Morgennacht van 00.25 tot 03.45 uur op NED3 (volgens gids.omroep.nl).quote:Op donderdag 28 december 2006 13:39 schreef Toad het volgende:
Weet iemand of het weer vrijdag freaknacht is? Ook op Nederland 1 enzo...?
Hehehe, ik denk dat iedereen bij het eerste woordje van deze zanger al weet wie het is.
's nachts is daar wat meer tijd voor omdat er dan minder commercials en korter nieuws is. Overdag is het wat meer proppen om alle platen te draaien en dan doe ik liever dat dan zelf veel lullen...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey Michiel, waarom bel jij zo weinig mensen. Ik zie Martijn Muijs en Klaas van Kruistum 's nachts er altijd lustig op los bellen, en bijna altijd is het lachen geblazen zoals toen met Klaas van Kruistum die gewoon drie keer terugbelde zodat een vrouw het hele nummer op haar voicemail heeft staan. Of Martijn Muijs die een jongetje belt en dan mee gaat zingen met De Kerstezel.
Dat is Serious TV. Ik vermoed dat we dan weer veel hoogtepunten zien van de Serious Request actie. Een soort 3FM journaal is dat volgens mij.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morgennacht van 00.25 tot 03.45 uur op NED3 (volgens gids.omroep.nl).
ja maar dat komt omdat je een kutje hebt.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
331 KEANE BEDSHAPED
Keane - Bedshaped vind ik zo'n mooi nummer, zeker voor op begrafenissen. De eerste keer dat ik dit nummer hoorde, werd ik zelfs emotioneel.![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat je een kutje hebt.
De freaknacht stond de afgelopen weken ook precies zo in de gidsen. 3FM Serious TV is namelijk op donderdag-op-vrijdagnacht te zien en duurt een half uur.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is Serious TV. Ik vermoed dat we dan weer veel hoogtepunten zien van de Serious Request actie. Een soort 3FM journaal is dat volgens mij.
Ah dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De freaknacht stond de afgelopen weken ook precies zo in de gidsen. 3FM Serious TV is namelijk op donderdag-op-vrijdagnacht te zien en duurt een half uur.
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
En Michiel, waag het niet om Bedshaped af te kappen.
En niet zo weinig ookquote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vroeg me nou af, Michiel. Komen er uit die luidsprekers nou ook geluid van 3FM?
Ik ben in de studio geweest (bij een MetMichiel MiniGigquote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vroeg me nou af, Michiel. Komen er uit die luidsprekers nou ook geluid van 3FM? Of hoor je geen muziek meer zodra je je hoofdtelefoon afdoet?
En je kunt het geluid ook 'muten' als bijv. Tropical Danny (quote:
Denk het wel en ze gaan waarschijnlijk ook uit als 'het rode lampje' gaat brandenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En je kunt het geluid ook 'muten' als bijv. Tropical Danny () wordt gedraaid?
Gelukkig wel ja, anders zou de wereld er zo saai uitzien als iedereen dezelfde smaak zou hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:13 schreef Sirolf het volgende:
Sandi Thom, heerlijk nummer!
-Hans-: Smaken verschillen.
zo geen slecht moment om in te haken danquote:Op donderdag 28 december 2006 14:43 schreef -Hans- het volgende:
TIM-846 we zijn bij nummer 321.
Hierna 320 QUEEN I WANT IT ALL ! Absoluut één van mijn favo Queen songs. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de radio versie iets minder vind.
319 RAZORLIGHT IN THE MORNING
318 RADIOHEAD KARMA POLICE = ook een topper hoor!
Zeker een goed moment, hoor die geweldige gitaatsolo eens en wat zingt Freddie het nummer toch met onwijs veel power!!!!!!! (heerlijk dat rauwe geluid)quote:Op donderdag 28 december 2006 14:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zo geen slecht moment om in te haken dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |