Naja, in zoverre, ze heeft wel Natasia stil gekregen, huldequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag meteen die hele Netty niet meer, wat een pokkewijf
En goed ook, want ze heeft het wel degelijk gezegd. Precies zoals Netty het net gezegd heeft.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:35 schreef Gigageil het volgende:
Zo Ilona, steek die maar in je zak......2 troostpuntjes.....
![]()
Das waarquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Naja, in zoverre, ze heeft wel Natasia stil gekregen, hulde![]()
Dat heeft Natasia in het begin vertelt, dat ze haar toemalige man/vriend had vergiftigt met soep en veel pijnstillers ofzoquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat is het verhaal daarachter eigenlijk?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heeft Natasia in het begin vertelt, dat ze haar toemalige man/vriend had vergiftigt met soep en veel pijnstillers ofzo
Ze moest er toen zelf een hap van nemen van hem en toen deed ze dat en werden beide ziek. Hij werd op zijn werk niet goed !
De waarheid komt soms hard aan, als ze dat werkelijk niet handelen kon, had ze weg moeten blijven. Of er met Ilona over praten, maar niet schijnheilig op het eind.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:36 schreef Day het volgende:
[..]
En goed ook, want ze heeft het wel degelijk gezegd. Precies zoals Netty het net gezegd heeft.
Tsja, je kunt natuurlijk ook gewoon een echtscheiding aanvragen, maar dit zal wel makkelijker zijn geweest...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heeft Natasia in het begin vertelt, dat ze haar toemalige man/vriend had vergiftigt met soep en veel pijnstillers ofzo
Ze moest er toen zelf een hap van nemen van hem en toen deed ze dat en werden beide ziek. Hij werd op zijn werk niet goed !
Hoezo???quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag meteen die hele Netty niet meer, wat een pokkewijf
Als je je aanstaande vergiftigd, zou nóg gekker zijn...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je je ex vergiftigd, lijkt me wel ja![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:39 schreef demins het volgende:
[..]
Als je je aanstaande vergiftigd, zou nóg gekker zijn...![]()
Inderdaad, en nu gaat Ilona een beetje doen alsof ze gek isquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:36 schreef Day het volgende:
[..]
En goed ook, want ze heeft het wel degelijk gezegd. Precies zoals Netty het net gezegd heeft.
Beetje laat een bommetje laten vallen, want ik denk dat Brian hier weer wéken op door gaatquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
Had ze niet eerder kunnen beginnen met het gestook. Geweldig hoe ze nu uit de school klapt![]()
Dat hij nieuw is.... Hij heeft ook maar 5 punten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef avonne het volgende:
Welke argumentatie gaf ze bij Huub?
(ik drukte per ongeluk net de stream weg)
hij was nieuw, en hebben wat gepraatquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef avonne het volgende:
Welke argumentatie gaf ze bij Huub?
(ik drukte per ongeluk net de stream weg)
Zit net te denken, zal wel weer van achter gestuurd zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als die Netty karakter had gehad dan had ze dit bij aankomst allemaal opgerakeld en niet vlak voordat de taxi arriveert...
Wat een gelul weer.
Wilgo en Natasiaquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef avonne het volgende:
2 kleinkinderen erbij?
Heeft Natasia zich laten adopteren, of gaat ze met Brian trouwen?
Ik dacht Nena, maar het was haar wel danig in de mond gelegd!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:43 schreef RTM1988 het volgende:
ilona begon tog wel over de contactpunten?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit net te denken, zal wel weer van achter gestuurd zijn.
Nee hoor, Ilona is gewoon de moeite niet waard, en dan hoef je dus ook nix uit te praten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als die Netty karakter had gehad dan had ze dit bij aankomst allemaal opgerakeld en niet vlak voordat de taxi arriveert...
Wat een gelul weer.
Duhquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:45 schreef avonne het volgende:
[..]nee, joh, die punten heeft ze bij de Blokker gekocht
Die heeft er net weer 50 bijquote:
Had ze ook gewoon nee kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef bosb het volgende:
Je merkt duidelijk dat Netty dit zelf niet wil. Ze wil helemaal niet discusieren volgens mij. Dit is duidelijk vanuit de snackbar gekomen..
Vind het wel heel platvloers hoe het nu beëindigd wordt...quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:44 schreef bosb het volgende:
Je merkt duidelijk dat Netty dit zelf niet wil. Ze wil helemaal niet discusieren volgens mij. Dit is duidelijk vanuit de snackbar gekomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |