quote:Op maandag 25 december 2006 15:12 schreef Beaker het volgende:
Wij hebben vandaag de spulletjes die we hebben neergezet in de babykamer
Er moet nog een andere vloer in, we hebben vloerbedekking in de donkere kleur van de muur, maar nu wil Crook liever laminaat! De kast en comode moeten nog een een keer geverfd worden, wit / creme maar wel zodat je de structuur van het hout blijft zien.
We moeten nog op zoek naar een nieuwe lamp en andere gordijnen
Het begin is er![]()
Het is een L-vormige kamer dus ik krijg hem niet helemaal op de foto ......
Mijn laatste post:quote:Op maandag 25 december 2006 19:04 schreef Beaker het volgende:
Bedankt allemaalbedje is tweedehands van internet! Zit geen krasje op
kast en comode heb ik ook al jaren, lekker goedkoop kamertje dus
Er moeten overigens nog zilveren handgreepjes op de kast en comode!
Lois speciaal voor jou
quote:Op dinsdag 26 december 2006 07:45 schreef m@x het volgende:
Beaker, wat een supermooi kamertje zeg!
nou bij mijn schoonouders is het precies het zelfde met schapen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:04 schreef Beaker het volgende:
Die schaapjes...... het is ooit begonnen met een Texelsschaap dat ik kado kreeg van mijn vader en moeder
overal in huis zie je schapen
het begint al bij de voordeur
en zelfs de baby moet er aan geloven
Heb eventueel ook nog een licht vlinder slinger... mocht je intresse hebbenquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:58 schreef nikky het volgende:
Ik ben dus gek op vlinders. Ze hangen alleen nog niet in de babykamer aangezien de gordijnen dan eerst moeten hangen. Daar komen ze aan.
.
Nou ja..je snapt wat ik bedoel tochquote:Op woensdag 27 december 2006 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Jouw kamertje?![]()
Ben wel benieuwd hoor Viev!
Ik zei toch "binnenkort"quote:Op woensdag 27 december 2006 23:26 schreef Brighteyes het volgende:
Jah...Zit ik me daarvoor een down-time te F5-en?
Ik zal niet meer posten hier voordat ik foto's heb. Of moet ik dit onder een kloon posten?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef E.T. het volgende:
Steeds als ik vivi zie posten in dit topic denk/hoop ik op foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |