Doe es zorgen dat die bij mij komenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb ik ook nog foto's van btw
Morgen, vandaag te lui om nog naar beneden te gaanquote:Op woensdag 27 december 2006 19:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Doe es zorgen dat die bij mij komen
Ja, lekker uitbuikenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn jaNog plannen voor de avond?
Hehe, ook lekkerquote:
Niet bellen dus?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Morgen, vandaag te lui om nog naar beneden te gaan
Ghehe, nee ik had eigenlijk niks gepland voor vanavondquote:
Die laat ik naar boven brengenquote:
heerlijk, filmpjes? nog leuke in de kast?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe, nee ik had eigenlijk niks gepland voor vanavond
Beetje kamer opruimen en shit
Ja, dat is eigenlijk ook wel een ideequote:Op woensdag 27 december 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
heerlijk, filmpjes? nog leuke in de kast?
Tuurlijk genoeg te vinden, MI3 al gezien?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk ook wel een idee
Nee, niks in de kast, maar ik kan natuurlijk ff wat downloaden![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Uuhm, neequote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk genoeg te vinden, MI3 al gezien?
Goede film!quote:
Hooooi, nee dat kloptquote:Op woensdag 27 december 2006 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaai
Lang niet gezien
Das mooiquote:
Waarmee download je dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das mooi
Hij is over 40 uur binnen
Ruim op tijd dus![]()
Neuh, kankerkerst (opa in het ziekenhuis enzo)quote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hooooi, nee dat klopt
Mooie kerst gehad?![]()
Ow gewoon simpel torrentjequote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarmee download je dan?Bij mij moet hij binnen 40 minuten wle binnen zijn
![]()
Ah en nieuwsgroepen geen idee?quote:
Zie editquote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah en nieuwsgroepen geen idee?
aaah dat is klote!quote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, kankerkerst (opa in het ziekenhuis enzo)
Maargoed, dat komt wel weer goed![]()
En jij![]()
Toch haalt ie het niet bij de eerste twee delen imo.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk genoeg te vinden, MI3 al gezien?
Net of je je moeder zo gek krijgtquote:Op woensdag 27 december 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die laat ik naar boven brengen
Ik ziequote:
Ja wel ernstig, maar niet levensbedreigendquote:Op woensdag 27 december 2006 20:18 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
aaah dat is klote!![]()
is het ernstig?
Mijn kerst was wel mooi, vooral gisteren!![]()
Vriendinnetjes diner, lekker gegeten en gedronken en daarna naar de stadquote:Op woensdag 27 december 2006 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wel ernstig, maar niet levensbedreigend
Maar das mooi, vertel![]()
Haha netjes gedaanquote:Op woensdag 27 december 2006 20:23 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Vriendinnetjes diner, lekker gegeten en gedronken en daarna naar de stad
nog een afterparty bij mij en lag om half 8 in bedje.
Nu wel echt moe![]()
Haiquote:
quote:
Vindtie niet erg hoor!quote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die arme Rick ook, die zal nooit meer los worden gezien van bier
Nee, naar buiten toe niet, maar vanbinnen huilt iequote:
In 2007quote:
mwa vroeg uit bed morgen, en viel vandaag al in slaap op me werkquote:
En jij bent niet de enigequote:
van de taart?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh very nice! foto's!
Waariin?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef Bravebart het volgende:Ik heb ook zin in uuhm
uuhm
tja
Naja daarin dus
Ja weet ik niet dusquote:
Haha mooiquote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik niet dusIk heb een gevoel van jeeeej
maar weet niet waarom
Stom he![]()
Maar dan ook echt KEIhardquote:Op woensdag 27 december 2006 21:47 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Haha mooi
Ik ga zo keihard slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |