spreek je jezelf tegen dan heet dat veranderingquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:39 schreef Day het volgende:
Bart zegt net tegen Lesley dat hij niet van plan is .NL eruit te stemmen.
Er wordt wel veel gelogen in DGK!
Dus gaat er niemand uit a.s. donderdag, denk ik.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
spreek je jezelf tegen dan heet dat verandering
maar ehh Nena gaat NL er ook niet uit stemmen als Huub het aanvraagt.. er is alleen maar een kans dat Huub eruit gaat .. of niemand
Yep. Zij is door Nena voor 2 uur uitgenodigd voor 300 punten (waarvan 100 door Brian zijn betaald).quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:54 schreef Marrije het volgende:
En Amanda is een vriendin van Nena?
Ah, ok, thanks. Nou ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:56 schreef Day het volgende:
[..]
Yep. Zij is door Nena voor 2 uur uitgenodigd voor 300 punten (waarvan 100 door Brian zijn betaald).
Ja en iedereen weet nu dat zij zielig is...althans zo heeft Nena haar bestempeld omdat ze geen fijne familie heeft enzo...quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:54 schreef Marrije het volgende:
En Amanda is een vriendin van Nena?
Ja, vond ik ook zo bizar!quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:57 schreef Suikeroom het volgende:
Lesly zei trouwens ook dat er wel misschien niemand wint.. kortom heeft zij gehoord dat de stekker er voortijdig uit gaat?
Tegen die vriendin? Ze zei net nog tegen .NL dat ie zich moest gedragen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:58 schreef RTM1988 het volgende:
zo die natasia keek net vuil uit ter ogen he
Is daar sprake van -voor zover wij weten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:57 schreef Suikeroom het volgende:
Lesly zei trouwens ook dat er wel misschien niemand wint.. kortom heeft zij gehoord dat de stekker er voortijdig uit gaat?
Ja die houdt natuurlijk alle geruchten bij...quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:57 schreef Suikeroom het volgende:
Ik moet wel lachen elke keer om jouw commentaar op Lesley.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja die houdt natuurlijk alle geruchten bij...
Die struint vast dagelijks het internet af op zoek naar berichtjes of zij wel gezien wordt als de nieuwe Julia Roberts ofzo...
En wat te denken vh feit dat Lesley ook heeft gezegd te denken dat Bart gaat winnen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook zo bizar!
Ik irriteer me sowieso aan het hoogmoedige gedrag van Bart en Lesley t.o.v. DGK. Ze lullen er beide heel denigrerend over, maar ondertussen maken ze er wel beide deel van uit. Ga er dan lekker uit!
Nou ja, dat mag ze toch wel denken? Is haar mening.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En wat te denken vh feit dat Lesley ook heeft gezegd te denken dat Bart gaat winnen...
Wat een bullshit wie weet stemmen ze die eikel er binnen een paar maanden unaniem uit!
Heb niet gezegd dat ze dat niet mag denken...het zou me alleen niets verbazen als ze interesse in Bart verloren is zodra hij eruit is gestemd en zij niet meer in beeld kan komen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:08 schreef Day het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag ze toch wel denken? Is haar mening.
Ik denk zelf ook dat hij een goeie kans maakt en 3 maanden terug was ik er zelf van overtuigd dat hij zou winnen.
Erg hè? Ik wou het zelf niet zeggenquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vriendinnetje van Nena heeft zo te zien nooit tafelmanieren geleerd of mist ze een hand?
Dat is ook de reden waarom ik er nu niet meer van overtuigd ben dat hij zal winnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bart is degene die m.i. het meest zelfverzekerd (lees:zelfingenomen) overkomt, dat kan weleens tegen hem gaan werken.
En wat te denken van het gefluister van haar aan tafel??quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vriendinnetje van Nena heeft zo te zien nooit tafelmanieren geleerd of mist ze een hand?
Ik heb niet zo geluisterd naar haar, maar ik kan me goed voorstellen hoor dat leuke meisjes zin hebben in een soort sugardaddy maar om je eerlijk te zeggen...zo ziet ze er niet uit....quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:23 schreef Day het volgende:
[..]
Erg hè? Ik wou het zelf niet zeggen![]()
Mijn golddiggers-alarm gaat ook af, maar dat is mijn vooroordeel.
Als vriendin van Nena verbaasd mij dat nou nietsquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb niet zo geluisterd naar haar, maar ik kan me goed voorstellen hoor dat leuke meisjes zin hebben in een soort sugardaddy maar om je eerlijk te zeggen...zo ziet ze er niet uit....
Ze was kapster maar kijk hoe d'r haar zit...vind haar wel een slons eigenlijk...ook qua kleding.
Beetje ordinair eigenlijk.
Ja dat gevoel heb ik ook bij haar, kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:27 schreef Michellee het volgende:
Het is een golddigger, een parasiet, dat kun je aan alles zien.
Ja ze flapt er wel alles uit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind haar toch een stuk puurder dan een Lesley (om maar een voorbeeld te noemen...)
Dit meisje is zich nauwelijks van de camera's bewust.
Zij doet me heel erg denken aan iemand die ik ken en dat was een vrouw die vreselijk op iemands zak kon teren maar net zo makkelijk haar salaris in 1 dag aan een ander spendeerde als diegene het nodig had.quote:
Vind het gewoon een lang leve de lol typequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:43 schreef Gigageil het volgende:
Wat een aso-figuur die vriendin van Nena......type : regelrecht van de walletjes afgelopen...
Lijkt me ook niet bijster slim of zo...![]()
Ik vind het ook een gezellige meid en ze geeft, volgens mij, echt om Nena.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zij doet me heel erg denken aan iemand die ik ken en dat was een vrouw die vreselijk op iemands zak kon teren maar net zo makkelijk haar salaris in 1 dag aan een ander spendeerde als diegene het nodig had.
Ik denk echt dat als dit meisje een golddigger was geweest, ze helemaal gestyled met de juiste kleding aan tafel was geschoven.
Dan had ze zich echt wel beter willen presenteren want met alle respect, ze ziet er nu echt niet uit.
Het boeit haar volgens mij gewoon niet, ze vind het gewoon gezellig daar.
Die heb ik even gemist, wilde het al eerder vragen: wat heeft ze m gevraagd?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:47 schreef Day het volgende:
[..]
-knip-
Wat vond jij trouwens van haar vraag aan Brian?
Wat zijn plannen zijn met Nena. En dat nadat ze van Nena had gehoord dat die eigenlijk niiks van hem moet hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die heb ik even gemist, wilde het al eerder vragen: wat heeft ze m gevraagd?
Ze is dus wel direct, haha.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:52 schreef Day het volgende:
[..]
Wat zijn plannen zijn met Nena. En dat nadat ze van Nena had gehoord dat die eigenlijk niiks van hem moet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |