Sorryquote:Op woensdag 27 december 2006 05:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Vind het een nogal kinderachtige discussie![]()
Oh dat mistte ik dus!quote:Op woensdag 27 december 2006 05:07 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, daar is Brian weer !
Daar zijn we nou voor opgeblevenquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 05:20 schreef Day het volgende:
[..]
Daar zijn we nou voor opgebleven
En meer zal het niet worden, gok ik.
De mijne gelukkig niet!quote:Op woensdag 27 december 2006 05:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Hij gaat nog een (excuus)gedicht schrijven en zal dan toch wel gaan slapen. Hoewel wel over 3 uurtjes de wekker gaat...
De mijne wel (ik hoop dat ik hem hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 05:26 schreef Day het volgende:
[..]
De mijne gelukkig niet!
Hmmm, het lijkt erop dat Bart nog wakker is. Als Brian nou opschiet of Bart gaat even kijken (zou ik wel gedaan hebben), weten wij ook meer.
Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 10:54 schreef elsie het volgende:
Staat Brian nu de boel af te luisteren ?
Hoort Brian niet alleen het gesprek uit de keuken en niet dat van Bart met dat groepje?quote:
Als ik de Brianstream aanzet en volume open kan ik het Bart-groepje ook horenquote:Op woensdag 27 december 2006 11:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Hoort Brian niet alleen het gesprek uit de keuken en niet dat van Bart met dat groepje?
hij gaf hem anders wel al een paar keer gelijk hoor ...ik wist niet wat ie hoordequote:Op woensdag 27 december 2006 11:07 schreef scanman01 het volgende:
Bart praat weer heel erg uit de hoogte. Huub heeft natuurlijk volkomen gelijk, maar Bart wil hem geen gelijk geven en haalt er idiote argumenten bij.
Hij geeft Huub niet direct gelijk, maar vertelt dan wel in eigen woorden wat Huub al zeiquote:Op woensdag 27 december 2006 11:07 schreef scanman01 het volgende:
Bart praat weer heel erg uit de hoogte. Huub heeft natuurlijk volkomen gelijk, maar Bart wil hem geen gelijk geven en haalt er idiote argumenten bij.
In feite wel ja, maar het begon ermee dat Bart het in de wasbak kotsen ongeveer hetzelfde vond als wijn over iemand heen gooien. Huub vond dat (terecht) van heel andere orde.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij geeft Huub niet direct gelijk, maar vertelt dan wel in eigen woorden wat Huub al zei
Hij wil nog niet praten zegt hij tegen Bart. Hij voelt zich knap lullig zo te zien, de vraag is: uit schaamte of kwaadheid.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:14 schreef schizolientje het volgende:
En Brian durft volgens mij niet naar beneden, vannacht kwam hij ook niet terug in de groep
Bij types als Brian komt berouw altijd ná de zonde. Eerst doen en dan pas denken.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij wil nog niet praten zegt hij tegen Bart. Hij voelt zich knap lullig zo te zien, de vraag is: uit schaamte of kwaadheid.![]()
Bart kan moeilijk toegeven dat het kotsen idd wel meeviel, dan heeft ie geen stok meer om mee te slaanquote:Op woensdag 27 december 2006 11:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In feite wel ja, maar het begon ermee dat Bart het in de wasbak kotsen ongeveer hetzelfde vond als wijn over iemand heen gooien. Huub vond dat (terecht) van heel andere orde.
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:21 schreef schizolientje het volgende:
Het hondje is ook al heeeeeeeeeeeeeel lang niet meer buiten geweest. Als ze daar wat van vinden kunnen ze het weer over die boeg gooien om een rel te schoppen
Dan hadden we het wel gezien. Ik denk dat ze iemand van het programma belt.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:28 schreef CartWOman het volgende:
Nena gaat bellen, zal haar moeder wel zijn. Stream op de fontein.
Ze haalde eerst contactpunten uit haar nachtkastje, dat hoeft toch niet als ze de redactie beltquote:Op woensdag 27 december 2006 11:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hadden we het wel gezien. Ik denk dat ze iemand van het programma belt.
Dat had ik dan gemist. Heel vreemd dat we dan niets mochten horen.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze haalde eerst contactpunten uit haar nachtkastje, dat hoeft toch niet als ze de redactie belt
Als de redactie gebelt wordt (of de redactie belt een van de bewoners), dan gaat het geluid sowieso dicht, bij serieuzere zaken zoals nu met Nena gaat de boel gewoon op streamlockquote:Op woensdag 27 december 2006 11:30 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom mogen we dit telefoon gesprek nu niet horen ? Normaal kunnen we toch altijd gewoon meeluisteren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |