En niet zo weinig ookquote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vroeg me nou af, Michiel. Komen er uit die luidsprekers nou ook geluid van 3FM?
Ik ben in de studio geweest (bij een MetMichiel MiniGigquote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vroeg me nou af, Michiel. Komen er uit die luidsprekers nou ook geluid van 3FM? Of hoor je geen muziek meer zodra je je hoofdtelefoon afdoet?
En je kunt het geluid ook 'muten' als bijv. Tropical Danny (quote:
Denk het wel en ze gaan waarschijnlijk ook uit als 'het rode lampje' gaat brandenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En je kunt het geluid ook 'muten' als bijv. Tropical Danny () wordt gedraaid?
Gelukkig wel ja, anders zou de wereld er zo saai uitzien als iedereen dezelfde smaak zou hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:13 schreef Sirolf het volgende:
Sandi Thom, heerlijk nummer!
-Hans-: Smaken verschillen.
zo geen slecht moment om in te haken danquote:Op donderdag 28 december 2006 14:43 schreef -Hans- het volgende:
TIM-846 we zijn bij nummer 321.
Hierna 320 QUEEN I WANT IT ALL ! Absoluut één van mijn favo Queen songs. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de radio versie iets minder vind.
319 RAZORLIGHT IN THE MORNING
318 RADIOHEAD KARMA POLICE = ook een topper hoor!
Zeker een goed moment, hoor die geweldige gitaatsolo eens en wat zingt Freddie het nummer toch met onwijs veel power!!!!!!! (heerlijk dat rauwe geluid)quote:Op donderdag 28 december 2006 14:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zo geen slecht moment om in te haken dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |