California +1quote:Op woensdag 27 december 2006 18:43 schreef California het volgende:
Fernando Rey.

Harry Tuttle, jawel.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef victorinox het volgende:
Brazil?

Dat is goed.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef Patch het volgende:
Three Amigos!

quote:Op woensdag 27 december 2006 21:35 schreef Flitspaal het volgende:
The Bird Cage?

California + 1quote:Op woensdag 27 december 2006 21:42 schreef California het volgende:
Island of Dr. Moreau?

Maar lees je de vraag ook?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:13 schreef Patch het volgende:
Ik zie een Jack Warden, een Dustin Hoffman, een Robert Redford en een Jason Robards

ja, ik geloof dat ik altijd de vragen lees, dit is toch een trivia-topic?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:16 schreef California het volgende:
[..]
Maar lees je de vraag ook?
Titel klopt en Pakula is 1.

Ik lees de vragen af en toe niet goed. Maar deze keer welquote:Op woensdag 27 december 2006 22:18 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, ik geloof dat ik altijd de vragen lees, dit is toch een trivia-topic?

ik had de vraag natuurlijk wel gelezen, wist het antwoord niet, en postte wat ik wel allemaal wist, om anderen te helpen, komt wel vaker voor...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik lees de vragen af en toe niet goed. Maar deze keer wel.

Deze film is echt in zwart/wit en eerderquote:Op woensdag 27 december 2006 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm, die heb ik volgens mij gezien. An Affair to Remember?

Maar je kan wel een naam noemenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan heb ik 'm niet gezien.

quote:Op donderdag 28 december 2006 09:59 schreef RuneRose het volgende:
Australie?

quote:Op donderdag 28 december 2006 10:19 schreef cwk het volgende:
Komt ze niet uit Rusland?

aardrijkskunde was niet mijn sterkste vak, weet ook niet of het land daarbij hoort, zou best kunnen...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:26 schreef cwk het volgende:
Wel oostblok? (ze draagt immers een bontmuts)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |