Ik zet het op mijn ToDo lijstje van user weerstations.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef BeeDee het volgende:
Check deze link eens. Mooie site met een aantal weergerelateerde links en ook P2000.
Maar hij staat reeds in de OP als onderdeel van "weerstations en/of Weersites van Fok!kers" of bedoel je nu iets anders ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zet het op mijn ToDo lijstje van user weerstations.
dat dus!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
lees eens terug
en verander je avatar eens
Staat nu ook in FOK! weerstation (concept) (bijgewerkt)quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef BeeDee het volgende:
Check deze link eens. Mooie site met een aantal weergerelateerde links en ook P2000.
Dat vond ik nou ookquote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef Frutsel het volgende:
belachelijk dat jou links er nog niet in stonden Speedy![]()
Je bent mijn heldquote:
Zekerquote:
Ik heb allang terug gelezen en nee, ik behoud de avatar die mij goed dunkt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
lees eens terug
en verander je avatar eens
Vorige keer was je ook te vroeg met oordelen... dus wacht nou maar afquote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nikky: Hij blijft
KortomWEERFORUM BLIJFT! Nikky
you
Jij weet meer?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vorige keer was je ook te vroeg met oordelen... dus wacht nou maar af
en nu heb je toch een andere.. whehe..quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:29 schreef sanni het volgende:
[..]
Ik heb allang terug gelezen en nee, ik behoud de avatar die mij goed dunkt.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja verdommequote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar maar maarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, maar Speedy stangen is altijd leuk
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja verdommenu is het weer niet goed
![]()
![]()
[..]
Maar maar maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |