kijk is bij de hitlijst van 538quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:38 schreef nipeng het volgende:
>Ik ben van mening dat mijn ideeen een reeeler beeld geven van een top 2000 allertijden.
Het is alleen geen top2000 allertijden maar de Radio2 Top2000.
De naam alleen al klinkt veelbelovend. De top 538 van de afgelopen 2 weken?quote:
Ze doen wel net alsof het een top 2000 allertijden is, dus klopt het wel wat ik zeg.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:38 schreef nipeng het volgende:
>Ik ben van mening dat mijn ideeen een reeeler beeld geven van een top 2000 allertijden.
Het is alleen geen top2000 allertijden maar de Radio2 Top2000.
Ik vind gewoon dat ze niet moeten zeuren en sepultura op de keuzelijst moeten zetten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze doen wel net alsof het een top 2000 allertijden is, dus klopt het wel wat ik zeg.![]()
Maw je bent het met me eensquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:43 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ze niet moeten zeuren en sepultura op de keuzelijst moeten zetten.
De top 40 heeft 40 verschillende toch?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De naam alleen al klinkt veelbelovend. De top 538 van de afgelopen 2 weken?![]()
Draaien ze daar überhaupt wel 538 verschillende platen![]()
![]()
Dus een top 538 zal heel moeilijk worden voor de luisteraarsquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
De top 40 heeft 40 verschillende toch?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dus een top 538 zal heel moeilijk worden voor de luisteraars![]()
Ik begrijp je punt in ieder geval.quote:
Heb ik gemist. Zo af en toe zijn de teksten wel leuk maar voor ieder nummer? Weet het niet.quote:Is het nog leuk als de teksten geplaatst worden trouwens? Vanmiddag deed ik dat eventjes, maar toen ik vroeg om wat assistentie hierbij werd het akelig stil.....![]()
Want?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het doet me niet meer zoveel, die Top 2000
Toppertje op 1? Of toch Jan Smit?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Al zal je met alle singles over een jaar een end komen, aangezien het weer minder wisselvallig is dan die lijst
![]()
Vreemd de stream komt hier perfect binnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:47 schreef yvonne het volgende:
Ik heb de radio maar aangezet, via streams was het slecht.
Willeke!
Was vorig jaar ook zo... de 1 deed de tekst, de ander de foto's... topics waren binnen een uur volquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:49 schreef nipeng het volgende:
Heb ik gemist. Zo af en toe zijn de teksten wel leuk maar voor ieder nummer? Weet het niet.
Ik kijk de uurlijsten wel eens door, maar er zit nooit 1 nummer bij waarvoor ik de stream aan zou zetten..quote:
Jane begon ik gisteren te missen bij het eerste nummer van de Catsquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo... de 1 deed de tekst, de ander de foto's... topics waren binnen een uur vol
Jane en Dwerg waren toen ook erg veel aanwezig...
Het IS nog kerst, hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo... de 1 deed de tekst, de ander de foto's... topics waren binnen een uur vol
Jane en Dwerg waren toen ook erg veel aanwezig...
Tja ik vind ook niet dat de lijst beter is geworden.. bij de echte draken zet ik gewoon de radio even uit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kijk de uurlijsten wel eens door, maar er zit nooit 1 nummer bij waarvoor ik de stream aan zou zetten..
Ik kan alle commerciële zenders (Veronica, 538, Sky en noem maar op) wel via WMP11 beluisteren, maar geen enkele stream van de publieke omroep.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:47 schreef nipeng het volgende:
Ik geloof niet dat WMP11 niet backwards compatible is.
Overigens had ik liever een stream gehad waarbij ik niet hoef te kloten met w32codecs.
Mwah hier niet hoor... Kerstboom staat nog wel, maar de ballen in de boom glimmen al niet meer zo als gisterquote:
Ze moeten gewoon geen windows media gebruiken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze lopen wat achter bij omroep.nl...
Ja dat was geweldig vorig jaarquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jane begon ik gisteren te missen bij het eerste nummer van de Cats![]()
Joh, de radio weereens ouderwets aanquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef nipeng het volgende:
[..]
Vreemd de stream komt hier perfect binnen.
Voor mij is het wel leuk om eens een dergelijke selectie aan te horen. Meeste zou ik nooit zelf opzetten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kijk de uurlijsten wel eens door, maar er zit nooit 1 nummer bij waarvoor ik de stream aan zou zetten..
Dat gebruik ik nu dan ook niet...quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:55 schreef nipeng het volgende:
Ze moeten gewoon geen windows media gebruiken.
url?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebruik ik nu dan ook niet...
Qua energie zijn ze nog jong heb ik in juli ervarenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Toen ze nog jong waren, lang, lang geleden![]()
Het eerste, is een test van omroep.nl wat ze (nog niet) aan de grote klok willen hangen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:04 schreef nipeng het volgende:
De stones toen ze nog niet zo slecht waren.
[..]
Aha test urltje of een private feed. No problem.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:18 schreef nipeng het volgende:
Die van Bette vind ik wat zeurderig
De Stones versie trek ik beter.
toen nog wel... tegenwoordig niet meer..quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:20 schreef nipeng het volgende:
Kijk een baard. Een echte man.
Zijn mannelijkheid is er af gescheerdquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
toen nog wel... tegenwoordig niet meer..
In de war met je dildo?quote:
golfer kijkt nu heel verbaasd vanaf de bank (studio sport) waarom ik zo in de lach schietquote:
Eensch!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:26 schreef shmoopy het volgende:
Wmb het beste kerstnummer ooit.
Krijg er nog steeds kippenvel van.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:26 schreef shmoopy het volgende:
In ieder geval een van de betere.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:26 schreef shmoopy het volgende:
Wrijf het maar in.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Krijg er nog steeds kippenvel van.
(met de koptel komt het nog meer binnen vind ik)
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:12 schreef shmoopy het volgende:
Beide kinderen hebben de koptelefoons ingepikt voor de Nintendo DS-en, dus mijn buren doen gezellig mee.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:33 schreef peaceman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk nog maar even bij Hazes.. dat kan jij ook wel waarderen schat ik zo inquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Bintangs
Ik ben er vvanaf nu ook bij als hetmag
Dag meissiequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:55 schreef shmoopy het volgende:
Iedereen nog veel plezier en tot later, ik ga een heeeeeeeeele enge film kijken.
Bambiquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:55 schreef shmoopy het volgende:
Iedereen nog veel plezier en tot later, ik ga een heeeeeeeeele enge film kijken.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
En dat is gewoon de gitarist van Bruce
Ook bij Neil Young...quote:
Preceasmanquote:
Mopoi voornaam, dat welquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef nipeng het volgende:
Wie komt er dan? Een kale met een viool?
Gozert heeft geen baard trouwens.
Is dat niet die vader van die ene van Linda, Roos en Jessica?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef nipeng het volgende:
Wie komt er dan? Een kale met een viool?
Gozert heeft geen baard trouwens.
Ja vooral : 'Kwak Kwak Kwak ik heb de hik' van die eend is legendarisch.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Herman van Veen is een van de beste tekstschrijvers van Nederland (y)
herman van Veen is idd van Linda, Babette van Veenquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is dat niet die vader van die ene van Linda, Roos en Jessica?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:08 schreef nipeng het volgende:
tekst
Maar met twee man minderquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:11 schreef nipeng het volgende:
Ok, ik moet nu echt gaan pitten. Morgen weer om 5:00 am op.
Als Top2000-luisteraar zit je dat snel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:12 schreef nipeng het volgende:
Soms wou ik dat ik ook weer op de nightshift zat.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
bronski beat mannetje toch?
Wat is een newbiedoobiedoo ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat is een Obladi oblada life goes on-BH?
Manic Mondat is mooier geschreven door Princequote:
Met Susan Deyquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Je hoeft niet op Hüsker Dü te wachten, hoor
quote:As I walk along I wonder
What went wrong with our love
A love that was so strong
And as I stow about think of
The things we've done together
While our hearts were young
I'm a walkin' in the rain
Tears are fallin'and feel the pain
Wishin' you were here by me
To end this misery and I wonder
I wa wa wa wonder
Why, why why why why why she ran away
And I wonder where she will stay
My little runaway, a run run run run runaway
I'm walkin' in the rain
Tears are fallin' and I feel the pain
Wishin' you were here by me
To end this misery and I wonder
I wa wa wa wonder
Why, why why why why why she ran away
And I wonder where she will stay
My little runaway, a run run run run runaway
Ik zou maar runawayern nu Bluezzquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Under the sky of dust
A constant wave of tension
On top of broken trust
The lessons that you taught me
I learned were never true
Pre chorus:
Now I find myself in question
They point the finger at me again
Guilty by association
You point the finger at me again
I wanna run away
Never say goodbye
I wanna know the truth
Instead of wondering why
I wanna know the answers
No more lies
I wanna shut the door
And open up my mind
Paper bags and angry voices
Under a sky of dust
Another wave of tension
Has more than filled me up
All my talk of taking action
These words were never true
Pre chorus
Chorus
I’m gonna run away, and never say goodbye
Gonna run away (2x)
I’m gonna run away and never wonder why
Gonna run away (2x)
I’m gonna run away and open up my mind
Gonna run away (4x)
Chorus
I wanna run away and open up my mind (Repeat until end)
Dit is niet de goeie
OMG ik lig dubbel hierDe ene vind ik niet, de andere is fout
quote:
quote:
pc doet hier echt zoquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:55 schreef peaceman het volgende:
Ik had bij The Shoes ook moeite met het vinden van een foto by the way
Alles wat op With The Stars eindigt is sowieso niet de moeite waard.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:57 schreef Ole het volgende:
Zal ik er ranking with the stars voor uitzetten
Brian?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En wie hiervan is het beroemdst geworden?
Hey! laten dat nou de enige 2 zijn die ik hebquote:Op woensdag 27 december 2006 00:03 schreef tong80 het volgende:
De eerste 2 albums van UB40 zijn geweldig maar toen gingen ze een rat in de keuken zoeken.
Oke, antwoord:quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En wie hiervan is het beroemdst geworden?
Lulquote:Op woensdag 27 december 2006 00:06 schreef tong80 het volgende:
Ik heb op Pinkpop nog tomaten gegooid naar Doe Mare.
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:06 schreef tong80 het volgende:
Ik heb op Pinkpop nog tomaten gegooid naar Doe Mare.
Ah natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2006 00:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Oke, antwoord:
meneer links, Albert Hammond
En ik wed dat ze er nog steeds trots op zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Lul
vrienden van me een ei naar Anouk
Nou daar zal hij geen rubber man van gekregen hebben.....quote:Op woensdag 27 december 2006 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog een keer met mijn zus samen slipjes van zeeman gegooid naar Tom Jones![]()
Degene die raak gooide wel denk ikquote:Op woensdag 27 december 2006 00:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
En ik wed dat ze er nog steeds trots op zijn.
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:11 schreef peaceman het volgende:
Nou daar zal hij geen rubber man van gekregen hebben.....
sorryquote:
nog even, dan kun je 'verder dromen'...quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik de nieuwe proberen te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |