Dat was psv thuis hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 03:44 schreef rompompom het volgende:
Ik reken toch wel op revanchegevoelens morgen. Roda uit was eigenlijk het begin van Het Grote Verval in de competitie en na de afgelopen twee wedstrijden hebben ze aardig wat respect terug te winnen van de supporters.
Toen speelde ze tenminste nog een helft goed. En in de Arena van PSV verliezen is sowieso niet echt meer dan normaal...quote:
20.15quote:Op woensdag 27 december 2006 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het uberhaupt flink kut al die wedstrijden opeens.
Het is verdomme geen CL met je wedstrijden om 20:45 op woensdag.... achterlijke zooi.
Ook kutquote:
Gabri is technisch wel ok, maar dus niet clever, geslepen genoeg lijkt het wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:33 schreef twi het volgende:
Maf. Overigens pakt Gabri wat veel kaarten, maar behalve dat vind ik 'm vrij onmisbaar op het middenveld. Zeker als je kijkt wat je er anders neer moet zetten. Punt naar voren met Davids, Sneijder en Gabri lijkt me goed voor de balans, mocht Edgar haalbaar zijn. Dan kan Urby zelfs weer linksback gaan spelen denk ik.
Ach, ik had tot Vitesse hem nog als Hart onder de Riem speler van de week, maar hoe hij die twee goals liet gebeuren was gewoon onvergeeflijk. De eerste is gewoon slecht verdedigd, de tweede kwam hij als een malloot in met een sliding die hij mistte.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:02 schreef Jasza het volgende:
Beetje triest dat iedereen Vermaelen afkraakt, vorig jaar perfect, nu een moeilijke periode kan gebeuren.
FritsBom heeft het over Defoe. Niet over Defourquote:Op woensdag 27 december 2006 11:32 schreef Urquhart het volgende:
....
Steek er nog één op!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:29 schreef FritsBom het volgende:
Hoe een aantal ajacieden je kerst kunnen verpesten....Wat ongelovelijk laks speelden sommigen. Wat mij betreft mag er in de winterstop een strik om Maduro en Sneijder. 20 miljoen vangen en volwassen spelers kopen. En dan niet uit de C-garnituur, als Davids, maar gewoon toppers die willen. COncrete namen?
Chivu, vd Meijde en bijvoorbeeld een speler als Defoe.
Die indruk had ik al, vandaar m'n editquote:Op woensdag 27 december 2006 11:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
FritsBom heeft het over Defoe. Niet over Defour![]()
Bovendien koop je met Defoe weer een 4-4-2 spits, dus als het uberhaupt al haalbaar was, was het daarnaast weer een idiote aankoop.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Steek er nog één op!
Jermain Defoe en Cristian Chivu zijn absoluut niet haalbaar voor Ajax.
Leonardoquote:Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef Sethje het volgende:
Waarom scouten wij geen Mendez, Alex en Farfan....
In Zuid-Amerika is veel te halen, en wij hebben er nop.
Dat is waar, er moet toch wel op jaarbasis een onbekende speler aangetrokken worden die 2 seizoenen erna het niveau aan kan. Op dit moment is de scouting teveel op zoek naar oudere jongers die er gelijk staan. Een Rosales, Rosenberg, in mindere mate Leonardo. Die zijn gewoon al teveel gevormd.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:50 schreef Sethje het volgende:
Wat betreft Chivu/Litmanen klopt. Maar die moet je wel in je selectie hebben. Ik bedoel ; je hebt een groot soutingsapparaat, daar MOET meer uit te halen zijn.
Ach, van die spelers vind ik Mendez geen uitvinding. Een Alex kon alleen gehaald worden m.b.v. Chelsea (willen we dat uberhaupt, opleiden voor noppes?). Farfan is de enige die echt voor jan doedel is gehaald en voor een flinke winst verkocht kan worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef Sethje het volgende:
Waarom scouten wij geen Mendez, Alex en Farfan....
In Zuid-Amerika is veel te halen, en wij hebben er nop.
En Gomez en Salcido dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, van die spelers vind ik Mendez geen uitvinding. Een Alex kon alleen gehaald worden m.b.v. Chelsea (willen we dat uberhaupt, opleiden voor noppes?). Farfan is de enige die echt voor jan doedel is gehaald en voor een flinke winst verkocht kan worden.
Gomes vind ik er ook eentje inderdaad, Salcido is toch niet van het niveau Alex/Gomes/Farfan hoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:57 schreef Vakkie_W het volgende:
En Gomez en Salcido dan?
Waarom zou Cristian Chivu terugkeren naar Ajax, terwijl hij ook naar Barça of Real Madrid kan?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:05 schreef FritsBom het volgende:
Waarom zou Chivu niet haalbaar zijn? Als je een aantal van die mooi-weer-voetballers verkoopt is Chivu best te halen. Persoonlijk wil hij wel, mits er een fatsoenlijk salaris geboden wordt. We moeten eens af van die topspelers-zijn-niet-te-halen-gedachte. Wij zijn een topclub en iedereen is te koop.
Omdat wij dat heel liev vragenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom zou Cristian Chivu terugkeren naar Ajax, terwijl hij ook naar Barça of Real Madrid kan?
Die zit er net een halfjaartje, die moet je nog wel effies geven. Kan ook wel wat worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
Gomes vind ik er ook eentje inderdaad, Salcido is toch niet van het niveau Alex/Gomes/Farfan hoor.
Lach maar, maar dat kan snel omkeren als het 5-0 wordt in de arena.quote:
Dat lijkt me wel meevallen. Heb het idee dat Ajax zich eigen zelf te weinig verdiept in Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:56 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien heeft PSV z'n naam ook mee in dat gebied, door Ronaldo, Romario etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |