spitt it uit! Of was het een verkeerde uitlegquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weet wel dat Ross het in Friends eens aan het uitleggen was.
![]()
Ah ok. Loofboomquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:43 schreef Nembrionic het volgende:
Asmo is t/m 10 januari in de VS
Ze vieren iets met een loofboom. Maar waarom?
Zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah ok. LoofboomIs dat niet Jom Kipoer?
Ik ben vergeten wat ie zei.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:44 schreef erkel het volgende:
[..]
spitt it uit! Of was het een verkeerde uitleg?
Dat hoort bij het feest ja. Maar waarom? wat herdenken ze?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Iets met lichtjes een of andere pief die een kaarsje kon branden en door geloof het licht 7 dagen bleef branden vandaar die menora.. en ze elke dag een kaarsje erbij aansteken
Correct Homdeck +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:50 schreef Homdeck het volgende:
madonna en euh britney spears?
Hij staat nog open, je kan nog ff doorgaan. Ze herdenken wel een historische gebeurtenis.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:53 schreef _evenstar_ het volgende:nou.. ik kwma toch heul dicht in de buurt
![]()
![]()
goed gedachtquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:55 schreef _evenstar_ het volgende:
openbaring dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |