't zal me niet meer gebeuren! Ik beloof beterschap! Echt waar!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:32 schreef milagro het volgende:
je laat je nu wel erg leiden door emoties toch, hoor![]()
Ik had mezelf nog wel opgegeven voor 'fok!kers anonymous', een apart forum voor de mensen die van hun fok!verslaving af wilden komen, maar voordat ik daar iets kon posten werd ik meteen geband.quote:je hoeft helemaal niets, zelfs niet te posten in topics waaraan alles je tegenstaat, oh toonbeeld van ratio.
Ik vind dat idee van Viking84, om iedere dag een (of iedere week, als iedere dag te vaak is) een bericht te posten over een dood afrikaans of aziatisch kindje ook wel een aardige. Ik ben namelijk erg benieuwd of mensen net zo fel reageren op 'foute opmerkingen' in zo'n topic als mensen in dit topic doen. Ik denk zelf van niet, maar ik zie m'n ongelijk graag bewezen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef Gia het volgende:
En ja, kindjes die sterven in Afrika van de honger is ook erg.
Ik denk het wel. Een kind is een kind.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind dat idee van Viking84, om iedere dag een (of iedere week, als iedere dag te vaak is) een bericht te posten over een dood afrikaans of aziatisch kindje ook wel een aardige. Ik ben namelijk erg benieuwd of mensen net zo fel reageren op 'foute opmerkingen' in zo'n topic als mensen in dit topic doen. Ik denk zelf van niet, maar ik zie m'n ongelijk graag bewezen.
We zullen zien...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Een kind is een kind.
Een centraal topic met elke dag een gedachte aan die kindertjes lijkt me inderdaad een erg goed idee.
Maar wel off-topic in dit topic.
jezus, wat ben jij een drammer, zeg, dát is wat me tegenstaat, niet je mening, maar dat doorzeiken "ik mag zeggen wat ik wil en niemand houd me tegen, jullie hebben valse emoties en en en en dramdramdram"quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind dat idee van Viking84, om iedere dag een (of iedere week, als iedere dag te vaak is) een bericht te posten over een dood afrikaans of aziatisch kindje ook wel een aardige. Ik ben namelijk erg benieuwd of mensen net zo fel reageren op 'foute opmerkingen' in zo'n topic als mensen in dit topic doen. Ik denk zelf van niet, maar ik zie m'n ongelijk graag bewezen.
nee natuurlijk niet, want kindjes in Afrika vallen toch bij bosjes dood neer en die hebben toch geen toekomst (dus maar beter ook dat ze dood zijn) en kindjes in Nederland horen natuurlijk niet te overlijden, want ze hebben genoeg eten, genoeg geld, zijn gezond etc en bovendien hebben veel van die kinderen een glansrijke toekomst in het vooruitzicht. Ergo: een westers kindje wordt meer gemist dan een zwartje.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Open jij wel eens topics over Afrikaanse kindertjes? Nee, jij opent alleen KLB-topics over je Ikea-kasten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, want kindjes in Afrika vallen toch bij bosjes dood neer en die hebben toch geen toekomst (dus maar beter ook dat ze dood zijn) en kindjes in Nederland horen natuurlijk niet te overlijden, want ze hebben genoeg eten, genoeg geld, zijn gezond etc en bovendien hebben veel van die kinderen een glansrijke toekomst in het vooruitzicht. Ergo: een westers kindje wordt meer gemist dan een zwartje.
Bovendien kan ik je nu al wel vertellen: als ik vanaf 1 januari elke dag een topic open voor de kindjes in Afrika, heb ik na 2 dagen een 24-uurs-ban, want dan ben ik irritant. God, wat leven we in een hypocriete kutwereld!
En al die mensen die meeleven met de nabestaanden, hartstikke goed allemaal, maar waarom wel met de ouders van dit kind en niet met de ouders van het kind dat in Afrika de hongerdood sterft? Júllie maken hier het onderscheid tussen zwart en blank door hier een topic over te openen, níet ik.
En wat heb ik tegen mensen die meeleven. Dat doen ze altijd zo: "oh, dat jongetje zat bij het buurmeisje van mijn nichtje in de klas, ik heb hem wel eens bij haar thuis gezien, het was een lief jongetje bla bla bla". Waarom nou zo? Post gewoon: *stilte*, wat erg. Klaar. Anders is het net alsof je zo nodig moet pimpen over de dood van een 8-jarig joch. Jij hebt hem 'gekend', oh wow, mag ik je handtekening?.
Bla bla bla , je valt in herhalingquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, want kindjes in Afrika vallen toch bij bosjes dood neer en die hebben toch geen toekomst (dus maar beter ook dat ze dood zijn) en kindjes in Nederland horen natuurlijk niet te overlijden, want ze hebben genoeg eten, genoeg geld, zijn gezond etc en bovendien hebben veel van die kinderen een glansrijke toekomst in het vooruitzicht. Ergo: een westers kindje wordt meer gemist dan een zwartje.
Bovendien kan ik je nu al wel vertellen: als ik vanaf 1 januari elke dag een topic open voor de kindjes in Afrika, heb ik na 2 dagen een 24-uurs-ban, want dan ben ik irritant. God, wat leven we in een hypocriete kutwereld!
En al die mensen die meeleven met de nabestaanden, hartstikke goed allemaal, maar waarom wel met de ouders van dit kind en niet met de ouders van het kind dat in Afrika de hongerdood sterft? Júllie maken hier het onderscheid tussen zwart en blank door hier een topic over te openen, níet ik.
En wat heb ik tegen mensen die meeleven. Dat doen ze altijd zo: "oh, dat jongetje zat bij het buurmeisje van mijn nichtje in de klas, ik heb hem wel eens bij haar thuis gezien, het was een lief jongetje bla bla bla". Waarom nou zo? Post gewoon: *stilte*, wat erg. Klaar. Anders is het net alsof je zo nodig moet pimpen over de dood van een 8-jarig joch. Jij hebt hem 'gekend', oh wow, mag ik je handtekening?.
hou toch je bek, christenhond. Jou wil ik al helemáál niet meer zienquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:13 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Open jij wel eens topics over Afrikaanse kindertjes? Nee, jij opent alleen KLB-topics over je Ikea-kasten.
Pot verwijt ketel en zo.
Nee, maar je zit wel veel in KLB.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hou toch je bek, christenhond. Jou wil ik al helemáál niet meer zien. Nee, ik open geen topic over Afrikaanse kindjes, maar ook niet over Nederlandse kindjes. Thát's the fucking difference. Snap dat dan. Je bent toch goed in puzzelen?
Je mag best beleefd blijven hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hou toch je bek, christenhond. Jou wil ik al helemáál niet meer zien. Nee, ik open geen topic over Afrikaanse kindjes, maar ook niet over Nederlandse kindjes. Thát's the fucking difference. Snap dat dan. Je bent toch goed in puzzelen?
Ik heb je vorige bericht wel gelezen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:14 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
waarom moeten we doen wat jij zegt?
Nee, want die kerel achtervolgt me in elk topic met zijn gezeik, dus ik heb geen reden om beleefd te blijven. Laat me gewoon met rust!quote:
Gewoon niet op reageren , dat soort kindren zijn een volwassen gesprek niet waardquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:17 schreef Puzzelaar het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom je zo raar tegen me doet.
dit is iets tussen mij en puzzelaar. Bemoei je er niet meequote:Op vrijdag 29 december 2006 21:18 schreef Bep het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren , dat soort kindren zijn een volwassen gesprek niet waard
Meestal zijn puzzelaars mietjes, ik denk dat je hem wel kan hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want die kerel achtervolgt me in elk topic met zijn gezeik, dus ik heb geen reden om beleefd te blijven. Laat me gewoon met rust!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |