Sam + 1quote:Op donderdag 28 december 2006 12:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eraser?

gokje op 2001quote:Op donderdag 28 december 2006 12:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nope, maar wel zelfde jaar als Evolution

ranja +1quote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef ranja het volgende:
Max Schreck
Klaus Kinski
Christopher Lee
Gary Oldman
Bela Lugosi

quote:Op donderdag 28 december 2006 13:53 schreef Sokolsky het volgende:
Hij moet een ring vernietigen?
Ik ga dit goed rekenen... de film vertelt het verhaal van Vlad Dracul, aka Vlad the Impaler, een tiran die de hoofden van z'n slachtoffers op staken prikte en volgens de overlevering letterlijk het bloed van z'n vijanden dronk en zo de basis voor de Dracula verhalen vormt. Met andere woorden: hij speelde Dracula vóór die vampier werd. http://www.imdb.com/title/tt0240793/quote:Op donderdag 28 december 2006 13:50 schreef Doff het volgende:
Dracula was gewoon mens, maar is later Dracula geworden?

Wie is dit en waarmee is deze persoon straks op de Oscars aanwezig?quote:(8.20) -
(6.46) -
(6.10) -
(5.49) -
(5.30) -
(5.20) -
(5.10) -
(4.80) -
(3.34) -

Ik wou eigenlijk zeggen 'de echte' maar dat leek meer op het antwoord voorzeggen.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:00 schreef Sokolsky het volgende:
En waarom is voor Buffy dan de juiste Dracula gecast?

Die was eerst gewoon een blond, onschuldig, lief, schattig meisje. Denk ik dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:00 schreef Sokolsky het volgende:
En waarom is voor Buffy dan de juiste Dracula gecast?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |