Mja het is een beetje flauw. Eén of ander figuur heeft de tekst vertaald van het Engelse stuk en gewoon een woord niet begrepen/goed vertaald.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:02 schreef doeka het volgende:
[..]
Hmmmm........ zullen we Wiki nl aanklagen? stelletje prusters; ik heb trouwens nog nooit van Cooley Johnson gehoord; wel van Cab Calloway natuurlijk; maar ik wist niet dat-ie ook Moonwalkte; wel heb ik zelf behoorlijk oude beelden van JB waar-ie dat ook al deed. Anyway, ik moet dus beter researchen...........zucht.![]()
Nee, ik laat je punt staan; ik wist op dat moment niet beter of dat was het goede antwoord.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:04 schreef Neleos het volgende:
Je mag van mij mijn punt ook wel weghalen, maar dan laat ik wel gewoon de vraag staan.![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:07 schreef doeka het volgende:
[..]
Nee, ik laat je punt staan; ik wist op dat moment niet beter of dat was het goede antwoord.
Ik ga slapen(ja, echt) welterusten.![]()
Nee man, da's Amsterdamquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:15 schreef erkel het volgende:
Party Animals?
Nee, dit is een reactie op dat nummer, "James Brown Is Dead".quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:16 schreef Homdeck het volgende:
ook van LA Style?
Stop This Nonsense, James Brown Is Still Alivequote:Op dinsdag 26 december 2006 02:19 schreef ChillyWilly het volgende:
Holy Noise
K2?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:22 schreef ChillyWilly het volgende:
Wat is de hoogste berg van Pakistan?
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:40 schreef erkel het volgende:
roep Asmodian ffte lastig, nieuwe vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |