Het verschil zit hem in het feit dat al jouw posts zo zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, zíjn opmerkingen in dit en het vorige topic zijn je-van-het.
Vandaar die quote, lamlul!
Ik lust geen ei.quote:
Omelette du fromagequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef PeRi het volgende:
Anyway. Allemaal lekker gegeten vandaag?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef PeRi het volgende:
Anyway. Allemaal lekker gegeten vandaag?
Is dit nou waar je naar streeft? Gesprekjes over eten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:35 schreef PeRi het volgende:
Zou ik het zowaar eens zijn met Dada?
Ja, hoor, Dada. Als je er zelf maar in gelooft.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in het feit dat al jouw posts zo zijn
Deze moet ik even quotenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
We hadden in jouw afwezigheid, veel meer serieuzere discussies.
Natuurlijk, want zonder eten zijn we nergens.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Is dit nou waar je naar streeft? Gesprekjes over eten?
Zonder zuurstof ook niet. Wil je 't daar dan ook over hebben?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Natuurlijk, want zonder eten zijn we nergens.
quote:
quote:
Italiaansquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eh mia sala vedos di tara la miento siperto, que la dievarte apartinento si.
Dialect uit het zuiden. Je weet wel, Dizeriaansquote:
Bupa. Je was toffer toen je gemist werdquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Wow. Een smiley- en 'omelette du fromage'-conversatie. Dus dát bedoelt Dada als hij het heeft over zinnige gesprekken van niveau.
Okeeeeeeeeeeeeee, je krijgt een omelette du fromage op mn verjaardag!quote:
Nou dat viel ook wel reuze mee hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem mee eens. We hadden in jouw afwezigheid, veel meer serieuzere discussies. En dit is geen grap.
Ik weet niet of ik komquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeeeeeee, je krijgt een omelette du fromage op mn verjaardag!![]()
![]()
Hee menneke, wat is nu eigenlijk precies je probleemquote:
Goede gesprekken over het geloof en zo. Over politiek en over oorlogquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou dat viel ook wel reuze mee hoor..
Dat bedoel ik dus juist nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Wow. Een smiley- en 'omelette du fromage'-conversatie. Dus dát bedoelt Dada als hij het heeft over zinnige gesprekken van niveau.
Jijquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee menneke, wat is nu eigenlijk precies je probleem?
Ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupa. Je was toffer toen je gemist werd.
Dizer, mond dicht en mooi wezenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede gesprekken over het geloof en zo. Over politiek en over oorlog.
En over of je nou om half acht of om acht uur hebt afgesprokenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goede gesprekken over het geloof en zo. Over politiek en over oorlog.
Hmm, dat laatste kwam niet naar voren in je msn-gesprekjes en mailtjes.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus juist nietSinds jouw komst is het niveau gedaald. Ik was ook vergeten dat ik jouw "humor" niet grappig vond
Van mij mag je weer verbannen worden hoor 14.gif
Ik bén hier de baas, dus wat doe je nou moeilijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij. Je gedraagt je alsof je hier de baas bent. Is misschien niet zo handig. Niemand houdt ervan
.
Whehequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Laten we allemaal in koor even gniffelen om Dizers rel-actie, dan is dat ook weer klaar.
Ja, die nep-rellers van een Dada en Dizer. Denken dat het nog steeds grappig is en zo.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Pfffft, gezeik hier ook altijd.
Het is in ieder geval te zien dat jij Zhenar grondig hebt bestudeerdquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Ik trap er niet in, klootviool.Ik weet ook wel dat jij je iedere avond -naakt- hebt afgetrokken op mijn posts!
quote:
Je snapt het niet he?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bén hier de baas, dus wat doe je nou moeilijk?
Ja, ik blijf in Alkmaar slapen en zo omdat ik daar oud en nieuw vier. En dan moet ik weer helemaal naar Amsterdamquote:
Ja, alsof Zhenar met dát soort opmerkingen begonnen is. Uhuh. Uhuh. Ik zou het als ik jou was nog een paar keer in de spiegel gaan zeggen, misschien dat je er uiteindelijk zelf nog in gaat geloven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is in ieder geval te zien dat jij Zhenar grondig hebt bestudeerd
Ja, het was veel leuker hier toen er nog volop discussies over politiek werden gevoerd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Pfffft, gezeik hier ook altijd.
Het zullen de medicijnen geweest zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste kwam niet naar voren in je msn-gesprekjes en mailtjes.
Dus??quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, ik blijf in Alkmaar slapen en zo omdat ik daar oud en nieuw vier. En dan moet ik weer helemaal naar Amsterdam.
Nou, echt duidelijk ben je ook niet, kerel.quote:
Ik heb geen geloof, maar Zhenar komt dicht in de buurt bij een Jezus figuurquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, alsof Zhenar met dát soort opmerkingen begonnen is. Uhuh. Uhuh. Ik zou het als ik jou was nog een paar keer in de spiegel gaan zeggen, misschien dat je er uiteindelijk zelf nog in gaat geloven.
Whehe.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, het was veel leuker hier toen er nog volop discussies over politiek werden gevoerd.
Kutsmoesjes.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Het zullen de medicijnen geweest zijn
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb geen geloof, maar Zhenar komt dicht in de buurt bij een Jezus figuur
Oooh.. dus ik hoef niet perse om 4 uur te zijn? Mag ik ook gewoon 's avonds langskomen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus??
Das hoogstens een half uurtjeJe hebt de hele dag man
Dat krijg je als je een bupatih loslaatquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat een piemelnijd hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |