abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 26 december 2006 @ 12:33:06 #1
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44748041
[FOT SC] de laatste loodjes van het jaar was de vorige en hier gaan we verder deze laatste dagen van het jaar uitzitten

Nog slechts enkele dagen de tijd om de mooiste foto van dit jaar te maken, voor er weer een heel fris, leeg, schoon, fotografisch jaar voor ons ligt
pi_44748139
jaaaaa de allerlaatste lootjes..

Tijd voor:
- body's poetsen
- lensjes poetsen
- accu's controleren
- cf's clearen
- flitsers een roodknipoogje geven
- archief opschonen
- nieuw fotografisch jaar aanmaken op de server
druk druk druk

En dan het nieuwe jaar vol inflitsen
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_44748241
Hier is het tijd voor:

-Wachten op bestelling (reflectie kitje).
-Verlekkerd kijken naar die 50mm F1.8 (eerst werk vinden).
-Foto's uitzoeken om eens te laten afdrukken.
-Nieuwe PC uitzoeken voor paps, altijd leuk om andermans geld uit te geven.
-Op adem komen en weer technische vragen stellen (alhier) en beandwoorden (jegens voornoemde paps).

In de categorie anecdotes: het heeft me gister zeker een half uur gekost om uit te leggen dat het gebrek aan een mechanische sluiter veel kortere flitssynchronisaties mogelijk maakt. (óók dat jegens voornoemde paps)
pi_44748575

middag allemaal
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:46 schreef Fixers het volgende:
Hier is het tijd voor:

-Nieuwe PC uitzoeken voor paps, altijd leuk om andermans geld uit te geven.
-Op adem komen en weer technische vragen stellen (alhier) en beandwoorden (jegens voornoemde paps).
In de categorie anecdotes: het heeft me gister zeker een half uur gekost om uit te leggen dat het gebrek aan een mechanische sluiter veel kortere flitssynchronisaties mogelijk maakt. (óók dat jegens voornoemde paps)
leukkk nieuwe pc uitzoeken
zorg je wel dattie aan de nieuwste eisen voldoet (jou eisen dus )
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_44748900
Mijn eisen boeien niet zo heelveel... Ik heb mijn eigen lappie met alles wat ik nodig heb. En vooral zonder alles wat ik niet nodig heb (3934845343285473925 'handige' tweak programmatjes die lekker op de achtergrond draaien).

Ik geloog dat het ook tijd is voor de laatste downtime van Fok! dit jaar. De server heeft het er zwaar mee, of iedereen is de kerst zat en zit hier te F5-en.
pi_44748912
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:33 schreef Yoni het volgende:
[....] voor er weer een heel fris, leeg, schoon, fotografisch jaar voor ons ligt
Ja Eentje waarin ik toch weer meer wil en ga fotograferen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_44748953
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:44 schreef PdeHoog het volgende:

fully agree
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_44749076
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:47 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

fully agree
Ik heb net rondgelopen met een 70-200 F2.8L met IS en ik geloof dat ik nu alweer hebberig aan het worden ben Dus die heb ik natuurlijk wel nodig om meer te kunnen fotograferen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_44749130

Door glas met iso 800 en op 2.8
pi_44749139
PdeHoog: Doe maar stoer!
dus
pi_44749210
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:00 schreef pirke het volgende:
PdeHoog: Doe maar stoer!
Ik doe mijn best
pi_44749686

Wederom op het net van de buren. Ze hebben WEER niet geleverd...volgens mij gaat het ook niet gebeuren. Dus nu weten ze dat ik een claim bij de ga indienen en ze me mij flink pissed hebben gemaakt. Tis dat ik het geld niet heb om naar Amersfoort te reizen, anders had planet/kpn me moeten weg vegen daar. NA DRIE MAANDEN NOG NIETS!!!

Dusssss....maar verder goede kerst, dat dan weer wel
pi_44750063
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:40 schreef An24 het volgende:

Wederom op het net van de buren. Ze hebben WEER niet geleverd...volgens mij gaat het ook niet gebeuren. Dus nu weten ze dat ik een claim bij de ga indienen en ze me mij flink pissed hebben gemaakt. Tis dat ik het geld niet heb om naar Amersfoort te reizen, anders had planet/kpn me moeten weg vegen daar. NA DRIE MAANDEN NOG NIETS!!!

* PdeHoog mompelt iets over kerst-gedachten
pi_44750160
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Same here
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  FOK!fotograaf dinsdag 26 december 2006 @ 16:19:55 #15
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_44750171
een voor An!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_44750197
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:40 schreef An24 het volgende:

Da's balen. 3 maanden geen internet al
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:39:40 #17
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44750369

mine mine mine
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_44750404
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
mine mine mine
Yeah het was helaas te ver naar de parkeerplaats om rubberduck achter me te laten
pi_44750768
Eind van de week heb ik weer de kans om m'n camera flink uit te laten. In Polen.
pi_44753064
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
mine mine mine
hij is leuk!
pi_44753093
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:19 schreef Xilantof het volgende:
een voor An!
Thanks xila Ben allang blij dt ik soms ff op de (nog steeds onbekende) buren kan meeliften
pi_44753164
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef An24 het volgende:

[..]

hij is leuk!
Dank je Dat hoor ik nou graag van blonde dames

Familie is net de deur uit Twee succesvolle etentjes zijn weer achter de rug En nu de restjes van de calorie-rijke voedseldingen weg zien te werken....

Iemand zin in een "Help P. zijn vriezer leeg te maken"-avond Heb nog hazelnootijs, notenduo en citroensorbet-ijs in de aanbieding
pi_44753257
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dank je Dat hoor ik nou graag van blonde dames

Familie is net de deur uit Twee succesvolle etentjes zijn weer achter de rug En nu de restjes van de calorie-rijke voedseldingen weg zien te werken....

Iemand zin in een "Help P. zijn vriezer leeg te maken"-avond Heb nog hazelnootijs, notenduo en citroensorbet-ijs in de aanbieding
Succesvolle kook-kerst zo te horen

En euhhh ik kom niet..ben allang blij als ik mezelf weer toestemming geef om uiterst gezond te eten

-edit- zo...nu eerst maar aan het restje monchoutaart van gister zitten
pi_44753282
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Succesvolle kook-kerst zo te horen
Check, dubbelcheck etc. Met name gister was een groot succes Kreeg nog cadeautjes van mijn gasten Echt zo tof
quote:
En euhhh ik kom niet..ben allang blij als ik mezelf weer toestemming geef om uiterst gezond te eten
Flauw Dat hazelnootijs is echt ontzettend goed
quote:
-edit- zo...nu eerst maar aan het restje monchoutaart van gister zitten
Als je nou nog opschiet, dan heb ik nog ijs voor je

edit: beetje gezellige kerst gehad nog Of niet
pi_44753445
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Check, dubbelcheck etc. Met name gister was een groot succes Kreeg nog cadeautjes van mijn gasten Echt zo tof
[..]

Flauw Dat hazelnootijs is echt ontzettend goed
[..]

Als je nou nog opschiet, dan heb ik nog ijs voor je

edit: beetje gezellige kerst gehad nog Of niet
Haha, thanks maar even geen ijs voor mij...

Maar ja, de kerst is me reuze meegevallen. Thanks for asking
pi_44753538
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, thanks maar even geen ijs voor mij...
Na donderdag ook niet meer voor mij Even iemand zien te vinden waar ik het kan dumpen
quote:
Maar ja, de kerst is me reuze meegevallen. Thanks for asking
Mooi zo

Vrijdag maar weer eens kinderdijk met een bezoekje vereren Eens kijken of we molentjes in de mist in zwartwit kunnen maken. Lijkt me wel weer eens een alternatieve benadering van kinderdijk
pi_44753552
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yeah het was helaas te ver naar de parkeerplaats om rubberduck achter me te laten
Tss 't is Canon.... niet de moeite om erachter aan te rennen.
pi_44753761
Hoor ik dat goed, is er ijs over?
dus
pi_44753845
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 21:02 schreef pirke het volgende:
Hoor ik dat goed, is er ijs over?
yup Sterker nog...ik heb ingredienten in huis voor nog een portie hazelnotenijs Dus die ga ik woensdag nog even in elkaar draaien En dan heeft Yoni heel wat ijs weg te werken
  dinsdag 26 december 2006 @ 21:07:27 #30
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44753881
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:52 schreef Fixers het volgende:

[..]

Tss 't is Canon.... niet de moeite om erachter aan te rennen.
Jij hebt echt lef
Om een Canon 30D met 70-200mm F2.8 IS niet de moeite te noemen.
Daar zou ik wel een sprintje voor willen trekken hoor.
Zo in een sprint door het nieuwe jaar in.
Ik denk dat ik me daarna alleen niet meer laat zien in Blijdorp. Dat kunnen ze dan ook meteen om dopen...........
Artis is ook zooooooooooo leuk
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_44754007
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 21:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:

[..]

Jij hebt echt lef
Om een Canon 30D met 70-200mm F2.8 IS niet de moeite te noemen.
Die nikonistjes moeten ook maar de camera van pa lenen En pa heeft natuurlijk net niet genoeg geld om een echte cam (Canon uiteraard) te kopen
pi_44754126

Lief
pi_44754502
Alle dieren zijn lief als ze klein zijn

nog steeds ziekjes .... mijn ribbenkast doet pijn en ik heb echt ontzettend veel spieren in mijn lijf waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
Maar morgen weer lekker werken ...en een beetje bewegen zal mijn lijf goed doen ... hoop ik

en morgen hop mijn camera mee naar mijn poezelige neefje wat me ninda noemt
het scheetje word morgen al weer 2 jaar
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_44754816
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 21:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die nikonistjes moeten ook maar de camera van pa lenen En pa heeft natuurlijk net niet genoeg geld om een echte cam (Canon uiteraard) te kopen
Ik heb mijn eigen nikon (maar omdat paps er een had is de keus wel makkelijker geweest). Alleen wel jammer dat hij liever budget megazooms koopt ipv van kortere lichtsterke exemplaren.
  dinsdag 26 december 2006 @ 22:08:05 #35
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_44755156
Goedeavond allemaal wat een bagger weertje, en het wordt alleen nog maar erger
  FOK!fotograaf dinsdag 26 december 2006 @ 22:08:50 #36
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44755169
* Marc H bladert eens door zijn archief van dit jaar, en vindt eigenlijk dat hij schandalig weinig gefotografeert heeft in het afgelopen jaar.

Fijne lens, die 70-200 IS. Heb er ook wel eens mee gespeeld, vond alleen het prijsverschil te groot met de Sigma 70-200 2.8.

P. Hoe bevalt de 30D?

* Marc H bekijkt het weer, en ziet dat het vrijdag redeljik gaat worden, iemand nog een leuke tip?
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_44756084
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 21:36 schreef prupke het volgende:
Alle dieren zijn lief als ze klein zijn

nog steeds ziekjes .... mijn ribbenkast doet pijn en ik heb echt ontzettend veel spieren in mijn lijf waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
Maar morgen weer lekker werken ...en een beetje bewegen zal mijn lijf goed doen ... hoop ik

en morgen hop mijn camera mee naar mijn poezelige neefje wat me ninda noemt
het scheetje word morgen al weer 2 jaar
vervelend zeg, nu ziek worden...toch wel beetje van je vrije dagen kunnen genieten?
pi_44756113
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:46 schreef An24 het volgende:

[..]

vervelend zeg, nu ziek worden...toch wel ebetje van je vrije adgen kunnen genieten?
weinig gedaan dan in bad liggen , of in de douche en kruiken opwarmen enz...
maar volgend weekend beter
pi_44756128
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef prupke het volgende:

[..]

weinig gedaan dan in bad liggen , of in de douche en kruiken opwarmen enz...
maar volgend weekend beter
komt vast goed
pi_44756148
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:47 schreef An24 het volgende:

[..]

komt vast goed
zeker en vast
pi_44756712
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:08 schreef Marc H het volgende:
P. Hoe bevalt de 30D?
30D is En het is zo leuk om met een 30D met 70-200L op highspeed burst te fotograferen tussen allemaal mensen met compactcameraatjes Vooral die reacties went vanzelf wel, maar tot die tijd heb ik er wel lol om
pi_44756771
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

30D is En het is zo leuk om met een 30D met 70-200L op highspeed burst te fotograferen tussen allemaal mensen met compactcameraatjes Vooral die reacties went vanzelf wel, maar tot die tijd heb ik er wel lol om
niet alleen door de mensen met compactcameraatjes Patsertje
pi_44756819
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Patsertje
Maar leuk is het wel
  dinsdag 26 december 2006 @ 23:19:37 #44
34663 SpeedyGJ
pi_44756868
quote:

[..]

altijd leuk om te zien, steekt er een dikke lens uit tussen al die compacte cameratjes met een kleine lens
pi_44757009
Mwah, 500mm prime met schouderstatief is leuker qua reacties
pi_44757089
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

altijd leuk om te zien, steekt er een dikke lens uit tussen al die compacte cameratjes met een kleine lens
't wordt pas erg als je ergens foto's van hebt gemaakt waar ook een meute met foons heeft gelopen. En daar serieus foto's mee denkt te kunnen maken. Ter plaatse: "Ik heb dat grote ding toch helemaal niet nodig, met mijn telefoon kan ik ook foto's maken" En dan naderhand: "Goh jou foto's zien er veel beter uit.... hoe kan dat nou?"
pi_44757094
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef An24 het volgende:

[..]

niet alleen door de mensen met compactcameraatjes Patsertje
pi_44757344
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:29 schreef kwiebuske het volgende:

[..]
Ik weet wie het zegt..... en ze is zelf ook een tje
pi_44757405
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik weet wie het zegt..... en ze is zelf ook een tje
pi_44757551
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:41 schreef An24 het volgende:

[..]

pi_44757580
LOL

vraagje aan An, zit op het pleintje daaro nog steeds dat stripboekenwinkeltje ??
  FOK!fotograaf dinsdag 26 december 2006 @ 23:51:25 #52
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44757678
Reacties zijn vaak lachen:

Tijdens een meet:
Een man staat met een compactje op de standaard manier (de camera met gestrekte armen voor hem, kijkend op het lcd schermpje) een paar apen te fotograferen. komen er even vier mensen naast hem staan, twee aan iedere kant, allemaal met D-SLR met 70-200 of bigma's erop. hij kijkt plotseling verschrikt links, kijkt even naar zijn eigen camera, kijkt rechts, weet niet hoe snel hij zijn camera moet opbergen, en loopt zonder een foto gemaakt te hebben, weg..
pi_44757737
quote:

[..]

JAAAA, die stand heb ik 2 dagen geleden ook ontdekt op mijn 30D, ik moet zeggen ik was zelf ook flink onder de indruk
dus
pi_44757745
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:47 schreef kwiebuske het volgende:
LOL

vraagje aan An, zit op het pleintje daaro nog steeds dat stripboekenwinkeltje ??
Voor zover ik weet wel...en er zit er ook nog 1 op euhh ik dacht de wijnstraat...of bedoel je die?
pi_44757763
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef pirke het volgende:

[..]

JAAAA, die stand heb ik 2 dagen geleden ook ontdekt op mijn 30D, ik moet zeggen ik was zelf ook flink onder de indruk
Jij ook al Zo jammer dat je maar 9 foto's in je buffer kan proppen Misschien toch snellere kaartjes kopen
pi_44757820
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij ook al Zo jammer dat je maar 9 foto's in je buffer kan proppen Misschien toch snellere kaartjes kopen
M'n CF kaartje kan 20 mb/s aan, is genoeg hoor voor max kwaliteit jpg, en met 4GB duurt het zelfs nog best lang voordat ie vol is
dus
pi_44757855
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:56 schreef pirke het volgende:

[..]

M'n CF kaartje kan 20 mb/s aan, is genoeg hoor voor max kwaliteit jpg, en met 4GB duurt het zelfs nog best lang voordat ie vol is
Ik schiet alles op RAW en dan is die buffer dus wederom te snel vol
pi_44757913
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik schiet alles op RAW en dan is die buffer dus wederom te snel vol
Tja, je kan altijd 40 mb/s CF kopen, maar persoonlijk vond ik het prijsverschil het niet waard.
dus
pi_44757939
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:59 schreef pirke het volgende:

[..]

Tja, je kan altijd 40 mb/s CF kopen, maar persoonlijk vond ik het prijsverschil het niet waard.
Klopt, plus dat ik hier al met 5 1GB-kaartjes zit Vind het wel ff best
pi_44758071
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef An24 het volgende:

Voor zover ik weet wel...en er zit er ook nog 1 op euhh ik dacht de wijnstraat...of bedoel je die?
plein moet ik zijn morgen even
bedankt
anders misschien voor niets gereden
pi_44758135
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:05 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

plein moet ik zijn morgen even
bedankt
anders misschien voor niets gereden
had het ff vanmiddag gevraagd, had ik voor de zekerheid ff langs gelopen, tis 2 minuutjes voor mij

maar ja, ze zijn er dus nog wel!
  woensdag 27 december 2006 @ 00:08:27 #62
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44758153
Ow Xila, ik heb het opgezocht; in continuous burst kan die kutnikon van mij maar 5 fps, 37 JPEG / 22 RAW frames schieten voordat ie het naar de CFC moet schrijven....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 00:09:58 #63
18921 freud
Who's John Galt?
pi_44758196
Hey! Laat ik ook eens een Typisch Vrolijk Partijtje posten hier .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_44758225
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ow Xila, ik heb het opgezocht; in continuous burst kan die kutnikon van mij maar 5 fps, 37 JPEG / 22 RAW frames schieten voordat ie het naar de CFC moet schrijven....
jouweses ook al
pi_44758313
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Je mag het ook gewoon zeggen hoor dat je die nikon vs canon-rivaliteit niet helemaal ziet zitten
pi_44758366
Hmm, even de proef op de som genomen, na 33 foto's zei hij busy, a 3 mb per foto, dus zo'n 100mb. Of het ook zo'n 5 seconde geduurd heeft kan ik niet zeggen, mijn seconde-tel-skill is niet zo heel erg goed haha
dus
  woensdag 27 december 2006 @ 00:18:44 #67
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44758419
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
Je mag het ook gewoon zeggen hoor dat je die nikon vs canon-rivaliteit niet helemaal ziet zitten
Is er een rivaliteit dan? ik merk er anders niks van op de nikon fora

ik had die fantastische canon 50mm f/1.0 mee kunnen nemen voor RD.. die staat hier nog-vergeet em elke keer terug te geven aan M3cabrio .
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 27 december 2006 @ 00:25:04 #68
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44758601
ook weer thuis

Kadootjes zijn leuk
  woensdag 27 december 2006 @ 00:27:12 #69
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_44758660
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:25 schreef Yoni het volgende:
ook weer thuis

Kadootjes zijn leuk
wil ik ook
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 27 december 2006 @ 00:28:50 #70
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44758714
Wij zouden eigenlijk geen kadootjes doen dit jaar, maar uiteindelijk toch wat kleine dingetjes gedaan. Allemaal spullen voor m'n nieuwe huisje gekregen En mijn lievelingsluchtje
pi_44758764
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:28 schreef Yoni het volgende:
Wij zouden eigenlijk geen kadootjes doen dit jaar, maar uiteindelijk toch wat kleine dingetjes gedaan. Allemaal spullen voor m'n nieuwe huisje gekregen En mijn lievelingsluchtje
Tof idee, spullen voor huisje...je eigen kerstuitzet
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 27 december 2006 @ 00:41:48 #72
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44758982
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:30 schreef An24 het volgende:

[..]

Tof idee, spullen voor huisje...je eigen kerstuitzet
Ja Alleen wel raar. Ik heb dus alles ook achtergelaten bij m'n ouders, want hier heb ik er toch niets aan nog. Maar ging dus wel met lege handen naar huis
pi_44759065
Leuk Yoni behalve dat met lege handen naar huis gaan
pi_44759118
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:41 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ja Alleen wel raar. Ik heb dus alles ook achtergelaten bij m'n ouders, want hier heb ik er toch niets aan nog. Maar ging dus wel met lege handen naar huis
Haha, beetje bizar idd...wordt lange termijn denken
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 27 december 2006 @ 00:47:56 #75
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44759120
Naja, m'n luchtje heb ik mee
pi_44759160
Hey ik ga de lichten hier weer uitdoen, tot morgen!
dus
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 00:51:10 #77
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44759185
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:49 schreef pirke het volgende:
Hey ik ga de lichten hier weer uitdoen, tot morgen!
eej, aanlaten!

ik slaap de eerste uren nog niet
pi_44759202
Als het licht aan is heeft mijn horizontaal liggen minder effect...
dus
pi_44759242
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:52 schreef pirke het volgende:
Als het licht aan is heeft mijn horizontaal liggen minder effect...
Kun jij ook verticaal liggen en horizontaal staan?
  woensdag 27 december 2006 @ 02:10:32 #80
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_44760853
zonnebril opzet tegen het scherpe licht wat hier nog aan staat.
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 02:13:28 #81
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44760898
* Marc H draait het licht wat lager
pi_44762388
quote:
Op woensdag 27 december 2006 02:13 schreef Marc H het volgende:
* Marc H draait het licht wat lager
Dat heeft laag genoeg gestaan. Alhoewel, de nieuwe lichtinstallatie voor m'n fiets die ik gisteren voor een dumpprijs te pakken kreeg mag ook getest worden 8)
pi_44762398
Goedemorgen meneer Ivo
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_44762405
quote:
Op woensdag 27 december 2006 06:02 schreef Ymke het volgende:
Goedemorgen meneer Ivo
Goejemorgen
De werkpaarden zijn al wakker, de luxe paarden slapen nog
pi_44762412
quote:
Op woensdag 27 december 2006 06:05 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Goejemorgen
De werkpaarden zijn al wakker, de luxe paarden slapen nog
Dit werkpaardje is nog wakker , heeft nachtdienst
pi_44762460
quote:
Op woensdag 27 december 2006 06:07 schreef Ymke het volgende:

[..]

Dit werkpaardje is nog wakker , heeft nachtdienst
Is veel leuker dan dagdienst
pi_44762464
quote:
Op woensdag 27 december 2006 06:31 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Is veel leuker dan dagdienst
Nou ...... zo tegen de ochtend stort ik altijd in

Zo lekker naar huis
pi_44762514
quote:
Op woensdag 27 december 2006 06:35 schreef Ymke het volgende:

[..]

Zo lekker naar huis
Idd, zo rond 6-7 uur is berucht.
Slaap ze. Ik ga eens naar de baas.
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 07:08:51 #89
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44762515
quote:
Op woensdag 27 december 2006 06:35 schreef Ymke het volgende:

[..]

Zo lekker naar huis
Ben net thuis, zo maar eens gaan slapen
pi_44762592
Puckzzz ik heb de inzendingen voor de dpz wedstrijd net bekeken , maar je gaat daar hoog scoren hoor

Ik zal vannacht even stemmen
pi_44762811
vandaag ...........
*snotterd nog na...

Hopen dat alles opgeruimd is thuis voor het weekend... Moeders loopt nu al 2 dagen te snotteren..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_44762871
Ook leuk is je DSLR aan een leek geven om even een foto te maken, zodat je zelf ook nog eens op een fatsoenlijke foto staat.

-Leek "Hoe moet het schermpje aan?"
-Ikke "Dat kan niet, dat kan alleen om de foto naderhand te bekijken"
-Leek "Ja maar... hoe moet ik dan een foto maken, 'k zie toch niet wat ik doe dan?

Als ze dan eindelijk door hebben dat ze door de zoeker moeten kijken. Dan gaan ze vragen waar de zoomknop zit en doen ze verontwaardigd dat je "Met zo'n dure camera niet eens automatisch kan inzoomen"

Oeh... op het moment dat ik aan het tikken ben popt er een e-mailtje omhoog met de mededeling dat mijn bestelling in behandeling is en op afwachting van de betaling, die inmiddels ook al binnen is bij ze. Duidelijk doen ze niet als eerst in de ochtend de banken boeken.
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 10:00:54 #93
18921 freud
Who's John Galt?
pi_44763287
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:18 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Is er een rivaliteit dan? ik merk er anders niks van op de nikon fora [afbeelding]

ik had die fantastische canon 50mm f/1.0 mee kunnen nemen voor RD.. die staat hier nog-vergeet em elke keer terug te geven aan M3cabrio .
Je mag die lens met ingebouwde foto-softener ook wel bij mij achterlaten hoor .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 10:02:05 #94
18921 freud
Who's John Galt?
pi_44763297
quote:
Op woensdag 27 december 2006 08:54 schreef HMaster-II het volgende:
vandaag ...........
*snotterd nog na...

Hopen dat alles opgeruimd is thuis voor het weekend... Moeders loopt nu al 2 dagen te snotteren..
Anders zijn er een heule hoop verplegers en verpleegsters .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  woensdag 27 december 2006 @ 10:04:47 #95
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44763319
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:00 schreef freud het volgende:
Je mag die lens met ingebouwde foto-softener ook wel bij mij achterlaten hoor .
pi_44763595
quote:
Op woensdag 27 december 2006 09:05 schreef Fixers het volgende:
Ook leuk is je DSLR aan een leek geven om even een foto te maken, zodat je zelf ook nog eens op een fatsoenlijke foto staat.

-Leek "Ja maar... hoe moet ik dan een foto maken, 'k zie toch niet wat ik doe dan?

Als ze dan eindelijk door hebben dat ze door de zoeker moeten kijken. Dan gaan ze vragen waar de zoomknop zit en doen ze verontwaardigd dat je "Met zo'n dure camera niet eens automatisch kan inzoomen"

Oeh... op het moment dat ik aan het tikken ben popt er een e-mailtje omhoog met de mededeling dat mijn bestelling in behandeling is en op afwachting van de betaling, die inmiddels ook al binnen is bij ze. Duidelijk doen ze niet als eerst in de ochtend de banken boeken.
Dat hele verhaal komt me bekend voor! Ik heb alleen nog geen mailtje dat mijn bestelling in behandeling is, maar die verwacht ik wel
dus
pi_44763603
Oja, ook de vraag: en hoeveel digital zoom heeft ie?
dus
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 10:48:20 #98
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_44763786
Goedemorgen!
Leuke verhalen hier allemaal over camera's e.d.
Ik ga zo nog even op pad, even shoppen ofzo!

@shark: heb je ook even uitgezocht wat de 30D doet dan?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_44764344
Iemand ?
dus
pi_44764419
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:23 schreef pirke het volgende:
Iemand ?
lekker

Net uit bedje (ja ben erg ) eerst eten, dan zweten...
pi_44764435
Mogguh Ook weer wakker Straks lekker ff wandelen in Meijendel denk ik
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 27 december 2006 @ 11:48:54 #102
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44764812
hoi

Ik wil ook vrij. Er is echt NIEMAND hier! Tis echt compleet uitgestorven. En ik heb dus ook serieus niets te doen
pi_44764822
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:48 schreef Yoni het volgende:
hoi

Ik wil ook vrij. Er is echt NIEMAND hier! Tis echt compleet uitgestorven. En ik heb dus ook serieus niets te doen
Kun je dan niet proberen alvast wat vrije dagen van volgend jaar te gebruiken?
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 27 december 2006 @ 11:52:28 #104
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44764900
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kun je dan niet proberen alvast wat vrije dagen van volgend jaar te gebruiken?
Mjah.. het zijn mijn laatste drie dagen hier en ik word wel geacht e.e.a. af te ronden enzo. Maar er valt niet zoveel af te ronden dus
pi_44764931
Balen Yoni
pi_44765177
Heb gratis kaartjes voor dierentuin Emmen op 1 januari

Alleen jammer dat we met de fam. zitten die we een gelukkig niewjaar moeten wensen :S
* Gaat nu proberen oplossing te bedenken *
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_44765217
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:04 schreef LekkerApart het volgende:
Heb gratis kaartjes voor dierentuin Emmen op 1 januari

Alleen jammer dat we met de fam. zitten die we een gelukkig niewjaar moeten wensen :S
* Gaat nu proberen oplossing te bedenken *
Dag ervoor heen gaan..
pi_44765247
Heheh, maar dat gaan we dus helemaal niet redden..

En is alleen op 1 januari gratis :S Een onzalige dag zeg om gratis kaartjes weg te geven :S

Misschien Midnight visit bij de opa en oma's en dan door naar dierentuin
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  woensdag 27 december 2006 @ 12:08:19 #109
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44765258
Mogguh trouwens
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:48 schreef Xilantof het volgende:
@shark: heb je ook even uitgezocht wat de 30D doet dan?
Ja. Canon heeft haar users hierin tekort gedaan vind ik. hoewel 39 JPEGjes wel fatsoenlijk is, verwacht ik toch dat de echte fotograaf RAW schiet, en dan kunnen er maar 11 RAW achter elkaar geschoten worden. En dan ben je dus na iets meer dan 2 seconden vol. Zonde.
pi_44765414
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh trouwens
[..]

Ja. Canon heeft haar users hierin tekort gedaan vind ik. hoewel 39 JPEGjes wel fatsoenlijk is, verwacht ik toch dat de echte fotograaf RAW schiet, en dan kunnen er maar 11 RAW achter elkaar geschoten worden. En dan ben je dus na iets meer dan 2 seconden vol. Zonde.
Zo jammer idd
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 13:51:40 #111
18921 freud
Who's John Galt?
pi_44766336
Jeej

Beugels voor de achtergrondrollen hangen
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  woensdag 27 december 2006 @ 13:58:08 #112
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44766505
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:51 schreef freud het volgende:
Jeej

Nu nog een erkend tandarts om ze te installeren voor weinig
pi_44766520
goeien middag allemaal

wat een luie dag zeg..ppff

heb net gratis entree kaartjes van artis binnen. jeej....

(blijdorp was helaas niet meer te krijgen
pi_44766535
quote:
Jeej

toppie
  woensdag 27 december 2006 @ 14:03:06 #115
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_44766618
quote:
Jeej

Jeej!

plafonddozen op de benedenverdieping hangen. inclusief alle electriciteitsdraden naar de wandcontactdozen.
  woensdag 27 december 2006 @ 14:23:49 #116
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_44767108
Iemand nog een glasmodulle over voor in een procurve switch?

Leuk is dat een reserve switch hebben met 2 in plaats van 4 glas aansluitingen....

En natuurlijk heeft HP die zooi weer niet op voorraad in nederland....

Op de een of andere manier had ik me 3rde kerstdag toch anders voor gesteld
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_44767602
quote:
Jeej

Cool Wanneer is de inwijdings-ba-meet
pi_44767617
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Op de een of andere manier had ik me 3rde kerstdag toch anders voor gesteld
Ja Gewoon vrij zeg maar
pi_44767663
Ik zit hier een wasdroger te repareren, waarschijnlijk warmte-element stuk. Vader is nu een nieuwe aan het halen. Thermostaat was ook al stuk, die vervangen, doet ie het nog niet goed...
dus
pi_44768219
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:32 schreef pirke het volgende:

[..]

Dat hele verhaal komt me bekend voor! Ik heb alleen nog geen mailtje dat mijn bestelling in behandeling is, maar die verwacht ik wel
Ik kreeg vlak voor ik wegging vanmorgen ook nog de bevestiging dat mijn bestelling morgen voor 17.00 wordt afgeleverd.
pi_44768964
Ik heb de bevestiging dat ie morgen geleverd wordt ondertussen ook binnen!!
dus
  woensdag 27 december 2006 @ 18:01:13 #122
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44769042
Vergeten we niet te stemmen vandaag voor 22.00 uur.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
pi_44770905
quote:
Op woensdag 27 december 2006 17:31 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik kreeg vlak voor ik wegging vanmorgen ook nog de bevestiging dat mijn bestelling morgen voor 17.00 wordt afgeleverd.
Ik heb ook een bevestiging van een deellevering binnen ook voor morgen 17:00 uur
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 19:05:29 #124
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44770926
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:58 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
goeien middag allemaal

wat een luie dag zeg..ppff

heb net gratis entree kaartjes van artis binnen. jeej....

(blijdorp was helaas niet meer te krijgen
Jup, Vandaag ook twee kaarten geregeld. In plaats van een van de grote 5 dierentuinen, kozen wij ervoor om juist eens een van de kleinere/minder bekende dierentuinen te gaan, Zoo Parc in overloon.
pi_44771262
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:05 schreef Marc H het volgende:

[..]

Jup, Vandaag ook twee kaarten geregeld. In plaats van een van de grote 5 dierentuinen, kozen wij ervoor om juist eens een van de kleinere/minder bekende dierentuinen te gaan, Zoo Parc in overloon.
Oe...daar moet ik ook nog een keer naar toe
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 19:17:09 #126
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44771349
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Daar zijn nu nog kaarten vrij voor 1 januari
pi_44771615
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:17 schreef Marc H het volgende:

[..]

Daar zijn nu nog kaarten vrij voor 1 januari
Is een idee Moet ik alleen Yoni ff zo gek zien te krijgen dat ze meegaat Hoewel het misschien niet zo handig is na zo'n feestje En het is ook weer zo'n 2 uur rijden

Laat maar
  woensdag 27 december 2006 @ 19:41:54 #128
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_44772176
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:05 schreef Marc H het volgende:

[..]

Ik vind het een leuke dierentuin, klein en gezellig en op veel plaatsen goed te fotograferen. Voor mij is het dichtbij, dus ik denk dit jaar een abbo te nemen.
1januari mag ik vrijwillig verplicht naar een familiereunie
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_44772470
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

yup is heel leuk daar
en zeker tegen etenstijd voor deze schatjes (een kabaal dat die otterkes maken )

[ Bericht 2% gewijzigd door prupke op 27-12-2006 20:05:13 ]
pi_44772569
Ik ben nog aan het denken om weer een abbo op de efteling te nemen. Kan je ook leuk foto's maken, en als je toch een abbo hebt maakt het je niet zo uit als het een keer teringdruk is. Ik ben ook vaak geweest dat ik maar twee of drie attracties van binnen heb gezien. Heel ontspannen allemaal, niet rennen van attractie naar attractie maar rustig ergens zitten met een bammetje en foto's maken.

Voorproefje van wat je kan vinden in de wereld vol wonderen kanje hier vinden: http://fixers.livejournal.com/12780.html (ja ik ben te lui om een website te maken, en livejournal werkt prima)
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 20:03:24 #131
73911 ultra_ivo
pi_44772947
quote:
Op woensdag 27 december 2006 09:05 schreef Fixers het volgende:

Of ze horen een spiegel klappen en vragen gelijk of er een rolletje inzit
pi_44773183
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:03 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Of ze horen een spiegel klappen en vragen gelijk of er een rolletje inzit
Dat zijn ze wel gewend zo'n klik-klak geluidje. Dat doen de meeste compactjes ook nadoen en bij sommige telefoon-camera gevallen kan je zelfs kiezen uit meerdere klikgeluidjes die moeten lijken op nepsluiters. Een klassieker die in deze reeks niet mag ontbreken is natuurlijk de twee oog reflex: "Dat is een groot LCD-scherm" en "Maakt die 2 foto's?"
  woensdag 27 december 2006 @ 20:25:11 #133
52657 pea4fun
pi_44773794
Of je komt met een groepje FOTters in een dierentuin. Staan daar een paar mensen met camera's bezoekers op de foto te zetten. Hoor je de 1 tegen de ander zeggen..."Die zullen wel geen foto hoeven"
  woensdag 27 december 2006 @ 20:33:09 #134
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44774146
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef pea4fun het volgende:
Of je komt met een groepje FOTters in een dierentuin. Staan daar een paar mensen met camera's bezoekers op de foto te zetten. Hoor je de 1 tegen de ander zeggen..."Die zullen wel geen foto hoeven"
Nee of van die mensen die zeggen ow dat zal wel van een of andere fotografie club zijn.
Die maken misschien wel 40 foto's van de welpjes.....
40 / 7 = nog geen 6 foto's per persoon.
Ben bang dat we daar iets over heen zitten
pi_44775630
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:

[..]

Nee of van die mensen die zeggen ow dat zal wel van een of andere fotografie club zijn.
Ben bang dat we daar iets over heen zitten
Maar die mensen zijn geheugenkaartjes van 64mb gewend...
dus
  woensdag 27 december 2006 @ 21:09:35 #136
34663 SpeedyGJ
pi_44775686
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef prupke het volgende:

[..]

yup is heel leuk daar
en zeker tegen etenstijd voor deze schatjes (een kabaal dat die otterkes maken )
[afbeelding]
Leuke foto
pi_44775784
Gave compositie en houding van die beestjes! Jammer dat de stenen achter wat overbelicht zijn.
dus
pi_44776666
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat zijn ze wel gewend zo'n klik-klak geluidje. Dat doen de meeste compactjes ook nadoen en bij sommige telefoon-camera gevallen kan je zelfs kiezen uit meerdere klikgeluidjes die moeten lijken op nepsluiters.
In Japan zijn die geluidjes dus verplicht, om upskirt foto's in de metro te voorkomen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 27 december 2006 @ 22:06:24 #139
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44777853
kunnen we al stemmen over de nieuwe onderwerpen voor januari
  FOK!fotograaf woensdag 27 december 2006 @ 22:13:35 #140
73911 ultra_ivo
pi_44778137
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:

[..]

Per seconde zeker
  woensdag 27 december 2006 @ 22:24:48 #141
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44778537
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef prupke het volgende:

[..]

yup is heel leuk daar
[afbeelding]
Overactief met het kloon tool bezig geweest prup?
pi_44779348
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
kunnen we al stemmen over de nieuwe onderwerpen voor januari
pi_44779568
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:24 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Overactief met het kloon tool bezig geweest prup?

het zijn er veel maar ik had ze nog lang niet allemaal op de foto
pi_44782171
Deze jongen gaat weer horizontaal liggen, dit keer met zonnebril want er zullen genoeg mensen zijn die het licht nog aan willen laten
dus
pi_44782608
zei je nou 'bier'?
Mijn DeviantART gallery
,
pi_44783035
*licht dan toch maar uit doet.

Mijn DeviantART gallery
,
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 00:48:35 #147
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44783141
eej aanlaten!

* Marc H doet het licht weer laag aan
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 01:10:59 #148
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44783689
Nog meer mensen aan het werk?
pi_44783767
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:10 schreef Marc H het volgende:
Nog meer mensen aan het werk?
Niet aan het werk, maar wel online Nog wel Morgen spontaan een lange autorit voor de boeg, dus ik ga denk maar afnokken
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 01:15:19 #150
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44783790
Slaapze

Mag nog tot 6 uur wakker zijn, en dan nog effe in de trein wakker zien te blijven.
pi_44783851
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:15 schreef Marc H het volgende:
Mag nog tot 6 uur wakker zijn, en dan nog effe in de trein wakker zien te blijven.
Gezellig Fijn he...nachtdiensten
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 01:21:20 #152
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44783936
Mij hoor je niet klagen.

Vanaf 10 uur aanwezig, en een incidentje gehad, wat in vijf minuten op te lossen was.

Over een uurtje begint er online een pokertoernooitje, en ik heb gevulde koeken en lasagna al klaar staan voor de rest van de nacht.
pi_44784902
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:21 schreef Marc H het volgende:
Mij hoor je niet klagen.

Vanaf 10 uur aanwezig, en een incidentje gehad, wat in vijf minuten op te lossen was.

Over een uurtje begint er online een pokertoernooitje, en ik heb gevulde koeken en lasagna al klaar staan voor de rest van de nacht.
Mogguh MarcH
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 02:43:36 #154
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785377
mogge
  donderdag 28 december 2006 @ 02:45:01 #155
34663 SpeedyGJ
pi_44785413
Speedy , wat is jou excuus om wakker te zijn?
  donderdag 28 december 2006 @ 02:49:34 #157
34663 SpeedyGJ
pi_44785445
quote:
Op donderdag 28 december 2006 02:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kan niet slapen
Hoezo?
Ehm , gewoon belangstelling MarcH en ik zijn aan t werk
  donderdag 28 december 2006 @ 02:51:47 #159
34663 SpeedyGJ
pi_44785455
quote:
Op donderdag 28 december 2006 02:50 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ehm , gewoon belangstelling MarcH en ik zijn aan t werk
Ahaaa nachtdienst ik moet straks ook weer aan het werk, juist 5 uur de wekker, 6 uur de deur uit, half acht (19:30!) weer thuis dat zijn behoorlijk lange dagen
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 02:52:45 #160
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785464
Aan het werk is wel een heel groot woord hoor

zit een beetje tv te kijken.
pi_44785466
quote:
Op donderdag 28 december 2006 02:51 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Ahaaa nachtdienst ik moet straks ook weer aan het werk, juist 5 uur de wekker, 6 uur de deur uit, half acht (19:30!) weer thuis dat zijn behoorlijk lange dagen
Man , dat is weinig slaap . hup je bed in jij
pi_44785474
quote:
Op donderdag 28 december 2006 02:52 schreef Marc H het volgende:

Wat is er op de tv dan? Ik moet medicatie gaan uitzetten
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 02:54:21 #163
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785477
Documentaire op Discovery over de FBI
  donderdag 28 december 2006 @ 02:54:50 #164
34663 SpeedyGJ
pi_44785482
quote:
Op donderdag 28 december 2006 02:52 schreef Marc H het volgende:

Hoezo werken
quote:
Op donderdag 28 december 2006 02:52 schreef Ymke het volgende:

[..]

Man , dat is weinig slaap . hup je bed in jij
Yep maar het lukt niet, slapen gaat iig al niet meer lukken dus geen nut om nog naar bed te gaan. Wat ik ga doen is: Drinken en wat te bikken pakken, en gezellig met jullie mee doen
pi_44785494
Ik ga nu pillen uitzetten straks misschien nog wat tv kijken , ajuus

En Speedy , werk ze zo meteen
  donderdag 28 december 2006 @ 02:56:58 #166
34663 SpeedyGJ
pi_44785500
kijkze

En thnx zal wel lukken, krijg toch een dikke bonus voor terug
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 03:00:33 #167
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44785523
G'nacht
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 03:00:42 #168
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785525
tnx, zal wel lukken

nog 3 uurtjes, en dan twee dagen vrij
  donderdag 28 december 2006 @ 03:15:27 #169
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_44785580
Goeiemorgen allen:-)))))))))))))))))
  donderdag 28 december 2006 @ 03:16:36 #170
34663 SpeedyGJ
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 03:17:04 #171
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785588
Goedenacht
  donderdag 28 december 2006 @ 03:20:17 #172
34663 SpeedyGJ
pi_44785602
Vandaag en morgen nog, en dan kan ik genieten van mijn geld
  donderdag 28 december 2006 @ 03:22:16 #173
118002 PieDobbelJoe
pi_44785610
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen Nikky en PieDobbelJoe
Goeiemorgen Speedyyyyyyy
  donderdag 28 december 2006 @ 03:23:01 #174
34663 SpeedyGJ
pi_44785616
Feest wat een gezelligheid op deze vroege morgen wie had dit verwacht
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 03:25:28 #175
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785628
Ach, krijg je als er een paar "verplicht" internetten moeten
  donderdag 28 december 2006 @ 03:26:39 #176
118002 PieDobbelJoe
pi_44785637
Ik wil na lange tijd nu overstappen op het gebruik van Photoshop en wil daarvoro de cs2 gaan gebruiken. Lange tijd had ik Photoshop Elements in gebruik en hier voor gekocht. Maar het is tijd voor wat anders, dusss ...Photop cs2.
Daar dit programma ook voor mij te duur is om te kopen, vraag ik mij af of er alternatieven zijn. Goedkope oude versie kopen en dan updaten of toch anders ?
Ik weet het ..torrent is er ook, maar ben nog geen goeie tegengekomen.
  donderdag 28 december 2006 @ 03:27:18 #177
118002 PieDobbelJoe
pi_44785638
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe later de gasten ...
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 03:28:37 #178
16000 nikky
pi_44785642
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit ook al met verbazing te kijken wie er allemaal al wakker zijn .
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 28 december 2006 @ 03:28:58 #179
118002 PieDobbelJoe
pi_44785644
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:25 schreef Marc H het volgende:
Om eerlijk te zijn...ik lag al te slapen, maar werd wakker van 3 sms'sjes die kort achter elkaar kwamen. Alle 3 van jamba, waar ik een keer een ringtone gehaald had
Dussssss, wakker geworden en niet meer in slaap vallen.
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 03:30:03 #180
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785650
* Marc H weet wel een methode om aan photoshop te komen, mag hem alleen niet op het forum neerzetten
  donderdag 28 december 2006 @ 03:30:10 #181
34663 SpeedyGJ
pi_44785651
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:25 schreef Marc H het volgende:
Tuurlijk hoezo makkelijk geld verdienen
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik wil na lange tijd nu overstappen op het gebruik van Photoshop en wil daarvoro de cs2 gaan gebruiken. Lange tijd had ik Photoshop Elements in gebruik en hier voor gekocht. Maar het is tijd voor wat anders, dusss ...Photop cs2.
Daar dit programma ook voor mij te duur is om te kopen, vraag ik mij af of er alternatieven zijn. Goedkope oude versie kopen en dan updaten of toch anders ?
Ik weet het ..torrent is er ook, maar ben nog geen goeie tegengekomen.
Dus je zoekt Photoshop CS2? Of zow? Torrent moet alles toch hebben maar ik zou even in mijn archief moeten kijken,
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Hoe later de gasten ...
idd
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 03:30:16 #182
16000 nikky
pi_44785654
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn...ik lag al te slapen, maar werd wakker van 3 sms'sjes die kort achter elkaar kwamen. Alle 3 van jamba, waar ik een keer een ringtone gehaald had
Dussssss, wakker geworden en niet meer in slaap vallen.
Lekker dan
  donderdag 28 december 2006 @ 03:30:23 #183
34663 SpeedyGJ
pi_44785655
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:30 schreef Marc H het volgende:
* Marc H weet wel een methode om aan photoshop te komen, mag hem alleen niet op het forum neerzetten
PM is er ook he
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 03:31:11 #184
16000 nikky
pi_44785657
Zegguh, konden jullie dan niet PMmen dat er een PM is? Magnie he. .

donderdag 28 december 2006 @ 03:31:14 #185
34663 SpeedyGJ
pi_44785659
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:28 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik zit ook al met verbazing te kijken wie er allemaal al wakker zijn .
Ach is toch gezellig tenminste beter dan als je alleen zit te F5'en
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 03:31:35 #186
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785662
er zijn altijd nog nieuwsgroepen
  donderdag 28 december 2006 @ 03:32:14 #187
34663 SpeedyGJ
pi_44785665
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:31 schreef nikky het volgende:
Zegguh, konden jullie dan niet PMmen dat er een PM is? Magnie he. .

Huh?? PMmen dat er een PM is?
Trouwens: Niet iedereen heeft PM geactiveert, dat is wel een nadeel
  donderdag 28 december 2006 @ 03:32:33 #188
118002 PieDobbelJoe
pi_44785667
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:30 schreef Marc H het volgende:
Ik hou mij aanbevolen voor een gouden tip ... die binnen kan fladderen via Fok pms of e-mail
  donderdag 28 december 2006 @ 03:33:07 #189
34663 SpeedyGJ
  donderdag 28 december 2006 @ 03:33:37 #190
118002 PieDobbelJoe
pi_44785674
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:30 schreef nikky het volgende:

[..]

Lekker dan
Yep, balen als een stekker dus. Maar mijn vriendin lag in een deuk
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 03:33:56 #191
16000 nikky
pi_44785675
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:31 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Ach is toch gezellig tenminste beter dan als je alleen zit te F5'en
Ik zat de FP te lezen en dingetjes in OUD. .

Wisten jullie dat men in staphorst aankomende zondag met oud en nieuw géén vuurwerk mag worden afgestoken?
Ik ben in staat om erheen te rijden zondag en daar een zooi flinke knallers te laten ontploffen .

En om 0.00 is het natuurlijk geen zondag meer
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 03:34:31 #192
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785677
LOL
  donderdag 28 december 2006 @ 03:34:46 #193
118002 PieDobbelJoe
pi_44785679
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:30 schreef SpeedyGJ het volgende:

Dus je zoekt Photoshop CS2? Of zow? Torrent moet alles toch hebben maar ik zou even in mijn archief moeten kijken,
[..]

idd
Yep, Photoshop cs2 zoek ik.
  donderdag 28 december 2006 @ 03:35:34 #194
118002 PieDobbelJoe
pi_44785681
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:33 schreef nikky het volgende:

[..]

Wisten jullie dat men in staphorst aankomende zondag met oud en nieuw géén vuurwerk mag worden afgestoken?
Ik ben in staat om erheen te rijden zondag en daar een zooi flinke knallers te laten ontploffen .

Woehaaaaaaaa...ik had het gelezen, maar de reacties op de Telegraaf site ook
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 03:36:01 #195
16000 nikky
pi_44785685
Zullen we het bespreken van CS2 wie het heeft, wie het wil hebben en waar het te krijgen is etc etc even niet op FOK! bespreken? .
  donderdag 28 december 2006 @ 03:36:09 #196
34663 SpeedyGJ
  donderdag 28 december 2006 @ 03:37:08 #197
118002 PieDobbelJoe
pi_44785692
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:36 schreef nikky het volgende:
Zullen we het bespreken van CS2 wie het heeft, wie het wil hebben en waar het te krijgen is etc etc even niet op FOK! bespreken? .
  donderdag 28 december 2006 @ 03:37:28 #198
34663 SpeedyGJ
pi_44785696
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:33 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja en het klopt niet, want om 00:00 is het geen zondag meer, kortom, allemaal dom gelul van hun
quote:
Ja maar maar maar
pi_44785706
Ik heb een dip
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 03:41:08 #200
16000 nikky
pi_44785710
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:40 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een dip
Muziek wat harder? Of maak je dan iedereen wakker?
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 03:41:38 #201
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785712
quote:
Doen we toch ook niet
pi_44785714
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:41 schreef nikky het volgende:

[..]

Muziek wat harder? Of maak je dan iedereen wakker?
Denk niet dat de patienten daar blij mee zijn

Ik ga maar even op t balkon staan
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 03:42:15 #203
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785716
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:40 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een dip
Pak even wat te eten, helpt bij mij meestal wel
pi_44785718
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:42 schreef Marc H het volgende:

[..]

Pak even wat te eten, helpt bij mij meestal wel
Heb net zuurkool op , dat veroorzaakte mn dip juist
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 03:43:13 #205
16000 nikky
pi_44785720
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:41 schreef Marc H het volgende:

[..]

Doen we toch ook niet
Je begrijpt me wel geloof ik. .
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:41 schreef Ymke het volgende:

[..]

Denk niet dat de patienten daar blij mee zijn

Ik ga maar even op t balkon staan
Hoe lang moet je nu nog dan?

Patienten geen zin in een nachtelijk feestje? .
pi_44785723
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:43 schreef nikky het volgende:

[..]

Je begrijpt me wel geloof ik. .
[..]

Hoe lang moet je nu nog dan?
Ik moet tot half 8
pi_44785726
Beetje feest vieren met de patienten

Nou , doe toch maar niet
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 03:45:11 #208
16000 nikky
pi_44785728
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:44 schreef Ymke het volgende:
Beetje feest vieren met de patienten

Nou , doe toch maar niet

Succes nog dan met de laatste uurtjes

Ik ga weer proberen te slapen. Misschien dat het nu wel wil .
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 03:45:53 #209
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785732
Succes
pi_44785733
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:45 schreef nikky het volgende:

[..]

Succes nog dan met de laatste uurtjes

Ik ga weer proberen te slapen. Misschien dat het nu wel wil .
Dank je , en slaap lekker
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 03:50:15 #211
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785744
zo, even aan de lasagna
  donderdag 28 december 2006 @ 03:54:05 #212
34663 SpeedyGJ
pi_44785754
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:50 schreef Marc H het volgende:
zo, even aan de lasagna
JIj ook al ik zo ook
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 03:56:01 #213
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785758
achja, snel, makkelijk, en smakelijk
  donderdag 28 december 2006 @ 03:57:53 #214
34663 SpeedyGJ
pi_44785764
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:56 schreef Marc H het volgende:
achja, snel, makkelijk, en smakelijk
Ja idd en nog lekker ook
pi_44785768
Ik lees net dat Willem Ruis eigenlijk Klaas heette.
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 04:00:28 #216
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785771
willem klaas, nee dat klinkt niet
  donderdag 28 december 2006 @ 04:01:41 #217
34663 SpeedyGJ
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 04:02:38 #218
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785778
Gelukkig had mijn tv al Ruis-onderdrukking
pi_44785783
quote:
Op donderdag 28 december 2006 04:02 schreef Marc H het volgende:
Gelukkig had mijn tv al Ruis-onderdrukking
Je bent lekker op dreef
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 04:05:13 #220
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_44785786
Ik zei het al, van eten word ik wakker

[ Bericht 3% gewijzigd door Marc H op 28-12-2006 04:07:09 (Fixed!) ]
pi_44785788
quote:
Op donderdag 28 december 2006 04:05 schreef Marc H het volgende:
Ik zei het al, van eten wordt ik wakker
Word zonder t graag
  donderdag 28 december 2006 @ 04:12:33 #222
34663 SpeedyGJ
  donderdag 28 december 2006 @ 04:26:57 #223
118002 PieDobbelJoe
pi_44785824
druk druk druk ineens en dat in de vroege ochtend:-)

Ik wou jullie niet onthouden van de volgende foto, 1 van vele die ik de laatste dagen gemaakt heb.
Alleen kaders zijn nog niet mijn ding:-)

donderdag 28 december 2006 @ 04:28:04 #224
118002 PieDobbelJoe
pi_44785828
quote:
Op donderdag 28 december 2006 03:58 schreef Ymke het volgende:
Ik lees net dat Willem Ruis eigenlijk Klaas heette.
Klaas Ruis?
pi_44785839
Ik zou die tekst eruit laten , als je zegt de spiegel van de ziel wil ik minimaal in het oog kunnen kijken
  donderdag 28 december 2006 @ 04:35:35 #226
118002 PieDobbelJoe
pi_44785843
quote:
Op donderdag 28 december 2006 04:31 schreef Ymke het volgende:
Ik zou die tekst eruit laten , als je zegt de spiegel van de ziel wil ik minimaal in het oog kunnen kijken
Aan de ene kant wel Ymke, anderzijds door die bolvorming ook weer niet. Ik had hem al zo op een site gezet:-)
Alleen ...kaders, dat was ik niet gewend te maken. Ikw as altijd alleen maar bezig foto's zo te plaatsen, hier hebben ze me zo gek gekregen ook wat verder te kijken met die foto's en dus te bewerken.:-)
  donderdag 28 december 2006 @ 04:53:38 #227
34663 SpeedyGJ
pi_44786075
quote:
Op donderdag 28 december 2006 04:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]
u got mail ( hotmail adres in je profiel )

lekker slapen gaat
net thuis van Nachtdienst zoals een paar meer
pi_44786120
Ben ook net binnen , slaap lekker
  donderdag 28 december 2006 @ 09:11:44 #230
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44786519
Ik was het niet!
Ik was het niet!
Ik ben immers niet gebanned

FOK! wordt niet verkocht aan GeenStijl
pi_44786692
Moggg allen die overdag wakker horen te zijn
En slaapze voor de nachtploeg

@Sharkie... TIs toch wat met die Gebande users wraak gevoelens ofzo
pi_44786699
gnfl

maar je had het kunnen zijn
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 28 december 2006 @ 09:34:29 #233
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44786742

Echt niet!

ik ben een onverschillige user, geen betrokken moderator
  donderdag 28 december 2006 @ 09:50:07 #234
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_44786871
LOL

Tijd voor

Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_44786950
morguh...

Leuke dag vandaag. Mijn model Laura kan er geen genoeg van krijgen...dus gaan we de studio bij FreuD uitproberen. Ben benieuwd
pi_44787149
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:56 schreef An24 het volgende:
morguh...

Leuke dag vandaag. Mijn model Laura kan er geen genoeg van krijgen...dus gaan we de studio bij FreuD uitproberen. Ben benieuwd
Arme Freud..
Weer 2 van die giebelmeiden over de vloer en dan ook nog eentje die foto's gaat maken..
pi_44787305
Ik heb ook erg met hem te doen.... weet je wat, laat ik hem van zijn zware last verlossen, stuur die meiden maar mijn kant op
dus
pi_44787465
De pakket bezorger is langsgeweest en heeft mijn reflectiedinges afgegeven. Ik dat ding natuurlijk heel enthousiast uitpakken, zonder op te letten hoe die opgevouwen zat. Nu krijg ik 'm niet meer ingeklapt
pi_44787597
reflectiedinges opvouwen: pak m vast als een stuur, draai je handen tegen elkaar in.

Ja, het lijkt of je m kapot draait, maar dat is niet zo

disclaimer: Vliegvrager stelt zich niet aansprakelijk blablabla
Mijn DeviantART gallery
,
pi_44787624
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:49 schreef Fixers het volgende:
De pakket bezorger is langsgeweest en heeft mijn reflectiedinges afgegeven. Ik dat ding natuurlijk heel enthousiast uitpakken, zonder op te letten hoe die opgevouwen zat. Nu krijg ik 'm niet meer ingeklapt
Vast pakken aan de rand met beide handen rechttegenoverelkaar.. en dan een je handen in tegen overgestelde richting draaien.. Je maakt er een in principe een 8-vorm van. Daarna kun je het scherm samenpakken..

Oefening baart kinderenkunst. En let op je neus...

:edit: Wat collega Vliegmans al meldt.
pi_44787632
Ik had het net zelf al uitgevonden. gewoon handen aan weerszijden en dan tegenelkaar indraaien, dan klapt ie vanzelf in. Ik zat veel te moeilijk te denken eerst.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:05:29 #242
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44787726
oow...gewoon een nieuwe bestellen en dan opletten zou ik zeggen
  donderdag 28 december 2006 @ 11:16:39 #243
52657 pea4fun
pi_44787885
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:58 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Vast pakken aan de rand met beide handen rechttegenoverelkaar.. en dan een je handen in tegen overgestelde richting draaien.. Je maakt er een in principe een 8-vorm van. Daarna kun je het scherm samenpakken..

Oefening baart kinderenkunst. En let op je neus...

:edit: Wat collega Vliegmans al meldt.
Kon je dat niet zeggen vóór ik zo'n ding aanschafte?
pi_44788109
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jouw neus heeft nader kennis gemaakt met je scherm? Blij dat ik een kleintje heb.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:32:16 #245
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44788134
quote:
Op donderdag 28 december 2006 04:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:

Ik wou jullie niet onthouden van de volgende foto, 1 van vele die ik de laatste dagen gemaakt heb.

[afbeelding]
Had je die niet inkunnen sturen voor bodyscapes??
Ik vind het een mooie plaat
  donderdag 28 december 2006 @ 11:36:48 #246
52657 pea4fun
pi_44788226
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:30 schreef Fixers het volgende:

[..]

Jouw neus heeft nader kennis gemaakt met je scherm? Blij dat ik een kleintje heb.
Een kleine neus? waarmee je dus impliceert dat ik een grote neus heb of een klein scherm?
  donderdag 28 december 2006 @ 11:43:06 #247
118002 PieDobbelJoe
pi_44788353
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:32 schreef robbedoeseos300d het volgende:

[..]

Had je die niet inkunnen sturen voor bodyscapes??
Ik vind het een mooie plaat
Goeiemorgen allemaal

Wat zal en kan ik zeggen In ieder geval...dank je

Ik had gister pas gezien dat ik te laat was, want ook ik wou hem daar voor heen sturen. Gewoon vette pech dus, dan maar geen jackpot.
pi_44788371
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:36 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Een kleine neus? waarmee je dus impliceert dat ik een grote neus heb of een klein scherm?
Zucht, natuurlijk heb jij een heul grote neus Wat anders?

Ik heb nu dus gewoon een klein schermpje 56cm en ik heb lange armen.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:51:51 #249
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_44788552
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:05 schreef Shark.Bait het volgende:
oow...gewoon een nieuwe bestellen en dan opletten zou ik zeggen
Hey, u hier? Sinds wanneer?
Life is what you make it.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:52:47 #250
118002 PieDobbelJoe
pi_44788587
quote:
Op donderdag 28 december 2006 07:34 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

u got mail ( hotmail adres in je profiel )

lekker slapen gaat
net thuis van Nachtdienst zoals een paar meer
Thnx, binnen en reactie volgt

@ Speedy Tis goed met je, mij uit de slaap houden ... 05:30 uur me bed weer gezien
  donderdag 28 december 2006 @ 11:52:55 #251
52657 pea4fun
pi_44788593
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:44 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zucht, natuurlijk heb jij een heul grote neus Wat anders?
quote:
Ik heb nu dus gewoon een klein schermpje 56cm en ik heb lange armen.
Bij mij lag het ongeval met mijn neus natuurlijk aan mijn korte armen!
pi_44788644
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:16 schreef pea4fun het volgende:

[..]

De legende die de ronde ging over "Pea en haar reflectiescherm-VS-neus-ongeluk" had mij al op de hoede gebracht bij aanschaf van mijn scherm.
Ik heb zelf nog geen aanvaring gehad met het reflectiescherm..

Ene BloodyLotte wel op de Simpelveld-meet Ik wilde haar gezicht uitlichte en sloeg bijna haar lippenstift uit haar vingers terwijl ze zich voor de foto (van Puckzzz) opmaakte. bijna een rode lippenstiftveeg over haar wang..
  donderdag 28 december 2006 @ 12:11:46 #253
52657 pea4fun
pi_44789020
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:55 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

De legende die de ronde ging over "Pea en haar reflectiescherm-VS-neus-ongeluk" had mij al op de hoede gebracht bij aanschaf van mijn scherm.
Ik heb zelf nog geen aanvaring gehad met het reflectiescherm..

Ene BloodyLotte wel op de Simpelveld-meet Ik wilde haar gezicht uitlichte en sloeg bijna haar lippenstift uit haar vingers terwijl ze zich voor de foto (van Puckzzz) opmaakte. bijna een rode lippenstiftveeg over haar wang..
Whehehe...maw, het gebruik van een reflectiescherm is niet zonder gevaren

en nu ga ik mezelf uit de lui-modus halen en eens wat nuttigs doen
  donderdag 28 december 2006 @ 12:20:59 #254
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44789220
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
Hey, u hier? Sinds wanneer?
Sinds 2002, zie mijn profiel niet op de postaantallen letten, da's niet belangrijk

Sunchaser opende een kerstgratie topic, en ineens kwam er dit bericht...
  donderdag 28 december 2006 @ 12:43:11 #255
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_44789744
Ah, wat een degelijke kerstactie.
Welkom terug
Life is what you make it.
  donderdag 28 december 2006 @ 13:11:31 #256
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44790457
tx
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 28 december 2006 @ 14:47:04 #257
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44793813
Ik heb vannacht gedroomd dat iedereen heel blij was dat Shark terug was en 'm platdrukte van enthousiasme tijdens een meet

Ik ben een beetje teveel met Fok bezig geloof ik
pi_44793938
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:47 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat iedereen heel blij was dat Shark terug was en 'm platdrukte van enthousiasme tijdens een meet

Je brengt ons wel op ideeen, Shark platdrukken...
dus
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 15:18:08 #259
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_44794732
Ik mocht nadat ik wekker werd gelijk helpen met tegelen hier...
Net klaar
Nu weer even op frissen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_44795356
quote:
Op donderdag 28 december 2006 04:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[afbeelding]
zo das wel een mooie foto zeg!!!!!!!!!!!
pi_44795522
hallo allemaal.........hier is die dan....mij lief speelgoedje
beetje wazig....maar twas pas m'n eerste foto genomen...
vanuit de spiegel zonder flits...beetje lastig dus...

-Bizzy-Bee- en haar 400D
  donderdag 28 december 2006 @ 15:43:02 #262
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44795547
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:47 schreef Yoni het volgende:

--> R&P

da's projectie, jij wil me platdrukken. Kijk maar uit. Straks ga je nog posten dat ik een hele grote heb met een bloemetje erop
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:42 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:

-Bizzy-Bee- en haar 400D [afbeelding]
gefeli

er zit een flits op je camera hoor, dus dat moet geen probleem zijn

[ Bericht 35% gewijzigd door Shark.Bait op 28-12-2006 15:50:47 ]
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 28 december 2006 @ 15:51:42 #263
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44795844
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

--> R&P

da's projectie, jij wil me platdrukken. Kijk maar uit. Straks ga je nog posten dat ik een hele grote heb met een bloemetje erop [afbeelding]
Ik wil jou helemaal niet platdrukken
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2006 @ 15:55:21 #264
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_44795970
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:18 schreef Xilantof het volgende:
Ik mocht nadat ik wekker werd gelijk helpen met tegelen hier...
Net klaar
Nu weer even op frissen
Dat blauwe staat je wel Xilantof
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_44796022
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

--> R&P

da's projectie, jij wil me platdrukken. Kijk maar uit. Straks ga je nog posten dat ik een hele grote heb met een bloemetje erop [afbeelding]
[..]

gefeli

er zit een flits op je camera hoor, dus dat moet geen probleem zijn
jamaar dat geeft zo'n raar effect met flits in spiegel enzo...maar ja zal ook nog wel een beetje aan het natrillen zijn geweest..van blijschap
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 16:02:36 #266
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_44796219
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dankje!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 28 december 2006 @ 16:07:25 #267
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_44796387
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:51 schreef Yoni het volgende:
Ik wil jou helemaal niet platdrukken
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef Skaai het volgende:
haai skaai
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2006 @ 16:23:38 #268
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_44796939
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef Shark.Bait het volgende:
haai skaai
Dag verloren oom
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 28 december 2006 @ 16:24:28 #269
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44796972
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

[afbeelding]
Daar moet je juist toch níet om huilen! Wil je platgedrukt worden dan
pi_44797120
Hallo yoni en is parijs weer top geweest........
je hebt toch zeker wel een paar leuke foto's voor ons gemaakt he?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 28 december 2006 @ 16:33:42 #271
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44797256
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:29 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Hallo yoni en is parijs weer top geweest........
je hebt toch zeker wel een paar leuke foto's voor ons gemaakt he?
Parijs was leuk en niet leuk. Beetje dubbel. Ik heb ook relatief weinig gefotografeerd, 246 foto's in drie dagen

Moet nog uitzoeken enzo, maar er zit wel wat bij. Alleen niet zo heel veel, licht was echt kut en ik was ook niet altijd echt in de stemming dus
  donderdag 28 december 2006 @ 16:52:08 #272
118002 PieDobbelJoe
pi_44797738
quote:

Zo hee, feliii met je cam Bizzyyy
  donderdag 28 december 2006 @ 16:53:55 #273
118002 PieDobbelJoe
pi_44797786
Koudddddddddd...brrrrr.

ff me kop buiten de deur gehad, maar lekker warm was het niet op de maasvlakte. Wel vind je daar soms nog wel eens leuke ronde schijfies.
pi_44798574
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Koudddddddddd...brrrrr.

ff me kop buiten de deur gehad, maar lekker warm was het niet op de maasvlakte. Wel vind je daar soms nog wel eens leuke ronde schijfies.
vinden ?
nix gevonden
schijfje kwijtgeraakt daaro

donderdag 28 december 2006 @ 17:31:06 #275
118002 PieDobbelJoe
pi_44798912
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:21 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

vinden ?
nix gevonden
schijfje kwijtgeraakt daaro

Getver zeg,te hopen voor je dat je nog een backup had.

Wel lekker ook, kop koffie dichtbij te halen ... maar nee hoor, bootjes kijken.

Thnx
pi_44798967
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:

Getver zeg,te hopen voor je dat je nog een backup had.

Wel lekker ook, kop koffie dichtbij te halen ... maar nee hoor, bootjes kijken.

Thnx
backup, wasda

ach bootjes waren interessanter blijkbaar

hebbie da kolenbootje nog gezien wat binnenkwam, ging afmeren bij emo toen
we daar langeskwamen
pi_44799022
Vandaag m'n laatste werkdag voor de vakantie gehad. Tot in het nieuwe jaar heb ik vrij
pi_44799321
mooi zo ivo

nog 1 naggie ( vanaaf )
en dan ook pas weer in het nieuwe jaar
pi_44799364
Nieuwe PC van paps is inmiddels aangesloten en de monitor(dezelfde ouwe) is nu middels een DVI kabel aangesloten ipv met een ouwe vertrouwde VGA. Hij heeft het idee dat zijn beeld nu revolutionair beter is geworden. Volgens mij valt dat wel mee, of ligt dat aan de gamma instellingen van de video kaart.
  donderdag 28 december 2006 @ 17:47:15 #280
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44799388
quote:

Is dit wat ze bedoelen met een spiegelreflex camera?
pi_44799734
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:

Is dit wat ze bedoelen met een spiegelreflex camera?
*grijns*
pi_44799952
Hoi
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 28 december 2006 @ 18:10:22 #283
118002 PieDobbelJoe
pi_44799994
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:33 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

backup, wasda

ach bootjes waren interessanter blijkbaar

hebbie da kolenbootje nog gezien wat binnenkwam, ging afmeren bij emo toen
we daar langeskwamen
Bootjes en kletsen was interessanter

Nee, heb ik niet meer gezien, wel de verlichting her en der ...wat mij bijna deed besluiten te stoppen
Ook de Callandbrug leek steeds verder in nevel te verdwijnen,maarwas nog neit fraai genoeg.

Je boog snel af, zag ik te laat
  donderdag 28 december 2006 @ 18:12:13 #284
118002 PieDobbelJoe
pi_44800058
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:01 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

*grijns*
Wel een fraaie camera hee

Maar, ik als Canon gebruiker had vandaag een camera in mijn handen, die echt wel lekker aanvoelde.
pi_44800833
De shoot bij FreuD was leuk! Weer een hoop geleerd.

We maken samen nog vast wel een showcase aan, maar toch ff een voorproefje:

Ze zijn in raw geschoten en volledig onbewerkt....maar ik ben nu al blij
  donderdag 28 december 2006 @ 19:21:05 #286
52657 pea4fun
pi_44802074
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:41 schreef An24 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat een leuk model! je foto's mogen er ook wezen natuurlijk
  donderdag 28 december 2006 @ 19:23:55 #287
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44802188
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:41 schreef An24 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

En hier heeft Freud de hele dag tussen gezeten.
Arme jongen

Maar idd een leuk spontaan model en leuke platen.

Dat zou ik ook wel eens willen. Iemand die eens nuttige tips geeft bij model fotografie.
pi_44802266
Inderdaad een leuk model An!
Woeiii - Blog
pi_44802609
Dankjulliewel
  donderdag 28 december 2006 @ 19:36:28 #290
52657 pea4fun
pi_44802664
Ik vind het echt een lentemodel...ik zie haar al helemaal in een stralend wit jurkje tussen een grasveld vol madeliefjes huppelen
pi_44802883
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:36 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind het echt een lentemodel...ik zie haar al helemaal in een stralend wit jurkje tussen een grasveld vol madeliefjes huppelen
Is ze ook..ik moet ook steeds een showcase maken van deze serie:

Ik weet het niet, ze heeft gewoon iets..daarnaast vind ze het echt leuk om te doen. Dus een eventuele fotmodellenmeet slaat ze niet over
  donderdag 28 december 2006 @ 19:43:41 #292
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44802902
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:36 schreef pea4fun het volgende:
Ja dat is het.
Ze brengt een lente gevoel bij je.
  donderdag 28 december 2006 @ 19:47:29 #293
52657 pea4fun
pi_44803032
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Is ze ook..ik moet ook steeds een showcase maken van deze serie:

[afbeelding]

Ik weet het niet, ze heeft gewoon iets..daarnaast vind ze het echt leuk om te doen. Dus een eventuele fotmodellenmeet slaat ze niet over
Nou dan heb je nog wat showcasejes te maken...Met zo'n leuk model moet het wel goedkomen
pi_44803159
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:47 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Nou dan heb je nog wat showcasejes te maken...Met zo'n leuk model moet het wel goedkomen
Zeker weten. Ben blij dat ik zo brutaal ben geweest om haar aan te spreken op haar werk en haar een kaartje te geven
  donderdag 28 december 2006 @ 19:52:40 #295
52657 pea4fun
pi_44803209
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:50 schreef An24 het volgende:

[..]

Zeker weten. Ben blij dat ik zo brutaal ben geweest om haar aan te spreken op haar werk en haar een kaartje te geven
Dat moet ik toch ook eens gaan doen...ik heb niet voor niets 250 kaartjes laten drukken
  FOK!fotograaf donderdag 28 december 2006 @ 19:55:46 #296
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_44803341
Inderdaad erg leuk model An!
En die fotos zie ik ook wel zitten!
Be benieuwd naar de rest!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_44803483
@ Pea: vond het ook spannend hoor, ik moest twee keer naar de hema voor ik durfde haha

@Xila: Thanks, ik ga eens kijken hoe ver ik kom, de komende 2 dagen
  donderdag 28 december 2006 @ 20:01:00 #298
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_44803572
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef An24 het volgende:
@ Pea: vond het ook spannend hoor, ik moest twee keer naar de hema voor ik durfde haha
En dan is jouw voordeel dat je een vrouw bent.
Dat is toch makkelijker denk ik.
  donderdag 28 december 2006 @ 20:02:48 #299
52657 pea4fun
pi_44803638
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef An24 het volgende:

@Xila: Thanks, ik ga eens kijken hoe ver ik kom, de komende 2 dagen
Ik heb een collegaatje nou ja, ergens in de 20 dus niet echt tje, maar die werkt op een ander filiaal. Iedere keer als ik haar zie denk ik, ik moet je vragen, maar nog steeds niet gedaan Ze heeft een prachtig koppie, ze moet alleen haar mond dicht houden want ze klinkt als een bouwvakker maar dat zie je niet op foto's
pi_44803666
Het is alweer bijna tijd om verder te gaan met echt de allerlaatste lootjes
pi_44803813
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:

[..]

En dan is jouw voordeel dat je een vrouw bent.
Dat is toch makkelijker denk ik.
Laura (model) dus zei dat dit voor haar niet zo veel zou uitmaken. Wel vond ze het professioneel dat ik een kaartje gaf en dus de keus aan haar over liet en haar daardoor niet "overviel". Zo kon ze ook haar ouders gerust stellen (De website laten zien etc).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')