Neem een beetje polonium 210quote:Op woensdag 27 december 2006 02:42 schreef Paltos het volgende:
Ik kan niet slapen!
Ja je wil toch slapenquote:
Dan moet je maar aan de warme melk...quote:Op woensdag 27 december 2006 02:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet voor altijd.Dat was ik vergeten erbij te zeggen, sorry.
Ga ik doen! Slaapwel!quote:Op woensdag 27 december 2006 02:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dan moet je maar aan de warme melk...
Haha de laatste nacht van de vakantie en dan de eerste dag dat je weer naar school moet dan baal je.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ga ik doen! Slaapwel!![]()
Vind het best balen omdat m'n bioritme een beetje in de war zat en ik daarom gisterennacht maar een uur of 5 geslapen heb (van 3 tot 8) en ik redelijk moe was en ik die dag zag als overgangszone naar weer een normaler ritme.![]()
Vakantie.![]()
Goed ontbijtenquote:Op woensdag 27 december 2006 02:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ga ik doen! Slaapwel!![]()
Vind het best balen omdat m'n bioritme een beetje in de war zat en ik daarom gisterennacht maar een uur of 5 geslapen heb (van 3 tot 8) en ik redelijk moe was en ik die dag zag als overgangszone naar weer een normaler ritme.![]()
Vakantie.![]()
Ik pas 2 januari weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |