Dat heb je heel goed onthoudenquote:Op woensdag 27 december 2006 17:55 schreef Merel1808 het volgende:
Hai Maarten!
* Hoopt nu heel hard dat je echt Maarten heet en ik het niet verkeerd onthouden heb
Van D_A, die zei het een keer tegen mij geloofkquote:Op woensdag 27 december 2006 17:59 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed onthouden![]()
![]()
![]()
He weet je dat trouwensdit is vast een hele domme opmerking, maar ik vraag het me toch af
hahaquote:Op woensdag 27 december 2006 18:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Van D_A, die zei het een keer tegen mij geloofk
Hoooiiii liefquote:
Idd, moet ook maars gebeurenquote:
Tering, geluksvogelquote:
Zijn hier allemaal bij ouders enzoquote:
Was ik ook gister. Jij bent ook niet bij je ouders nu? (in delft zie ik? )quote:Op woensdag 27 december 2006 18:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn hier allemaal bij ouders enzo
Ja, ik ben ff voor een 2 dagen in Delft (ff wat spullen ophalen enzo) en dan ga ik morgen weer naar mn oudersquote:Op woensdag 27 december 2006 18:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
Was ik ook gister. Jij bent ook niet bij je ouders nu? (in delft zie ik? )
quote:
Hoi, ik ben Bartquote:
Neen die Crystal_Rainquote:
Ja weet ik, maar ik haakte in op jouw uitspraakquote:
Dat moge duidelijk zijn jaquote:Op woensdag 27 december 2006 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik haakte in op jouw uitspraak
Jammer, dacht dat je me wel kende na ~30 posts in de pubquote:
Ja soms mis ik even wat users, kan ook niet alles onthouden hèquote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat je me wel kende na ~30 posts in de pubMeeste posts zijn overigens 2 maanden geleden.
![]()
Nogmaals dankje dan hequote:Op woensdag 27 december 2006 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja soms mis ik even wat users, kan ook niet alles onthouden hèmaar goed nogmaals welkom
Met z'n allen welquote:
Heb ik ook nog foto's van btwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |