De vraag luidt: levert dit nog mooie ruzies op?quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja,.. wat een dom spel, vooral omdat sylvia en ilona niet meedoen
Precies, en nu glimlachen zoals Ilona zegt en dan na het spel. . . maar volgens Natasia heeft haar boosheid dan geen effect meerquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:20 schreef demins het volgende:
[..]
De vraag luidt: levert dit nog mooie ruzies op?
Natasia lijkt er klaar voor...
er zitten wel wat domme vragen bij zoals: wie heeft de cp bij stephan in schoen gedaan, en ilona zegt net dat iedereen zn persoonlijke vragen krijgt,.. whahah, lekker simpel om zelf dan niet mee te doen, echt iets voor ilonaquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:20 schreef demins het volgende:
[..]
De vraag luidt: levert dit nog mooie ruzies op?
Natasia lijkt er klaar voor...
Ongebruikelijk, wat deed Brian?quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:33 schreef Gigageil het volgende:
Natasia is duidelijk weer op oorlogspad.....nu is Brian het doelwit......dat wijf spoort echt niet......![]()
![]()
ah, Bert vindt Sleslie belangrijker en stapt uit het spel - respect! vandaag kauwt Bert kauwgom/kauwgum - whatever man! en yo wat wordt er weer veel besproken tussen Sleslie en Bart _ fair!quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:21 schreef tipsch het volgende:
GDK_REDACTIE, kunnen er nog camera's op Sleslie en Bert, alstublieft, bij voorbaat dank
Ja, maar het lijkt erop dat Nena een poging aan het doen is, om alsnog Huub eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:20 schreef Day het volgende:
Heeft Huub nou een ontslagronde voor .NL aangevraagd?
Die gozer heeft lef!
Dan mag wat mij betreft Nena er per direct uit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt erop dat Nena een poging aan het doen is, om alsnog Huub eruit te krijgen.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:11 schreef Day het volgende:
Oh dat is wel erg, gewoon openlijk instructies van de regisseur.
Wat werd er gezegd dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:11 schreef Day het volgende:
we weten inmiddels wel dat dat gebeurd dus zo bijzonder vind ik het niet, ze zijn vast vergeten te lockenquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:11 schreef Day het volgende:
Nog slimmer is het als Bart gewoon tijdens het rondje "stem Nathanael eruit" zijn stem pas geeft indien de hele groep Lesley wil uitnodigen met O&N als tegenprestatiequote:Op dinsdag 26 december 2006 17:59 schreef Day het volgende:
Hmm, op zich wel een slim idee van de redactie dit.
Ze hebben Bart nu een reden gegeven om .NL erin te houden, die gaat namelijk a.s. vrijdag vragen of Lesley toch mag komen op O&N.
Nu is het dus de vraag hoe Bart gaat reageren als de rest hem vraagt om mee te stemmen om .NL er donderdag uit te gooien.
Kiest Bart voor zijn Lesley (en dus voor .NL) of kiest hij voor zo snel mogelijk naar de winst (en dus .NL eruit).
Nee dat kind is veel te druk bezig met zoveel mogelijk in beeld te blijven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Lesley al iets gezegd van de zoektocht naar nieuw personeel?
Dat zou te gek zijn, ja!quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nog slimmer is het als Bart gewoon tijdens het rondje "stem Nathanael eruit" zijn stem pas geeft indien de hele groep Lesley wil uitnodigen met O&N als tegenprestatie![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat kind is veel te druk bezig met zoveel mogelijk in beeld te blijven.
Ik vond haar net wel een beetje apart, ja.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat kind is veel te druk bezig met zoveel mogelijk in beeld te blijven.
Ik kan me niet goed verplaatsen in een meisje van 22 maar als er tegen mij gestemd is door zoveel bewoners dan ga ik niet het risico lopen om me voor een tweede keer weg te laten stemmen maar ze stond bijna te trappelen van ongeduld, ze vond het een geweldig idee.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:12 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond haar net wel een beetje apart, ja.
Zo uitgesproken haar mening geven over de bewoners, vond ik wel een beetje raar.
Sylviaquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:17 schreef Marrije het volgende:
.NL heeft het over 'als Barcelona maar geen tijd heeft om wat te doen', wie is Barcelona?
Thanks, maar ik begrijp echt niets van dit gesprek. Gaat dit nu om hoe ze Huub eruit kunnen krijgen? Moeten ze Natasia daarover inlichten?quote:
Nee het gaat nog steeds over het uitnodigen van Lesley op O&N.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks, maar ik begrijp echt niets van dit gesprek. Gaat dit nu om hoe ze Huub eruit kunnen krijgen? Moeten ze Natasia daarover inlichten?
Ja inmiddels begon ik het al een beetje te begrijpen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:28 schreef Day het volgende:
[..]
Nee het gaat nog steeds over het uitnodigen van Lesley op O&N.
Sylvia wilde nl. alleen maar instemmen als Bart kon regelen dat haar vriendin uit Barcelona dan ook mocht komen.
Daarom wil .NL het pas op het laatste moment vragen, dan is het nl. te laat om die vriendin nog te laten komen.
En ze willen Natasia inlichten omdat zij 1 van de personen was die wel wou dat Lesley kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |