Mooiquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef Allan24 het volgende:
Geen kaarten bij de post vandaag. Wel een schriftje!
Ik hoop dat Klonk het schriftje inmiddels ook heeft aangekregenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Mooidie is iig veilig op de plaats van bestemming!
nee, helaas nog niet, ik denk morgenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:47 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Klonk het schriftje inmiddels ook heeft aangekregen
Wij stonden naast Westminster Abbey bij de Big Ben. Als je voor de London Eye wil zijn op Embankment, dan moet je er echt een paar uur van tevoren zijn. Vonden wij iets teveel van het goede.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Even off topic! Ben je vuurwerk gaan kijken bij de London Eye? Moet je daar vroeg voor in de rij liggen? Ik overweeg het voor volgend jaar!
OEH!!!! Die wil ik ook zo graag hebben, maar tot nu toe nog zonder succes. Een hele foute vraag wellicht, maar is dat kopieerbaar?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik kreeg vandaag de Disneyworld vacation planner dvd, die ik op het adres van een Amerikaanse postcrosser had laten bezorgen, thuisgestuurd
Verder geen PC post.
Aha! Kennissen van mij waren dus in Sydney en stonden om 9u in de ochtend al in de rij voor een plekje aan de kade!quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:37 schreef Jaguarized het volgende:
Was leuk joh in Londen.
[[url=http://img169.imagevenue.com/loc537/th_66830_DIMG0267_122_537lo.JPG]afbeelding][/URL]
[..]
Wij stonden naast Westminster Abbey bij de Big Ben. Als je voor de London Eye wil zijn op Embankment, dan moet je er echt een paar uur van tevoren zijn. Vonden wij iets teveel van het goede.
Dat kan kloppen, maar dat zijn zegels met het priority logo, zonder frankeerwaarde dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:35 schreef Knoekie het volgende:
Hoi.
Ik ben een tijdje weggeweest maar ik ga nu weer verder (Met 1 account, die andere doe ik niks meer mee)
Ik wilde op de tnt site postzegels bestellen. En toen zag ik dat de priority zegels gratis waren? (Een rol van 500 stuks.
Volgens mij welquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
OEH!!!! Die wil ik ook zo graag hebben, maar tot nu toe nog zonder succes. Een hele foute vraag wellicht, maar is dat kopieerbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |