leukkk nieuwe pc uitzoekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:46 schreef Fixers het volgende:
Hier is het tijd voor:
-Nieuwe PC uitzoeken voor paps, altijd leuk om andermans geld uit te geven.
-Op adem komen en weer technische vragen stellen (alhier) en beandwoorden (jegens voornoemde paps).
In de categorie anecdotes: het heeft me gister zeker een half uur gekost om uit te leggen dat het gebrek aan een mechanische sluiter veel kortere flitssynchronisaties mogelijk maakt. (óók dat jegens voornoemde paps)![]()
Jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:33 schreef Yoni het volgende:
[....] voor er weer een heel fris, leeg, schoon, fotografisch jaar voor ons ligt![]()
fully agreequote:Op dinsdag 26 december 2006 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
JaEentje waarin ik toch weer meer wil en ga fotograferen
Ik heb net rondgelopen met een 70-200 F2.8L met IS en ik geloof dat ik nu alweer hebberig aan het worden benquote:
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:00 schreef pirke het volgende:
PdeHoog: Doe maar stoer!
* PdeHoog mompelt iets over kerst-gedachtenquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:40 schreef An24 het volgende:
![]()
Wederom op het net van de buren. Ze hebben WEER niet geleverd...volgens mij gaat het ook niet gebeuren. Dus nu weten ze dat ik een claim bij de ga indienen en ze me mij flink pissed hebben gemaakt. Tis dat ik het geld niet heb om naar Amersfoort te reizen, anders had planet/kpn me moeten weg vegen daar. NA DRIE MAANDEN NOG NIETS!!!![]()
![]()
Dusssss....maar verder goede kerst, dat dan weer wel![]()
Same herequote:Op dinsdag 26 december 2006 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEentje waarin ik toch weer meer wil en ga fotograferen
Da's balen. 3 maanden geen internet alquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:40 schreef An24 het volgende:
![]()
Wederom op het net van de buren. Ze hebben WEER niet geleverd...volgens mij gaat het ook niet gebeuren. Dus nu weten ze dat ik een claim bij de ga indienen en ze me mij flink pissed hebben gemaakt. Tis dat ik het geld niet heb om naar Amersfoort te reizen, anders had planet/kpn me moeten weg vegen daar. NA DRIE MAANDEN NOG NIETS!!!![]()
![]()
Dusssss....maar verder goede kerst, dat dan weer wel![]()
Yeahquote:
Dank jequote:
Succesvolle kook-kerst zo te horenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank jeDat hoor ik nou graag van blonde dames
![]()
Familie is net de deur uitTwee succesvolle etentjes zijn weer achter de rug
En nu de restjes van de calorie-rijke voedseldingen weg zien te werken....
Iemand zin in een "Help P. zijn vriezer leeg te maken"-avond![]()
Heb nog hazelnootijs, notenduo en citroensorbet-ijs in de aanbieding
Check, dubbelcheck etc. Met name gister was een groot succesquote:
Flauwquote:En euhhh ik kom niet..ben allang blij als ik mezelf weer toestemming geef om uiterst gezond te eten![]()
Als je nou nog opschiet, dan heb ik nog ijs voor jequote:-edit- zo...nu eerst maar aan het restje monchoutaart van gister zitten![]()
Haha, thanks maar even geen ijs voor mij...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check, dubbelcheck etc. Met name gister was een groot succesKreeg nog cadeautjes van mijn gasten
Echt zo tof
![]()
[..]
FlauwDat hazelnootijs is echt ontzettend goed
[..]
Als je nou nog opschiet, dan heb ik nog ijs voor je![]()
edit: beetje gezellige kerst gehad nogOf niet
Na donderdag ook niet meer voor mijquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, thanks maar even geen ijs voor mij...
quote:Maar ja, de kerst is me reuze meegevallen. Thanks for asking![]()
Tss 't is Canon.... niet de moeite om erachter aan te rennen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yeah![]()
het was helaas te ver naar de parkeerplaats om rubberduck achter me te laten
yupquote:
Jij hebt echt lefquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:52 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tss 't is Canon.... niet de moeite om erachter aan te rennen.![]()
![]()
Die nikonistjes moeten ook maar de camera van pa lenenquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Jij hebt echt lef![]()
Om een Canon 30D met 70-200mm F2.8 IS niet de moeite te noemen.
Ik heb mijn eigen nikon (maar omdat paps er een had is de keus wel makkelijker geweest). Alleen wel jammer dat hij liever budget megazooms koopt ipv van kortere lichtsterke exemplaren.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die nikonistjes moeten ook maar de camera van pa lenenEn pa heeft natuurlijk net niet genoeg geld om een echte cam (Canon uiteraard) te kopen
vervelend zeg, nu ziek worden...toch wel beetje van je vrije dagen kunnen genieten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:36 schreef prupke het volgende:
Alle dieren zijn lief als ze klein zijn![]()
nog steeds ziekjes .... mijn ribbenkast doet pijn en ik heb echt ontzettend veel spieren in mijn lijf waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
![]()
Maar morgen weer lekker werken ...en een beetje bewegen zal mijn lijf goed doen ... hoop ik
en morgen hop mijn camera mee naar mijn poezelige neefje wat me ninda noemt![]()
het scheetje word morgen al weer 2 jaar
weinig gedaan dan in bad liggen , of in de douche en kruiken opwarmen enz...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:46 schreef An24 het volgende:
[..]
vervelend zeg, nu ziek worden...toch wel ebetje van je vrije adgen kunnen genieten?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
weinig gedaan dan in bad liggen , of in de douche en kruiken opwarmen enz...
maar volgend weekend beter
30D isquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:08 schreef Marc H het volgende:
P. Hoe bevalt de 30D?
niet alleen door de mensen met compactcameraatjesquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
30D isEn het is zo leuk om met een 30D met 70-200L op highspeed burst te fotograferen tussen allemaal mensen met compactcameraatjes
Vooral die reacties
went vanzelf wel, maar tot die tijd heb ik er wel lol om
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
30D isEn het is zo leuk om met een 30D met 70-200L op highspeed burst te fotograferen tussen allemaal mensen met compactcameraatjes
Vooral die reacties
![]()
't wordt pas erg als je ergens foto's van hebt gemaakt waar ook een meute met foons heeft gelopen. En daar serieus foto's mee denkt te kunnen maken. Ter plaatse: "Ik heb dat grote ding toch helemaal niet nodig, met mijn telefoon kan ik ook foto's maken" En dan naderhand: "Goh jou foto's zien er veel beter uit.... hoe kan dat nou?"quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]altijd leuk om te zien, steekt er een dikke lens uit tussen al die compacte cameratjes met een kleine lens
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef An24 het volgende:
[..]
niet alleen door de mensen met compactcameraatjesPatsertje
![]()
Ik weet wie het zegt.....quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt.....en ze is zelf ook een tje
JAAAA, die stand heb ik 2 dagen geleden ook ontdekt op mijn 30D, ik moet zeggen ik was zelf ook flink onder de indrukquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vooral die reacties
![]()
Voor zover ik weet wel...en er zit er ook nog 1 op euhh ik dacht de wijnstraat...of bedoel je die?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:47 schreef kwiebuske het volgende:
LOL
vraagje aan An, zit op het pleintje daaro nog steeds dat stripboekenwinkeltje ??
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef pirke het volgende:
[..]
JAAAA, die stand heb ik 2 dagen geleden ook ontdekt op mijn 30D, ik moet zeggen ik was zelf ook flink onder de indruk![]()
![]()
M'n CF kaartje kan 20 mb/s aan, is genoeg hoor voor max kwaliteit jpg, en met 4GB duurt het zelfs nog best lang voordat ie vol isquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Jij ook al
Zo jammer dat je maar 9 foto's in je buffer kan proppen
Misschien toch snellere kaartjes kopen
Ik schiet alles op RAW en dan is die buffer dus wederom te snel volquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:56 schreef pirke het volgende:
[..]
M'n CF kaartje kan 20 mb/s aan, is genoeg hoor voor max kwaliteit jpg, en met 4GB duurt het zelfs nog best lang voordat ie vol is![]()
Tja, je kan altijd 40 mb/s CF kopen, maar persoonlijk vond ik het prijsverschil het niet waard.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik schiet alles op RAW en dan is die buffer dus wederom te snel vol
Klopt, plus dat ik hier al met 5 1GB-kaartjes zitquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef pirke het volgende:
[..]
Tja, je kan altijd 40 mb/s CF kopen, maar persoonlijk vond ik het prijsverschil het niet waard.
plein moet ik zijn morgen evenquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef An24 het volgende:
Voor zover ik weet wel...en er zit er ook nog 1 op euhh ik dacht de wijnstraat...of bedoel je die?
had het ff vanmiddag gevraagd, had ik voor de zekerheid ff langs gelopen, tis 2 minuutjes voor mijquote:Op woensdag 27 december 2006 00:05 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
plein moet ik zijn morgen even
bedankt
anders misschien voor niets gereden
jouweses ook alquote:Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ow Xila, ik heb het opgezocht; in continuous burst kan die kutnikon van mij maar 5 fps, 37 JPEG / 22 RAW frames schieten voordat ie het naar de CFC moet schrijven....
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ow Xila, ik heb het opgezocht; in continuous burst kan die kutnikon van mij maar 5 fps, 37 JPEG / 22 RAW frames schieten voordat ie het naar de CFC moet schrijven....
Is er een rivaliteit dan? ik merk er anders niks van op de nikon foraquote:Op woensdag 27 december 2006 00:14 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Je mag het ook gewoon zeggen hoor dat je die nikon vs canon-rivaliteit niet helemaal ziet zitten
![]()
Tof idee, spullen voor huisje...je eigen kerstuitzetquote:Op woensdag 27 december 2006 00:28 schreef Yoni het volgende:
Wij zouden eigenlijk geen kadootjes doen dit jaar, maar uiteindelijk toch wat kleine dingetjes gedaan. Allemaal spullen voor m'n nieuwe huisje gekregenEn mijn lievelingsluchtje
![]()
Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 00:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof idee, spullen voor huisje...je eigen kerstuitzet![]()
Haha, beetje bizar idd...wordt lange termijn denkenquote:Op woensdag 27 december 2006 00:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
JaAlleen wel raar. Ik heb dus alles ook achtergelaten bij m'n ouders, want hier heb ik er toch niets aan nog. Maar ging dus wel met lege handen naar huis
eej, aanlaten!quote:Op woensdag 27 december 2006 00:49 schreef pirke het volgende:
Hey ik ga de lichten hier weer uitdoen, tot morgen!
Kun jij ook verticaal liggen en horizontaal staan?quote:Op woensdag 27 december 2006 00:52 schreef pirke het volgende:
Als het licht aan is heeft mijn horizontaal liggen minder effect...
Dat heeft laag genoeg gestaan. Alhoewel, de nieuwe lichtinstallatie voor m'n fiets die ik gisteren voor een dumpprijs te pakken kreeg mag ook getest worden 8)quote:
Goejemorgenquote:Op woensdag 27 december 2006 06:02 schreef Ymke het volgende:
Goedemorgen meneer Ivo
Dit werkpaardje is nog wakker , heeft nachtdienstquote:Op woensdag 27 december 2006 06:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Goejemorgen
De werkpaarden zijn al wakker, de luxe paarden slapen nog
Is veel leuker dan dagdienstquote:Op woensdag 27 december 2006 06:07 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dit werkpaardje is nog wakker , heeft nachtdienst![]()
Nou ...... zo tegen de ochtend stort ik altijd inquote:
Idd, zo rond 6-7 uur is berucht.quote:Op woensdag 27 december 2006 06:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou ...... zo tegen de ochtend stort ik altijd in
Zo lekker naar huis![]()
Ben net thuis, zo maar eens gaan slapenquote:Op woensdag 27 december 2006 06:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou ...... zo tegen de ochtend stort ik altijd in
Zo lekker naar huis![]()
Je mag die lens met ingebouwde foto-softener ook wel bij mij achterlaten hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 00:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is er een rivaliteit dan? ik merk er anders niks van op de nikon fora[afbeelding]
ik had die fantastische canon 50mm f/1.0 mee kunnen nemen voor RD.. die staat hier nog-vergeet em elke keer terug te geven aan M3cabrio.
Anders zijn er een heule hoop verplegers en verpleegstersquote:Op woensdag 27 december 2006 08:54 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
vandaag ...........
*snotterd nog na...![]()
Hopen dat alles opgeruimd is thuis voor het weekend... Moeders loopt nu al 2 dagen te snotteren..![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 10:00 schreef freud het volgende:
Je mag die lens met ingebouwde foto-softener ook wel bij mij achterlaten hoor.
Dat hele verhaal komt me bekend voor! Ik heb alleen nog geen mailtje dat mijn bestelling in behandeling is, maar die verwacht ik welquote:Op woensdag 27 december 2006 09:05 schreef Fixers het volgende:
Ook leuk is je DSLR aan een leek geven om even een foto te maken, zodat je zelf ook nog eens op een fatsoenlijke foto staat.
-Leek "Hoe moet het schermpje aan?"
-Ikke "Dat kan niet, dat kan alleen om de foto naderhand te bekijken"
-Leek "Ja maar... hoe moet ik dan een foto maken, 'k zie toch niet wat ik doe dan?![]()
Als ze dan eindelijk door hebben dat ze door de zoeker moeten kijken. Dan gaan ze vragen waar de zoomknop zit en doen ze verontwaardigd dat je "Met zo'n dure camera niet eens automatisch kan inzoomen"
Oeh... op het moment dat ik aan het tikken ben popt er een e-mailtje omhoog met de mededeling dat mijn bestelling in behandeling is en op afwachting van de betaling, die inmiddels ook al binnen is bij ze.Duidelijk doen ze niet als eerst in de ochtend de banken boeken.
Kun je dan niet proberen alvast wat vrije dagen van volgend jaar te gebruiken?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:48 schreef Yoni het volgende:
hoi
Ik wil ook vrij. Er is echt NIEMAND hier! Tis echt compleet uitgestorven. En ik heb dus ook serieus niets te doen
Mjah.. het zijn mijn laatste drie dagen hier en ik word wel geacht e.e.a. af te ronden enzo. Maar er valt niet zoveel af te ronden dusquote:Op woensdag 27 december 2006 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kun je dan niet proberen alvast wat vrije dagen van volgend jaar te gebruiken?
Dag ervoor heen gaan..quote:Op woensdag 27 december 2006 12:04 schreef LekkerApart het volgende:
Heb gratis kaartjes voor dierentuin Emmen op 1 januari
Alleen jammer dat we met de fam. zitten die we een gelukkig niewjaar moeten wensen :S
* Gaat nu proberen oplossing te bedenken *
Ja. Canon heeft haar users hierin tekort gedaan vind ik. hoewel 39 JPEGjes wel fatsoenlijk is, verwacht ik toch dat de echte fotograaf RAW schiet, en dan kunnen er maar 11 RAW achter elkaar geschoten worden. En dan ben je dus na iets meer dan 2 seconden vol. Zonde.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:48 schreef Xilantof het volgende:
@shark: heb je ook even uitgezocht wat de 30D doet dan?
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh trouwens
[..]
Ja. Canon heeft haar users hierin tekort gedaan vind ik. hoewel 39 JPEGjes wel fatsoenlijk is, verwacht ik toch dat de echte fotograaf RAW schiet, en dan kunnen er maar 11 RAW achter elkaar geschoten worden. En dan ben je dus na iets meer dan 2 seconden vol. Zonde.
Nu nog een erkend tandarts om ze te installeren voor weinigquote:Op woensdag 27 december 2006 13:51 schreef freud het volgende:
Jeej
Beugels voor de achtergrondrollen hangen
toppiequote:Op woensdag 27 december 2006 13:51 schreef freud het volgende:
Jeej
Jeej!quote:Op woensdag 27 december 2006 13:51 schreef freud het volgende:
Jeej
Coolquote:Op woensdag 27 december 2006 13:51 schreef freud het volgende:
Jeej
Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 14:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Op de een of andere manier had ik me 3rde kerstdag toch anders voor gesteld![]()
Ik kreeg vlak voor ik wegging vanmorgen ook nog de bevestiging dat mijn bestelling morgen voor 17.00 wordt afgeleverd.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:32 schreef pirke het volgende:
[..]
Dat hele verhaal komt me bekend voor! Ik heb alleen nog geen mailtje dat mijn bestelling in behandeling is, maar die verwacht ik wel
Ik heb ook een bevestiging van een deellevering binnenquote:Op woensdag 27 december 2006 17:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik kreeg vlak voor ik wegging vanmorgen ook nog de bevestiging dat mijn bestelling morgen voor 17.00 wordt afgeleverd.![]()
Jup, Vandaag ook twee kaarten geregeld. In plaats van een van de grote 5 dierentuinen, kozen wij ervoor om juist eens een van de kleinere/minder bekende dierentuinen te gaan, Zoo Parc in overloon.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:58 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
goeien middag allemaal![]()
wat een luie dag zeg..ppff
heb net gratis entree kaartjes van artis binnen. jeej....
(blijdorp was helaas niet meer te krijgen
Oe...daar moet ik ook nog een keer naar toequote:Op woensdag 27 december 2006 19:05 schreef Marc H het volgende:
[..]
Jup, Vandaag ook twee kaarten geregeld. In plaats van een van de grote 5 dierentuinen, kozen wij ervoor om juist eens een van de kleinere/minder bekende dierentuinen te gaan, Zoo Parc in overloon.
Daar zijn nu nog kaarten vrij voor 1 januariquote:Op woensdag 27 december 2006 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...daar moet ik ook nog een keer naar toe
Is een ideequote:Op woensdag 27 december 2006 19:17 schreef Marc H het volgende:
[..]
Daar zijn nu nog kaarten vrij voor 1 januari
Ik vind het een leuke dierentuin, klein en gezellig en op veel plaatsen goed te fotograferen. Voor mij is het dichtbij, dus ik denk dit jaar een abbo te nemen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:05 schreef Marc H het volgende:
[..]
Jup, Vandaag ook twee kaarten geregeld. In plaats van een van de grote 5 dierentuinen, kozen wij ervoor om juist eens een van de kleinere/minder bekende dierentuinen te gaan, Zoo Parc in overloon.
yup is heel leuk daarquote:Op woensdag 27 december 2006 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...daar moet ik ook nog een keer naar toe
Of ze horen een spiegel klappen en vragen gelijk of er een rolletje inzitquote:Op woensdag 27 december 2006 09:05 schreef Fixers het volgende:
Ook leuk is je DSLR aan een leek geven om even een foto te maken, zodat je zelf ook nog eens op een fatsoenlijke foto staat.
-Leek "Hoe moet het schermpje aan?"
-Ikke "Dat kan niet, dat kan alleen om de foto naderhand te bekijken"
-Leek "Ja maar... hoe moet ik dan een foto maken, 'k zie toch niet wat ik doe dan?![]()
Als ze dan eindelijk door hebben dat ze door de zoeker moeten kijken. Dan gaan ze vragen waar de zoomknop zit en doen ze verontwaardigd dat je "Met zo'n dure camera niet eens automatisch kan inzoomen"
Oeh... op het moment dat ik aan het tikken ben popt er een e-mailtje omhoog met de mededeling dat mijn bestelling in behandeling is en op afwachting van de betaling, die inmiddels ook al binnen is bij ze.Duidelijk doen ze niet als eerst in de ochtend de banken boeken.
Dat zijn ze wel gewend zo'n klik-klak geluidje. Dat doen de meeste compactjes ook nadoen en bij sommige telefoon-camera gevallen kan je zelfs kiezen uit meerdere klikgeluidjes die moeten lijken op nepsluiters.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Of ze horen een spiegel klappen en vragen gelijk of er een rolletje inzit![]()
Nee of van die mensen die zeggen ow dat zal wel van een of andere fotografie club zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef pea4fun het volgende:
Of je komt met een groepje FOTters in een dierentuin. Staan daar een paar mensen met camera's bezoekers op de foto te zetten. Hoor je de 1 tegen de ander zeggen..."Die zullen wel geen foto hoeven"
Maar die mensen zijn geheugenkaartjes van 64mb gewend...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Nee of van die mensen die zeggen ow dat zal wel van een of andere fotografie club zijn.
Die maken misschien wel 40 foto's van de welpjes.....
40 / 7 = nog geen 6 foto's per persoon.
Ben bang dat we daar iets over heen zitten![]()
Leuke fotoquote:Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef prupke het volgende:
[..]
yup is heel leuk daar
en zeker tegen etenstijd voor deze schatjes(een kabaal dat die otterkes maken )
[afbeelding]
In Japan zijn die geluidjes dus verplicht, om upskirt foto's in de metro te voorkomen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel gewend zo'n klik-klak geluidje. Dat doen de meeste compactjes ook nadoen en bij sommige telefoon-camera gevallen kan je zelfs kiezen uit meerdere klikgeluidjes die moeten lijken op nepsluiters.![]()
Per seconde zekerquote:Op woensdag 27 december 2006 20:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Nee of van die mensen die zeggen ow dat zal wel van een of andere fotografie club zijn.
Die maken misschien wel 40 foto's van de welpjes.....
40 / 7 = nog geen 6 foto's per persoon.
Overactief met het kloon tool bezig geweest prup?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef prupke het volgende:
[..]
yup is heel leuk daar
en zeker tegen etenstijd voor deze schatjes(een kabaal dat die otterkes maken )
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
kunnen we al stemmen over de nieuwe onderwerpen voor januari![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Overactief met het kloon tool bezig geweest prup?
Niet aan het werk, maar wel onlinequote:Op donderdag 28 december 2006 01:10 schreef Marc H het volgende:
Nog meer mensen aan het werk?
Gezelligquote:Op donderdag 28 december 2006 01:15 schreef Marc H het volgende:
Mag nog tot 6 uur wakker zijn, en dan nog effe in de trein wakker zien te blijven.
Mogguh MarcHquote:Op donderdag 28 december 2006 01:21 schreef Marc H het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
Vanaf 10 uur aanwezig, en een incidentje gehad, wat in vijf minuten op te lossen was.
Over een uurtje begint er online een pokertoernooitje, en ik heb gevulde koeken en lasagna al klaar staan voor de rest van de nacht.
Ehm , gewoon belangstellingquote:
Ahaaa nachtdienstquote:Op donderdag 28 december 2006 02:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehm , gewoon belangstellingMarcH en ik zijn aan t werk
Man , dat is weinig slaap . hup je bed in jijquote:Op donderdag 28 december 2006 02:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ahaaa nachtdienstik moet straks ook weer aan het werk, juist 5 uur de wekker, 6 uur de deur uit, half acht (19:30!) weer thuis
dat zijn behoorlijk lange dagen
Wat is er op de tv dan? Ik moet medicatie gaan uitzettenquote:Op donderdag 28 december 2006 02:52 schreef Marc H het volgende:
Aan het werk is wel een heel groot woord hoor
zit een beetje tv te kijken.
Hoezo werkenquote:Op donderdag 28 december 2006 02:52 schreef Marc H het volgende:
Aan het werk is wel een heel groot woord hoor
zit een beetje tv te kijken.
Yep maar het lukt niet, slapen gaat iig al niet meer lukken dus geen nut om nog naar bed te gaan. Wat ik ga doen is: Drinken en wat te bikken pakken, en gezellig met jullie mee doenquote:Op donderdag 28 december 2006 02:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
Man , dat is weinig slaap . hup je bed in jij
Hoe later de gasten ...quote:Op donderdag 28 december 2006 03:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Feestwat een gezelligheid op deze vroege morgen
wie had dit verwacht
![]()
Ik zit ook al met verbazing te kijken wie er allemaal al wakker zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 03:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Feestwat een gezelligheid op deze vroege morgen
wie had dit verwacht
![]()
Om eerlijk te zijn...ik lag al te slapen, maar werd wakker van 3 sms'sjes die kort achter elkaar kwamen. Alle 3 van jamba, waar ik een keer een ringtone gehaald hadquote:Op donderdag 28 december 2006 03:25 schreef Marc H het volgende:
Ach, krijg je als er een paar "verplicht" internetten moeten
Tuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 03:25 schreef Marc H het volgende:
Ach, krijg je als er een paar "verplicht" internetten moeten
Dus je zoekt Photoshop CS2? Of zow?quote:Op donderdag 28 december 2006 03:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik wil na lange tijd nu overstappen op het gebruik van Photoshop en wil daarvoro de cs2 gaan gebruiken. Lange tijd had ik Photoshop Elements in gebruik en hier voor gekocht. Maar het is tijd voor wat anders, dusss ...Photop cs2.
Daar dit programma ook voor mij te duur is om te kopen, vraag ik mij af of er alternatieven zijn. Goedkope oude versie kopen en dan updaten of toch anders ?
Ik weet het ..torrent is er ook, maar ben nog geen goeie tegengekomen.![]()
quote:
Lekker danquote:Op donderdag 28 december 2006 03:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn...ik lag al te slapen, maar werd wakker van 3 sms'sjes die kort achter elkaar kwamen. Alle 3 van jamba, waar ik een keer een ringtone gehaald had![]()
Dussssss, wakker geworden en niet meer in slaap vallen.![]()
PM is er ook hequote:Op donderdag 28 december 2006 03:30 schreef Marc H het volgende:
* Marc H weet wel een methode om aan photoshop te komen, mag hem alleen niet op het forum neerzetten![]()
Ach is toch gezelligquote:Op donderdag 28 december 2006 03:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zit ook al met verbazing te kijken wie er allemaal al wakker zijn.
Huh?? PMmen dat er een PM is?quote:Op donderdag 28 december 2006 03:31 schreef nikky het volgende:
Zegguh, konden jullie dan niet PMmen dat er een PM is? Magnie he..
Ik hou mij aanbevolen voor een gouden tip ... die binnen kan fladderen via Fok pms of e-mailquote:Op donderdag 28 december 2006 03:30 schreef Marc H het volgende:
* Marc H weet wel een methode om aan photoshop te komen, mag hem alleen niet op het forum neerzetten
Ik zat de FP te lezen en dingetjes in OUD.quote:Op donderdag 28 december 2006 03:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach is toch gezelligtenminste beter dan als je alleen zit te F5'en
![]()
![]()
Yep, Photoshop cs2 zoek ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 03:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dus je zoekt Photoshop CS2? Of zow?Torrent moet alles toch hebben
maar ik zou even in mijn archief moeten kijken,
![]()
[..]idd
![]()
Woehaaaaaaaa...ik had het gelezen, maar de reacties op de Telegraaf site ookquote:Op donderdag 28 december 2006 03:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zat de FP te lezen en dingetjes in OUD..
Wisten jullie dat men in staphorst aankomende zondag met oud en nieuw géén vuurwerk mag worden afgestoken?
Ik ben in staat om erheen te rijden zondag en daar een zooi flinke knallers te laten ontploffen.
En om 0.00 is het natuurlijk geen zondag meer
quote:Op donderdag 28 december 2006 03:36 schreef nikky het volgende:
Zullen we het bespreken van CS2 wie het heeft, wie het wil hebben en waar het te krijgen is etc etc even niet op FOK! bespreken?.
Ja en het klopt niet, want om 00:00 is het geen zondag meer, kortom, allemaal dom gelul van hunquote:Op donderdag 28 december 2006 03:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zat de FP te lezen en dingetjes in OUD..
Wisten jullie dat men in staphorst aankomende zondag met oud en nieuw géén vuurwerk mag worden afgestoken?
Ik ben in staat om erheen te rijden zondag en daar een zooi flinke knallers te laten ontploffen.
En om 0.00 is het natuurlijk geen zondag meer
Ja maar maar maarquote:Op donderdag 28 december 2006 03:36 schreef nikky het volgende:
Zullen we het bespreken van CS2 wie het heeft, wie het wil hebben en waar het te krijgen is etc etc even niet op FOK! bespreken?.
Muziek wat harder? Of maak je dan iedereen wakker?quote:
Doen we toch ook nietquote:Op donderdag 28 december 2006 03:36 schreef nikky het volgende:
Denk niet dat de patienten daar blij mee zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 03:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Muziek wat harder? Of maak je dan iedereen wakker?
Pak even wat te eten, helpt bij mij meestal welquote:
Heb net zuurkool op , dat veroorzaakte mn dip juistquote:Op donderdag 28 december 2006 03:42 schreef Marc H het volgende:
[..]
Pak even wat te eten, helpt bij mij meestal wel
Je begrijpt me wel geloof ik.quote:
Hoe lang moet je nu nog dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 03:41 schreef Ymke het volgende:
[..]
Denk niet dat de patienten daar blij mee zijn![]()
Ik ga maar even op t balkon staan
Ik moet tot half 8quote:Op donderdag 28 december 2006 03:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Je begrijpt me wel geloof ik..
[..]
Hoe lang moet je nu nog dan?
quote:Op donderdag 28 december 2006 03:44 schreef Ymke het volgende:
Beetje feest vieren met de patienten![]()
![]()
![]()
Nou , doe toch maar niet
Dank je , en slaap lekkerquote:Op donderdag 28 december 2006 03:45 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
Succes nog dan met de laatste uurtjes
Ik ga weer proberen te slapen. Misschien dat het nu wel wil.
JIj ook alquote:
Ja iddquote:Op donderdag 28 december 2006 03:56 schreef Marc H het volgende:
achja, snel, makkelijk, en smakelijk
Je bent lekker op dreefquote:Op donderdag 28 december 2006 04:02 schreef Marc H het volgende:
Gelukkig had mijn tv al Ruis-onderdrukking
Word zonder t graagquote:Op donderdag 28 december 2006 04:05 schreef Marc H het volgende:
Ik zei het al, van eten wordt ik wakker![]()
Klaas Ruis?quote:Op donderdag 28 december 2006 03:58 schreef Ymke het volgende:
Ik lees net dat Willem Ruis eigenlijk Klaas heette.
Aan de ene kant wel Ymke, anderzijds door die bolvorming ook weer niet. Ik had hem al zo op een site gezet:-)quote:Op donderdag 28 december 2006 04:31 schreef Ymke het volgende:
Ik zou die tekst eruit laten , als je zegt de spiegel van de ziel wil ik minimaal in het oog kunnen kijken
u got mail ( hotmail adres in je profiel )quote:
Arme Freud..quote:Op donderdag 28 december 2006 09:56 schreef An24 het volgende:
morguh...
Leuke dag vandaag. Mijn model Laura kan er geen genoeg van krijgen...dus gaan we de studio bij FreuD uitproberen. Ben benieuwd![]()
Vast pakken aan de rand met beide handen rechttegenoverelkaar.. en dan een je handen in tegen overgestelde richting draaien.. Je maakt er een in principe een 8-vorm van. Daarna kun je het scherm samenpakken..quote:Op donderdag 28 december 2006 10:49 schreef Fixers het volgende:
De pakket bezorger is langsgeweest en heeft mijn reflectiedinges afgegeven.Ik dat ding natuurlijk heel enthousiast uitpakken, zonder op te letten hoe die opgevouwen zat. Nu krijg ik 'm niet meer ingeklapt
![]()
![]()
![]()
![]()
Kon je dat niet zeggen vóór ik zo'n ding aanschafte?quote:Op donderdag 28 december 2006 10:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vast pakken aan de rand met beide handen rechttegenoverelkaar.. en dan een je handen in tegen overgestelde richting draaien.. Je maakt er een in principe een 8-vorm van. Daarna kun je het scherm samenpakken..
Oefening baart kinderenkunst.En let op je neus...
![]()
![]()
:edit: Wat collega Vliegmans al meldt.![]()
Jouw neus heeft nader kennis gemaakt met je scherm? Blij dat ik een kleintje heb.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kon je dat niet zeggen vóór ik zo'n ding aanschafte?
Had je die niet inkunnen sturen voor bodyscapes??quote:Op donderdag 28 december 2006 04:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
druk druk druk ineens en dat in de vroege ochtend:-)
Ik wou jullie niet onthouden van de volgende foto, 1 van vele die ik de laatste dagen gemaakt heb.
Alleen kaders zijn nog niet mijn ding:-)
[afbeelding]
Een kleine neus? waarmee je dus impliceert dat ik een grote neus hebquote:Op donderdag 28 december 2006 11:30 schreef Fixers het volgende:
[..]
Jouw neus heeft nader kennis gemaakt met je scherm? Blij dat ik een kleintje heb.
Goeiemorgen allemaalquote:Op donderdag 28 december 2006 11:32 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Had je die niet inkunnen sturen voor bodyscapes??
Ik vind het een mooie plaat![]()
Zucht, natuurlijk heb jij een heul grote neusquote:Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een kleine neus? waarmee je dus impliceert dat ik een grote neus hebof een klein scherm?
Hey, u hier? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:05 schreef Shark.Bait het volgende:
oow...gewoon een nieuwe bestellen en dan opletten zou ik zeggen
Thnx, binnen en reactie volgtquote:Op donderdag 28 december 2006 07:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
u got mail ( hotmail adres in je profiel )![]()
lekker slapen gaat
net thuis van Nachtdienst zoals een paar meer
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:44 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zucht, natuurlijk heb jij een heul grote neusWat anders?
![]()
Bij mij lag het ongeval met mijn neus natuurlijk aan mijn korte armen!quote:Ik heb nu dus gewoon een klein schermpje 56cm en ik heb lange armen.![]()
De legende die de ronde ging over "Pea en haar reflectiescherm-VS-neus-ongeluk" had mij al op de hoede gebracht bij aanschaf van mijn scherm.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kon je dat niet zeggen vóór ik zo'n ding aanschafte?
Whehehe...maw, het gebruik van een reflectiescherm is niet zonder gevarenquote:Op donderdag 28 december 2006 11:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De legende die de ronde ging over "Pea en haar reflectiescherm-VS-neus-ongeluk" had mij al op de hoede gebracht bij aanschaf van mijn scherm.
Ik heb zelf nog geen aanvaring gehad met het reflectiescherm..
Ene BloodyLotte wel op de Simpelveld-meetIk wilde haar gezicht uitlichte en sloeg bijna haar lippenstift uit haar vingers terwijl ze zich voor de foto (van Puckzzz) opmaakte.
bijna een rode lippenstiftveeg over haar wang..
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds 2002, zie mijn profielquote:Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
Hey, u hier? Sinds wanneer?
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:47 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat iedereen heel blij was dat Shark terug was en 'm platdrukte van enthousiasme tijdens een meet![]()
Ik ben een beetje teveel met Fok bezig geloof ik![]()
![]()
zo das wel een mooie foto zeg!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 december 2006 04:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
druk druk druk ineens en dat in de vroege ochtend:-)
Ik wou jullie niet onthouden van de volgende foto, 1 van vele die ik de laatste dagen gemaakt heb.
Alleen kaders zijn nog niet mijn ding:-)
[afbeelding]
--> R&Pquote:Op donderdag 28 december 2006 14:47 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat iedereen heel blij was dat Shark terug was en 'm platdrukte van enthousiasme tijdens een meet![]()
Ik ben een beetje teveel met Fok bezig geloof ik![]()
![]()
gefeliquote:Op donderdag 28 december 2006 15:42 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
hallo allemaal.........hier is die dan....mij lief speelgoedje![]()
beetje wazig....maar twas pas m'n eerste foto genomen...
vanuit de spiegel zonder flits...beetje lastig dus...
-Bizzy-Bee- en haar 400D[afbeelding]
Ik wil jou helemaal niet platdrukkenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--> R&P
da's projectie, jij wil me platdrukken. Kijk maar uit. Straks ga je nog posten dat ik een hele grote heb met een bloemetje erop [afbeelding]
Dat blauwe staat je wel Xilantofquote:Op donderdag 28 december 2006 15:18 schreef Xilantof het volgende:
Ik mocht nadat ik wekker werd gelijk helpen met tegelen hier...
Net klaar![]()
Nu weer even op frissen
jamaar dat geeft zo'n raar effect met flits in spiegel enzo...maar ja zal ook nog wel een beetje aan het natrillen zijn geweest..van blijschapquote:Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--> R&P
da's projectie, jij wil me platdrukken. Kijk maar uit. Straks ga je nog posten dat ik een hele grote heb met een bloemetje erop [afbeelding]
[..]
gefeli
er zit een flits op je camera hoor, dus dat moet geen probleem zijn
quote:
haai skaaiquote:
Dag verloren oomquote:
Parijs was leuk en niet leuk. Beetje dubbel. Ik heb ook relatief weinig gefotografeerd, 246 foto's in drie dagenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:29 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Hallo yonien is parijs weer top geweest........
je hebt toch zeker wel een paar leuke foto's voor ons gemaakt he?![]()
Zo hee, feliii met je cam Bizzyyyquote:Op donderdag 28 december 2006 15:42 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
vinden ?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Koudddddddddd...brrrrr.
ff me kop buiten de deur gehad, maar lekker warm was het niet op de maasvlakte. Wel vind je daar soms nog wel eens leuke ronde schijfies.![]()
![]()
Getver zeg,te hopen voor je dat je nog een backup had.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
vinden ?
nix gevonden
schijfje kwijtgeraakt daaro
![]()
backup, wasdaquote:Op donderdag 28 december 2006 17:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Getver zeg,te hopen voor je dat je nog een backup had.![]()
Wel lekker ook, kop koffie dichtbij te halen ... maar nee hoor, bootjes kijken.![]()
Thnx![]()
Is dit wat ze bedoelen met een spiegelreflex camera?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:42 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
*grijns*quote:Op donderdag 28 december 2006 17:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Is dit wat ze bedoelen met een spiegelreflex camera?![]()
Bootjes en kletsen was interessanterquote:Op donderdag 28 december 2006 17:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
backup, wasda
ach bootjes waren interessanter blijkbaar
hebbie da kolenbootje nog gezien wat binnenkwam, ging afmeren bij emo toen
we daar langeskwamen
Wel een fraaie camera heequote:
Wat een leuk model! je foto's mogen er ook wezen natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 18:41 schreef An24 het volgende:
De shoot bij FreuD was leuk! Weer een hoop geleerd.
We maken samen nog vast wel een showcase aan, maar toch ff een voorproefje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn in raw geschoten en volledig onbewerkt....maar ik ben nu al blij![]()
En hier heeft Freud de hele dag tussen gezeten.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:41 schreef An24 het volgende:
De shoot bij FreuD was leuk! Weer een hoop geleerd.
We maken samen nog vast wel een showcase aan, maar toch ff een voorproefje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn in raw geschoten en volledig onbewerkt....maar ik ben nu al blij![]()
Is ze ook..ik moet ook steeds een showcase maken van deze serie:quote:Op donderdag 28 december 2006 19:36 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind het echt een lentemodel...ik zie haar al helemaal in een stralend wit jurkje tussen een grasveld vol madeliefjes huppelen
Ja dat is het.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:36 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind het echt een lentemodel...ik zie haar al helemaal in een stralend wit jurkje tussen een grasveld vol madeliefjes huppelen
Nou dan heb je nog wat showcasejes te maken...Met zo'n leuk model moet het wel goedkomenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Is ze ook..ik moet ook steeds een showcase maken van deze serie:
[afbeelding]
Ik weet het niet, ze heeft gewoon iets..daarnaast vind ze het echt leuk om te doen. Dus een eventuele fotmodellenmeet slaat ze niet over![]()
Zeker weten. Ben blij dat ik zo brutaal ben geweest om haar aan te spreken op haar werk en haar een kaartje te gevenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou dan heb je nog wat showcasejes te maken...Met zo'n leuk model moet het wel goedkomen
Dat moet ik toch ook eens gaan doen...ik heb niet voor niets 250 kaartjes laten drukkenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ben blij dat ik zo brutaal ben geweest om haar aan te spreken op haar werk en haar een kaartje te geven![]()
En dan is jouw voordeel dat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef An24 het volgende:
@ Pea: vond het ook spannend hoor, ik moest twee keer naar de hema voor ik durfde haha
Ik heb een collegaatje nou ja, ergens in de 20 dus niet echt tje, maar die werkt op een ander filiaal. Iedere keer als ik haar zie denk ik, ik moet je vragen, maar nog steeds niet gedaanquote:Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef An24 het volgende:
@ Pea: vond het ook spannend hoor, ik moest twee keer naar de hema voor ik durfde haha
@Xila: Thanks, ik ga eens kijken hoe ver ik kom, de komende 2 dagen
Laura (model) dus zei dat dit voor haar niet zo veel zou uitmaken. Wel vond ze het professioneel dat ik een kaartje gaf en dus de keus aan haar over liet en haar daardoor niet "overviel". Zo kon ze ook haar ouders gerust stellen (De website laten zien etc).quote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
En dan is jouw voordeel dat je een vrouw bent.
Dat is toch makkelijker denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |