellicht wat harder aan....quote:Op woensdag 27 december 2006 12:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nena is een goede as4 op dsm, zij heeft best veel mee gemaakt op jonge leeftijd en haar leventje echt niet op de rails daardoor. Echt een sneu meisje eigenlijk.
En ik denk ook niet dat ze dit gaat trekken en begrijp het ook nog
(As IV: psychosociale problemen. Hier gaat het om negatieve levensgebeurtenissen, huisvestingsproblemen, economische problemen, studie- of werkproblemen, problemen in gezin of familie. Deze komen aan de orde in subrubriek Hoe vaak en bij wie. )
ik kan het nog steeds niet kijkenquote:Op woensdag 27 december 2006 09:13 schreef schizolientje het volgende:
Het filmpje van het incident is weer te bekijken
Probeer de site site eens te verversen met CTRL-F5. Misschien staat de pagina gecached ?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:12 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan het nog steeds niet kijken
stomme site
nee, dat is het nietquote:Op woensdag 27 december 2006 12:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Probeer de site site eens te verversen met CTRL-F5. Misschien staat de pagina gecached ?
Voor zover ik weer niet (Huub heeft m gisteren ingetrokken iig)quote:Op woensdag 27 december 2006 12:23 schreef avonne het volgende:
[..]
trouwens, heeft nog iemand een stemming aangevraagd?
Dat moest toch voor 12 uur vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |